Aandacht. Zijn grip op de groep is hij aan het verliezen.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:35 schreef Mohitah het volgende:
Waarom doet ie dat nou Jessie, is geen gezicht man.
Klopt, ik zie hem ook heel vaak werken.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:37 schreef Dotteke het volgende:
Jens heeft dan wel lang in bed gelegen maar zie hem al dagen met de bstratiing bezig [ afbeelding ]
Voorlopig binnenblijven. Zou het ook eng vinden.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:38 schreef krabje het volgende:
[..]
is bij mij om de hoek en vind het doodeng zolang ze hem niet hebben.
Ja, ik ook. Maar ja niet op tijden dat de dictator wil dus dan gaat hij er over zeikenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, ik zie hem ook heel vaak werken.
Wordt ook gezegd om binnen te blijven, en het is ook doodeng!quote:Op maandag 18 maart 2019 13:38 schreef krabje het volgende:
[..]
is bij mij om de hoek en vind het doodeng zolang ze hem niet hebben.
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voorlopig binnenblijven. Zou het ook eng vinden.
Er moet natuurlijk een item komen liefst met tranen, Hiske doet alles voor een beetje zendtijd....quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Dotteke het volgende:
His weer met Adje over het verhaal wat hij moet schrijven over de ziekte/dood van zijn moeder
His blijft hem maar puschen
Ik vind het zielig, Adje had een stukje af, Hiske vond het niet goed genoeg. Er moest meer emotie in. Adje gaf aan het moeilijk te vindenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:52 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk een item komen liefst met tranen, Hiske doet alles voor een beetje zendtijd....
Verhaal over zijn moeder schrijvenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
adrian huilt
.. geen idee wro,
.. op de achtergrond sirene's af en aan
niemand vraagt zich af
zou er wat zijn
CRailo is ook regio Utrecht!!![]()
gatverdamme wat is het toch een naar wijf die Plantingaquote:
Als het net zo gaat als met Christel dan moet ie nog een paar uurtjes volhouden.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie begint te miepen dat het begint te bijten, zolang er nog geen blaren op je bakkus staan
is het nog niet erg genoeg mietje
Dus niet, het wordt nu al uitgespoeld.... hoop dat het knal oranje isquote:Op maandag 18 maart 2019 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als het net zo gaat als met Christel dan moet ie nog een paar uurtjes volhouden.
Wordt weer op haar wenken bediend.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer...... die had laatst ook al toen ze zo aan het miepen was dat ze post wilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |