abonnement Unibet Coolblue
pi_185623427


Toogoodtogo is een app waarmee je lekker eten kunt redden. Eet voor een klein prijsje en heb een grote impact op het milieu. Maak het verschil!

quote:
Wat is een Magic Box?
Too Good To Go biedt een "Magic Box" aan. Wat is er nou zo magisch aan die boxen? Overtollig eten is lekker, nog prima eetbaar eten dat door winkels en restaurants aan het einde van de dag weg zou moeten worden gegooid. Denk bijvoorbeeld aan bakkerijen die elke dag vers brood bakken, of restaurants die meer drukte hadden verwacht en daardoor maaltijden overhouden. Je zal nooit precies weten wat je in je Magic Box krijgt totdat je het ophaalt. Wat je wel zeker weet, is dat het een goede deal is en dat je lekker eten krijgt! Spannend he...
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 15 maart 2019 @ 10:50:13 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185624134
Ha, eindelijk bij ons in 't durp iemand die meedoet, een bakker *O*.
KuikenGuppy
  vrijdag 15 maart 2019 @ 10:51:52 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185624163
Kan je trouwens ergens zien hoe laat een bepaalde winkel hun aanbod online zet? Ik heb deze bakker aan m'n favorieten toegevoegd en soms krijg ik een melding vanuit mijn favorieten, maar meestal helemaal niet.
KuikenGuppy
pi_185627306
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 10:51 schreef Burdie het volgende:
Kan je trouwens ergens zien hoe laat een bepaalde winkel hun aanbod online zet? Ik heb deze bakker aan m'n favorieten toegevoegd en soms krijg ik een melding vanuit mijn favorieten, maar meestal helemaal niet.
Is al vaker gevraagd ;)

Nee, kun je niet zien. Je kunt het beste kijken naar de afhaaltijden. Meeste aanbieders zetten meteen daarna de boxen weer open voor de volgende dag.
Ik heb gemerkt dat ze dat niet allemaal doen. Mijn tot dusver favoriete zaakje is totaal onvoorspelbaar qua tijden.

En via je favorieten krijg je volgens mij alleen af en toe een melding als er nog maar één box is. Maar ik heb het idee dat die meldingen niet helemaal betrouwbaar zijn, ik krijg ze in ieder geval niet altijd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_185627490
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 13:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]

Is al vaker gevraagd ;)


misschien FAQ in de OP :)
Ik krijg nooit meldingen
pi_185627852
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 08:13 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
Gisteren voor het eerst eentje gehaald bij de lokale bakker. Viel een beetje tegen eerlijk gezegd.

-1 brood
-bakje met 4 koeken
-appeltaartje

Het viel tegen omdat een magic box er ¤ 5,00 kost en ik bij een ander filiaal van dezelfde bakker voor ¤ 4,00 zeker 2 x zo veel kreeg. Ik heb 3x keer eerder bij een bakker een tg2g gehaald (steeds ¤ 4,00) en kreeg steeds heel veel brood (waar ik het eigenlijk ook voor doe). Maar het kan niet altijd feest natuurlijk, en het komt toch wel op :)
Zonde van de dure appeltaart! Je krijgt qua waarde wel genoeg, maar toch zou ik liever een extra brood en zes bolletjes hebben dan zo'n appeltaart.

Tegenwoordig doet er hier ook een bakker aan mee, maar juist vanwege dit soort dingen heb ik nog geen magic box besteld. Ook is de bakker altijd zo snel uitverkocht en kijk ik weer te laat :P
pi_185633427
Vandaag voor het eerst wat gehaald bij de bakker bij mij in het dorp die sinds kort mee doet. De score (voor 5 euro):
3 hele broden
Een half desembrood
Een half krentenbrood
Een klein ongesneden brood
6 afbakbroodjes

Blij mee *O*
pi_185633442
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 14:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]

Zonde van de dure appeltaart! Je krijgt qua waarde wel genoeg, maar toch zou ik liever een extra brood en zes bolletjes hebben dan zo'n appeltaart.

Tegenwoordig doet er hier ook een bakker aan mee, maar juist vanwege dit soort dingen heb ik nog geen magic box besteld. Ook is de bakker altijd zo snel uitverkocht en kijk ik weer te laat :P
Ja precies mijn gedachte.. Het is mijn 4e bakkersbox en de 1e waar ik slechts 1 brood kreeg, bij de andere 3 bakkers (allemaal verschillende) minimaal 2 en broodjes. Eentje daarvan zit vlakbij mijn werk dus ik denk dat ik die de volgende keer maar weer doe. Niet dat dát een garantie is natuurlijk (kan van deze bakker net zo goed een 'one off' zijn, misschien doen ze normaliter wel meer brood), het is ook wel weer de charme van too good 2 go.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 19:06 schreef Mazou het volgende:
Vandaag voor het eerst wat gehaald bij de bakker bij mij in het dorp die sinds kort mee doet. De score (voor 5 euro):
3 hele broden
Een half desembrood
Een half krentenbrood
Een klein ongesneden brood
6 afbakbroodjes

Blij mee *O*
Kijk, dat is super!
  dinsdag 19 maart 2019 @ 16:12:44 #9
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185715841
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 19:06 schreef Mazou het volgende:
Vandaag voor het eerst wat gehaald bij de bakker bij mij in het dorp die sinds kort mee doet. De score (voor 5 euro):
3 hele broden
Een half desembrood
Een half krentenbrood
Een klein ongesneden brood
6 afbakbroodjes

Blij mee *O*
Woon je bij mij in het dorp? :P
Score hier vandaag was 6 broden voor ¤5. Moet nog even kijken wat voor precies.

[ Bericht 0% gewijzigd door Burdie op 19-03-2019 16:24:48 ]
KuikenGuppy
  dinsdag 19 maart 2019 @ 21:45:42 #10
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_185725462
Steeds meer voedsel gered van de prullenbak door app

Producten die aan het einde van de dag worden weggegooid. Zonde! Supermarkt Jumbo gaat voortaan in 50 filialen voedselboxen maken van overtollige producten en verkopen voor 5 euro. *O* Dit in samenwerking met een app die voedselverspilling tegen gaat.

De app Too Good To Go breidt flink uit. Momenteel doen 1100 winkels mee op de app en met 450.000 geregistreerde gebruikers heeft Too Good To Go naar eigen zeggen weten te voorkomen dat er ruim 300.000 maaltijden werden weggegooid. De app zet zich in om voedselverspilling tegen te gaan. Via de app kan je checken of er in de buurt ergens voedseloverschotten zijn. Die kan je voor een fractie van de prijs bestellen én vervolgens ophalen.

Vandaag werd bekend dat in België filialen van Ikea, na een succesvolle pilot, gaan samenwerken met de app. In Nederland breidt supermarktketen Jumbo het aantal deelnemende filialen uit. Al 14 winkels deden mee maar dat worden er nu 50. *O*

Tijdens de pilot van Ikea in België waren alle beschikbare maaltijden bijna elke dag uitverkocht. :D Via de app betaalden onze zuiderburen slechts 2,99 euro voor een volledige maaltijd. Bij de Jumbo in ons land is de samenwerking met de app ook goed ontvangen. De supermarkt biedt via de app ‘magic boxen’ aan voor 4,99 euro. Die zijn gevuld met de producten die die dag over zijn. Alle duizend boxen per week waren elke keer al snel uitverkocht. Er nog geen plannen voor een samenwerking met de Nederlandse Ikea

https://www.ad.nl/koken-e(...)k-door-app~a3affba2/

Goed bezig ^O^
pi_185725557
Leuk om te lezen *O* ^O^
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 maart 2019 @ 18:36:06 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_185770765
In Haarlem doen nu geloof ik alle Deka's mee. Eindelijk tijd om weer TGTG'en :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 maart 2019 @ 19:42:04 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_185771927

FLinke tas. Taart maar morgen meenemen naar werk :P
Taart, soyadrink, gerookte spek, kabeljauw, kalkoenfilet, Gelderse worst, bakje rauwkost, braadworstjes en de zak pistoletjes.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_185776926
Goed pakket borisz ^O^
pi_185784058
En eindelijk gaat het hier ook lopen. Twee jumbo’s erbij! En er waren al 2 bakkers bijgekomen.
Als ik terug ben ga ik het proberen bij de Jumbo.

Fijn pakket ook Borisz!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 22 maart 2019 @ 20:10:08 #16
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185791976
Hier ook twee Jumbo's erbij, alleen is de grote nou net tot augustus bijna onbereikbaar vanwege werkzaamheden aan een brug -O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185792069
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier ook twee Jumbo's erbij, alleen is de grote nou net tot augustus bijna onbereikbaar vanwege werkzaamheden aan een brug -O-
Bastiaanbrug :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 22 maart 2019 @ 20:19:19 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185792135
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 20:15 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Bastiaanbrug :D
Yup.

Ik moest dinsdag met OV naar m'n werk ( :') ) en de bus vanuit mijn dorpje moet echt enorm omrijden naar het station nu -O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185792201
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Yup.

Ik moest dinsdag met OV naar m'n werk ( :') ) en de bus vanuit mijn dorpje moet echt enorm omrijden naar het station nu -O-
jaaaaa dramatisch. En augustus??? Jij bent optimistisch. Mijn stad kennende zal het wel augustus 2020 worden :+

Hier verder geen last van trouwens. Woon naast de binnenstad ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 22 maart 2019 @ 20:26:44 #20
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185792267
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 20:23 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

jaaaaa dramatisch. En augustus??? Jij bent optimistisch. Mijn stad kennende zal het wel augustus 2020 worden :+

Hier verder geen last van trouwens. Woon naast de binnenstad ;)
Haha ja. De tram zou in 2008 ofzo al in de TU wijk gaan rijden toch :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185792369
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 20:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Haha ja. De tram zou in 2008 ofzo al in de TU wijk gaan rijden toch :D
Volgens mij wel ja zoiets _O-

Sowieso moet er in de spoorzone nog veeel verbeteren :X

Maargoed alles beter dan toen het jarenlang op een oorlogszone leek.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_185804319
Vandaag op verzoek van buuf 2 magic boxes gehaald. Twee halfjes brood (gewone wit en volkoren), 2 miniscule gebakjes en 6 witte puntjes. Voor ¤10! -O- Ik snap ook wel dat ze de ene keer meer over houden dan de andere keer maar toch, ik vond dit heel karig.

Jammer wel dat je geen reviews van anderen kan lezen..
pi_185804638
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 15:24 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
Vandaag op verzoek van buuf 2 magic boxes gehaald. Twee halfjes brood (gewone wit en volkoren), 2 miniscule gebakjes en 6 witte puntjes. Voor ¤10! -O- Ik snap ook wel dat ze de ene keer meer over houden dan de andere keer maar toch, ik vond dit heel karig.

Jammer wel dat je geen reviews van anderen kan lezen..
Heb je de verkoopprijs nagerekend? Je moet voor 30 euro aan spul krijgen. Anders zou ik het melden bij THTG.

Ik snap niks van hun mails. Ik heb een paar favorieten en die verkopen elke dag uit. En zo heel af en toe ( vandaag ook weer) krijg ik een mail dat er nog maar één box over is. En toevallig had ik vanmorgen al gezien dat die over was, terwijl de mail een uur geleden is aangekomen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 23 maart 2019 @ 15:51:56 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185804707
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 15:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heb je de verkoopprijs nagerekend? Je moet voor 30 euro aan spul krijgen. Anders zou ik het melden bij THTG.
Moet die waarde altijd 30+ euro zijn?
quote:
Ik snap niks van hun mails. Ik heb een paar favorieten en die verkopen elke dag uit. En zo heel af en toe ( vandaag ook weer) krijg ik een mail dat er nog maar één box over is. En toevallig had ik vanmorgen al gezien dat die over was, terwijl de mail een uur geleden is aangekomen.
Dat soort mailtjes werkt nooit joh. Bij Coolblue of Amazon ook niet. Krijg je een mailtje dat er item beschikbaar is maar zodra dat mailtje aankomt is het alweer uitverkocht. Mail is tegenwoordig gewoon een ontzettend oud en traag systeem.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185804749
quote:
19s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Moet die waarde altijd 30+ euro zijn?
[..]

Dat soort mailtjes werkt nooit joh. Bij Coolblue of Amazon ook niet. Krijg je een mailtje dat er item beschikbaar is maar zodra dat mailtje aankomt is het alweer uitverkocht. Mail is tegenwoordig gewoon een ontzettend oud en traag systeem.
Ja, staat ook bij de winkels in de app. Als je bij voorbeeld 4,99 euro betaalt moet de waarde 14,99 zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_185805674
Voor het eerst bij de bakker geweest net ... twee hele broden, appelflap en chocolade broodje, tompouce en appelpunt en zes witte puntjes. Prima tas
  zaterdag 23 maart 2019 @ 18:48:08 #27
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_185807638
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 16:54 schreef Hork het volgende:
twee hele broden, appelflap en chocolade broodje, tompouce en appelpunt en zes witte puntjes. Prima tas
Klinkt als een ..........

pi_185807780
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 18:48 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Klinkt als een ..........

[ afbeelding ]
Hahaha idd. Maar in een groot gezin is t aardig te verdelen :-)
pi_185826625
Tvp :)
  vrijdag 29 maart 2019 @ 18:19:50 #30
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185919842
Vandaag weer een bakkerbestelling opgehaald, dit keer degene die bij mij in de wijk zit. De opbrengst viel wat tegen

1x Croissant
2x Kaasstengel
4x Pistolet
1x Chocoladetaart

De chocoladetaart haalt het natuurlijk makkelijk qua geld, maar in m'n eentje is dat wat ambitieus om dit weekend op te eten. Heb dan liever twee broden die ik kan invriezen.

De croissant was wel een van de lekkerste ooit. Dus ze hebben me misschien wel als klant binnen gehaald nu :Y)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185919931
quote:
19s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Moet die waarde altijd 30+ euro zijn?
[..]

Dat soort mailtjes werkt nooit joh. Bij Coolblue of Amazon ook niet. Krijg je een mailtje dat er item beschikbaar is maar zodra dat mailtje aankomt is het alweer uitverkocht. Mail is tegenwoordig gewoon een ontzettend oud en traag systeem.
Een mail? Ik krijg gewoon een melding als er nog wat te koop is. Moet je wel aan hebben staan natuurlijk.

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 15:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, staat ook bij de winkels in de app. Als je bij voorbeeld 4,99 euro betaalt moet de waarde 14,99 zijn.
Maar dat is lang niet altijd zo is mijn ervaring. Ik heb geen klacht ofzo ingediend moet ik zeggen.

Ik merk hier gewoon dat bakkers (allemaal van dezelfde keten) lang niet zo veel meer mee geven als dat ze eerst deden, of de prijs omhoog gooien (van ¤3,99 naar ¤5,99) of meer boxen aanbieden. 'Verkoopt toch wel' zullen ze denken. Vandaar dat mijn enthousiasme flink getemperd is.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 12:38:11 #32
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_185932999
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag weer een bakkerbestelling opgehaald, dit keer degene die bij mij in de wijk zit. De opbrengst viel wat tegen

1x Croissant
2x Kaasstengel
4x Pistolet
1x Chocoladetaart

De chocoladetaart haalt het natuurlijk makkelijk qua geld, maar in m'n eentje is dat wat ambitieus om dit weekend op te eten. Heb dan liever twee broden die ik kan invriezen.

De croissant was wel een van de lekkerste ooit. Dus ze hebben me misschien wel als klant binnen gehaald nu :Y)
Ik haalde voor 't eerst bij de bakker hier in de buurt en had precies 't omgekeerde. 5 hele broden en 2 saucijzenbroodjes voor 5,99. Halve winkel stond wel nog vol gebak en vlaai, dus ik had iets meer variatie wel verwacht en op prijs gesteld. Nu is t toch een spot die ik niet zo snel meer ga proberen.

Heb de helft van t brood ook maar weggegeven, want ik had geen plek voor vijf broden in mn diepvries.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 1 april 2019 @ 10:40:06 #33
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_185966343
Wat een graf-app. Kijk elke dag op dat ding maar lijkt wel alsof winkels 1x meedoen en daarna nooit meer.
Nog nooit iets kunnen kopen..
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_185992987
quote:
15s.gif Op maandag 1 april 2019 10:40 schreef junkiesietze het volgende:
Wat een graf-app. Kijk elke dag op dat ding maar lijkt wel alsof winkels 1x meedoen en daarna nooit meer.
Nog nooit iets kunnen kopen..
Nee hoor, je moet er alleen snel bij zijn. Lijkt mij sterk dat winkels maar 1 keer mee doen, denk eerder dat het steeds uitverkocht is.

Twee bonnen voor nieuwe bakker..

-8 (!) volkoren broden
-4 dubbele tompouzen
-6 spelteierkoeken
-2x6 witte puntjes
-6 tarwebollen

_O_
  dinsdag 2 april 2019 @ 17:59:19 #35
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185993623
Wow wat een mega score! :o

Ik ga morgen een nieuwe bakker uitproberen *O*.
KuikenGuppy
pi_185993717
quote:
15s.gif Op maandag 1 april 2019 10:40 schreef junkiesietze het volgende:
Wat een graf-app. Kijk elke dag op dat ding maar lijkt wel alsof winkels 1x meedoen en daarna nooit meer.
Nog nooit iets kunnen kopen..
Wat JVT zegt, ook denk ik dat TGTG steeds succesvoller wordt en zodoende niet genoeg aanbod heeft.
OT: Carrefour City:
6 trostomaten
4 bananen
Een fles fruitsap van Innocent
8 falafels
2 chocoladebroodjes
1 baguette

^O^ :9
  dinsdag 2 april 2019 @ 18:21:31 #37
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_185994004
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag weer een bakkerbestelling opgehaald, dit keer degene die bij mij in de wijk zit. De opbrengst viel wat tegen

1x Croissant
2x Kaasstengel
4x Pistolet
1x Chocoladetaart

De chocoladetaart haalt het natuurlijk makkelijk qua geld, maar in m'n eentje is dat wat ambitieus om dit weekend op te eten. Heb dan liever twee broden die ik kan invriezen.

De croissant was wel een van de lekkerste ooit. Dus ze hebben me misschien wel als klant binnen gehaald nu :Y)
Taart kun je op zich ook invriezen.
And so is the past
  woensdag 3 april 2019 @ 16:50:19 #38
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186012999
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:59 schreef Burdie het volgende:
Ik ga morgen een nieuwe bakker uitproberen *O*.
Nou, dat viel wat tegen.
Een brood, een zak krentenbollen, een zak puntjes en twee appelflappen.
Wat zouden jullie van deze hoeveelheid vinden? Het zou ¤15 waard moeten zijn.
KuikenGuppy
pi_186014808
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 16:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nou, dat viel wat tegen.
Een brood, een zak krentenbollen, een zak puntjes en twee appelflappen.
Wat zouden jullie van deze hoeveelheid vinden? Het zou ¤15 waard moeten zijn.
Geen idee, je hebt het over zakken maar niet over de hoeveelheid in de zakken.
pi_186014956
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 16:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nou, dat viel wat tegen.
Een brood, een zak krentenbollen, een zak puntjes en twee appelflappen.
Wat zouden jullie van deze hoeveelheid vinden? Het zou ¤15 waard moeten zijn.
5 euro, max.
pi_186020930
ik had bij de dekamarkt zondag een tas gehaald met: yoghurt, 6 eieren, 2 mona toetjes karamel, proteïne shake, bakje pittige kip salade, unox rookworst, alles tht 01-2019.
Een half brood (die dag afgebakken) en een pak van knor om indiase dhal te maken (gaat denk uit het assortiment)
Ik doe het dus niet meer, teveel dingen die nog maar "1" dag houdbaar zijn.
Er is 1 bakker hier die meedoet maar mijn diepvriezer zit vol dus nog even wachten.
  donderdag 4 april 2019 @ 08:53:08 #42
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186024683
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 18:13 schreef Prego het volgende:

[..]

Geen idee, je hebt het over zakken maar niet over de hoeveelheid in de zakken.
5 krentenbollen, 10 puntjes.
KuikenGuppy
pi_186026130
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 16:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nou, dat viel wat tegen.
Een brood, een zak krentenbollen, een zak puntjes en twee appelflappen.
Wat zouden jullie van deze hoeveelheid vinden? Het zou ¤15 waard moeten zijn.
Was het een gemiddelde bakker, of zo'n hippe biologische ambachtelijke met handgekneed gluten en lactose vrij brood?
  donderdag 4 april 2019 @ 11:18:49 #44
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186026518
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 10:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Was het een gemiddelde bakker, of zo'n hippe biologische ambachtelijke met handgekneed gluten en lactose vrij brood?
Nee gewoon zo'n dorpsbakker.
KuikenGuppy
  donderdag 4 april 2019 @ 11:21:16 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_186026553
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 11:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nee gewoon zo'n dorpsbakker.
Dan ben je wel genaaid ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_186026727
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 22:21 schreef Sorella het volgende:
ik had bij de dekamarkt zondag een tas gehaald met: yoghurt, 6 eieren, 2 mona toetjes karamel, proteïne shake, bakje pittige kip salade, unox rookworst, alles tht 01-2019.
Een half brood (die dag afgebakken) en een pak van knor om indiase dhal te maken (gaat denk uit het assortiment)
Ik doe het dus niet meer, teveel dingen die nog maar "1" dag houdbaar zijn.
Er is 1 bakker hier die meedoet maar mijn diepvriezer zit vol dus nog even wachten.
Dit is juist de bedoeling van de app toch, anders wordt het dus weg gedaan. Dat is een voorwaarde van de producten die in die tassen mogen.
"If some sissy chick tried to kick my ass I would say hey, missy, go knit me a sweater before I slap you in the face!”
pi_186029733
Jumbo:
Filet american
2 stukken vis
Gehaktballetjes
Maaltijdsalade
Yoghurt
Uierbollen
Hutspotgroenten
Blokje oude kaas ofzo
Moeten zij weten
pi_186029919
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 11:32 schreef FunkY-FrankY het volgende:

[..]

Dit is juist de bedoeling van de app toch, anders wordt het dus weg gedaan. Dat is een voorwaarde van de producten die in die tassen mogen.
Dat snap ik maar voor mij teveel dingen die binnen "1" dag op moesten.
pi_186030303
Wel vreemd dat winkels die alleen met de auto bereikbaar zijn mee kunnen doen. Lekker voor het milieu als ze CO2 avoided op je bonnetje zetten
Moeten zij weten
pi_186030659
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 14:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wel vreemd dat winkels die alleen met de auto bereikbaar zijn mee kunnen doen. Lekker voor het milieu als ze CO2 avoided op je bonnetje zetten
Niet herkenbaar, ik doe ze allemaal te voet (keuze uit 15 zaken <3 kilometer)
pi_186030766
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:24 schreef Prego het volgende:

[..]

Niet herkenbaar, ik doe ze allemaal te voet (keuze uit 15 zaken <3 kilometer)
Het is een deli2go aan de snelweg die alleen met auto bereikbaar is
Moeten zij weten
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 april 2019 @ 17:16:01 #52
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_186032830
Wij hebben ook eindelijk een box te pakken 8-) Gaan we zo ophalen bij Backwerk in Nijmegen, waar we toevallig nog 2 boxen beschikbaar zagen. Ben benieuwd :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Rewimo op 04-04-2019 17:33:09 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 4 april 2019 @ 18:55:44 #53
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_186034617
Jumbo:

- Brabants suikerbrood
- 2x Oatmeal cookie
- Tauge
- Aardappelstampot stoofpeer rundvlees

Zou 14,99 waard moeten zijn, ik kom op ongeveer 9,- :{ ):O
.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 april 2019 @ 19:12:33 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_186034998
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:16 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben ook eindelijk een box te pakken 8-) Gaan we zo ophalen bij Backwerk in Nijmegen, waar we toevallig nog 2 boxen beschikbaar zagen. Ben benieuwd :)


pizzabroodje
grote croissant
pretzel
bagel met roomkaas en zalm

Plus een smoothie maar die is al op :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 4 april 2019 @ 19:15:20 #55
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_186035057
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:24 schreef Prego het volgende:

[..]

Niet herkenbaar, ik doe ze allemaal te voet (keuze uit 15 zaken <3 kilometer)
Dichtbijzijnste voor mij is in het buitenland. ;(.
And so is the past
pi_186157697
Carrefour City
6 spiezen voor de bbq
4 vanille yoghurt
4 chocolade yoghurt
4 aardbeien yoghurt
Een opwarmmaaltijd met kip
6 blinis

3¤99 :)
pi_186158263
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:30 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Het is een deli2go aan de snelweg die alleen met auto bereikbaar is
Niet vanaf de achterkant met de fiets? Anders gewoon over de vluchtstrook rijden. Als de politie je aanhoudt zeggen dat je bezig bent het milieu te redden.
pi_186190757
1e Keer Jumbo gedaan.

-300 gram rundgehakt
-bakje filet americain
-pak biologische vanille yoghurt
-zak veldsla
-verse xl pizza
-400 gram Westfaalse metworst
-pakje Zwitserse kaas
-500 gram bami/nasi groenten
-200 gram verse vissticks.

Was er heel blij mee, al heb ik de Zwitserse kaas wel weg gegooid aangezien die al half verkleurd was.
pi_186190844
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 16:45 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Niet vanaf de achterkant met de fiets? Anders gewoon over de vluchtstrook rijden. Als de politie je aanhoudt zeggen dat je bezig bent het milieu te redden.
Ik heb er serieus even over gedacht om op die manier een snelweglocatie te bereiken. Is op de route woon-werk maar precies de verkeerde kant op. Het tankstation ligt net na mijn afslag, ik zou de auto bij de afrit (veilig) kunnen parkeren en 2x300 meter op en neer kunnen lopen over de vluchtstrook. Want anders moet ik 5 km op en neer met de auto.
Maar we doen het toch maar niet, wordt een beetje te gek :)

Doordat deze in mijn AT opdook keek ik wel weer in mijn lijstje en dadelijk ga ik twee boxen ophalen bij mijn favoriete traiteur. :9 Die is zelden beschikbaar dus I haz a happy O+

Deze week ook nog een ontbijtbuffet afgestroopt. Was de tweede keer en dit keer was het assortiment wat minder. Ook jammer van de andere mensen die complete schalen leegschepten. En personeel wat al zaken begon af te ruimen, terwijl ze die waarschijnlijk toch weggooien.

Inmiddels is de eerste Jumbo in mijn iets verdere omgeving gesignaleerd. Ik hoop heel hard dat mijn Jumbo om de hoek ook gaat meedoen. Volgens mij word ik daar vaste klant dan. Ben ik nu al, voor de volle prijs.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186192314
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 13:25 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
1e Keer Jumbo gedaan.

-300 gram rundgehakt
-bakje filet americain
-pak biologische vanille yoghurt
-zak veldsla
-verse xl pizza
-400 gram Westfaalse metworst
-pakje Zwitserse kaas
-500 gram bami/nasi groenten
-200 gram verse vissticks.

Was er heel blij mee, al heb ik de Zwitserse kaas wel weg gegooid aangezien die al half verkleurd was.
jammer van de kaas maar desondanks heel netjes ^O^

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2019 13:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Deze week ook nog een ontbijtbuffet afgestroopt. Was de tweede keer en dit keer was het assortiment wat minder. Ook jammer van de andere mensen die complete schalen leegschepten. En personeel wat al zaken begon af te ruimen, terwijl ze die waarschijnlijk toch weggooien.
dat is idd belachelijk, de andere mensen en het personeel :{ 8)7
pi_186193873
Dik tevreden weer. Ze hebben een saladebar en een warme maaltijdenbar waarbij je (volle prijs) zelf je elementen kunt uitzoeken. Voor TGTG levert het dit op


Drie maaltijden (eentje vlees, eentje vis en een pastamaaltijd)
Twee porties aardappelschijfjes
Doppinda’s
Twee verschillende soepjes (lente ui en komkommer-courgette)
Twee salades
En vier ijsjes *O*

2 boxen ter waarde van 4,99 per stuk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186198031
Mooi pakket! Maar ijsjes, wat apart. Ik kijk nooit naar de houdbaarheidsdatum van waterijsjes :@
pi_186230777
Vomar doet nu ook mee.
  maandag 15 april 2019 @ 13:26:19 #64
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186230914
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:19 schreef Sorella het volgende:
Vomar doet nu ook mee.
Het bedrijf waar ik werk blijkbaar ook. Maar niet alle vestigingen en zonder de landelijke klantenservice in te lichten. :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_186232175
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2019 17:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dik tevreden weer. Ze hebben een saladebar en een warme maaltijdenbar waarbij je (volle prijs) zelf je elementen kunt uitzoeken. Voor TGTG levert het dit op
[ afbeelding ]

Drie maaltijden (eentje vlees, eentje vis en een pastamaaltijd)
Twee porties aardappelschijfjes
Doppinda’s
Twee verschillende soepjes (lente ui en komkommer-courgette)
Twee salades
En vier ijsjes *O*

2 boxen ter waarde van 4,99 per stuk.
Netjes ^O^ Die ijsjes :D
pi_186254337
De Makro doet hier nu ook mee :D

En de Diamanten Ring, een hele fijne bakker ook nieuw. Heb een bon gescoord voor morgen. Ben erg benieuwd.
En maar 5 minuten fietsen _O_
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186257389
Ik ben weer naar de Carrefour geweest:
2 sandwiches ham/kaas
2 zakken sla (één aan de buren gegeven want te kort houdbaar)
4x vanille yoghurt
20x (!) diverse yoghurt met fruit
4x actimel
10 plakken kaas

Veel zuivel vandaag :') :9
pi_186257664
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 20:36 schreef Prego het volgende:
Ik ben weer naar de Carrefour geweest:
2 sandwiches ham/kaas
2 zakken sla (één aan de buren gegeven want te kort houdbaar)
4x vanille yoghurt
20x (!) diverse yoghurt met fruit
4x actimel
10 plakken kaas

Veel zuivel vandaag :') :9
Die fruityoghurtjes zijn die dan ook maar tot morgen houdbaar ofzo?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186258097
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 20:36 schreef Prego het volgende:
Ik ben weer naar de Carrefour geweest:
2 sandwiches ham/kaas
2 zakken sla (één aan de buren gegeven want te kort houdbaar)
4x vanille yoghurt
20x (!) diverse yoghurt met fruit
4x actimel
10 plakken kaas

Veel zuivel vandaag :') :9
Zit er in NL een Carrefour?
pi_186258877
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 20:36 schreef Prego het volgende:
Ik ben weer naar de Carrefour geweest:
2 sandwiches ham/kaas
2 zakken sla (één aan de buren gegeven want te kort houdbaar)
4x vanille yoghurt
20x (!) diverse yoghurt met fruit
4x actimel
10 plakken kaas

Veel zuivel vandaag :') :9
Mooie box!
Wel een beetje scheef qua verhoudingen, zeker met die 20 yoghurtjes :D
Hoeveel betaalde je voor je box?

Toch ook maar eens een tripje over de grens gaan maken, heel ver is het niet.
Maar morgen eerst weer eens naar bakker Bart. Vorige keer had ik een mega pakket.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186258915
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 20:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Die fruityoghurtjes zijn die dan ook maar tot morgen houdbaar ofzo?
Ik eet rustig zuivel die tot twee weken over datum is. Mits luchtdicht gesloten verpakking natuurlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 16 april 2019 @ 21:28:13 #72
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_186259149
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 16:06 schreef Prego het volgende:
Carrefour City
6 spiezen voor de bbq
4 vanille yoghurt
4 chocolade yoghurt
4 aardbeien yoghurt
Een opwarmmaaltijd met kip
6 blinis

3¤99 :)
Carrefour zit nog niet in NL toch?
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_186259631
Ik heb ook eindelijk een box geregeld voor morgen, bij de Spar.
Spoilers!
pi_186259857
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2019 21:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook eindelijk een box geregeld voor morgen, bij de Spar.
Goede ervaringen mee :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186260921
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2019 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik eet rustig zuivel die tot twee weken over datum is. Mits luchtdicht gesloten verpakking natuurlijk.
Ik dus niet :P
Ieder zijn ding ;)

En net ook nog een box bij de Jumbo besteld, die stond opeens online en aangezien ik toch al in de binnenstad ben dan die ook maar even meepakken :7

Morgen worden boodschappen vd appie ook bezorgd dus even vriezer herindelen maar :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186273296
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 20:36 schreef Prego het volgende:
Ik ben weer naar de Carrefour geweest:
2 sandwiches ham/kaas
2 zakken sla (één aan de buren gegeven want te kort houdbaar)
4x vanille yoghurt
20x (!) diverse yoghurt met fruit
4x actimel
10 plakken kaas

Veel zuivel vandaag :') :9
_O-

Wel een lekkere box ^O^
pi_186274017
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2019 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik eet rustig zuivel die tot twee weken over datum is. Mits luchtdicht gesloten verpakking natuurlijk.
ik ook, geen probleem!

quote:
6s.gif Op dinsdag 16 april 2019 21:28 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Carrefour zit nog niet in NL toch?
Dat is correct.
pi_186274030
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2019 21:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoeveel betaalde je voor je box?
3¤99 :)
pi_186275470
Jumbo-pakket ben ik echt supertevreden mee:

-350gr visshoarma ¤4
-170gr visfilet pesto ¤2,50
-La Place vers sap 250ml ¤1,79
-Jumbo yoghurt, aardbei en granola ¤???
-ovengebakken kipfilet ¤2,30
-maaltijdsalade falafel ¤3,87
-heel tijger witbrood ¤1
-mango en ananas vers fruit ¤2,50

Totaal zonder de yoghurt 17,96 :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186277268
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:45 schreef Prego het volgende:

[..]

3¤99 :)
^O^

Eens kijken of ik vrijdag langs kan gaan. Meteen goedkoop tanken ook. :+

Vandaag was bakker Bart weer aan de beurt. Het probleem met een retegoed eerste pakket is dat je verwachtingspatroon dan erg hoog ligt. Ik kreeg ook dit keer een prima pakket. Prima, echt!
Maar toch... lichte teleurstelling in deze loterij. :@

Ik heb:
4 hele broden
3 croissants
7 mini bartjes
4 grote pistolets
6 knabbelstengels
3 mini pizza’s

Veel brood waar ik vrienden weer blij mee ga maken. Mini pizza’s, nom. Maar ook erg veel harde broodjes en dat is niet in te vriezen en na een dag niet zo lekker meer.
Vanavond maar snacken (ben al begonnen, salade van TGTG van zaterdag moest nog op) en morgen ook met versig broodje ontbijten.

maar ik mis de puddingbroodjes en het chocoladebroodje en de bananencake van de vorige keer wel een beetje
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186277272
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 17:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Jumbo-pakket ben ik echt supertevreden mee:

-350gr visshoarma ¤4
-170gr visfilet pesto ¤2,50
-La Place vers sap 250ml ¤1,79
-Jumbo yoghurt, aardbei en granola ¤???
-ovengebakken kipfilet ¤2,30
-maaltijdsalade falafel ¤3,87
-heel tijger witbrood ¤1
-mango en ananas vers fruit ¤2,50

Totaal zonder de yoghurt 17,96 :7
Lekkerrrr!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186277334
Cat, de verse harde broodjes laten zich prima invriezen :Y Heb ik vorige keer ook gedaan.
pi_186277365
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 17:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Jumbo-pakket ben ik echt supertevreden mee:

-350gr visshoarma ¤4
-170gr visfilet pesto ¤2,50
-La Place vers sap 250ml ¤1,79
-Jumbo yoghurt, aardbei en granola ¤???
-ovengebakken kipfilet ¤2,30
-maaltijdsalade falafel ¤3,87
-heel tijger witbrood ¤1
-mango en ananas vers fruit ¤2,50

Totaal zonder de yoghurt 17,96 :7
Netjes, altijd fijn wanneer er dingen inzitten die je kan invriezen.
pi_186277399
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 18:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

^O^

Eens kijken of ik vrijdag langs kan gaan. Meteen goedkoop tanken ook. :+

Vandaag was bakker Bart weer aan de beurt. Het probleem met een retegoed eerste pakket is dat je verwachtingspatroon dan erg hoog ligt. Ik kreeg ook dit keer een prima pakket. Prima, echt!
Maar toch... lichte teleurstelling in deze loterij. :@

Ik heb:
4 hele broden
3 croissants
7 mini bartjes
4 grote pistolets
6 knabbelstengels
3 mini pizza’s

Veel brood waar ik vrienden weer blij mee ga maken. Mini pizza’s, nom. Maar ook erg veel harde broodjes en dat is niet in te vriezen en na een dag niet zo lekker meer.
Vanavond maar snacken (ben al begonnen, salade van TGTG van zaterdag moest nog op) en morgen ook met versig broodje ontbijten.

maar ik mis de puddingbroodjes en het chocoladebroodje en de bananencake van de vorige keer wel een beetje
Misschien kun je broodpudding maken van de broodjes, of paneermeel.
pi_186277403
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 18:57 schreef Poes. het volgende:
Cat, de verse harde broodjes laten zich prima invriezen :Y Heb ik vorige keer ook gedaan.
Afgebakken ook? :D
Nooit geprobeerd.

En eigenlijk heb ik geen plek in de vriezer nu :') 8)7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186277416
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 18:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Misschien kun je broodpudding maken van de broodjes, of paneermeel.
Ook nog een idee.

Sowieso maak ik the day after altijd toast. Warm geroosterd brood met beetje boter :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186278261
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 18:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Afgebakken ook? :D
Nooit geprobeerd.

En eigenlijk heb ik geen plek in de vriezer nu :') 8)7
Ja! Heb één keer laten ontdooien en zo opgegeten en de andere keer het na het ontdooien nog even in de oven gegooid. Eerste was lekkerder :Y
pi_186278363
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 19:33 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ja! Heb één keer laten ontdooien en zo opgegeten en de andere keer het na het ontdooien nog even in de oven gegooid. Eerste was lekkerder :Y
Er zijn NU wat harde broodjes in de vriezer verdwenen. En vrijdag maak ik broodpudding.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 17 april 2019 @ 20:01:05 #89
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_186278839
Voor morgen weer bakker bart bon gescoord*O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_186279038
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2019 19:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Er zijn NU wat harde broodjes in de vriezer verdwenen. En vrijdag maak ik broodpudding.
Good job ^O^
pi_186290674
Mijn eerste box was best geslaagd :)



Vandaag en morgen lunch ik met de salades, mijn vriend neemt slaatjes mee naar zijn werk, de worstjes konden in drie porties in de vriezer. Alleen de vla is direct in de vuilnisbak beland want bah.

Ik ben erg benieuwd naar de eierkoeken. Die zijn van een duur merk. Ik koop ze nooit vanwege de prijs.
Spoilers!
pi_186293702
Leuk Lucky_Strike ^O^
Jammer van de vla :@ Heb je er niemand anders blij mee kunnen maken?
pi_186293786
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 14:43 schreef Prego het volgende:
Leuk Lucky_Strike ^O^
Jammer van de vla :@ Heb je er niemand anders blij mee kunnen maken?
Nee, helaas niet.
Spoilers!
pi_186293936
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn eerste box was best geslaagd :)

[ afbeelding ]

Vandaag en morgen lunch ik met de salades, mijn vriend neemt slaatjes mee naar zijn werk, de worstjes konden in drie porties in de vriezer. Alleen de vla is direct in de vuilnisbak beland want bah.

Ik ben erg benieuwd naar de eierkoeken. Die zijn van een duur merk. Ik koop ze nooit vanwege de prijs.
Mooi pakket. Inderdaad jammer van de vla. Ruilen voor (kei) harde broodjes? :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186295595
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mooi pakket. Inderdaad jammer van de vla. Ruilen voor (kei) harde broodjes? :+
Deal.
Spoilers!
pi_186298592
Ik heb weer eens een Bakker Bart bon gekocht, de vriezer is aardig leeg aan het raken dus ik hoop op brood :)
pi_186307093
Ik had voor vanmorgen een bon voor dé bakker in deze streek. Tot nu toe steeds direct uitverkocht en normaliter werk ik op het tijdstip van ophalen.
Maar ik kreeg een bericht dat er niks over was, dus helaas voor mij (wel goed dat er niks over is natuurlijk).. Ik krijg m'n geld terug.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 april 2019 @ 17:50:37 #98
39237 crew  H_T
2733
pi_186313409
Net voor het eerst bij de plaatselijke Bakker Bart geweest. Stiekem gehoopt op wat paasdingen of een saucijzenbroodje, maar die zaten er niet bij. Toch kan ik met vijf krentenbollen, vijf meergranenbollen en drie bruine broden zeker niet klagen :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186314463
Geen zin om te koken dus even naar de bakker hier in de straat:
Sandwich caprese
Sandwich met kip
2 mini pizzas
2 desserts met blauwe bosbessen :9

3¤99
pi_186315013
Ik wilde ook wel eens keer naar de zuivel supermarkt. En goedkoop tanken. Dus rondje België gedaan.
Twee supermarkten, twee dozen.

Tussen de twee dozen zit twee euro verschil in aanschafwaarde :D



Weinig zuivel _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186315279
Fransen eten denk ik veel meer zuivel dan Belgen ;)
Netjes die paketten ^O^
pi_186325794

Mijn pakket bij de bakker vandaan :)
2 speltbrood, 4 krentebollen, 8 witte kadetten, busje paaskoekjes en 8 petit foure.
pi_186328205
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 12:08 schreef Sorella het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pakket bij de bakker vandaan :)
2 speltbrood, 4 krentebollen, 8 witte kadetten, busje paaskoekjes en 8 petit foure.
Mooi pakket!

Ik zit nu net even te kijken en merk dat veel bakkers er ineens pakketten op gooien. Heb er 2 besteld bij een bakker waar ik nog niet eerder geweest ben, ben benieuwd :)
pi_186328286
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 12:08 schreef Sorella het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pakket bij de bakker vandaan :)
2 speltbrood, 4 krentebollen, 8 witte kadetten, busje paaskoekjes en 8 petit foure.
_O_

Ik had nog niet geschreven over mijn “catch” van de meest dure en exclusieve bakker van Delft.

Moet nog steeds een beetje huilen 😢. Zo erg geen reclame voor deze bakker waar ik normaal ook gewoon broodjes/gebakjes etc haal.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 20 april 2019 @ 15:45:00 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186328391
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2019 15:32 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

_O_

Ik had nog niet geschreven over mijn “catch” van de meest dure en exclusieve bakker van Delft.

Moet nog steeds een beetje huilen 😢. Zo erg geen reclame voor deze bakker waar ik normaal ook gewoon broodjes/gebakjes etc haal.
Welke is dat dan? Ik was laatst ook zwaar teleurgesteld door de bakker in Delfgauw.

Heb je trouwens al iets bij Makro gehaald? :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_186328636
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 april 2019 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Welke is dat dan? Ik was laatst ook zwaar teleurgesteld door de bakker in Delfgauw.

Heb je trouwens al iets bij Makro gehaald? :D
Diamanten Ring in de Choorstraat.

3 oude lichtbruine broden met een zachte kunstgebittenkorstproofwhatever een taai en zachte lichtbruin stokbrood (zelfs de vogels eten het niet op _O-) en wat wel oké was: 3 volkoren meergranen croissantjes.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186328650
Makro is me zelfs in de zomer te ver fietsen _O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 20 april 2019 @ 16:16:29 #108
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186328745
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 16:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Makro is me zelfs in de zomer te ver fietsen _O-
Ik wil er komende week iets halen, maar zit een beetje met de tijd. En ik heb het gevoel dat het tegen gaat vallen :D Voor mij is het vlakbij.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_186328877
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 april 2019 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik wil er komende week iets halen, maar zit een beetje met de tijd. En ik heb het gevoel dat het tegen gaat vallen :D Voor mij is het vlakbij.
ik ga jouw ervaring afwachten.

Woon nu aan de Buitenwatersloot maar eerder in de Wippolder, dat was nog wel te doen als ik onderweg niet chagrijnig word :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186329181
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2019 16:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Diamanten Ring in de Choorstraat.

3 oude lichtbruine broden met een zachte kunstgebittenkorstproofwhatever een taai en zachte lichtbruin stokbrood (zelfs de vogels eten het niet op _O-) en wat wel oké was: 3 volkoren meergranen croissantjes.
Ik heb daar gister wat afgehaald, ook niet fantastisch, maar iets beter dan bij jou denk ik.
2,5 brood, een stokbrood, 4 harde bolletjes, 2 scones en een chocolade croissant.
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
pi_186329247
Delft represent!! Diamanten Ring sla ik over zo te lezen
Moeten zij weten
pi_186329457
Mijn bon van Bakker Bart ging gisteren niet door, toen ik net keek waren er bij de andere vestiging opeens 2 over. Dus zo maar even op de fiets 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2019 17:06:14 ]
pi_186329899
Ik zit aan een stuk TGTG vlaai. Nog geen zin om te koken.
Duidelijk supermarktvlaai maar het is met kersen en slagroom en meringue dus stuur geen hulptroepen, ik red het wel. :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186330387
Helaas, weer geen zoetigheid ;(

Maar wel 3 hele broden *O* en 5 zakken met pistoletjes/croissantjes/andere harde broodjes.
pi_186331009
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2019 16:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Diamanten Ring in de Choorstraat.

3 oude lichtbruine broden met een zachte kunstgebittenkorstproofwhatever een taai en zachte lichtbruin stokbrood (zelfs de vogels eten het niet op _O-) en wat wel oké was: 3 volkoren meergranen croissantjes.
Oh daar wilde ik pas ook wat halen, blij dat ik het niet gedaan heb dan. Ik woon er niet echt in de buurt maar heb er vrienden wonen waar ik heen ging.

Mijn buit vandaag, Vlaardingen: (waar ik ook niet woon maar toevallig moest zijn, ik hou van nieuwe winkels proberen :@ )

-zak luxe paaseitjes
-zak volkoren broodjes
-zak krentenbollen
-1 volkorenbrood
-2 ham/kaas croissants
-1 stokbrood
-2 muffins.

En ze gooide een schaaltje met paaseitjes in de tas leeg :9
pi_186331149
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 18:37 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:

[..]

Oh daar wilde ik pas ook wat halen, blij dat ik het niet gedaan heb dan. Ik woon er niet echt in de buurt maar heb er vrienden wonen waar ik heen ging.

Mijn buit vandaag, Vlaardingen: (waar ik ook niet woon maar toevallig moest zijn, ik hou van nieuwe winkels proberen :@ )

-zak luxe paaseitjes
-zak volkoren broodjes
-zak krentenbollen
-1 volkorenbrood
-2 ham/kaas croissants
-1 stokbrood
-2 muffins.

En ze gooide een schaaltje met paaseitjes in de tas leeg :9
Lekker :9
pi_186344435

Gisteren eens uitgeprobeerd toen in Aachen was. Een hele zooi broodjes, een of ander zwaar meergranenbrood wat 1 kg weegt of zo, 2 croissants en 1 broodje met kipschnitzel en wat groenten. Stond toch wel te kijken wat ik voor die ¤3,- allemaal wel niet mee kreeg!
pi_186345062
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 18:37 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:

[..]

Oh daar wilde ik pas ook wat halen, blij dat ik het niet gedaan heb dan. Ik woon er niet echt in de buurt maar heb er vrienden wonen waar ik heen ging.

Mijn buit vandaag, Vlaardingen: (waar ik ook niet woon maar toevallig moest zijn, ik hou van nieuwe winkels proberen :@ )

-zak luxe paaseitjes
-zak volkoren broodjes
-zak krentenbollen
-1 volkorenbrood
-2 ham/kaas croissants
-1 stokbrood
-2 muffins.

En ze gooide een schaaltje met paaseitjes in de tas leeg :9
welke winkel in Vlaardingen?
pi_186362150
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 13:06 schreef DrSauvignon het volgende:

[..]

welke winkel in Vlaardingen?
Er doet (vooralsnog) maar 1 winkel in Vlaardingen mee, bakker Klootwijk.
  woensdag 24 april 2019 @ 20:05:19 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186403229
Zit ik om 20.00 uur klaar om te bestellen bij Makro, hebben ze blijkbaar de tijd veranderd. Nu al uitverkocht om 9.01 uur vanochtend :')

Morgenvroeg dan maar weer een poging wagen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator woensdag 24 april 2019 @ 20:07:46 #121
9859 crew  Karina
Woman
pi_186403281
Hier in de buurt zijn best veel winkels die meedoen alleen is alles altijd al uitverkocht :') Stelletje schrapers hier.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_186403424
Laatst nog een pakket van de Spar gehaald voor ¤3,99 en daar zat in: Ham, krieltjes, 2 pokébowl maaltijden, 2 pakjes sushi, Filet Americain en nog een of ander Sushi-achtig saladetje. Heb er twee dagen royaal van kunnen eten en ben Sushi zowaar gaan waarderen. Al met al een goede vangst! :)
  woensdag 24 april 2019 @ 20:32:49 #123
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186403910
En blijkbaar toch nog Makro gemist, nu staat er uitverkocht om 20.16 uur. _O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_186403962
quote:
10s.gif Op woensdag 24 april 2019 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
En blijkbaar toch nog Makro gemist, nu staat er uitverkocht om 20.16 uur. _O-
Klopt daar uberhaupt wat van :P
Moeten zij weten
  woensdag 24 april 2019 @ 20:35:51 #125
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186403984
quote:
7s.gif Op woensdag 24 april 2019 20:34 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Klopt daar uberhaupt wat van :P
Volgens mij wel. Heb een keer de laatste tas bij een bakker weggehaald en dat tijdstip klopte toen wel. Ga ervan uit dat het altijd wel klopt dus.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_186404065
quote:
10s.gif Op woensdag 24 april 2019 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
En blijkbaar toch nog Makro gemist, nu staat er uitverkocht om 20.16 uur. _O-
Het kan dat ze een extra box hebben uitgegeven die meteen is opgepikt, of dat iemand ze bestelling afzegde die daarna weer verkocht is. Maar irritant is het wel. Ik heb ook zo’n winkel her in de buurt. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186404805
quote:
10s.gif Op woensdag 24 april 2019 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zit ik om 20.00 uur klaar om te bestellen bij Makro, hebben ze blijkbaar de tijd veranderd. Nu al uitverkocht om 9.01 uur vanochtend :')

Morgenvroeg dan maar weer een poging wagen.
Ojhhh ik ben zo benieuwd naar de Makro-box.
Met lekker weer ben ik best bereid dat stuk te fietsen en dan gelijk een bezoekje aan Rataplan te brengen.

Moet het echt mooi weer zijn. Is zo’n baggersaai stuk om te fietsen :(
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186405511
Ik heb wel de app maar de dichtstbijzijnde locatie waar wat te halen is, is 25 km verder op. Schiet niet echt op.
  woensdag 24 april 2019 @ 23:06:22 #129
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_186408221
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 20:14 schreef Sandrvich het volgende:
Laatst nog een pakket van de Spar gehaald voor ¤3,99 en daar zat in: Ham, krieltjes, 2 pokébowl maaltijden, 2 pakjes sushi, Filet Americain en nog een of ander Sushi-achtig saladetje. Heb er twee dagen royaal van kunnen eten en ben Sushi zowaar gaan waarderen. Al met al een goede vangst! :)
Over sushi op de houdbaarheidsdatum zou ik persoonlijk niet zo enthousiast zijn. Voor de rest neem ik die datums niet zo serieus maar rauwe vis is dan weer anders, ook vanwege de invloed op de smaak. Maar ben blij dat het toch lekker was :)
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 24 april 2019 @ 23:10:09 #130
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_186408293
Ik heb van de Spar: 3 ons half om half, een pak vla, een bak vanilleyoghurt, een bakje kwark met extra proteïne en aardbei, bakje vleessalade, pakje gebraden rosbief en een zak veldsla. Niet verkeerd.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_186462674
Vanmorgen een tg2g gehaald bij dé bakker van de regio. Had er best hoge verwachtingen van gezien hun status (er stond zelfs een file richting de winkel).

- 2 paasmergpijpen, een stuk paascake en een paar paaschocolaatjes :') Ik vind het raar, een week na Pasen, bovendien waren alle paasartikelen 50% afgeprijst en was het dus bij lange na geen ¤15. Doen we ook niet meer.
pi_186464932
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 18:33 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
Vanmorgen een tg2g gehaald bij dé bakker van de regio. Had er best hoge verwachtingen van gezien hun status (er stond zelfs een file richting de winkel).

- 2 paasmergpijpen, een stuk paascake en een paar paaschocolaatjes :') Ik vind het raar, een week na Pasen, bovendien waren alle paasartikelen 50% afgeprijst en was het dus bij lange na geen ¤15. Doen we ook niet meer.
Dat klinkt behoorlijk treurig inderdaad :')
pi_186468701


TGTG - Jumbo, Deurne
Prima pakketje!
Sappig !!
pi_186468946
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:07 schreef Loontjah het volgende:
[ afbeelding ]

TGTG - Jumbo, Deurne
Prima pakketje!
Ziet er goed uit! Ik zou tekenen voor zo'n pakket bij de Jumbo :Y
pi_186475536
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:07 schreef Loontjah het volgende:
[ afbeelding ]

TGTG - Jumbo, Deurne
Prima pakketje!
Mooi pakket! Zitten er eetbare bloemen bij?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 28 april 2019 @ 13:40:06 #136
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_186475907
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 18:37 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:

[..]

Oh daar wilde ik pas ook wat halen, blij dat ik het niet gedaan heb dan. Ik woon er niet echt in de buurt maar heb er vrienden wonen waar ik heen ging.

Mijn buit vandaag, Vlaardingen: (waar ik ook niet woon maar toevallig moest zijn, ik hou van nieuwe winkels proberen :@ )

-zak luxe paaseitjes
-zak volkoren broodjes
-zak krentenbollen
-1 volkorenbrood
-2 ham/kaas croissants
-1 stokbrood
-2 muffins.

En ze gooide een schaaltje met paaseitjes in de tas leeg :9
Welke zaak was dat in Vlaardingen?

Edit: sorry, was al gevraagd zie ik. Bakker Klootwijk is wel een goeie :9 Bekende naam
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_186518226


De buit van vandaag. Ben weer meer dan tevreden over de Jumbo :)

Op de tompoucen na komt alles wel op schat ik zo in :7

Edit: heb net al 3 tompoucen op dus wrs komen die wel op. Heb er net 4 naar mijn buren gebracht. Dus nog 3 vnv voor bij de thee :P

[ Bericht 21% gewijzigd door mascara-klodder op 30-04-2019 15:44:28 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186518414
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 16:47 schreef lemonlime het volgende:

[..]

Ik heb daar gister wat afgehaald, ook niet fantastisch, maar iets beter dan bij jou denk ik.
2,5 brood, een stokbrood, 4 harde bolletjes, 2 scones en een chocolade croissant.
Ohhh dat is iig wat beter ja. Zo zonde want het kan ook gewoon een goede reclame voor je toko zijn.

Volgens mij is het ook gewoon echt de duurste/chiqueste bakker in Delft.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186518435
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]

De buit van vandaag. Ben weer meer dan tevreden over de Jumbo :)

Op de tompoucen na komt alles wel op schat ik zo in :7
Booooh O+

Er zit nu een Jumbo op 8 kilometer van hier die meedoet. Die was vanmorgen ook snel uitverkocht en ik snap wel waarom. Hopelijk start de Jumbo die op 200 meter van hier ligt ook snel.

Kom maar door met die tompoucen trouwens :9

Edit: je edit -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186518463
Ik had vandaag een bon van MultiVlaai, kreeg twee halve vlaaien: advocaat vlaai en yoghurt citroen vlaai. Ik had gehoopt op een van hun smaken met chocola oid (Nutella vlaai, brownie vlaai, chocola met kersen vlaai, Bossche bollen vlaai, zoiets) maargoed opzich logisch dat die niet over blijven haha. Advocaat had ik m'n twijfels over (drankje vind ik niet zo lekker) maar mini stukje geproefd en die is ook goedgekeurd.

Kan gelukkig de vriezer in, dus straks even in stukken snijden en dan hebben we een vriezer vol lekkers!
pi_186519046
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Booooh O+

Er zit nu een Jumbo op 8 kilometer van hier die meedoet. Die was vanmorgen ook snel uitverkocht en ik snap wel waarom. Hopelijk start de Jumbo die op 200 meter van hier ligt ook snel.

Kom maar door met die tompoucen trouwens :9

Edit: je edit -O-
Heb er nu 3x gehaald en alledrie de keren vond ik het een dikke prima :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186519334
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 16:11 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Heb er nu 3x gehaald en alledrie de keren vond ik het een dikke prima :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pupselll O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186519514
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]

De buit van vandaag. Ben weer meer dan tevreden over de Jumbo :)

Op de tompoucen na komt alles wel op schat ik zo in :7

Edit: heb net al 3 tompoucen op dus wrs komen die wel op. Heb er net 4 naar mijn buren gebracht. Dus nog 3 vnv voor bij de thee :P
:9 ^O^
Puppie O+

Weer een pakket opgehaald bij Carrefour City:
6 gepaneerde kipvleugels
Een bloemkool
Twee flinke bossen radijs
4 toetjes « poire William » en 4x « riz au lait »
10 kiwis, net wat te rijp
18 eieren :D
3¤99

Weer geen zuivel :') ;)
  dinsdag 30 april 2019 @ 16:48:59 #144
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186519896
Trek in tompoucen nu :(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_186522434
Leuke pakketten weer! Maar wat moet je met 18 eieren :D Ik wist trouwens niet dat Multivlaai ook mee deed.. Onze lokale nog niet, maar mocht die ook mee gaan doen ga ik die zeker een keerje doen :9

Ik ga denk ik vrijdag voor een jumbo pakket.. Ik ben dit weekend alleen thuis dus dan kan ik (hopelijk) wat in elkaar flansen van dat pakket.
pi_186522957
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:56 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
Leuke pakketten weer! Maar wat moet je met 18 eieren :D Ik wist trouwens niet dat Multivlaai ook mee deed.. Onze lokale nog niet, maar mocht die ook mee gaan doen ga ik die zeker een keerje doen :9

Ik ga denk ik vrijdag voor een jumbo pakket.. Ik ben dit weekend alleen thuis dus dan kan ik (hopelijk) wat in elkaar flansen van dat pakket.
In je koelkast bewaren en in anderhalve maand opbakken/koken of door een receptje gooien :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186523651
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

In je koelkast bewaren en in anderhalve maand opbakken/koken of door een receptje gooien :P
Dit dus.
Vandaag eiersalade gemaakt (-6 eieren), meringues om uit te delen op het werk (-4 eieren) 2 broodjes ei gegeten (-2 eieren). Nog 6 eieren te gaan ;)
pi_186523856
Ik had geen zin om te koken vandaag. Bij een vega(n) tentje hier in de stad kreeg ik voor 4,50 3 grote porties soep mee. Helemaal prima, soep was erg lekker!
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:17:49 #149
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186524282
Holy shit, Makro is gewoon in een halve minuut uitverkocht :D Ik zat te refreshen omdat ik eindelijk eens in de app keek om 20.15 uur. Ik denk dat er gebruikers zijn die meerdere pakketten tegelijk kopen, kan niet anders.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_186542022
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:51 schreef Prego het volgende:

[..]

Dit dus.
Vandaag eiersalade gemaakt (-6 eieren), meringues om uit te delen op het werk (-4 eieren) 2 broodjes ei gegeten (-2 eieren). Nog 6 eieren te gaan ;)
:9

Omdat ik toch in de buurt vd stad moest zijn en er nog 1 box vrij was bij de Jumbo er weer eentje gehaald

Pasta en stamppot de vriezer in. Geitenkaas is nog tot de 16de houdbaar maar lussiknie en de buren ookal niet :(
Fricandeau morgen op brood, kipfilet gaat morgen in de Boursin en de garnalen net op als middagsnack :7



Een vriend die ik gisteren bij de andere Jumbo tegenkwam had ik geattendeerd op TGTG en had ook een box besteld. Was 10 minuten na mij bij de Jumbo in de stad :D Hij is nu ook fan haha
Hij kreeg dit mee :9


Grappig het verschil in de boxen van dezelfde winkel :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186542225
Vanavond trouwens de warme maaltijd van TGTG. Zou het misschien leuk zijn om een foto-topic hiervan te beginnen met wat jij van je producten maakt?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186542666
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Holy shit, Makro is gewoon in een halve minuut uitverkocht :D Ik zat te refreshen omdat ik eindelijk eens in de app keek om 20.15 uur. Ik denk dat er gebruikers zijn die meerdere pakketten tegelijk kopen, kan niet anders.
Doe ik ook vaak. Ik heb een veelvraatgezin en het komt altijd op.
  woensdag 1 mei 2019 @ 16:19:03 #153
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_186542702
Voedselverspilling tegengaan verovert de provincie: het loopt storm bij een bakker in Friesland

Met de smartphone in de hand langs restaurants en winkels om overgebleven etenswaren op te halen: de app TooGoodToGo begon in de Randstad, maar wint daarbuiten snel terrein. Bij de bakker in Stiens loopt het storm. :D


Twee zusjes halen met hun moeder (buiten beeld) bij Bakkerij de Groot in Stiens een op TooGoodToGo geplaatste zak met brood en gebak op. O+

‘Ik zet elke dag drie pakketten met overgebleven brood en gebak op de app’, vertelt bakker Aeltsje de Groot (64) in haar bakkerij in het Friese dorpje Stiens. ‘Binnen twee minuten zijn ze dan weg.’ Groot, een zachtmoedige vrouw met een klein postuur, bestiert hier samen met haar echtgenoot Bakkerij de Groot. Sinds vorige week is de zaak de eerste en enige in Noord-Friesland die meedoet met TooGoodToGo. Op de kaart van de app om voedselverspilling tegen te gaan staat De Groot als een eenzaam groen stipje: ‘Ze komen zelfs uit Leeuwarden om mijn pakketten op te halen.’ :o

De van oorsprong Deense app Too­GoodToGo deed in januari 2018 haar intrede in Nederland, met een aanbod van 25 winkels en restaurants in Amsterdam. Inmiddels doen meer dan vijftienhonderd bedrijven in heel Nederland mee, zegt een woordvoerder.

Het principe is simpel: van alles wat een bedrijf overhoudt, maakt het dagelijks pakketten. Die biedt het op de app aan voor ongeveer eenderde van de waarde van zo’n pakket. App-gebruikers kunnen ze reserveren en de volgende dag ophalen. De aanbieder betaalt ongeveer 1 euro aan de eigenaren van de app.

TooGoodToGo is een nieuwe loot aan de stam van de deeleconomie, waarvan bijvoorbeeld ook taxiservice Uber en hondenoppasapp Pawshake deel uitmaken. Maar waar Uber buiten de vier grote steden ver te zoeken is, weet TooGoodToGo de provincie te vinden. Van de buurtsuper in een Limburgs gehucht tot de biowinkel op Vlieland, ze staan op de app.

Aeltsje de Groot hoopt in Noord-Friesland ook niet lang een eenling te zijn. ‘Er zijn nog twee andere bakkers in het dorp. Als die mee zouden doen, vliegen de pakketten er bij mij misschien minder snel uit,’ zegt de bakker.

‘Zolang het maar niet in de container terechtkomt’
Via een klant kwam Aeltsje bij de app terecht. ‘Ik vond het een goed idee. Je verdient er weinig aan, maar wij worstelen al 35 jaar met voedselverspilling en zoeken altijd plekken waar we met het overgebleven eten heen kunnen. De kinderboerderij, de voedselbank – zolang het maar niet in de container terechtkomt.’

Vorige week dinsdag zocht ze contact, de dag daarna kwam ‘het belletje uit Amsterdam’ al. ‘Die jongen sprak ook nog eens Fries, dat was helemaal leuk.’

Op de volgende zaterdag, Koningsdag, is het een drukke boel in Aeltsjes bakkerij. Ze is op deze feestdag maar een uurtje open. Er komen nog fiks wat klanten om snel brood te halen, vrijwel iedereen spreekt Fries met elkaar. Achter de toonbank liggen drie TooGoodToGo-zakken klaar.

De eerste twee zakken gaan mee met dorpsbewoners die de app voor het eerst gebruiken. ‘Mijn vrouw is het ergens tegengekomen, zij heeft mij op pad gestuurd’, bekent een man terwijl hij zijn zak aanneemt. _O- _O-

De deurbel rinkelt. Tjalda Schumacher (41), haar man en haar twee dochters komen grijnzend binnen. ‘Daar zal je nummer drie hebben, voor het laatste pakket’, zegt bakker Aeltsje. ‘Tjalda is echt een diehard, ze is hier elke keer.’

Dat beaamt Tjalda. Ze was al vaste klant bij de bakkerij, nu haalt ze ook graag een pakketje. ‘Het is een cadeautje, de kinderen staan te springen om te zien wat er vandaag in zal zitten,’ zegt ze. Haar man wijst op een dicht doosje in hun pakket en zegt lachend: ‘Spannend!’

Tjalda werkt als gastvrouw veel samen met studenten, die haar op de app wezen. ‘Een goede zaak, verspilling is zonde. Wij leven thuis sowieso al wat bewuster, we scheiden ook het afval.’

‘Geen winst’
Van de paar euro die de bakker voor haar broodzakken vraagt, gaat ongeveer een euro naar TooGoodToGo. ‘Dat is vooral om de app in de lucht te houden’, zegt woordvoerder Marieke Graat van Too­GoodToGo. ‘We maken geen winst, ons verdienmodel is sociaal.’ Het bedrijf blijft overeind met behulp van Deense investeerders ‘die de winst inzien van het terugdringen van voedselverspilling’, zegt Graat.

In cijfers
Van de meer dan 1.500 TooGoodToGo-locaties in Nederland, bevindt zich ruim 60 procent in de ‘Randstadprovincies’, Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht. Drenthe, Friesland, Zeeland en Flevoland hebben nu nog de minste TooGoodToGo-locaties: zo’n tachtig. Flevoland heeft met tien locaties het minste aanbod, blijkt uit de TooGoodToGo-app.

De app zet bewust in op uitbreiding buiten de Randstad, zegt ze. ‘Het thema voedselverspilling is echt niet aan de stad gebonden. Juist op plekken waar veel mensen in de landbouw werken, gaat verspilling hun aan het hart.’ Daarnaast, zegt Graat, kan de app de sociale cohesie bevorderen. ‘Men gaat met deze app misschien vaker naar de buurtsuper in plaats van naar de stad.’

Dat ziet bakker Aeltsje wel: ‘Ik zie nieuwe gezichten pakketten ophalen.’ Mensen die bewust proberen te leven, zoals Aeltsje zelf: ‘Het liefst zou ik nog minder verspillen. Dat plastic in de winkel kan ook best wat minder, daarom leggen we de broden ook zonder plastic neer’, zegt ze, wijzend naar de schappen achter haar. Het versgebakken brood ligt er inderdaad kaal klaar, wachtend op de laatste klanten. Die hollen vandaag om tien minuten voor sluitingstijd nog binnen.

‘Vroeger hadden we houten kisten voor de oranjekoeken’, herinnert Aeltsje zich, ‘die brachten mensen naderhand weer terug. Helemaal geen verspilling.’ Oranjekoeken zijn een traditionele Friese lekkernij. ‘Het lijkt me geweldig om weer zo’n stapel houten kisten te hebben.’

https://www.volkskrant.nl(...)-friesland~b69f820f/.

_O_ _O_
pi_186546144
Even wat ervaringen:

Jumbo Leyweg Den Haag wilde varkenshaas meegeven die al twee dagen over de datum was. Maar kreeg toen ik terug ging kipblokjes uit een ander tasje. Alles met de datum van die dag. Ik ben bang dat ze de varkenshaas gewoon in het tasje van de volgende hebben gestopt.
*2dagen over de datum varkenshaas vervangen door kipblokjes
*zakje sla
*zakje kool
*zak nasi groenten
*mini bakje druiven
*pannenkoeken

Jumbo Leyweg was dus erg tegenvallend.
Volgens voedsel en waren autoriteit mogen ze ook geen producten over de datum verkopen.

Ik twijfel zelf of ze wel aan de 15 euro kwamen. Heb geklaagd.. ik zie wel. Maar ik ga nooit meer naar de Jumbo Leyweg.
pi_186546161
Bij de Plus in Rijswijk beviel het al beter.

*gebak appelslof met slagroom
*zak rode aardappeltjes zonder datum
*2 rib karbonades bio
*bio courgette
Misschien nog iets kleins maar dat ben ik vergeten.

Dus op zich wel het geld waard. Misschien ga ik daar nog eens naartoe.
Wel opvallend dat ze ook maar net aan 15 euro geven. Wat doen ze met de rest wat ze allemaal weggooien?
pi_186546188
Bij de Jumbo Delft Troelstralaan de beste ervaring tot nu toe. En ook wat ik bij deze app voor ogen had.

*Hammetje voor in de oven
*kalkoenshoarma 500gr
*wat is overgebleven uit een lasagnepakket wortel prei ui 2 tomaten zakje saus zakje lasagne bladeren zonder hoesje of instructies
*2 pakjes beleg
*schenkel

Enige manier om dit te verbeteren was door wat minder vlees mee te geven en wat meer afwisseling. Bijv een product dat uit de schappen wordt gehaald. Maar op zich was dit het eerste pakket dat aan mijn verwachting voldeed. Positief verrast. Vooral door het lasagnepakket zonder verpakking. Zoiets kunnen ze in de winkel nog maar nauwelijks verkopen maar is voor ons perfect.
Super gedaan door Jumbo Delft Troelstralaan.
pi_186546223
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 19:25 schreef PieterMartijn het volgende:

DenHaag1977M
donderdag 4 april 2019 19:53
Bij de Plus in Rijswijk beviel het al beter.

*gebak appelslof met slagroom
*zak rode aardappeltjes zonder datum
*2 rib karbonades bio
*bio courgette
Misschien nog iets kleins maar dat ben ik vergeten.

Dus op zich wel het geld waard. Misschien gas ik daar nog eens naartoe.
Wel opvallend dat ze ook maar net aan 15 euro geven. Wat doen ze met de rest wat ze allemaal weggooien?

DenHaag1977M
donderdag 4 april 2019 20:02
Bij de Jumbo Delft Troelstralaan de beste ervaring tot nu toe. En ook wat ik bij deze app voor ogen had.

*Hammetje voor in de oven
*kalkoenshoarma 500gr
*wat is overgebleven uit een lasagnepakket wortel prei ui 2 tomaten zakje saus zakje lasagne bladeren zonder hoesje of instructies
*2 pakjes beleg
*schenkel

Enige manier om dit te verbeteren was door wat minder vlees mee te geven en wat meer afwisseling. Bijv een product dat uit de schappen wordt gehaald. Maar op zich was dit het eerste pakket dat aan mijn verwachting voldeed. Positief verrast. Vooral door het lasagnepakket zonder verpakking. Zoiets kunnen ze in de winkel nog maar nauwelijks verkopen maar is voor ons perfect.
Super gedaan door Jumbo Delft Troelstralaan.
Verkeerde copy/paste? :') .
pi_186546257
Bakker van Maanen Delfgauw was tegenvallend.
*1wit brood
*1bruin brood
*bruine bol
*4 harde broodjes
*klein zakje muesli

Terwijl ze ook gebak verkopen en andere lekkere dingen. Zoete dingen zullen wel met het personeel meegaan. Bij de Lidl had ik voor hetzelfde geld meer gehad en had ik het niet aan het eind van de dag hoeven kopen.

Bakker van Maanen Delfgauw dus tegenvallend.
pi_186546315
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 19:28 schreef PieterMartijn het volgende:
Bakker van Maanen Delfgauw was tegenvallend.
*1wit brood
*1bruin brood
*bruine bol
*4 harde broodjes
*klein zakje muesli

Terwijl ze ook gebak verkopen en andere lekkere dingen. Zoete dingen zullen wel met het personeel meegaan. Bij de Lidl had ik voor hetzelfde geld meer gehad en had ik het niet aan het eind van de dag hoeven kopen.

Bakker van Maanen Delfgauw dus tegenvallend.
Iets met een gegeven paard en bek enzo. Dan ga je toch lekker langs de Lidl?
pi_186546348
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 19:28 schreef PieterMartijn het volgende:
Bakker van Maanen Delfgauw was tegenvallend.
*1wit brood
*1bruin brood
*bruine bol
*4 harde broodjes
*klein zakje muesli

Terwijl ze ook gebak verkopen en andere lekkere dingen. Zoete dingen zullen wel met het personeel meegaan. Bij de Lidl had ik voor hetzelfde geld meer gehad en had ik het niet aan het eind van de dag hoeven kopen.

Bakker van Maanen Delfgauw dus tegenvallend.
Hoeveel heb je ervoor betaald en wat zou de waarde moeten zijn?
pi_186546355
Jumbo de Stede

*kip met spek voor in de oven
*kipfilet
*6 fuji appels op schaal
*makreelfilet
*mini zakje sperziebonen
*"verse" zuurkool
*250ml sinaasappelsap
*250ml boerenkool avacado mango sap
*bak dure paddenstoelen
*optimel yoghurt bosvruchten
pi_186546390
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 19:32 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Hoeveel heb je ervoor betaald en wat zou de waarde moeten zijn?
5 euro, zou 15 moeten zijn..
pi_186546416
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 19:31 schreef Crientj het volgende:

[..]

Iets met een gegeven paard en bek enzo. Dan ga je toch lekker langs de Lidl?
Klopt! Bakker van Maanen Delfgauw ga ik niet meer heen. Jij begrijpt het.

[ Bericht 0% gewijzigd door PieterMartijn op 01-05-2019 19:44:39 ]
pi_186546618
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 19:34 schreef PieterMartijn het volgende:

[..]

5 euro, zou 15 moeten zijn..
Dan vind ik het inderdaad redelijk karig. Ik krijg meestal voor dat bedrag wel een stuk of 4-6 hele broden, 1-2 zakken broodjes en nog iets lekkers.

Edit: zie wel op de site dat de broden behoorlijk duur zijn, dus qua officiele waarde tikt het de 15 euro waarschijnlijk wel aan.
pi_186546779
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 19:47 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Dan vind ik het inderdaad redelijk karig. Ik krijg meestal voor dat bedrag wel een stuk of 4-6 hele broden, 1-2 zakken broodjes en nog iets lekkers.

Edit: zie wel op de site dat de broden behoorlijk duur zijn, dus qua officiele waarde tikt het de 15 euro waarschijnlijk wel aan.
Ja.. vooral bakkerij Bart schijnt echt waar voor je geld te geven... maar helaas doet Den Haag niet mee.
Ik wilde vanavond donuts&co proberen.. maar ik kon daar niet op tijd zijn.. dus voor vandaag hield dat op.
Ben wel heel nieuwsgierig naar Macro.
pi_186546927
Pazze e pizze
pi_186547233
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 20:03 schreef PieterMartijn het volgende:
Pazze e pizze
[ afbeelding ]
Wat heb je hiervoor betaald? Ziet er heerlijk uit ^O^
  woensdag 1 mei 2019 @ 20:46:16 #168
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186548048
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 19:28 schreef PieterMartijn het volgende:
Bakker van Maanen Delfgauw was tegenvallend.
*1wit brood
*1bruin brood
*bruine bol
*4 harde broodjes
*klein zakje muesli

Terwijl ze ook gebak verkopen en andere lekkere dingen. Zoete dingen zullen wel met het personeel meegaan. Bij de Lidl had ik voor hetzelfde geld meer gehad en had ik het niet aan het eind van de dag hoeven kopen.

Bakker van Maanen Delfgauw dus tegenvallend.
Met twee hele broden zou ik al wel tevreden zijn, ik kreeg bij Van Maanen een chocoladetaart en wat pistoletjes :{

Anyway, Makro is prima!



900 gram bami ^O^
4 biefstukjes ^O^
1,5 liter vanille vla ^O^
ananas-kipsalade
zeevruchtencocktail :r

Ze gaan binnenkort uitbreiden naar 10 pakketten omdat het zo populair is. Veel mensen bestellen meerdere pakketten tegelijk. Ik denk dat TGT daar op een gegeven moment mee moet stoppen. Gewoon één pakket per persoon want anders zijn mensen er snel klaar mee.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 1 mei 2019 @ 21:31:23 #169
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_186549591
Je merkt wel dat het populair wordt. Alles in no time uitverkocht, honderden hartjes bij elke toko. De pakketten zullen ook wel meer worden afgemeten, men raakt het toch wel kwijt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 1 mei 2019 @ 21:33:00 #170
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_186549646
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 19:31 schreef Crientj het volgende:

[..]

Iets met een gegeven paard en bek enzo. Dan ga je toch lekker langs de Lidl?
Het is niet gegeven, er wordt een prijs voor betaald en het hoort een bepaalde originele waarde te hebben.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_186555259
Ik zag vandaag reclame voor 2Good2Go bij de AH2Go op het Vredenburgplein in Utrecht.

Het wordt wel tijd dat er fors wordt geïnvesteerd in nieuwe restaurants door 2Good2Go.
pi_186559527
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 00:18 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik zag vandaag reclame voor 2Good2Go bij de AH2Go op het Vredenburgplein in Utrecht.

Het wordt wel tijd dat er fors wordt geïnvesteerd in nieuwe restaurants door 2Good2Go.
Ze doen hier zelf als het goed is bijna niets aan. Je moet het zelf aangeven bij de winkels. Ik heb het bij de klantenservice van AH aangegeven en ze zou echt haar best doen om het centraal onder de aandacht te brengen, maar beste kans heb je door het zelf bij een winkelmanager aan te geven. Dus als je een leuke winkel of restaurant weet...
  donderdag 2 mei 2019 @ 22:18:16 #173
5792 wacko1976
Ape(n)staartje, met of zonder?
pi_186575624
vandaag bij Fuji Fufji, een sushi/grill restaurant een pakket opgehaald.
Ik had er goede hoop op. Hij is ook erg populair, ik moest er gisteravond echt op azen om op tijd te zijn om een pakket voor vanavond te verkrijgen, meestal zijn ze binnen xx minuten na openstellen van nieuwe bonnen al weer uitverkocht.

Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten, had wat bakjes meegenomen voor het geval ik zelf zou kunnen kiezen, maar ik werd gelijk naar een toonbank geleid waar een bakje met 15 sushi klaarstond voor me en dat was het dan.
Ik was wel een beetje teleurgesteld., had op wat meer gehoopt dan alleen maar 1 bakje sushi.
Ik heb thuis gekeken wat het ongeveer zou moeten kosten en de goedkoopste take-away set van 15 sushi is bij hun ¤13,40, dus de ¤4,99 voor 2good2go is niet overbetaald, maar toch zit ik hier niet met een voldaan gevoel.
zonder moeite bereik je alleen wat de moeite niet waard is
pi_186576155
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:18 schreef wacko1976 het volgende:
vandaag bij Fuji Fufji, een sushi/grill restaurant een pakket opgehaald.
Ik had er goede hoop op. Hij is ook erg populair, ik moest er gisteravond echt op azen om op tijd te zijn om een pakket voor vanavond te verkrijgen, meestal zijn ze binnen xx minuten na openstellen van nieuwe bonnen al weer uitverkocht.

Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten, had wat bakjes meegenomen voor het geval ik zelf zou kunnen kiezen, maar ik werd gelijk naar een toonbank geleid waar een bakje met 15 sushi klaarstond voor me en dat was het dan.
Ik was wel een beetje teleurgesteld., had op wat meer gehoopt dan alleen maar 1 bakje sushi.
Ik heb thuis gekeken wat het ongeveer zou moeten kosten en de goedkoopste take-away set van 15 sushi is bij hun ¤13,40, dus de ¤4,99 voor 2good2go is niet overbetaald, maar toch zit ik hier niet met een voldaan gevoel.
[ afbeelding ]
Waarom niet? Je betaalt iets van 38% van de prijs. Lijkt mij redelijk.
  donderdag 2 mei 2019 @ 22:53:03 #175
5792 wacko1976
Ape(n)staartje, met of zonder?
pi_186576439
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:39 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Waarom niet? Je betaalt iets van 38% van de prijs. Lijkt mij redelijk.
Dat snap ik, ik maak er dan ook geen punt van bij 2g2g, maar ik ben gewend om bij bakkers hele broden plus kleine broodjes en andere zaken te krijgen, bij een supermarkt vlees en groente waar je voor je hele gezin anderhalve maaltijd of meer van kan maken, en dit is dan net even een kleine let-down.
zonder moeite bereik je alleen wat de moeite niet waard is
pi_186578310
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:18 schreef wacko1976 het volgende:
vandaag bij Fuji Fufji, een sushi/grill restaurant een pakket opgehaald.
Ik had er goede hoop op. Hij is ook erg populair, ik moest er gisteravond echt op azen om op tijd te zijn om een pakket voor vanavond te verkrijgen, meestal zijn ze binnen xx minuten na openstellen van nieuwe bonnen al weer uitverkocht.

Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten, had wat bakjes meegenomen voor het geval ik zelf zou kunnen kiezen, maar ik werd gelijk naar een toonbank geleid waar een bakje met 15 sushi klaarstond voor me en dat was het dan.
Ik was wel een beetje teleurgesteld., had op wat meer gehoopt dan alleen maar 1 bakje sushi.
Ik heb thuis gekeken wat het ongeveer zou moeten kosten en de goedkoopste take-away set van 15 sushi is bij hun ¤13,40, dus de ¤4,99 voor 2good2go is niet overbetaald, maar toch zit ik hier niet met een voldaan gevoel.
[ afbeelding ]
tjahhh vraag en aanbod

kan je beter de volle pond betalen
pi_186578410
Maar TGTG gaat toch eigenlijk over voedselverspilling tegen te gaan?
Niet om zo goedkoop mogelijk een deal te scoren.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 06:06:07 #178
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186579072
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:09 schreef Sarabi het volgende:
Maar TGTG gaat toch eigenlijk over voedselverspilling tegen te gaan?
Niet om zo goedkoop mogelijk een deal te scoren.
Het één sluit het ander niet uit.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_186579713
Ik zag net iets over de Jumbo op de Leyweg. Daar heb ik al meerdere keren een mooi pakket gehaald.

Met:
Makreel, aardappelschijfjes, riblappen, hamburgers, Thaise wokgroente, veldsla, appels

En:
Diverse paasbroodjes, paasstol, sla, kipspiezen, rollade

Andere ervaringen:
Anne & Max: soep, salade, brood en koek (veel, maar niet echt mijn smaak). Wel een prima avondmaaltijd. De soep was nog warm.

Perfect Pastry: 4 heerlijke cupcakes

Vlaamsch Broodhuys: mocht zelf uitzoeken: mini-broodjes, chocolade croissants, brood

Bakkerij Roodenrijs: al meerdere pakketten gehaald. Altijd gevarieerd en altijd iets zoets erbij.

Gisteren: 2 oranje moorkoppen, 1 oranje tompouce, 2 mega koffie broodjes (geloof dat ze zo heten), 4 harde broodjes in diverse smaken en 1 rozijnenbroodje.

Andere keer: 1 taart, 2 croissants en halfje wit

In een ander pakket: 1 taart, 2 moorkoppen en 1 heel brood.

De enige 'tegenvaller' vond ik Pinsart. Qua hoeveelheid en smaak wel prima, maar weinig gevarieerd: 2 stukken pizza.

Een keer is een bon geannuleerd omdat er geen eten meer was. Gelukkig zag ik dat net op tijd.
pi_186622741
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:09 schreef Sarabi het volgende:
Maar TGTG gaat toch eigenlijk over voedselverspilling tegen te gaan?
Niet om zo goedkoop mogelijk een deal te scoren.
Ah jij gelooft dat mensen op de eerste plaats tgtg gebruiken uit een voedselverspillings ideaal?
  zondag 5 mei 2019 @ 10:25:10 #181
47102 Elvi
miemkwien
pi_186622877
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 10:16 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Ah jij gelooft dat mensen op de eerste plaats tgtg gebruiken uit een voedselverspillings ideaal?
Nou dat is wel mijn insteek eigenlijk. Ik vind dat er teveel voedsel verspilt wordt. Het zou mooier zijn als supermarkten en bakkers hun producten aan de voedselbank zouden doneren IPV er op deze manier nog geld voor te krijgen, maar misschien is dat dan weer net te idealistisch van me :P

Ik heb tot nu toe nog niks kunnen kopen via de app, de winkels hier in de stad zijn allemaal heel snel uitverkocht en ik krijg geen pushbericht als er iets aangeboden wordt.
pi_186622992
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 10:25 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nou dat is wel mijn insteek eigenlijk. Ik vind dat er teveel voedsel verspilt wordt. Het zou mooier zijn als supermarkten en bakkers hun producten aan de voedselbank zouden doneren IPV er op deze manier nog geld voor te krijgen, maar misschien is dat dan weer net te idealistisch van me :P

Ik heb tot nu toe nog niks kunnen kopen via de app, de winkels hier in de stad zijn allemaal heel snel uitverkocht en ik krijg geen pushbericht als er iets aangeboden wordt.
Door dit topic is volgens mij duidelijk dat de meesten het op de eerste plaats voor het geld doen. Waar niets mis mee is overigens.

Ik zie het persoonlijk ook liever naar een voedselbank gaan. Nog liever naar hongergebieden in deze wereld. Dat gebeurt echter niet en de kans daarop wordt juist kleiner door deze app omdat de betreffende ondernemers ook het geldmotief hebben.
pi_186623066
Ik zie niet in waarom het verkeerd zou zijn om dit vanuit economisch motief te doen eerlijk gezegd. Wees blij dat er iets gebeurt, op welke manier en vanuit welke gedachtegang maakt niet zo veel uit lijkt me dan.
pi_186623754
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 10:38 schreef Franknfurter het volgende:
Ik zie niet in waarom het verkeerd zou zijn om dit vanuit economisch motief te doen eerlijk gezegd. Wees blij dat er iets gebeurt, op welke manier en vanuit welke gedachtegang maakt niet zo veel uit lijkt me dan.
Ik ook niet. Behoudens dat het ondernemers niet aanspoort om het voedsel gratis ter beschikking te stellen voor hen die in nood zijn. Voor een aantal gevallen (bakkers bijv) kan dat volgens mij ook niet.
pi_186625027
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 10:33 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Door dit topic is volgens mij duidelijk dat de meesten het op de eerste plaats voor het geld doen. Waar niets mis mee is overigens.

Ik zie het persoonlijk ook liever naar een voedselbank gaan. Nog liever naar hongergebieden in deze wereld. Dat gebeurt echter niet en de kans daarop wordt juist kleiner door deze app omdat de betreffende ondernemers ook het geldmotief hebben.
Volgens mij mogen restaurants hun gerechten niet aan de voedselbank doneren. Iets met voedselveiligheid. Dan kunnen ze het toch beter op deze manier ter beschikking stellen?
En misschien geldt hetzelfde voor supermarktprodukten die aan de datum zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186625097
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Volgens mij mogen restaurants hun gerechten niet aan de voedselbank doneren. Iets met voedselveiligheid. Dan kunnen ze het toch beter op deze manier ter beschikking stellen?
En misschien geldt hetzelfde voor supermarktprodukten die aan de datum zijn.
Klopt en bakkers ook niet. De supermarkt wel. En die krijg nu minder motivatie om te doneren omdat er toch nog geld te verdienen valt. Lijkt mij een logische gang van zaken.

[ Bericht 1% gewijzigd door LorneMalvo op 05-05-2019 13:21:03 ]
  Licht Ontvlambaar zondag 5 mei 2019 @ 13:40:02 #187
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_186626344
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:35 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Klopt en bakkers ook niet. De supermarkt wel. En die krijg nu minder motivatie om te doneren omdat er toch nog geld te verdienen valt. Lijkt mij een logische gang van zaken.
Tsja, het blijven natuurlijk wel commerciële bedrijven...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 5 mei 2019 @ 15:37:32 #188
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186628586
Nouja, wat ik dus wel vreemd vind van het concept, is dat je als aanbieder dus kennelijk een dag van te voren moet weten hoeveel je over hebt. Ik snap dat je als ondernemer best kunt inschatten hoeveel je meestal over hebt aan het eind van een dag, maar omdat je het verkoopt, moet je aan het eind van de dag gegarandeerd een X aantal boxen hebben van een bepaalde waarde. En dat een dag vooraf al bedenken.
(En dan denk ik: als je vooraf kunt bedenken hoeveel je te veel gaat hebben, kan je daar ook je inkoopbeleid op aanpassen.)
KuikenGuppy
pi_186628627
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 15:37 schreef Burdie het volgende:
Nouja, wat ik dus wel vreemd vind van het concept, is dat je als aanbieder dus kennelijk een dag van te voren moet weten hoeveel je over hebt. Ik snap dat je als ondernemer best kunt inschatten hoeveel je meestal over hebt aan het eind van een dag, maar omdat je het verkoopt, moet je aan het eind van de dag gegarandeerd een X aantal boxen hebben van een bepaalde waarde. En dat een dag vooraf al bedenken.
Je kunt gedurende de dag je aanbod nog terugtrekken.

En ik denk dat de meeste ondernemers wel een aardig beeld hebben van de afname. En ook de laatste reguliere klanten graag laten kiezen tussen producten. Wat vervolgens overblijft kan in de box.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 5 mei 2019 @ 15:45:59 #190
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186628748
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je kunt gedurende de dag je aanbod nog terugtrekken.

En ik denk dat de meeste ondernemers wel een aardig beeld hebben van de afname. En ook de laatste reguliere klanten graag laten kiezen tussen producten. Wat vervolgens overblijft kan in de box.
Er doet in de buurt van mijn oude woonplaats een sushi winkeltje mee. Daar hoefde je normaliter een half uur voor sluitingstijd al niks meer te verwachten, omdat ze zo goed als elke dag uitverkopen. Ik krijg nu de indruk dat zij extra sushi klaarmaken om ook tgtg klanten te kunnen voorzien (en het dus gewoon als marketingtool inzetten).
KuikenGuppy
pi_186628766
Bijkomende zaak: supermarkten bieden vooral producten aan die bijna over de datum zijn (logisch, is het concept ook) waar de voedselbank niks mee kan, zij hebben vooral behoefte aan houdbare, droge producten zoals rijst en conserveren. Al deze producten zouden anders toch écht bij het afval terechtkomen. En de mensen die afhankelijk zijn van voedselbanken staat het altijd vrij om zelf ook een box te kopen natuurlijk.

En als je dan écht heel erg begaan bent met de voedselbank, stel ik voor dat je bij een box ter waarde van 15 euro waar je 5 voor betaalt, je zelf nog voor 5 euro aan houdbare producten koopt en deze doneert aan de voedselbank :)
pi_186628793
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 15:45 schreef Burdie het volgende:

[..]

Er doet in de buurt van mijn oude woonplaats een sushi winkeltje mee. Daar hoefde je normaliter een half uur voor sluitingstijd al niks meer te verwachten, omdat ze zo goed als elke dag uitverkopen. Ik krijg nu de indruk dat zij extra sushi klaarmaken om ook tgtg klanten te kunnen voorzien (en het dus gewoon als marketingtool inzetten).
En zolang er alsnog niks wordt weggegooid lijkt me dat alleen maar mooi! Zo kunnen ook mensen met een kleinere portemonnee eens lekker sushi eten, en als de ondernemer er meer op verdient is het dus een win-win-win situatie.
pi_186630848
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 15:37 schreef Burdie het volgende:
Nouja, wat ik dus wel vreemd vind van het concept, is dat je als aanbieder dus kennelijk een dag van te voren moet weten hoeveel je over hebt. Ik snap dat je als ondernemer best kunt inschatten hoeveel je meestal over hebt aan het eind van een dag, maar omdat je het verkoopt, moet je aan het eind van de dag gegarandeerd een X aantal boxen hebben van een bepaalde waarde. En dat een dag vooraf al bedenken.
(En dan denk ik: als je vooraf kunt bedenken hoeveel je te veel gaat hebben, kan je daar ook je inkoopbeleid op aanpassen.)
Als ondernemer weet je inderdaad dat je over zal hebben, maar je weet natuurlijk ook nooit wát je over hebt.
En zoals hieronder ook al gezegd: je wil dat je laatste klanten ook nog een (beperkte) keuze kunnen maken.

De boxen van TGTG verschillen ook vaak van inhoud, het is niet dat elke box hetzelfde heeft.
pi_186630989
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 15:37 schreef Burdie het volgende:
Nouja, wat ik dus wel vreemd vind van het concept, is dat je als aanbieder dus kennelijk een dag van te voren moet weten hoeveel je over hebt. Ik snap dat je als ondernemer best kunt inschatten hoeveel je meestal over hebt aan het eind van een dag, maar omdat je het verkoopt, moet je aan het eind van de dag gegarandeerd een X aantal boxen hebben van een bepaalde waarde. En dat een dag vooraf al bedenken.
(En dan denk ik: als je vooraf kunt bedenken hoeveel je te veel gaat hebben, kan je daar ook je inkoopbeleid op aanpassen.)
Edit: beetje spuit11 zie ik nu.
Dat hoeft niet per se, je bon kan ook geannuleerd worden door de winkel/restaurant oid als er niks over is die dag. En winkels kunnen ook bv standaard op 1 pakket zetten en dan mocht er meer over zijn, nog extra pakketten erop zetten, volgens mij. Ik heb iig wel vaker gehoord dat een bon geannuleerd was ivm niks over die dag en ik heb het idee dat de MultiVlaai in mijn stad standaard op "niets meer te redden" staat en daar dan op de dag zelf iets op gezet wordt als er van de voorgaande dag iets over was.
  zondag 5 mei 2019 @ 17:23:59 #195
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_186631204
Lokale bakker: 1 brood, 2 kersenflaps, 2 Belgische koffiebroodjes en een mini kersenflap, maar ik had zo'n honger :@


Kosten ¤3,99 (11,99)
Waarde: ¤11,20

Viel een beetje tegen in vergelijking met andere bakkers in deze regio
Sappig !!
pi_186635415
Net weer de app gedownload en ik zie dat de bakker hier in het dorp nu ook mee doet. Morgen ga ik voor het eerst ooit een box ophalen. :D
Er zijn sowieso opeens wat leuke plekken bij, dus ik ga het allemaal goed in de gaten houden de komende tijd.
  zondag 5 mei 2019 @ 20:03:32 #197
185648 mascara-klodder
make-up veeg
pi_186635626
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 19:55 schreef Dragonberry het volgende:
Net weer de app gedownload en ik zie dat de bakker hier in het dorp nu ook mee doet. Morgen ga ik voor het eerst ooit een box ophalen. :D
Er zijn sowieso opeens wat leuke plekken bij, dus ik ga het allemaal goed in de gaten houden de komende tijd.
Spannend *O*

Hier gelukkig ook een stuk meer keuze met de Jumbo als favoriet.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186635640
:o alles ziet er anders uit!
Ik snap het niet meer!
pi_186635814
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 20:03 schreef Allures het volgende:
:o alles ziet er anders uit!
Ik snap het niet meer!
Ja, nieuwe lay out is stom :( En hij opent er ook standaard op ;(
Ik ga nu maar meteen naar de kaart of mijn favorieten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 mei 2019 @ 21:10:03 #200
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_186637026
O inderdaad... heb hem op lijst gezet, dan lijkt het op de oude versie :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_186637320
Had vandaag een box van een Jumbo in Rotterdam, die werd een uur voor tijd geannuleerd. Uitendelijk eentje van een andere Jumbo genomen in Rotterdam à ¤5 en krijg uiteindelijk een maaltijdsalade, een zak andijvie en een minicouscoussalade mee. Dat tipt nog niet eens ¤5 aan. -O-
pi_186637482
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 21:10 schreef Rewimo het volgende:
O inderdaad... heb hem op lijst gezet, dan lijkt het op de oude versie :+
Ah tnx

Ik mis dan wel heel veel tentjes?
pi_186652587
Nou, de buit is binnen :P
2 hele broden, 1 tompouce, 1 aardbeien gebakje, 2 amandelbroodjes, 1 appel plaat.
En ik hoef er maar 2 minuten voor te fietsen :D voor herhaling vatbaar.
pi_186653922
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 21:20 schreef Sandrvich het volgende:
Had vandaag een box van een Jumbo in Rotterdam, die werd een uur voor tijd geannuleerd. Uitendelijk eentje van een andere Jumbo genomen in Rotterdam à ¤5 en krijg uiteindelijk een maaltijdsalade, een zak andijvie en een minicouscoussalade mee. Dat tipt nog niet eens ¤5 aan. -O-
-O- ik doe nu ook gewoon de beoordeling. Sloeg ik eerst over
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186653961
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 17:18 schreef Dragonberry het volgende:
Nou, de buit is binnen :P
2 hele broden, 1 tompouce, 1 aardbeien gebakje, 2 amandelbroodjes, 1 appel plaat.
En ik hoef er maar 2 minuten voor te fietsen :D voor herhaling vatbaar.
Nice ^O^

Morgen weer naar de Jumbo hier.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186666773
En eindelijk een bon voor il tartufo weten te bemachtigen. Daar heb ik er nog nooit eentje van beschikbaar gezien als er al iets te redden zou vallen.
Heeeeeel erg benieuwd!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 mei 2019 @ 22:11:56 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186683317
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 10:36 schreef mascara-klodder het volgende:
En eindelijk een bon voor il tartufo weten te bemachtigen. Daar heb ik er nog nooit eentje van beschikbaar gezien als er al iets te redden zou vallen.
Heeeeeel erg benieuwd!
en?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_186684226
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 21:20 schreef Sandrvich het volgende:
Had vandaag een box van een Jumbo in Rotterdam, die werd een uur voor tijd geannuleerd. Uitendelijk eentje van een andere Jumbo genomen in Rotterdam à ¤5 en krijg uiteindelijk een maaltijdsalade, een zak andijvie en een minicouscoussalade mee. Dat tipt nog niet eens ¤5 aan. -O-
Even via fb ze een berichtje sturen, dan krijg je je geld terug. Ook als je bijvoorbeeld iets in je pakket hebt wat al over de datum is kan je dat doen.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 22:33:46 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186684295
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 22:31 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Even via fb ze een berichtje sturen, dan krijg je je geld terug. Ook als je bijvoorbeeld iets in je pakket hebt wat al over de datum is kan je dat doen.
Naar TGTG, of het bedrijf dat de box aanbiedt?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_186692028
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 22:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en?
Meer dan tevreden! Belegd broodje met een heerlijke salami, buffelmozzarella en pesto, bakje met penne bolognese en het vlees was een flinke lekker gekruide kalfsschnitzel en een kalfsschitzel opgerold gevuld met een gedroogde ham (Serrano?).

Bij de Jumbo een prima pakket wederom

Pak Optimel yoghurt granaatappel/framboos zat er ook nog bij

Middag hadden we toastjes met de zalmsalade, had 2 gurcken viertel omwikkeld met beenham. De rosbief gewoon op een plankje met wat versgemalen peper en zout om te zo op te snoepen

Avondeten was dus van wat ik bij il tartufo had meegekregen met de Optimel toe. Het vlees had ik in de magnetron opgewarmd en was nog heerlijk mals en sappig!

Spareribs gaan zo de oven in voor lunch. Kipkluifjes in de vriezer. Laatste 2 plakjes ham voor vnv bij de asperges. Salade heb ik aan mijn mede-eter meegegeven.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 mei 2019 @ 11:17:37 #211
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186692140
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 11:11 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Meer dan tevreden! Belegd broodje met een heerlijke salami, buffelmozzarella en pesto, bakje met penne bolognese en het vlees was een flinke lekker gekruide kalfsschnitzel en een kalfsschitzel opgerold gevuld met een gedroogde ham (Serrano?).

Bij de Jumbo een prima pakket wederom
[ afbeelding ]
Pak Optimel yoghurt granaatappel/framboos zat er ook nog bij

Middag hadden we toastjes met de zalmsalade, had 2 gurcken viertel omwikkeld met beenham. De rosbief gewoon op een plankje met wat versgemalen peper en zout om te zo op te snoepen

Avondeten was dus van wat ik bij il tartufo had meegekregen met de Optimel toe. Het vlees had ik in de magnetron opgewarmd en was nog heerlijk mals en sappig!

Spareribs gaan zo de oven in voor lunch. Kipkluifjes in de vriezer. Laatste 2 plakjes ham voor vnv bij de asperges. Salade heb ik aan mijn mede-eter meegegeven.
nice
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_186692483
Ohja, die kalfsschnitzel gerold met ham was met een witte wijnsaus. Echt zoooo erg lekker
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186700237
En een superdeal bij bakkerij Ammerlaan vanmiddag (in de Hoven, voor de Delftenaren hier ;) )

Na de tegenvaller bij de Diamanten Ring ben ik nu zeer positief *O*

- 1 heel Waldkornbrood, toevallig ook nog mijn favoriete brood, MET knapperige korst _O_
- 3 volkoren puntjes sesamzaad
- 3 volkoren puntjes zonnebloempit
- 1 hard broodje meerzaden
- kaas/ui/tomaat kruier
- 2 ham-kaascroissantjes
- 1 roombotercroissantje
- 1 amandelbroodje

* mascara-klodder gaat vriezer uitruimen en herindelen :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186701582
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 19:09 schreef mascara-klodder het volgende:
En een superdeal bij bakkerij Ammerlaan vanmiddag (in de Hoven, voor de Delftenaren hier ;) )

Na de tegenvaller bij de Diamanten Ring ben ik nu zeer positief *O*

- 1 heel Waldkornbrood, toevallig ook nog mijn favoriete brood, MET knapperige korst _O_
- 3 volkoren puntjes sesamzaad
- 3 volkoren puntjes zonnebloempit
- 1 hard broodje meerzaden
- kaas/ui/tomaat kruier
- 2 ham-kaascroissantjes
- 1 roombotercroissantje
- 1 amandelbroodje

* mascara-klodder gaat vriezer uitruimen en herindelen :D
Mooi pakket!
Heb hem toegevoegd aan m'n favorieten :9
  woensdag 8 mei 2019 @ 21:44:06 #215
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186705799
Makro Nuth (Zuid Limburg) is vandaag toegevoegd. Binnen vier minuten uitverkocht, netjes voor een onaangekondigde launch. :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_186712094
quote:
19s.gif Op woensdag 8 mei 2019 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Makro Nuth (Zuid Limburg) is vandaag toegevoegd. Binnen vier minuten uitverkocht, netjes voor een onaangekondigde launch. :D
Zag hem ook al voorbij komen! Zitten wij in elkaars vaarwater? ;)
  donderdag 9 mei 2019 @ 06:28:38 #217
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186714534
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:07 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Zag hem ook al voorbij komen! Zitten wij in elkaars vaarwater? ;)
Nee, ik zit rond Delft maar ben wel geïnteresseerd in wat Makro doet. Ik wist dat ze na het succes in Delft gingen uitbreiden en was benieuwd welke vestiging volgt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 mei 2019 @ 11:22:49 #218
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186760885
Vandaag op aanraden van een vriend de app geinstalleerd.Vanavond een magicbox halen bij een supermarkt. Ben benieuwd!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_186761394
quote:
19s.gif Op donderdag 9 mei 2019 06:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, ik zit rond Delft maar ben wel geïnteresseerd in wat Makro doet. Ik wist dat ze na het succes in Delft gingen uitbreiden en was benieuwd welke vestiging volgt.
Zag net dat de Spar hier een paar 100 meter verderop ook meedoet.

Die ga ik 1 kans geven. Tijd geleden haalde ik daar ossenworst uit het schap 5 weken over datum :X
En wel vaker dingen daar over de datum die ik uit het schap haal.

Onvoorstelbaar voor zo’n buurtsupertje met altijd voldoende personeel in de winkel.

Misschien dat ze nu door TGTG beter hun zaken op orde gaan maken :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186761464
En dat gezegd hebbende, bij de Jumbo eerder deze week zag ik gelijk in de winkel al dat er sap van La Place een dag over datum bij zat.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Grietje achter de balie pakt het aan en gooit het weg.
Niks geen excuus of iets ter vervanging.

Was een beetje perplex en heb het zo maar gelaten.

Thuis gekomen zag ik dat er een cheesecake-muffin in zat 2 dagen over de datum :(

Vriendelijk mailtje gestuurd naar TGTG en heb de volledige ¤5 teruggekregen.

Keurig afgehandeld dus en betreffende Jumbo wordt er nog op aangesproken.

Voortaan maar naar de Jumbo in de stad. Zijn de pakketten ook meer gevarieerd en er zit veel meer bij ook.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186761494
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Naar TGTG, of het bedrijf dat de box aanbiedt?
In de app staat een contactformulier. Zo heb ik het gedaan.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 mei 2019 @ 12:27:23 #222
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186762005
Hoe werkt dat trouwens met die mysterieboxes? Is het bijvoorbeeld zo dat je aan het eind van het ophaalmoment meer krijgt? Of worden die dingen vooraf al ingedeeld?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_186762025
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 12:27 schreef Nikonlover het volgende:
Hoe werkt dat trouwens met die mysterieboxes? Is het bijvoorbeeld zo dat je aan het eind van het ophaalmoment meer krijgt? Of worden die dingen vooraf al ingedeeld?
Vooraf ;) Waar ga jij ‘m halen?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 mei 2019 @ 12:31:15 #224
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186762139
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 12:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Vooraf ;) Waar ga jij ‘m halen?
Okies :) Dacht, misschien gooien ze er wat extra's in onder het mom van 'ooh, dit en dat is ook nog over, dat kan er nog wel bij'.

Bij de DekaMarkt. Zware kutwinkel maarja, zal het meemaken! Het leuke aan deze app lijkt mij dat je dingen krijgt die je zelf nooit zal kopen :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_186762726
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 12:31 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Okies :) Dacht, misschien gooien ze er wat extra's in onder het mom van 'ooh, dit en dat is ook nog over, dat kan er nog wel bij'.

Bij de DekaMarkt. Zware kutwinkel maarja, zal het meemaken! Het leuke aan deze app lijkt mij dat je dingen krijgt die je zelf nooit zal kopen :)
Haha dat heb ik dus bij de buurt Spar hier.

En idd al meerdere dingen bij de Jumbo gehad die ik normaal nooit zou kopen waarvan ik nu denk: ohhhh das best de moeite waard.

Post je vanmiddag nog wat je mee hebt gekregen? ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 mei 2019 @ 13:16:45 #226
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186763433
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 12:47 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Haha dat heb ik dus bij de buurt Spar hier.

En idd al meerdere dingen bij de Jumbo gehad die ik normaal nooit zou kopen waarvan ik nu denk: ohhhh das best de moeite waard.

Post je vanmiddag nog wat je mee hebt gekregen? ;)
Ja, dat verhaal over de spar, dat is voor mij heel herkenbaar bij de dekamarkt hier. Ik vraag mij af hoe ze dat voorelkaar krijgen. Tijdje terug kaas gekocht van 7 maanden(!!!!) over de datum. En dan mij niet willen geloven als ik bij de servicebalie sta :') Het assortiment is ook gewoon heel erg ruk geworden. Heel veel dagelijkse dingen gewoon niet op voorraad. Jammer, ik kwam er altijd graag.

Vanavond kan ik de box ophalen, ik post uiteraard een foto :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_186763520
Naar juicebrothers geweest. Twee drankjes en een "healthy shot" voor 3,50. Vond ik vrij duur. Tot dat een hipstermaat vertelde dat die flessen beginnen bij 7,50 en het was ook nog eens goor.
Gino ♥
  zaterdag 11 mei 2019 @ 13:23:57 #228
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186763557
Mijn record is een fles mayo van 10 maanden over de datum. Gewoon bij de lokale AH. Toen ik de fles aan de vakkenvullers gaf ging die het hele team door. Allemaal lachende tieners. "Wajoo hoe kan dit?" :')

Naja. Het is voor mij de reden om van alles de datum te checken. Van de melk tot de pakjes wereldgerechten.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_186764167
Ohhh ik kijk eigenlijk altijd naar de datum van versproducten en zuivel sowieso.

In een ver verleden bij de C1000 en AH gewerkt op de vers/kaasafdeling. Bij C1000 werd dus ook gewoon gesjoemeld met de datum. Schaamde me kapot als ik weereens wat moest over verpakken :(

AH was alles keurig netjes trouwens.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_186770504
Bij ons zit sinds een paar dagen een slager op de app, ben benieuwd of ik een doos te pakken kan krijgen.
pi_186770763
Op zaterdagavond ziet de kaart er altijd zo treurig uit. Overal rode stippen ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 mei 2019 @ 20:13:34 #232
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186771597
Vanavond mijn eerste box opgehaald :) Ik ben dik tevreden! _O_ _O_ _O_

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_186771643
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 20:13 schreef Nikonlover het volgende:
Vanavond mijn eerste box opgehaald :) Ik ben dik tevreden! _O_ _O_ _O_

[ afbeelding ]
Heel erg netjes!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 mei 2019 @ 20:19:16 #234
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186771744
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 20:15 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Heel erg netjes!
Zekers! Gewoon 3 dagen eten voor maar 5 euro _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_186773067
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 20:13 schreef Nikonlover het volgende:
Vanavond mijn eerste box opgehaald :) Ik ben dik tevreden! _O_ _O_ _O_

[ afbeelding ]
Lekker man
pi_186773080
Heb je die foto met een Nikon gemaakt? Het inladen duurde erg lang bij mij

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2019 21:15:42 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 12 mei 2019 @ 00:39:09 #237
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186777275
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 21:15 schreef Vollenhoven het volgende:
Heb je die foto met een Nikon gemaakt? Het inladen duurde erg lang bij mij
Met mn Samsung _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_186779492
Prima pakket Nikonlover ^O^
  maandag 13 mei 2019 @ 03:12:33 #239
159583 Frumzel
Dát dus.
pi_186800701
Van de week bij de Spar (¤4,99):

5 Chipolataworstjes
Bakje Pesto
Stukje brie
Macaroni/bolognese k&k-maaltijd
6 Zachte Bruine bollen van de bakker
Maaltijdsalade
Klein zakje geschilde en gewassen wortelen
Klein zakje gesneden en gewassen snijbonen
0,5L Mona Vifit Naturel
1L Campina Vlaflip

Morgen nieuwe box van de Spar, dan met foto! :)

(Dit was de eerste van de Spar, hiervoor enkele keren bij de bakker geweest).

[ Bericht 5% gewijzigd door Frumzel op 13-05-2019 05:01:03 ]
Ehm... ok
pi_186811289
Ik heb voor vanavond een box van wereldsmaken, ben erg benieuwd.
  maandag 13 mei 2019 @ 18:00:36 #241
159583 Frumzel
Dát dus.
pi_186811297
En zoals beloofd, de box van vandaag (Spar, Vuren):
Ehm... ok
  maandag 13 mei 2019 @ 18:10:16 #242
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_186811529
Vandaag maar eens ff met Picnic gemaild waarom zij niet meedoen :P
Mail terug ze gaan het bespreken *O*
  maandag 13 mei 2019 @ 18:16:14 #243
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186811696
quote:
6s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vandaag maar eens ff met Picnic gemaild waarom zij niet meedoen :P
Mail terug ze gaan het bespreken *O*
Als ze het dan ook komen brengen :Y)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_186814709
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:00 schreef Frumzel het volgende:
En zoals beloofd, de box van vandaag (Spar, Vuren):
[ afbeelding ]
netjes ^O^
  maandag 13 mei 2019 @ 20:26:34 #245
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_186814876
Ik heb een box van de makro gekocht. Morgenavond halen. Ben benieuwd :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_186815341
Vandaag weer een box van de Spar:

Wrap pittige kip
Twee verse gevulde koeken
Bami/nasigroenten
Nasigroenten
Tauge
Pakje gerookte bacon (beleg)
Twee runderworstjes
Twee stukjes kabeljauw
500 ml Optimel bosvruchten

Coolbest passievrucht, houdbaar tot 10-5 -O- ik twijfel of ik het moet melden, de rest van het pakket is meer dan fijn, maar het is natuurlijk niet de bedoeling...
Gek? kan je dat eten?
pi_186821461
Ik moet toch eens bij de ‘iets verder weg liggende’ Spar langsgaan. :9
Alleen jammer van de Coolbest. Als de rest van het pakket goed is zou ik het denk ik persoonlijk melden als je in de buurt bent.

Ik heb vandaag voor het eerst een snelwegpakket opgehaald bij de deli to go. Was best oké voor 3,99:
Broodje kip
Broodje ei
Wrap met zalm
Broodje kaas
Bakje vers fruit
Vage gezonde reep
Rolletje menthos
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186821981
quote:
6s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vandaag maar eens ff met Picnic gemaild waarom zij niet meedoen :P
Mail terug ze gaan het bespreken *O*
Dat zou ik ook zeggen als ik bij een klantenservice zou werken
Moeten zij weten
pi_186823555
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 23:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik moet toch eens bij de ‘iets verder weg liggende’ Spar langsgaan. :9
Alleen jammer van de Coolbest. Als de rest van het pakket goed is zou ik het denk ik persoonlijk melden als je in de buurt bent.

Ik heb vandaag voor het eerst een snelwegpakket opgehaald bij de deli to go. Was best oké voor 3,99:
Broodje kip
Broodje ei
Wrap met zalm
Broodje kaas
Bakje vers fruit
Vage gezonde reep
Rolletje menthos
Ik raad het zeker aan! Jij had ook geen slecht pakket!
Gek? kan je dat eten?
pi_186828573
Voor vandaag weer een box bij de Jumbo *O* Ben benieuwd. Nu wel de Jumbo in de stad. Die in het winkelcentrum stukje verderop ben ik wel even klaar mee :Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 14 mei 2019 @ 19:35:27 #251
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_186836635
Makro dordrecht



1000g mozzarella
1ltr yoghurt
500g tosti ham
1 russisch ei slaatje
1 rogge kaas snack
2 kruidenboter baquette
1 pakje ham, zag er niet goed uit dus weggedaan.

Prima pakket! Wel grote hoeveelheid ham en mozzarella, maar makro is een groothandel :P
Tips om te koken met de ham en mozzarella :D
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 15 mei 2019 @ 00:17:11 #252
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_186848543
Tosti met ham en mozzarella is wel lekker. Maar dan zou ik de halve buurt ff uitnodigen :')

Misschien zelf pizza mee beleggen?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 15 mei 2019 @ 08:05:01 #253
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_186850527
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 00:17 schreef MutedFaith het volgende:
Tosti met ham en mozzarella is wel lekker. Maar dan zou ik de halve buurt ff uitnodigen :')

Misschien zelf pizza mee beleggen?
:') niet zelf 28 tosti's eten.
Ik zat te denken aan witlof met ham en kaas vanavond :P
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_186860312
ScheiSSe, kreeg net een pushbericht dat mijn Bakker Bart 2 dozen overhad. Helaas heb ik vanmorgen nét de vriezer weer volgestopt met boodschappen. :{w
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:35:15 #255
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186861663
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 08:05 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

:') niet zelf 28 tosti's eten.
Ik zat te denken aan witlof met ham en kaas vanavond :P
Je kunt de ham ook gewoon invriezen. Per x plakken een pakketje maken. Dan haal je eruit wat je per keer nodig hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_186861722
quote:
19s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je kunt de ham ook gewoon invriezen. Per x plakken een pakketje maken. Dan haal je eruit wat je per keer nodig hebt.
Dit! En de mozzarella ook in plakjes, stukje boterhamzak ertussen steeds en ook invriezen voor bijv een lasagne, pizza of pasta
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator donderdag 16 mei 2019 @ 16:56:38 #257
382129 crew  Donna
pi_186883784
Er zit hier een klein bakkertje die elke dag 2 pakketten heeft, alleen sluit het bakkertje om 16:00. Niet handig, want je moet dus ophalen tussen 15:30 en 16:00. Eens een keer proberen als ik vrij ben!
pi_186989536
Het brood van vorige keer was lekker, maar nu bijna op dus morgen weer een box ophalen :P mijn vriend werd gelijk enthousiast en hoopt dat er weer gebakjes bij zitten :D
  maandag 20 mei 2019 @ 20:25:45 #259
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186989815
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 20:13 schreef Dragonberry het volgende:
Het brood van vorige keer was lekker, maar nu bijna op dus morgen weer een box ophalen :P mijn vriend werd gelijk enthousiast en hoopt dat er weer gebakjes bij zitten :D
Haha, ik hoop altijd op appelflappen :@ Maar ik ga altijd voor zoveel mogelijk hele broden als ik een bakkerspakket haal. Het vorige pakket van een bakker uit Den Bosch had drie hele broden en een zak van tien bolletjes _O_ Daar ben ik nu bijna doorheen. Denk volgende week ergens een pakket proberen te scoren.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 21 mei 2019 @ 00:08:25 #260
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_186995857
quote:
19s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je kunt de ham ook gewoon invriezen. Per x plakken een pakketje maken. Dan haal je eruit wat je per keer nodig hebt.
Heb idd ingevroren. Van de mozzarella heb ik lasagne gemaakt
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_187002920
Ik snap nu waarom de Jumbo telkens binnen 10 minuten uitverkocht is.

Salades, broodbeleg, kippendijfilet, asperges, gerookte zalm, bouwpakket voor soep, gemengde sla.
En dat voor 4,99.
Dik tevreden!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187003984
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik snap nu waarom de Jumbo telkens binnen 10 minuten uitverkocht is.
[ afbeelding ]
Salades, broodbeleg, kippendijfilet, asperges, gerookte zalm, bouwpakket voor soep, gemengde sla.
En dat voor 4,99.
Dik tevreden!
:9 ^O^
pi_187006619
Deze keer 2 aardbeien schelpjes en 2 saucijzenbroodjes naast de 2 hele broden en bollen :9
pi_187047134
Naar de bakker geweest. Een heel tijgerbruin, een meergranencroissant, een kaascroissant, een gewone croissant, een zak met 6 witte bollen, twee stukken carrot cake en een zak chocolaatjes

Dag later naar zelfde bakker geweest maar dan een ander filiaal: 2 halve broden, zak met 10 bruine bollen, hamkaas croissant, koffiebroodje, aardbeiengebakje en een zak minimuffins.
pi_187047938
Ik werd hebberig en scoorde vandaag twee boxen bij de Jumbo.
Rundvlees, vers fruit, merkprodukten en gezond doen met Yakult. ^O^

Iemand nog tips hoe ik (als niet-melkdrinker want ik haat de smaak) bijna 5 liter melk ga wegkrijgen? _O-

Het wordt in ieder geval lasagne en zelfgemaakte pudding. En gemengd met de verse chocomel krijg ik ook nog wel wat weg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 23 mei 2019 @ 15:52:01 #266
382129 crew  Donna
pi_187048022
Pannekoeken bakken!
pi_187048186
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 15:52 schreef DonnaRush het volgende:
Pannekoeken bakken!
Goeie ^O^ *O* :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187048225
En wentelteefjes bakken
pi_187048241
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 16:07 schreef Doedezemaar het volgende:
En wentelteefjes bakken
Ik moet nog steeds die broodpudding maken die me een poosje geleden hier getipt werd :D :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187048288
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 16:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik moet nog steeds die broodpudding maken die me een poosje geleden hier getipt werd :D :@
Ik zou die melk ook niet opkrijgen hoor, ik lust het echt niet, dus ik zou echt wel moeite doen om een deel creatief te gebruiken en de rest aan de buren geven. Je kunt melk trouwens prima invriezen
  donderdag 23 mei 2019 @ 18:30:42 #271
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_187050421
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 16:10 schreef Doedezemaar het volgende:

Je kunt melk trouwens prima invriezen
:o

WAT?!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_187050701
Ik heb net m'n eerste Too Good to Go box gescoord! *O* Morgenochtend ophalen bij de bakker. Ben benieuwd! :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_187051684
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 18:46 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb net m'n eerste Too Good to Go box gescoord! *O* Morgenochtend ophalen bij de bakker. Ben benieuwd! :D
Huh sochtends? Dat heb ik hier nog nooit gezien :?
pi_187052119
Wist niet van het bestaan af, tot ik dit topic vandaag tegen kwam. Direct de app gedownload, eens kijken of ik een box ga halen de komende dagen. Merk wel dat in Twente en Achterhoek nog niet zo veel locaties zijn. (naast de grote dorpen)
pi_187053757
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 15:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Iemand nog tips hoe ik (als niet-melkdrinker want ik haat de smaak) bijna 5 liter melk ga wegkrijgen? _O-
Dulce de leche een optie?
  donderdag 23 mei 2019 @ 21:24:22 #276
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187053789
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 21:22 schreef Prego het volgende:

[..]

Dulce de leche een optie?
Van gewone melk?!?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_187053856
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Van gewone melk?!?
Ja, ik maak het altijd zo. Er zijn recepten genoeg te vinden.
pi_187054011
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

Van gewone melk?!?
Genoeg suiker toevoegen en geduld hebben :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187054032
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 21:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Genoeg suiker toevoegen en geduld hebben :Y
Dit dus ;)
pi_187054244
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 19:36 schreef altootje86 het volgende:

[..]

Huh sochtends? Dat heb ik hier nog nooit gezien :?
Hier bij de bakker tussen 11.00 en 12.00 uur en zaterdags vroeger.

Er zijn teveel kapers op de kust, elke box is uitverkocht ;(
pi_187054297
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 21:22 schreef Prego het volgende:

[..]

Dulce de leche een optie?
Ga ik opzoeken ^O^
Kan dat eigk wel met gewone melk? Elk recept heeft het over gecondenseerde melk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187054983
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ga ik opzoeken ^O^
Kan dat eigk wel met gewone melk? Elk recept heeft het over gecondenseerde melk.
https://food52.com/blog/1(...)e-and-how-to-make-it bijv
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187055488
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187058172
quote:
^O^
Het zuiveringszout is optioneel maar ik raad het aan. Ik vind het beter verteerbaar en het geeft een snufje zout zonder te zout te zijn.

/off topic
pi_187064711
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 19:36 schreef altootje86 het volgende:

[..]

Huh sochtends? Dat heb ik hier nog nooit gezien :?
Ja, tussen 9 en 16. Brood van gisteren. Vier halve broden, één heel brood, en vier bolletjes. :)

Your opinion of me is none of my business.
pi_187066111
Was vanmorgen vroeg bij de ah en keek ff op de bakkers app en hebben, 5 minuten later was alles uitverkocht op de app. 3 hele broden, 2 donker met zaden en 1 spelt, 8 bolletjes bruin, 16 bolletjes wit en er stond me toch een rij.
Jammer genoeg houden we niet van donker brood en bruine bolletjes dus weg geven maar :)
Het is hier wel brood wat vannacht gebakken is dus lekker vers, komt misschien omdat het een bakkerij is met fysieke winkels en restaurants etc. waar ze voor bakken ?
pi_187075949
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 20:00 schreef FlyingEagle het volgende:
Wist niet van het bestaan af, tot ik dit topic vandaag tegen kwam. Direct de app gedownload, eens kijken of ik een box ga halen de komende dagen. Merk wel dat in Twente en Achterhoek nog niet zo veel locaties zijn. (naast de grote dorpen)
Nollen wel bakker Nollen 😍

Deli bij tankstation is bijna nooit uitverkocht... verder weinig te vinden inderdaad.
pi_187079985
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 02:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Nollen wel bakker Nollen 😍

Deli bij tankstation is bijna nooit uitverkocht... verder weinig te vinden inderdaad.
Ja Nollen, die ga ik ook zeker proberen. Haal daar ook altijd mijn brood, en dat is altijd goed :)

[ Bericht 1% gewijzigd door FlyingEagle op 25-05-2019 13:42:53 ]
pi_187083456
[offtopic] lasagne, citroenpudding en dulce de leche is klaar. Nog twee liter melk te gaan :) En nu blijkt dat ik vergeten ben Marley Spoon op pauze te zetten en daar dinsdag ook nog een box van arriveert moet ik deze week maar geen TGTG halen [/offtopic.]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187084008
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 13:32 schreef FlyingEagle het volgende:

[..]

Ja Nollen, die ga ik ook zeker proberen. Haal daar ook altijd mijn brood, en dat is altijd goed :)
Het kan ineens hard gaan hoor, qua winkels. Toen ik de app net gedownload had was er alleen een Deli bij een tankstation hier in de buurt dat mee deed (wat toen overigens wel steevast uitverkocht is, maar tegenwoordig niet meer). Nu zijn er al zeker 10 winkels in de omgeving.

Zoon moest naar Den Haag en wilde wel een box meenemen bij het Vlaamsche Broodhuys vandaan. Er zaten 3 verschillende broden, pizzabrood en een bolletje in :9
pi_187084207
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 17:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[offtopic] lasagne, citroenpudding en dulce de leche is klaar. Nog twee liter melk te gaan :) En nu blijkt dat ik vergeten ben Marley Spoon op pauze te zetten en daar dinsdag ook nog een box van arriveert moet ik deze week maar geen TGTG halen [/offtopic.]
Tja, dan zit er maar één ding op: #viesdik :7
pi_187122731
Ik heb vandaag een pakket opgehaald bij Backwerk, heerlijk O+

Een half stokbrood
Een afbakbroodje en een bagel
Een klein stokbroodje met tonijn
Een broodje eiersalade
Een klein stokbroodje ham
Een klein stokbroodje met kip
2 donuts
pi_187140788
Eindelijk doet er een winkel mee aan Too good to go in mijn dorp. Morgen m'n eerste box ophalen bij de Jumbo!
And so the lion fell in love with the lamb
pi_187141505
Pudding is op, lasagne genuttigd, dulce de leche blijft nog een week of drie goed, tijd voor een nieuwe box.
Morgen eentje van een broodjeszaak die op zo’n 130 km van huis ligt. Hopelijk lekkere broodjes of salade die ik op de treinreis naar huis kan opnommen :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187155737
Hippe biologische rechtsdraaiende tent in centrum Amsterdam levert dito box op.
Wellicht dat de prijs (15 euro winkelwaarde) wel klopte maar het voelt mager.

Royale vers fruit salade
Halve liter groen sap (lekker! Muntig!)
Half broodje (het kapje) met wat tomaat en kaas die vast lekker was toen hij net onder de grill vandaan kwam maar uit de koeling is het nét niet.

Maar als avondeten deed het het prima.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187168002
Voor grote hoeveelheden moet je het vooral van supermarkten en bakkers hebben is mijn ervaring inmiddels. Wat is jullie ervaringen met Duitsland en België eigenlijk? Heb de indruk dat je daar veel meer mee krijgt & dat het in Nederland toch meer als verdienmodelletje wordt gezien door ondernemers.
pi_187173422
Eerste box van Jumbo was prima. Ik had:

2 stuks kabeljauwfilet
Zakje Hollandse rauwkost
Zak met geschilde aardappels
Zak met bloemkoolroosjes
Pastamaaltijd met pompoen

Morgen ga ik voor de eerste keer een box bij een bakker ophalen. Ook heel erg benieuwd naar!
And so the lion fell in love with the lamb
pi_187174007
Ik heb eindelijk wen pakket bij de supermarkt hier kunnen kopen, morgenavond afhalen.
Ik hoop wel dat er niets bij zit met een tht van morgen :+

Ben wel benieuwd!
Bakker wil ik volgende keer dat ik naar mn zusje of vrienden ga weer een keer doen, die zit hier geen helaas.
compact en kleverig.
pi_187176200
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik hoop wel dat er niets bij zit met een tht van morgen :+
Nee, je krijgt alleen maar dingen die je nog minstens 2 weken goed kunt houden 8)7
pi_187177878
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:08 schreef Prego het volgende:

[..]

Nee, je krijgt alleen maar dingen die je nog minstens 2 weken goed kunt houden 8)7
Ik ga iets halen tussen half acht en half negen savonds.

Ik hoop dat ik t niet volgens de tht morgen moet opeten.

Lees dat nog eens en reageer normaal.
compact en kleverig.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 10:15:57 #301
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_187180106
~:) dicht
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')