Klopt, ik zie hem ook heel vaak werken.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:37 schreef Dotteke het volgende:
Jens heeft dan wel lang in bed gelegen maar zie hem al dagen met de bstratiing bezig [ afbeelding ]
Voorlopig binnenblijven. Zou het ook eng vinden.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:38 schreef krabje het volgende:
[..]
is bij mij om de hoek en vind het doodeng zolang ze hem niet hebben.
Ja, ik ook. Maar ja niet op tijden dat de dictator wil dus dan gaat hij er over zeikenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, ik zie hem ook heel vaak werken.
Wordt ook gezegd om binnen te blijven, en het is ook doodeng!quote:Op maandag 18 maart 2019 13:38 schreef krabje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voorlopig binnenblijven. Zou het ook eng vinden.
Er moet natuurlijk een item komen liefst met tranen, Hiske doet alles voor een beetje zendtijd....quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Dotteke het volgende:
His weer met Adje over het verhaal wat hij moet schrijven over de ziekte/dood van zijn moeder
His blijft hem maar puschen
Ik vind het zielig, Adje had een stukje af, Hiske vond het niet goed genoeg. Er moest meer emotie in. Adje gaf aan het moeilijk te vindenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:52 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk een item komen liefst met tranen, Hiske doet alles voor een beetje zendtijd....
Verhaal over zijn moeder schrijvenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
adrian huilt
.. geen idee wro,
.. op de achtergrond sirene's af en aan
niemand vraagt zich af
zou er wat zijn
CRailo is ook regio Utrecht!!![]()
gatverdamme wat is het toch een naar wijf die Plantingaquote:
Als het net zo gaat als met Christel dan moet ie nog een paar uurtjes volhouden.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie begint te miepen dat het begint te bijten, zolang er nog geen blaren op je bakkus staan
is het nog niet erg genoeg mietje
Dus niet, het wordt nu al uitgespoeld.... hoop dat het knal oranje isquote:Op maandag 18 maart 2019 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als het net zo gaat als met Christel dan moet ie nog een paar uurtjes volhouden.
Wordt weer op haar wenken bediend.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer...... die had laatst ook al toen ze zo aan het miepen was dat ze post wilde
Oh heeft ie mazzel.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dus niet, het wordt nu al uitgespoeld.... hoop dat het knal oranje is
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:37 schreef Dotteke het volgende:
Jens heeft dan wel lang in bed gelegen maar zie hem al dagen met de bstratiing bezig [ afbeelding ]
Ik vind het ook zielig, ten koste van Adje wil zij er goed opstaanquote:Op maandag 18 maart 2019 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het zielig, Adje had een stukje af, Hiske vond het niet goed genoeg. Er moest meer emotie in. Adje gaf aan het moeilijk te vinden
Alles goed afsluiten en binnen blijven is het beste advies. Kunnen meerdere daders zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:38 schreef krabje het volgende:
[..]
Misschien dat Adriaan niet weet hoe hij het op papier moet zetten?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Dotteke het volgende:
His weer met Adje over het verhaal wat hij moet schrijven over de ziekte/dood van zijn moeder
His blijft hem maar puschen
Dat vind ik dan weer veel te ver gaan van Hiske.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het zielig, Adje had een stukje af, Hiske vond het niet goed genoeg. Er moest meer emotie in. Adje gaf aan het moeilijk te vinden
Daar schrijft Merel toch voor?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel een interview met Party.Wat vreselijk enig.
Als hij daardoor enkele weken niet kan praten vind ik alles best.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie begint te miepen dat het begint te bijten, zolang er nog geen blaren op je bakkus staan
is het nog niet erg genoeg mietje
Een column is iets anders dan een interview.quote:
Jessie gaat naar de moskee.quote:
Dan denk ik aan heel wat anders. Wie heeft die tekst bedacht?quote:
Geen idee.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan denk ik aan heel wat anders. Wie heeft die tekst bedacht?
Lijkt zo helemaal een tiran.quote:
Hij lijkt het niet, hij is hetquote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 14:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een column is iets anders dan een interview.
quote:
quote:
Daarom vroeg ik mij ook af wie het bedacht heeft.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]Nog te dom om te beseffen dat het eigenlijk een sneer naar haar verloofde is. Nu hij weg is bloeit ze helemaal op.
Ja, een erg oude tiran.quote:
Verdomd, ja, dan is het af.quote:
Hij heeft zijn onderdanen al aan het werk gezet.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Heeft Jessie niets beters te doen. Voert geen ruk uit.
Ja, anderen moet altijd aan het werk zijn. Allen hij mag eraan rotzooien.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn onderdanen al aan het werk gezet.
Delegeren is een belangrijk onderdeel van goed leiderschapquote:Op maandag 18 maart 2019 14:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn onderdanen al aan het werk gezet.
Zo'n draai geven mensen er ook aan als ze zelf geen flikker uitvoeren.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:27 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Delegeren is een belangrijk onderdeel van goed leiderschap
Ja, das wel weer waar.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:27 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Delegeren is een belangrijk onderdeel van goed leiderschap
Kan je ook afscheren.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:32 schreef Chea49 het volgende:
Stom wat Jessie nu laat doen. Een baard kun je nog ff afscheren maar je hoofdharen, daar zit je wel ff mee.
Kan je ook afscheren.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:32 schreef Chea49 het volgende:
Stom wat Jessie nu laat doen. Een baard kun je nog ff afscheren maar je hoofdharen, daar zit je wel ff mee.
quote:
Géén tattoos s.v.p.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:35 schreef spapaars het volgende:
Laat de nieuwe bewoner nu maar komen.
Een naturel blonde man met dito baard.
Een viking.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:35 schreef spapaars het volgende:
Laat de nieuwe bewoner nu maar komen.
Een naturel blonde man met dito baard.
Ik zie op het kleine schermpje dat het een telefonisch interview is?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lijkt wel een therapeutisch gesprek.
quote:Op maandag 18 maart 2019 14:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zie op het kleine schermpje dat het een telefonisch interview is?
Méén je dat nou?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:42 schreef lonneberga het volgende:
Wow,die Jesse,wat is het toch een lekker ding.
Ja,dat dacht ik ook...quote:Op maandag 18 maart 2019 14:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lijkt wel een therapeutisch gesprek.
Vanmorgen zei de man van shownieuws ook dat hij vond dat ze meer opbloeidequote:Op maandag 18 maart 2019 14:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik mij ook af wie het bedacht heeft.
Of rood.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:48 schreef mootie het volgende:
Dat haar kan zo weer donker gekleurd worden.
Wederom hij lijkt niet.......... hij is hetquote:Op maandag 18 maart 2019 14:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Hahaha, hij lijkt nu op the joker, zo met die voorstukje plat.
Gewoon niet serieus nemen, dan is hij best wel lachwekkend.quote:
Geen gezicht die gele baard..quote:
Als Shelly wat wil loopt ze naar Jessie toe.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:46 schreef Chea49 het volgende:
Al die tijd al Shelley neersabelen maar nu ze hem van dienst is vindt hij het gezellig met haar.
Wordt straks zilver.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:58 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Geen gezicht die gele baard..
Hij lijkt wel op Mark de boekhouder uit Uto 1, ook van die hangende ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |