lievquote:
Het lijkt me stug dat elf mensen haar geholpen hebben.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:20 schreef greatgonzo het volgende:
Ik snap niet dat nog steeds die terrorisme kaart wordt gespeeld.. Normaliter worden dat soort classificaties niet gebruikt bij de overheid..
Nu hebben we dus een verdachte van veerkrachtig, getuigen die melden dat het maar één handwapen was en gericht op één persoon (en de mensen die haar hielpen).. En toch nog alles op slot
Ja, ik denk idd dat het verwardiër annex wraak is ipv islamitische aanslag.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Er gebeurt ook eens wat in Nederland.. Dit is geen aanslag man, gewoon een gozer die eerwraak haalt of ruzie had om een paar gram.
Net als die cultfiguur van kei glad. Zit ook vast voor een moord, maar het blijft een cultfiguur op dumpert.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat je niet helemaal begrijpt dat het om een cultfiguur op dumpert gaat...
quote:
Het is denk ik al mijn 25equote:Op maandag 18 maart 2019 15:22 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat dit serieus de 20ste keer is dat ik dit Ruttefilmpje zie
Jij volgt het pas een half uur?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:22 schreef timmmmm het volgende:
Het waren ook fantastische vragen, dat is best een paar herhalingen waard.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:22 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:21 schreef superniger het volgende:
Wel mooi dit.
Alle FOK! pursunalities in 1 topic.
volgens mij zijn er ook al wat mensen in de tram neergeschoten toch?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Het lijkt me stug dat elf mensen haar geholpen hebben.
Maar die het blijkbaar wel kon zien. In ieder geval een deel van de gebeurtenis. En dan lijkt het inderdaad dat het om 1 persoon ging en dus niet een terroristische actie.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:19 schreef Strani het volgende:
Dit is allemaal gebaseerd op de verklaring van 1 persoon, die in een ander deel van de tram zat?
Niet alle verwondingen hoeven veroorzaakt te zijn door kogelsquote:Op maandag 18 maart 2019 15:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Het lijkt me stug dat elf mensen haar geholpen hebben.
heb je betere info/bronnen?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is allemaal gebaseerd op de verklaring van 1 persoon, die in een ander deel van de tram zat?
Ja heb ik gezien maar vind hem er niet op lijken.quote:
Fixedquote:
Nouja, als er zoiets gebeurt en er is zoveel onduidelijkheid dan is het een goede zaak dat die optie wordt aangehouden door de autoriteiten tot duidelijk is dat gevaar voor meer aanslagen geweken is.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:20 schreef greatgonzo het volgende:
Ik snap niet dat nog steeds die terrorisme kaart wordt gespeeld.. Normaliter worden dat soort classificaties niet gebruikt bij de overheid..
Nu hebben we dus een verdachte van veerkrachtig, getuigen die melden dat het maar één handwapen was en gericht op één persoon (en de mensen die haar hielpen).. En toch nog alles op slot
Wtf.quote:
#IkBenVeiligquote:Op maandag 18 maart 2019 15:21 schreef superniger het volgende:
Wel mooi dit.
Alle FOK! pursunalities in 1 topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |