Hij lijkt het niet, hij is hetquote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 14:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een column is iets anders dan een interview.
quote:
quote:
Daarom vroeg ik mij ook af wie het bedacht heeft.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]Nog te dom om te beseffen dat het eigenlijk een sneer naar haar verloofde is. Nu hij weg is bloeit ze helemaal op.
Ja, een erg oude tiran.quote:
Verdomd, ja, dan is het af.quote:
Hij heeft zijn onderdanen al aan het werk gezet.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Heeft Jessie niets beters te doen. Voert geen ruk uit.
Ja, anderen moet altijd aan het werk zijn. Allen hij mag eraan rotzooien.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn onderdanen al aan het werk gezet.
Delegeren is een belangrijk onderdeel van goed leiderschapquote:Op maandag 18 maart 2019 14:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn onderdanen al aan het werk gezet.
Zo'n draai geven mensen er ook aan als ze zelf geen flikker uitvoeren.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:27 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Delegeren is een belangrijk onderdeel van goed leiderschap
Ja, das wel weer waar.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:27 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Delegeren is een belangrijk onderdeel van goed leiderschap
Kan je ook afscheren.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:32 schreef Chea49 het volgende:
Stom wat Jessie nu laat doen. Een baard kun je nog ff afscheren maar je hoofdharen, daar zit je wel ff mee.
Kan je ook afscheren.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:32 schreef Chea49 het volgende:
Stom wat Jessie nu laat doen. Een baard kun je nog ff afscheren maar je hoofdharen, daar zit je wel ff mee.
quote:
Géén tattoos s.v.p.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:35 schreef spapaars het volgende:
Laat de nieuwe bewoner nu maar komen.
Een naturel blonde man met dito baard.
Een viking.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:35 schreef spapaars het volgende:
Laat de nieuwe bewoner nu maar komen.
Een naturel blonde man met dito baard.
Ik zie op het kleine schermpje dat het een telefonisch interview is?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lijkt wel een therapeutisch gesprek.
quote:Op maandag 18 maart 2019 14:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zie op het kleine schermpje dat het een telefonisch interview is?
Méén je dat nou?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:42 schreef lonneberga het volgende:
Wow,die Jesse,wat is het toch een lekker ding.
Ja,dat dacht ik ook...quote:Op maandag 18 maart 2019 14:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lijkt wel een therapeutisch gesprek.
Vanmorgen zei de man van shownieuws ook dat hij vond dat ze meer opbloeidequote:Op maandag 18 maart 2019 14:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik mij ook af wie het bedacht heeft.
Of rood.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:48 schreef mootie het volgende:
Dat haar kan zo weer donker gekleurd worden.
Wederom hij lijkt niet.......... hij is hetquote:Op maandag 18 maart 2019 14:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Hahaha, hij lijkt nu op the joker, zo met die voorstukje plat.
Gewoon niet serieus nemen, dan is hij best wel lachwekkend.quote:
Geen gezicht die gele baard..quote:
Als Shelly wat wil loopt ze naar Jessie toe.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:46 schreef Chea49 het volgende:
Al die tijd al Shelley neersabelen maar nu ze hem van dienst is vindt hij het gezellig met haar.
Wordt straks zilver.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:58 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Geen gezicht die gele baard..
Hij lijkt wel op Mark de boekhouder uit Uto 1, ook van die hangende ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |