quote:Op maandag 18 maart 2019 15:04 schreef Dotteke het volgende:
Er is net een aanhodding geweest, en man met een petje
Moet vaak wel om hem lachen maar het gaat maar door en door en die mond staat maar niet stil, erg vermoeiend.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon niet serieus nemen, dan is hij best wel lachwekkend.
Maar een slechte acteur blijft het, en dat zal niet beter worden.
Geen idee wat het doel van dit gesprek is...quote:Op maandag 18 maart 2019 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Zo t horen heeft Christel haar levens verhaal verteld, heb het niet gevolgd
Oeps sorry dacht dat ik iin de SC zatquote:
Ik denk dat dit bij het gesprek in de SC hoortquote:Op maandag 18 maart 2019 15:04 schreef Dotteke het volgende:
Er is net een aanhodding geweest, en man met een petje
Ja zat verkeerd, nog een keer sorryquote:Op maandag 18 maart 2019 15:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat dit bij het gesprek in de SC hoort
Is een interview met de Party.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wat het doel van dit gesprek is...
Iedereen moet hem voor alles en nog wat om toestemming vragen. Maar waarom nu wél aardig tegen Shelley als hij haar al die tijd al heeft lopen afbranden?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Shelly wat wil loopt ze naar Jessie toe.
Gaan heel wat behandelingen aan vooraf, vooral als je van jezelf donker haar hebt. Zijn zélfs kappers die dit niet eens willen doen. Héél slecht voor je haar.quote:
Ik bedoel dat Shelly precies het zelfde doet. Jessie affikken maar als haar shit in de soep loopt gaat ze naar Jessiequote:Op maandag 18 maart 2019 15:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iedereen moet hem voor alles en nog wat om toestemming vragen. Maar waarom nu wél aardig tegen Shelley als hij haar al die tijd al heeft lopen afbranden?![]()
Zo is hij zélf ook beter te pruimen vind ik.
Kan de beste gebeuren Dotteke. Heb het ook wel eens gehad en vond het toen zo stil en zat alleen maar tegen mezelf te lullen. Bleek ook een heel ander topic te zijn.quote:
Die doet een column.quote:
O, bedoel je dat? Zo gaat het daar vaak. Elkaar afbranden maar o wee als ze diegene ff nodig hebben. Zou zo niet kunnen functioneren.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Shelly precies het zelfde doet. Jessie affikken maar als haar shit in de soep loopt gaat ze naar Jessie
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Antiek Grieks of een met pantermotief?
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Antiek Grieks of een met pantermotief?
Zijn neus lijkt nu nóg langer.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:15 schreef spapaars het volgende:
Het accentueert het rattengezichtje wel beter.
[ afbeelding ]
Hij ziet er uit als een jaren 50 pop met plastic haar.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:18 schreef freaky40 het volgende:
Zijn haar gaat hij nu toch maar ook doen?
Zul je niet de enige zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:19 schreef freaky40 het volgende:
Dat hoge lachje van Jens; ik vind daar wat van...
Ja verdomd!quote:Op maandag 18 maart 2019 15:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een jaren 50 pop met plastic haar.
Zijn eigen haar moet eerst helemaal ontkleurd worden voor het grijs geverfd kan worden. Geen wonder dat zijn schedel in de fik staat nu.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:24 schreef freaky40 het volgende:
Jessie's huid is te donker voor een blonde coupe.
Wil ie het grijs hebben dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zijn eigen haar moet eerst helemaal ontkleurd worden voor het grijs geverfd kan worden. Geen wonder dat zijn schedel in de fik staat nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |