Misschien valt te achterhalen van wanneer die zaak is.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:34 schreef RedFever007 het volgende:
Op basis van dat AD.nl artikel van Niels lijkt het een afrekening. Mogelijk te maken met de verkrachtingszaak?
We gaan nu richting de 2400 postsquote:Op maandag 18 maart 2019 15:34 schreef gniffie het volgende:
We zitten al dik over de 300 posts. respect voor de moderators
Als je er staat kan je ook zien wie er binnenkomt, bv.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Waarom beveiligen ze dan anders moskeeën? Ik zie hier iedereen aannames doen, maar aannames die niet in een bepaald straatje passen kunnen weer op kritiek rekenen?
Dat heb ik gemist. Zou wel weer erg vreemd zijn in de context van een terroristische aanslag.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het slachtoffer was ook Turks/Marokkaans, dus waarom niet.
Deze man had allang vast moeten zitten.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:33 schreef Leandra het volgende:
twitter:YelleTieleman twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:23:46Het aantal misdrijven waarvoor de verdachte zich bij de rechter heeft moeten melden is fors. Verkrachting, diefstal, openlijk geweld. Bekenden van hem beschrijven hem als knettergek. reageer retweet
Het verbaast me steeds minder als het slachtoffer straks het slachtoffer van de verkrachting blijkt te zijn waarvoor 2 weken geleden een regiezitting wastwitter:YelleTieleman twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:27:34In 2013 is de verdachte ook betrokken geweest bij een schietpartij in Kanaleneiland. Hij beschoot toen mensen die bij een flatgebouw liepen. reageer retweet
Nee, jij weet exact wat SAD SAD betekent, dat ze aan het juichen zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt een reactie die je SAD SAD noemt.
Die was twee weken geleden meen ik. Zag net een screenshot van een document van de rechtbank voorbij komen op Twitter.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien valt te achterhalen van wanneer die zaak is.
dat vooral....quote:Op maandag 18 maart 2019 15:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat zo iemand vrij in deze samenleving kan lopen.
Zolang Nederlanders in buitenlandse supermarkten gewoon Nederlands tegen het personeel praten en dan boos worden omdat ze niet worden verstaan, moeten we misschien niet zo'n grote mond hebben over mensen die wat moeite hebben met een nieuwe taal.quote:
In Nederland kan alles en niets verbaast mij meer op dit gebiedquote:Op maandag 18 maart 2019 15:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat zo iemand vrij in deze samenleving kan lopen.
bron?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang Nederlanders in buitenlandse supermarkten gewoon Nederlands tegen het personeel praten en dan boos worden omdat ze niet worden verstaan
En fietsendiefstalquote:Op maandag 18 maart 2019 15:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoor wel veel wisselende dingen over deze gast. Verkrachter, heeft banden met IS én is de meme van je kont staat open
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:20:22Dit verhaal kan ik bevestigen. Hij zou zijn schoonzus willen doden. https://t.co/SY2RsNL3ax reageer retweet
Ik wilde lachen, maar ben bang dat ze er serieus zijn...quote:Op maandag 18 maart 2019 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang Nederlanders in buitenlandse supermarkten gewoon Nederlands tegen het personeel praten en dan boos worden omdat ze niet worden verstaan, moeten we misschien niet zo'n grote mond hebben over mensen die wat moeite hebben met een nieuwe taal.
Nederlanders in het buitenland blijven daar meestal niet langer dan 3 weken. Vakantie vegelijken met integreren in een samenlevingquote:Op maandag 18 maart 2019 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang Nederlanders in buitenlandse supermarkten gewoon Nederlands tegen het personeel praten en dan boos worden omdat ze niet worden verstaan, moeten we misschien niet zo'n grote mond hebben over mensen die wat moeite hebben met een nieuwe taal.
Waarom loopt zo’n idiot vrij rondquote:Op maandag 18 maart 2019 15:33 schreef Leandra het volgende:
twitter:YelleTieleman twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:23:46Het aantal misdrijven waarvoor de verdachte zich bij de rechter heeft moeten melden is fors. Verkrachting, diefstal, openlijk geweld. Bekenden van hem beschrijven hem als knettergek. reageer retweet
Het verbaast me steeds minder als het slachtoffer straks het slachtoffer van de verkrachting blijkt te zijn waarvoor 2 weken geleden een regiezitting wastwitter:YelleTieleman twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:27:34In 2013 is de verdachte ook betrokken geweest bij een schietpartij in Kanaleneiland. Hij beschoot toen mensen die bij een flatgebouw liepen. reageer retweet
Zeker!quote:Op maandag 18 maart 2019 15:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde lachen, maar ben bang dat ze er serieus zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |