Oh heeft ie mazzel.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dus niet, het wordt nu al uitgespoeld.... hoop dat het knal oranje is
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:37 schreef Dotteke het volgende:
Jens heeft dan wel lang in bed gelegen maar zie hem al dagen met de bstratiing bezig [ afbeelding ]
Ik vind het ook zielig, ten koste van Adje wil zij er goed opstaanquote:Op maandag 18 maart 2019 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het zielig, Adje had een stukje af, Hiske vond het niet goed genoeg. Er moest meer emotie in. Adje gaf aan het moeilijk te vinden
Alles goed afsluiten en binnen blijven is het beste advies. Kunnen meerdere daders zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:38 schreef krabje het volgende:
[..]
is bij mij om de hoek en vind het doodeng zolang ze hem niet hebben.
Misschien dat Adriaan niet weet hoe hij het op papier moet zetten?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Dotteke het volgende:
His weer met Adje over het verhaal wat hij moet schrijven over de ziekte/dood van zijn moeder
His blijft hem maar puschen
Dat vind ik dan weer veel te ver gaan van Hiske.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het zielig, Adje had een stukje af, Hiske vond het niet goed genoeg. Er moest meer emotie in. Adje gaf aan het moeilijk te vinden
Daar schrijft Merel toch voor?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel een interview met Party.Wat vreselijk enig.
Als hij daardoor enkele weken niet kan praten vind ik alles best.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie begint te miepen dat het begint te bijten, zolang er nog geen blaren op je bakkus staan
is het nog niet erg genoeg mietje
Een column is iets anders dan een interview.quote:
Jessie gaat naar de moskee.quote:
Dan denk ik aan heel wat anders. Wie heeft die tekst bedacht?quote:
Geen idee.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan denk ik aan heel wat anders. Wie heeft die tekst bedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |