Oh en dat laat ie doen door Shel? Ojeeeeeequote:Op maandag 18 maart 2019 12:09 schreef mazaru het volgende:
Shelley gaat de baard van Jessie blond of geel verven
Done.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:06 schreef mazaru het volgende:
Oh, kan Kees verandert worden in Leen? Voutje van mijn.
Goeie! Anders ben ik steeds in de war met Kees(sie) het lieve katjequote:Op maandag 18 maart 2019 12:06 schreef mazaru het volgende:
Oh, kan Kees verandert worden in Leen? Voutje van mijn.
Is ook een herhaling van Zetten volgens mij.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:09 schreef espri het volgende:
[..]
Oh en dat laat ie doen door Shel? Ojeeeeee
Poort is open hoor en pappie betaald de verloren borg wel.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:12 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske niet blij
Geen overzicht meer
Niets waar ze gelukkig van wordt
Beetje klaar mee
Merel heeft precies hetzelfde
Kleding 100 jaar voordat het binnenkomt.
Weet niet hoe het weg gaat
Wil naar dr moeder
Altijd gedonder met die bijnamen. Noem dat kind gewoon Kaylee!quote:Op maandag 18 maart 2019 12:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Goeie! Anders ben ik steeds in de war met Kees(sie) het lieve katje
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:13 schreef espri het volgende:
Dit had Shel toch al eens gedaan bij Adje? Die man had verschrikkelijk pijn toen volgens mij....
Ja Merel, dát is nou Utopia!quote:Op maandag 18 maart 2019 12:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel wordt gek van de camera's de hele dag op haar gericht.
Weet wel dat ze aan een programma mee doet maar toch.
Hiske... Ur bestelling dan komt dit binnen dan weer dat
eigen administratie niet op orde
weet niet meer wanneer ik wat precies heb besteld.
Word er gek van.
Mijn 15 maanden zijn vol in september.
Merel alles irriteert me, extra loge denk ik pleur lekker op
Kan nergens mn kleren kwijt
Moet ik in een zak onder het bed lopen graaien voor wat kleren.
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel steunt en klaagt. De hele dag die camera's op je kop, geen zin in. Niet alleen in het huisje, ook nog elke nacht een logee erbij. Pleur op. Ik wil alleen in een huisje. Ik kan niet eens mijn kleding kwijt.Dan wil ik dit aan en dan moet ik helemaal onder mijn bed.....
Bestellingen van de Ur lopen niet, snap er niets van.
Weet niet hoe ik er uit moet komen.
Door de poort vette, verwende panter, je kan het.
Nog beter.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Altijd gedonder met die bijnamen. Noem dat kind gewoon Kaylee!
Veel te gemakkelijk geweest voor haarquote:
En terecht. En Jessie weet gelijk weer wat hij aan Merel heeft....helemaal niets...quote:Op maandag 18 maart 2019 12:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nu Merel aangesproken wordt op haar verantwoordelijk heden is het ineens niet zo leuk meer
Jessie had haar geconfronteerd net 170¤ H&M en of ze die wilde specificeren en ze mag alleen nog via iDeal.....
Nee! En als je dan denkt dat Shownieuws je gaat interviewen en je je make-up daarvoor bijwerkt en je alleen voor een shot met kistjes mag rommelen, dan heb je oprecht een kutdag.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nu Merel aangesproken wordt op haar verantwoordelijk heden is het ineens niet zo leuk meer
Jessie had haar geconfronteerd net 170¤ H&M en of ze die wilde specificeren en ze mag alleen nog via iDeal.....
Ja dat is niet leuk he
Dat paste niet en bovendien is commentaar op de TT niet gewenst voor zover ik weet.quote:
Dat had slimme Jessie meteen kunnen weten. Maar de dombo heeft het veel te lang laten aanmodderen.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht. En Jessie weet gelijk weer wat hij aan Merel heeft....helemaal niets...
Wordt tijd dat dat kind eens aangesproken wordt op het 'stelen' van kleding etc. Die koopt en koopt maar en nergens een bonnetje.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ja dat is niet leuk he
Dat was wel een domper voor haar, zeker van haar a.s. collega's....quote:Op maandag 18 maart 2019 12:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee! En als je dan denkt dat Shownieuws je gaat interviewen en je je make-up daarvoor bijwerkt en je alleen voor een shot met kistjes mag rommelen, dan heb je oprecht een kutdag.![]()
Altijd afgeschermd en nu eindelijk eens het oog op haar. Is verwende kind niet van gediend.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:20 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Veel te gemakkelijk geweest voor haar
Zet maar een TR, ik wist het niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat paste niet en bovendien is commentaar op de TT niet gewenst voor zover ik weet.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met Christel's haar?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:09 schreef espri het volgende:
[..]
Oh en dat laat ie doen door Shel? Ojeeeeee
Heb ik gemist jammergenoeg.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee! En als je dan denkt dat Shownieuws je gaat interviewen en je je make-up daarvoor bijwerkt en je alleen voor een shot met kistjes mag rommelen, dan heb je oprecht een kutdag.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die bestelde toen ook waar hij maar zin in had. Of het nou winstgevend zou worden of niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat had slimme Jessie meteen kunnen weten. Maar de dombo heeft het veel te lang laten aanmodderen.
Is ook grote onzin. Al eerder in de COS gemeld dat al die bijnamen tot verwarring leiden of die nou in een TT staan of niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zet maar een TR, ik wist het niet.
Zit nog genoeg op haar hoofd alleen wat korter.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met Christel's haar?
Was ook niet aan jou gerichtquote:Op maandag 18 maart 2019 12:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zet maar een TR, ik wist het niet.
Het mag wel maar het is vaak verwarrend.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is ook grote onzin. Al eerder in de COS gemeld dat al die bijnamen tot verwarring leiden of die nou in een TT staan of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ze zou eens naar de kapper moeten gaanquote:Op maandag 18 maart 2019 12:44 schreef MariaElena2018 het volgende:
Christel is 10 jaar ouder geworden
Kun je nagaan hoe ze eruit zou zien als een echte kapper een model in haar haar zou knippenquote:Op maandag 18 maart 2019 12:48 schreef freaky40 het volgende:
En toch vind ik Christel er nu best goed uit zien met dit kapsel. Iets jonger.
Nee, blijkbaar nog niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Zij hebben het nieuws nog niet gezien over Utrecht?
quote:
Weet niet in hoeverre ze op nieuwssites mogen komen.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Ze zitten toch wel achter de pc, dat zal wel doorkomen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet in hoeverre ze op nieuwssites mogen komen.
Ik heb er ook geen discussie over maar schreef alleen dat er eerder klachten over waren. Discussies laat ik aan anderen over.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het mag wel maar het is vaak verwarrend.
Leen kan ik wel plaatsten.
Een discussie erover is sowieso niet wenselijk.
En verzorgder.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:48 schreef freaky40 het volgende:
En toch vind ik Christel er nu best goed uit zien met dit kapsel. Iets jonger.
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:03 schreef Dotteke het volgende:
Nu lijkt hij nog meer op catweazel
[ afbeelding ]
Merel.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:03 schreef Dotteke het volgende:
Nu lijkt hij nog meer op catweazel
[ afbeelding ]
Alweer...... die had laatst ook al toen ze zo aan het miepen was dat ze post wildequote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Verdachte man met baard gesignaleerd op het utopia terein?
Haal niet in en probeer de verwarde man met lichtsignalen te waarschuwen
Gefeliciteerd kanjerquote:Op maandag 18 maart 2019 13:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Komop Sherry blondeer z'n wenkbrauwen ook
Yep, verwarde man met baard in een jurk.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Yep, verwarde man met baard in een jurk.
Loopt nu met een bom rond.
[..]
en op de grens van Utrechtquote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
met de strakke legging van mylene aanquote:Op maandag 18 maart 2019 13:37 schreef Dotteke het volgende:
Jens heeft dan wel lang in bed gelegen maar zie hem al dagen met de bstratiing bezig [ afbeelding ]
[..]
Ja echt he, die loopt er altijd bij, of zijn korte broekkiequote:Op maandag 18 maart 2019 13:38 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
met de strakke legging van mylene aan![]()
Aandacht. Zijn grip op de groep is hij aan het verliezen.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:35 schreef Mohitah het volgende:
Waarom doet ie dat nou Jessie, is geen gezicht man.
Klopt, ik zie hem ook heel vaak werken.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:37 schreef Dotteke het volgende:
Jens heeft dan wel lang in bed gelegen maar zie hem al dagen met de bstratiing bezig [ afbeelding ]
Voorlopig binnenblijven. Zou het ook eng vinden.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:38 schreef krabje het volgende:
[..]
is bij mij om de hoek en vind het doodeng zolang ze hem niet hebben.
Ja, ik ook. Maar ja niet op tijden dat de dictator wil dus dan gaat hij er over zeikenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, ik zie hem ook heel vaak werken.
Wordt ook gezegd om binnen te blijven, en het is ook doodeng!quote:Op maandag 18 maart 2019 13:38 schreef krabje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voorlopig binnenblijven. Zou het ook eng vinden.
Er moet natuurlijk een item komen liefst met tranen, Hiske doet alles voor een beetje zendtijd....quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Dotteke het volgende:
His weer met Adje over het verhaal wat hij moet schrijven over de ziekte/dood van zijn moeder
His blijft hem maar puschen
Ik vind het zielig, Adje had een stukje af, Hiske vond het niet goed genoeg. Er moest meer emotie in. Adje gaf aan het moeilijk te vindenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:52 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk een item komen liefst met tranen, Hiske doet alles voor een beetje zendtijd....
Verhaal over zijn moeder schrijvenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
adrian huilt
.. geen idee wro,
.. op de achtergrond sirene's af en aan
niemand vraagt zich af
zou er wat zijn
CRailo is ook regio Utrecht!!![]()
gatverdamme wat is het toch een naar wijf die Plantingaquote:
Als het net zo gaat als met Christel dan moet ie nog een paar uurtjes volhouden.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie begint te miepen dat het begint te bijten, zolang er nog geen blaren op je bakkus staan
is het nog niet erg genoeg mietje
Dus niet, het wordt nu al uitgespoeld.... hoop dat het knal oranje isquote:Op maandag 18 maart 2019 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als het net zo gaat als met Christel dan moet ie nog een paar uurtjes volhouden.
Wordt weer op haar wenken bediend.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer...... die had laatst ook al toen ze zo aan het miepen was dat ze post wilde
Oh heeft ie mazzel.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dus niet, het wordt nu al uitgespoeld.... hoop dat het knal oranje is
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:37 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind het ook zielig, ten koste van Adje wil zij er goed opstaanquote:Op maandag 18 maart 2019 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het zielig, Adje had een stukje af, Hiske vond het niet goed genoeg. Er moest meer emotie in. Adje gaf aan het moeilijk te vinden
Alles goed afsluiten en binnen blijven is het beste advies. Kunnen meerdere daders zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:38 schreef krabje het volgende:
[..]
Misschien dat Adriaan niet weet hoe hij het op papier moet zetten?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Dotteke het volgende:
His weer met Adje over het verhaal wat hij moet schrijven over de ziekte/dood van zijn moeder
His blijft hem maar puschen
Dat vind ik dan weer veel te ver gaan van Hiske.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het zielig, Adje had een stukje af, Hiske vond het niet goed genoeg. Er moest meer emotie in. Adje gaf aan het moeilijk te vinden
Daar schrijft Merel toch voor?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel een interview met Party.Wat vreselijk enig.
Als hij daardoor enkele weken niet kan praten vind ik alles best.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie begint te miepen dat het begint te bijten, zolang er nog geen blaren op je bakkus staan
is het nog niet erg genoeg mietje
Een column is iets anders dan een interview.quote:
Jessie gaat naar de moskee.quote:
Dan denk ik aan heel wat anders. Wie heeft die tekst bedacht?quote:
Geen idee.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan denk ik aan heel wat anders. Wie heeft die tekst bedacht?
Lijkt zo helemaal een tiran.quote:
Hij lijkt het niet, hij is hetquote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 14:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een column is iets anders dan een interview.
quote:
quote:
Daarom vroeg ik mij ook af wie het bedacht heeft.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]Nog te dom om te beseffen dat het eigenlijk een sneer naar haar verloofde is. Nu hij weg is bloeit ze helemaal op.
Ja, een erg oude tiran.quote:
Verdomd, ja, dan is het af.quote:
Hij heeft zijn onderdanen al aan het werk gezet.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Heeft Jessie niets beters te doen. Voert geen ruk uit.
Ja, anderen moet altijd aan het werk zijn. Allen hij mag eraan rotzooien.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn onderdanen al aan het werk gezet.
Delegeren is een belangrijk onderdeel van goed leiderschapquote:Op maandag 18 maart 2019 14:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn onderdanen al aan het werk gezet.
Zo'n draai geven mensen er ook aan als ze zelf geen flikker uitvoeren.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:27 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Delegeren is een belangrijk onderdeel van goed leiderschap
Ja, das wel weer waar.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:27 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Delegeren is een belangrijk onderdeel van goed leiderschap
Kan je ook afscheren.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:32 schreef Chea49 het volgende:
Stom wat Jessie nu laat doen. Een baard kun je nog ff afscheren maar je hoofdharen, daar zit je wel ff mee.
Kan je ook afscheren.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:32 schreef Chea49 het volgende:
Stom wat Jessie nu laat doen. Een baard kun je nog ff afscheren maar je hoofdharen, daar zit je wel ff mee.
quote:
Géén tattoos s.v.p.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:35 schreef spapaars het volgende:
Laat de nieuwe bewoner nu maar komen.
Een naturel blonde man met dito baard.
Een viking.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:35 schreef spapaars het volgende:
Laat de nieuwe bewoner nu maar komen.
Een naturel blonde man met dito baard.
Ik zie op het kleine schermpje dat het een telefonisch interview is?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lijkt wel een therapeutisch gesprek.
quote:Op maandag 18 maart 2019 14:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zie op het kleine schermpje dat het een telefonisch interview is?
Méén je dat nou?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:42 schreef lonneberga het volgende:
Wow,die Jesse,wat is het toch een lekker ding.
Ja,dat dacht ik ook...quote:Op maandag 18 maart 2019 14:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lijkt wel een therapeutisch gesprek.
Vanmorgen zei de man van shownieuws ook dat hij vond dat ze meer opbloeidequote:Op maandag 18 maart 2019 14:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik mij ook af wie het bedacht heeft.
Of rood.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:48 schreef mootie het volgende:
Dat haar kan zo weer donker gekleurd worden.
Wederom hij lijkt niet.......... hij is hetquote:Op maandag 18 maart 2019 14:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Hahaha, hij lijkt nu op the joker, zo met die voorstukje plat.
Gewoon niet serieus nemen, dan is hij best wel lachwekkend.quote:
Geen gezicht die gele baard..quote:
Als Shelly wat wil loopt ze naar Jessie toe.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:46 schreef Chea49 het volgende:
Al die tijd al Shelley neersabelen maar nu ze hem van dienst is vindt hij het gezellig met haar.
Wordt straks zilver.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:58 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Geen gezicht die gele baard..
Hij lijkt wel op Mark de boekhouder uit Uto 1, ook van die hangende ogen
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:04 schreef Dotteke het volgende:
Er is net een aanhodding geweest, en man met een petje
Moet vaak wel om hem lachen maar het gaat maar door en door en die mond staat maar niet stil, erg vermoeiend.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon niet serieus nemen, dan is hij best wel lachwekkend.
Maar een slechte acteur blijft het, en dat zal niet beter worden.
Geen idee wat het doel van dit gesprek is...quote:Op maandag 18 maart 2019 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Zo t horen heeft Christel haar levens verhaal verteld, heb het niet gevolgd
Oeps sorry dacht dat ik iin de SC zatquote:
Ik denk dat dit bij het gesprek in de SC hoortquote:Op maandag 18 maart 2019 15:04 schreef Dotteke het volgende:
Er is net een aanhodding geweest, en man met een petje
Ja zat verkeerd, nog een keer sorryquote:Op maandag 18 maart 2019 15:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat dit bij het gesprek in de SC hoort
Is een interview met de Party.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wat het doel van dit gesprek is...
Iedereen moet hem voor alles en nog wat om toestemming vragen. Maar waarom nu wél aardig tegen Shelley als hij haar al die tijd al heeft lopen afbranden?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Shelly wat wil loopt ze naar Jessie toe.
Gaan heel wat behandelingen aan vooraf, vooral als je van jezelf donker haar hebt. Zijn zélfs kappers die dit niet eens willen doen. Héél slecht voor je haar.quote:
Ik bedoel dat Shelly precies het zelfde doet. Jessie affikken maar als haar shit in de soep loopt gaat ze naar Jessiequote:Op maandag 18 maart 2019 15:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iedereen moet hem voor alles en nog wat om toestemming vragen. Maar waarom nu wél aardig tegen Shelley als hij haar al die tijd al heeft lopen afbranden?![]()
Zo is hij zélf ook beter te pruimen vind ik.
Kan de beste gebeuren Dotteke. Heb het ook wel eens gehad en vond het toen zo stil en zat alleen maar tegen mezelf te lullen. Bleek ook een heel ander topic te zijn.quote:
Die doet een column.quote:
O, bedoel je dat? Zo gaat het daar vaak. Elkaar afbranden maar o wee als ze diegene ff nodig hebben. Zou zo niet kunnen functioneren.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Shelly precies het zelfde doet. Jessie affikken maar als haar shit in de soep loopt gaat ze naar Jessie
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Antiek Grieks of een met pantermotief?
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Antiek Grieks of een met pantermotief?
Zijn neus lijkt nu nóg langer.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:15 schreef spapaars het volgende:
Het accentueert het rattengezichtje wel beter.
[ afbeelding ]
Hij ziet er uit als een jaren 50 pop met plastic haar.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:18 schreef freaky40 het volgende:
Zijn haar gaat hij nu toch maar ook doen?
Zul je niet de enige zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:19 schreef freaky40 het volgende:
Dat hoge lachje van Jens; ik vind daar wat van...
Ja verdomd!quote:Op maandag 18 maart 2019 15:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een jaren 50 pop met plastic haar.
Zijn eigen haar moet eerst helemaal ontkleurd worden voor het grijs geverfd kan worden. Geen wonder dat zijn schedel in de fik staat nu.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:24 schreef freaky40 het volgende:
Jessie's huid is te donker voor een blonde coupe.
Wil ie het grijs hebben dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zijn eigen haar moet eerst helemaal ontkleurd worden voor het grijs geverfd kan worden. Geen wonder dat zijn schedel in de fik staat nu.
Ok, vreemde combi met dat blonde baardje als dat dan ook niet grijs wordt tenminste...quote:
En God mag weten wat er van dat hele interview over gaat blijven.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:27 schreef VitaSackville het volgende:
Chris en His bloedserieus over dat interview dat Chris net heeft gegeven...zo ernstig alsof ze door Vrij Nederland is geïnterviewd
Ik zit ook met verbazing te luisteren.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:27 schreef VitaSackville het volgende:
Chris en His bloedserieus over dat interview dat Chris net heeft gegeven...zo ernstig alsof ze door Vrij Nederland is geïnterviewd
Dat moet ook nog een keertje begreep ik.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, vreemde combi met dat blonde baardje als dat dan ook niet grijs wordt tenminste...
Ik hoorde het als belangstelling en willen helpen en serieus nemenquote:Op maandag 18 maart 2019 15:16 schreef Chea49 het volgende:
Nu bemoeit hij zich weer met de schoenen die die nieuwe wil tattooëren.
Hij lijkt al stukken ouder maar nu kan hij meteen zijn pensioen op gaan halen na Utopia. Hij wil er n.l. nog 27 maanden in blijven zitten.quote:
Moet toch fijn zijn voor Chris,jezelf zo serieus nemen...fijnquote:Op maandag 18 maart 2019 15:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zit ook met verbazing te luisteren.
max. 10 seconden.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En God mag weten wat er van dat hele interview over gaat blijven.
Ze vroeg hem toch niets?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:29 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ik hoorde het als belangstelling en willen helpen en serieus nemen
Theo & Thea.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:32 schreef Chea49 het volgende:
Hij doet mij denken aan dat stel met die konijnentandjes van dat kinderprogramma.
Ik denk dat morgen zijn baard eraf is en zijn haar weer bruinquote:Op maandag 18 maart 2019 15:33 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk dat Jessie op de markt als kabouter verkleed gaat.....
Ik denk ook dat zijn moeder zit te huilen achter de streams....quote:Op maandag 18 maart 2019 15:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat morgen zijn baard eraf is en zijn haar weer bruin
Ach het was even lolligquote:Op maandag 18 maart 2019 15:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat zijn moeder zit te huilen achter de streams....
Jessie is op oorlogspad met Merel (hij wil het) maar durft nog niet, dus is hij is lief aan het doen met anderen. Jens heeft hij ook niet onvermijdelijk aan zijn zij, want hij heeft ook op hem lopen bitchen.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:46 schreef Chea49 het volgende:
Al die tijd al Shelley neersabelen maar nu ze hem van dienst is vindt hij het gezellig met haar.
Die is groot geworden zeg en ziet er heel gezond uit. Niets zo gezond als moedermelk.quote:
Ja klopt, ik hoorde het. Tsja ze moet wat zeggen he. Vond dat ze zich er aardig uit wist te redden.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen zei de man van shownieuws ook dat hij vond dat ze meer opbloeide
Ze had zelf niet het idee, maar wel dat ze zich sterker voelde omdat ze nu dingen zelf moest doen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wederom hij lijkt niet.......... hij is het
Zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie is op oorlogspad met Merel (hij wil het) maar durft nog niet, dus is hij is lief aan het doen met anderen. Jens heeft hij ook niet onvermijdelijk aan zijn zij, want hij heeft ook op hem lopen bitchen.
Tegen Brandon doet hij ook beetje normaal, terwijl hij eerder bitchte over zijn fandag.
Hij moet regroupen in zijn hoofd.
Prachtig mooi en leuk geitjequote:Op maandag 18 maart 2019 15:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die is groot geworden zeg en ziet er heel gezond uit. Niets zo gezond als moedermelk.
Heb het over Eevee hè.
Merel kwam te dichtbij en dan gaat ie stom doen, dat heb ik vaker gezien bij Jessie.....quote:Op maandag 18 maart 2019 15:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie is op oorlogspad met Merel (hij wil het) maar durft nog niet, dus is hij is lief aan het doen met anderen. Jens heeft hij ook niet onvermijdelijk aan zijn zij, want hij heeft ook op hem lopen bitchen.
Tegen Brandon doet hij ook beetje normaal, terwijl hij eerder bitchte over zijn fandag.
Hij moet regroupen in zijn hoofd.
Als het beits is doet dat wel zeer jaquote:Op maandag 18 maart 2019 15:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.![]()
Lig in een deuk om zijn gemekker vanwege het beiten van dat spul op zijn kop.![]()
![]()
![]()
Dat trapt hij haar weg. Nu niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Shelly wat wil loopt ze naar Jessie toe.
Misschien wel, maar ik denk eerder dat Merel zijn positie zou ondermijnen, en voor wat hij wil met zijn komst in Utopia. Ze heeft een grote bek en kan hem schaden.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Merel kwam te dichtbij en dan gaat ie stom doen, dat heb ik vaker gezien bij Jessie.....
Welnee kap eens met die onzin, als Shelly in de shit zit geeft hij haar raad. Wat ze er mee doet is haar probleemquote:Op maandag 18 maart 2019 15:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat trapt hij haar weg. Nu niet.
De algemene douche toch naast de wc?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:40 schreef Soury het volgende:
Het doet pijn en de verf moet eruit. Ze zijn nu in de geheime badkamer
Omdat dat gelul isquote:Op maandag 18 maart 2019 15:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De algemene douche toch naast de wc?
De geheime badkamer kennen we niet, nooit in beeld geweest.
Alleen bij vrouwen volgens mij.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Merel kwam te dichtbij en dan gaat ie stom doen, dat heb ik vaker gezien bij Jessie.....
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die is groot geworden zeg en ziet er heel gezond uit. Niets zo gezond als moedermelk.
Heb het over Eevee hè.
Ik schreef het eerst met een lange IJ en twijfelde toen omdat ik moest denken aan de verf beits.quote:
Hij zegt toch dat ze naar hem toe moet komen? Ze kan moeilijk naar Erik toe gaan, die kan geen fiat geven voor acties. Jessie is een opportunistisch mannetje.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee kap eens met die onzin, als Shelly in de shit zit geeft hij haar raad. Wat ze er mee doet is haar probleem
Teringquote:
Jessie geeft reden om hem af te fikken. Kun je nagaan, zelfs ik doe het en ik zit niet in UTO.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Shelly precies het zelfde doet. Jessie affikken maar als haar shit in de soep loopt gaat ze naar Jessie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |