quote:Calamiteitenhospitaal
Het UMC Utrecht heeft van de Veiligheidsregio het verzoek gekregen om een calamiteitenhospitaal open te stellen. Dat is een bijzonder ziekenhuis voor de onmiddellijke opvang van slachtoffers.
- verkiezingscampagne opgeschorttwitter:LifelinerNL twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:20:47De traumahelikopters Lifeliner1, Lifeliner2 en Lifeliner3 zijn ingezet voor een schietincident in een tram in #Utrecht. Volg @PolitieUtrecht voor laatste updates over het incident. reageer retweet
Over 9 maanden veel tienermoeders dus.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mogen hier het gebouw niet uit. (Uithof)
Vraag me wel af waarom dan specifiek Kanaleneiland aangezien 80% daar moslim is.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
100+ islamitische aanslagen met tienduizenden doden => geen tegenaanslag
1 aanslag op een moskee met 40 doden => wereldwijde wraakacties.
Zou het echt?
Waarom geen tempels... en zo kun je wel door blijven gaan als er geen aanleiding zou zijn. Lijkt me verstandig dat moskeeën extra toezicht krijgen.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:45 schreef NoXia het volgende:
Waarom geen kerken?!1twitter:Politie_Rdam twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:23:13In verband met de ontwikkelingen in #Utrecht #24oktoberplein is er binnen de eenheid Rotterdam uit voorzorg extra toezicht op stations en bij moskeeën. reageer retweet
Kan iedere onbenullige TV zender en lokale website weer een verslaggever op pad sturen voor domme vragenquote:
twitter:NS_online twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:45:29Ons medeleven gaat uit naar direct betrokkenen van het schietincident in Utrecht. We houden de situatie nauwlettend in de gaten. Omwille van de veiligheid van onze medewerkers en onze reizigers neemt NS, in overleg met politie en NCTV, aanvullende veiligheidsmaatregelen 1/2 reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:46:20op en rond de trein en het station. Het gaat om een combinatie van zichtbare en onzichtbare maatregelen. Omwille van de effectiviteit van deze maatregelen doen wij hierover geen nadere mededelingen. 2/2 reageer retweet
Niet te geloven dit.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:45 schreef NoXia het volgende:
Waarom geen kerken?!1twitter:Politie_Rdam twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:23:13In verband met de ontwikkelingen in #Utrecht #24oktoberplein is er binnen de eenheid Rotterdam uit voorzorg extra toezicht op stations en bij moskeeën. reageer retweet
Was bij Pim Fortuyn ook zo, er werd gemeld dat een wit kleed over hem werd gelegd en dat een schouwarts onderweg was, en nog steeg vragen of dit wel of niet zou betekenen of ie al was overleden...quote:Op maandag 18 maart 2019 12:44 schreef N00dles het volgende:
"Ik zag een persoon onder een wit laken, wat betekent dat?" aldus de interviewster.
toeval?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:48 schreef warp995 het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom dan specifiek Kanaleneiland aangezien 80% daar moslim is.
Dat zou idd niet slim zijn. We wachten af.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:48 schreef warp995 het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom dan specifiek Kanaleneiland aangezien 80% daar moslim is.
Inderdaad, 'waarom geen kerken?!' als eerste reactie hebbenquote:
Het kan van alles zijn. Zoveel is er nog niet bekend.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:49 schreef Ryan3 het volgende:
Haagse moskeeën ook extra beveiligd. Waarom? Zou het een extreemrechtse aanslag kunnen zijn?
Hoorde ik nou ook iets over Rotterdam?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:49 schreef Ryan3 het volgende:
Haagse moskeeën ook extra beveiligd. Waarom? Zou het een extreemrechtse aanslag kunnen zijn?
Die kans lijkt me aanwezig.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:49 schreef Ryan3 het volgende:
Lijkenpikkerij noemt men dat. Verslaggeving van het laagste soort.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:48 schreef MrBadGuy het volgende:
Was bij Pim Fortuyn ook zo, er werd gemeld dat een wit kleed over hem werd gelegd en dat een schouwarts onderweg was, en nog steeg vragen of dit wel of niet zou betekenen of ie al was overleden...
Dat doen ze om zijn ogen te beschermen tegen zonlicht.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Was bij Pim Fortuyn ook zo, er werd gemeld dat een wit kleed over hem werd gelegd en dat een schouwarts onderweg was, en nog steeg vragen of dit wel of niet zou betekenen of ie al was overleden...
Je zou het bijna wel denken, of ze willen voorkomen dat de dader een moskee invlucht als schuilplek, maar optie 1 lijkt me dan logischerquote:Op maandag 18 maart 2019 12:49 schreef Ryan3 het volgende:
NOS ookquote:Op maandag 18 maart 2019 12:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De reactie van Rutte is inmiddels al 20x uitgezonden op RTL Z.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |