Oh en dat laat ie doen door Shel? Ojeeeeeequote:Op maandag 18 maart 2019 12:09 schreef mazaru het volgende:
Shelley gaat de baard van Jessie blond of geel verven
Done.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:06 schreef mazaru het volgende:
Oh, kan Kees verandert worden in Leen? Voutje van mijn.
Goeie! Anders ben ik steeds in de war met Kees(sie) het lieve katjequote:Op maandag 18 maart 2019 12:06 schreef mazaru het volgende:
Oh, kan Kees verandert worden in Leen? Voutje van mijn.
Is ook een herhaling van Zetten volgens mij.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:09 schreef espri het volgende:
[..]
Oh en dat laat ie doen door Shel? Ojeeeeee
Poort is open hoor en pappie betaald de verloren borg wel.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:12 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske niet blij
Geen overzicht meer
Niets waar ze gelukkig van wordt
Beetje klaar mee
Merel heeft precies hetzelfde
Kleding 100 jaar voordat het binnenkomt.
Weet niet hoe het weg gaat
Wil naar dr moeder
Altijd gedonder met die bijnamen. Noem dat kind gewoon Kaylee!quote:Op maandag 18 maart 2019 12:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Goeie! Anders ben ik steeds in de war met Kees(sie) het lieve katje
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:13 schreef espri het volgende:
Dit had Shel toch al eens gedaan bij Adje? Die man had verschrikkelijk pijn toen volgens mij....
Ja Merel, dát is nou Utopia!quote:Op maandag 18 maart 2019 12:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel wordt gek van de camera's de hele dag op haar gericht.
Weet wel dat ze aan een programma mee doet maar toch.
Hiske... Ur bestelling dan komt dit binnen dan weer dat
eigen administratie niet op orde
weet niet meer wanneer ik wat precies heb besteld.
Word er gek van.
Mijn 15 maanden zijn vol in september.
Merel alles irriteert me, extra loge denk ik pleur lekker op
Kan nergens mn kleren kwijt
Moet ik in een zak onder het bed lopen graaien voor wat kleren.
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel steunt en klaagt. De hele dag die camera's op je kop, geen zin in. Niet alleen in het huisje, ook nog elke nacht een logee erbij. Pleur op. Ik wil alleen in een huisje. Ik kan niet eens mijn kleding kwijt.Dan wil ik dit aan en dan moet ik helemaal onder mijn bed.....
Bestellingen van de Ur lopen niet, snap er niets van.
Weet niet hoe ik er uit moet komen.
Door de poort vette, verwende panter, je kan het.
Nog beter.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Altijd gedonder met die bijnamen. Noem dat kind gewoon Kaylee!
Veel te gemakkelijk geweest voor haarquote:
En terecht. En Jessie weet gelijk weer wat hij aan Merel heeft....helemaal niets...quote:Op maandag 18 maart 2019 12:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nu Merel aangesproken wordt op haar verantwoordelijk heden is het ineens niet zo leuk meer
Jessie had haar geconfronteerd net 170¤ H&M en of ze die wilde specificeren en ze mag alleen nog via iDeal.....
Nee! En als je dan denkt dat Shownieuws je gaat interviewen en je je make-up daarvoor bijwerkt en je alleen voor een shot met kistjes mag rommelen, dan heb je oprecht een kutdag.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nu Merel aangesproken wordt op haar verantwoordelijk heden is het ineens niet zo leuk meer
Jessie had haar geconfronteerd net 170¤ H&M en of ze die wilde specificeren en ze mag alleen nog via iDeal.....
Ja dat is niet leuk he
Dat paste niet en bovendien is commentaar op de TT niet gewenst voor zover ik weet.quote:
Dat had slimme Jessie meteen kunnen weten. Maar de dombo heeft het veel te lang laten aanmodderen.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht. En Jessie weet gelijk weer wat hij aan Merel heeft....helemaal niets...
Wordt tijd dat dat kind eens aangesproken wordt op het 'stelen' van kleding etc. Die koopt en koopt maar en nergens een bonnetje.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ja dat is niet leuk he
Dat was wel een domper voor haar, zeker van haar a.s. collega's....quote:Op maandag 18 maart 2019 12:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee! En als je dan denkt dat Shownieuws je gaat interviewen en je je make-up daarvoor bijwerkt en je alleen voor een shot met kistjes mag rommelen, dan heb je oprecht een kutdag.![]()
Altijd afgeschermd en nu eindelijk eens het oog op haar. Is verwende kind niet van gediend.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:20 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Veel te gemakkelijk geweest voor haar
Zet maar een TR, ik wist het niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat paste niet en bovendien is commentaar op de TT niet gewenst voor zover ik weet.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met Christel's haar?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:09 schreef espri het volgende:
[..]
Oh en dat laat ie doen door Shel? Ojeeeeee
Heb ik gemist jammergenoeg.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee! En als je dan denkt dat Shownieuws je gaat interviewen en je je make-up daarvoor bijwerkt en je alleen voor een shot met kistjes mag rommelen, dan heb je oprecht een kutdag.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die bestelde toen ook waar hij maar zin in had. Of het nou winstgevend zou worden of niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat had slimme Jessie meteen kunnen weten. Maar de dombo heeft het veel te lang laten aanmodderen.
Is ook grote onzin. Al eerder in de COS gemeld dat al die bijnamen tot verwarring leiden of die nou in een TT staan of niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zet maar een TR, ik wist het niet.
Zit nog genoeg op haar hoofd alleen wat korter.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met Christel's haar?
Was ook niet aan jou gerichtquote:Op maandag 18 maart 2019 12:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zet maar een TR, ik wist het niet.
Het mag wel maar het is vaak verwarrend.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is ook grote onzin. Al eerder in de COS gemeld dat al die bijnamen tot verwarring leiden of die nou in een TT staan of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ze zou eens naar de kapper moeten gaanquote:Op maandag 18 maart 2019 12:44 schreef MariaElena2018 het volgende:
Christel is 10 jaar ouder geworden
Kun je nagaan hoe ze eruit zou zien als een echte kapper een model in haar haar zou knippenquote:Op maandag 18 maart 2019 12:48 schreef freaky40 het volgende:
En toch vind ik Christel er nu best goed uit zien met dit kapsel. Iets jonger.
Nee, blijkbaar nog niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Zij hebben het nieuws nog niet gezien over Utrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |