En God mag weten wat er van dat hele interview over gaat blijven.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:27 schreef VitaSackville het volgende:
Chris en His bloedserieus over dat interview dat Chris net heeft gegeven...zo ernstig alsof ze door Vrij Nederland is geïnterviewd
Ik zit ook met verbazing te luisteren.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:27 schreef VitaSackville het volgende:
Chris en His bloedserieus over dat interview dat Chris net heeft gegeven...zo ernstig alsof ze door Vrij Nederland is geïnterviewd
Dat moet ook nog een keertje begreep ik.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, vreemde combi met dat blonde baardje als dat dan ook niet grijs wordt tenminste...
Ik hoorde het als belangstelling en willen helpen en serieus nemenquote:Op maandag 18 maart 2019 15:16 schreef Chea49 het volgende:
Nu bemoeit hij zich weer met de schoenen die die nieuwe wil tattooëren.
Hij lijkt al stukken ouder maar nu kan hij meteen zijn pensioen op gaan halen na Utopia. Hij wil er n.l. nog 27 maanden in blijven zitten.quote:
Moet toch fijn zijn voor Chris,jezelf zo serieus nemen...fijnquote:Op maandag 18 maart 2019 15:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zit ook met verbazing te luisteren.
max. 10 seconden.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En God mag weten wat er van dat hele interview over gaat blijven.
Ze vroeg hem toch niets?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:29 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ik hoorde het als belangstelling en willen helpen en serieus nemen
Theo & Thea.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:32 schreef Chea49 het volgende:
Hij doet mij denken aan dat stel met die konijnentandjes van dat kinderprogramma.
Ik denk dat morgen zijn baard eraf is en zijn haar weer bruinquote:Op maandag 18 maart 2019 15:33 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk dat Jessie op de markt als kabouter verkleed gaat.....
Ik denk ook dat zijn moeder zit te huilen achter de streams....quote:Op maandag 18 maart 2019 15:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat morgen zijn baard eraf is en zijn haar weer bruin
Ach het was even lolligquote:Op maandag 18 maart 2019 15:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat zijn moeder zit te huilen achter de streams....
Jessie is op oorlogspad met Merel (hij wil het) maar durft nog niet, dus is hij is lief aan het doen met anderen. Jens heeft hij ook niet onvermijdelijk aan zijn zij, want hij heeft ook op hem lopen bitchen.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:46 schreef Chea49 het volgende:
Al die tijd al Shelley neersabelen maar nu ze hem van dienst is vindt hij het gezellig met haar.
Die is groot geworden zeg en ziet er heel gezond uit. Niets zo gezond als moedermelk.quote:
Ja klopt, ik hoorde het. Tsja ze moet wat zeggen he. Vond dat ze zich er aardig uit wist te redden.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen zei de man van shownieuws ook dat hij vond dat ze meer opbloeide
Ze had zelf niet het idee, maar wel dat ze zich sterker voelde omdat ze nu dingen zelf moest doen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wederom hij lijkt niet.......... hij is het
Zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie is op oorlogspad met Merel (hij wil het) maar durft nog niet, dus is hij is lief aan het doen met anderen. Jens heeft hij ook niet onvermijdelijk aan zijn zij, want hij heeft ook op hem lopen bitchen.
Tegen Brandon doet hij ook beetje normaal, terwijl hij eerder bitchte over zijn fandag.
Hij moet regroupen in zijn hoofd.
Prachtig mooi en leuk geitjequote:Op maandag 18 maart 2019 15:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die is groot geworden zeg en ziet er heel gezond uit. Niets zo gezond als moedermelk.
Heb het over Eevee hè.
Merel kwam te dichtbij en dan gaat ie stom doen, dat heb ik vaker gezien bij Jessie.....quote:Op maandag 18 maart 2019 15:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie is op oorlogspad met Merel (hij wil het) maar durft nog niet, dus is hij is lief aan het doen met anderen. Jens heeft hij ook niet onvermijdelijk aan zijn zij, want hij heeft ook op hem lopen bitchen.
Tegen Brandon doet hij ook beetje normaal, terwijl hij eerder bitchte over zijn fandag.
Hij moet regroupen in zijn hoofd.
Als het beits is doet dat wel zeer jaquote:Op maandag 18 maart 2019 15:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.![]()
Lig in een deuk om zijn gemekker vanwege het beiten van dat spul op zijn kop.![]()
![]()
![]()
Dat trapt hij haar weg. Nu niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Shelly wat wil loopt ze naar Jessie toe.
Misschien wel, maar ik denk eerder dat Merel zijn positie zou ondermijnen, en voor wat hij wil met zijn komst in Utopia. Ze heeft een grote bek en kan hem schaden.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Merel kwam te dichtbij en dan gaat ie stom doen, dat heb ik vaker gezien bij Jessie.....
Welnee kap eens met die onzin, als Shelly in de shit zit geeft hij haar raad. Wat ze er mee doet is haar probleemquote:Op maandag 18 maart 2019 15:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat trapt hij haar weg. Nu niet.
De algemene douche toch naast de wc?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:40 schreef Soury het volgende:
Het doet pijn en de verf moet eruit. Ze zijn nu in de geheime badkamer
Omdat dat gelul isquote:Op maandag 18 maart 2019 15:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De algemene douche toch naast de wc?
De geheime badkamer kennen we niet, nooit in beeld geweest.
Alleen bij vrouwen volgens mij.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Merel kwam te dichtbij en dan gaat ie stom doen, dat heb ik vaker gezien bij Jessie.....
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die is groot geworden zeg en ziet er heel gezond uit. Niets zo gezond als moedermelk.
Heb het over Eevee hè.
Ik schreef het eerst met een lange IJ en twijfelde toen omdat ik moest denken aan de verf beits.quote:
Hij zegt toch dat ze naar hem toe moet komen? Ze kan moeilijk naar Erik toe gaan, die kan geen fiat geven voor acties. Jessie is een opportunistisch mannetje.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee kap eens met die onzin, als Shelly in de shit zit geeft hij haar raad. Wat ze er mee doet is haar probleem
Teringquote:
Jessie geeft reden om hem af te fikken. Kun je nagaan, zelfs ik doe het en ik zit niet in UTO.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Shelly precies het zelfde doet. Jessie affikken maar als haar shit in de soep loopt gaat ze naar Jessie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |