abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_185623427
registreer om deze reclame te verbergen
Leiden%20too%20good%20to%20go%20logo%20juni%202018-NEWSDETAIL.png

Toogoodtogo is een app waarmee je lekker eten kunt redden. Eet voor een klein prijsje en heb een grote impact op het milieu. Maak het verschil!

quote:
Wat is een Magic Box?
Too Good To Go biedt een "Magic Box" aan. Wat is er nou zo magisch aan die boxen? Overtollig eten is lekker, nog prima eetbaar eten dat door winkels en restaurants aan het einde van de dag weg zou moeten worden gegooid. Denk bijvoorbeeld aan bakkerijen die elke dag vers brood bakken, of restaurants die meer drukte hadden verwacht en daardoor maaltijden overhouden. Je zal nooit precies weten wat je in je Magic Box krijgt totdat je het ophaalt. Wat je wel zeker weet, is dat het een goede deal is en dat je lekker eten krijgt! Spannend he...
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 15 maart 2019 @ 10:50:13 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185624134
Ha, eindelijk bij ons in 't durp iemand die meedoet, een bakker *O*.
KuikenGuppy
  vrijdag 15 maart 2019 @ 10:51:52 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185624163
Kan je trouwens ergens zien hoe laat een bepaalde winkel hun aanbod online zet? Ik heb deze bakker aan m'n favorieten toegevoegd en soms krijg ik een melding vanuit mijn favorieten, maar meestal helemaal niet.
KuikenGuppy
pi_185627306
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 10:51 schreef Burdie het volgende:
Kan je trouwens ergens zien hoe laat een bepaalde winkel hun aanbod online zet? Ik heb deze bakker aan m'n favorieten toegevoegd en soms krijg ik een melding vanuit mijn favorieten, maar meestal helemaal niet.
Is al vaker gevraagd ;)

Nee, kun je niet zien. Je kunt het beste kijken naar de afhaaltijden. Meeste aanbieders zetten meteen daarna de boxen weer open voor de volgende dag.
Ik heb gemerkt dat ze dat niet allemaal doen. Mijn tot dusver favoriete zaakje is totaal onvoorspelbaar qua tijden.

En via je favorieten krijg je volgens mij alleen af en toe een melding als er nog maar n box is. Maar ik heb het idee dat die meldingen niet helemaal betrouwbaar zijn, ik krijg ze in ieder geval niet altijd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_185627490
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 13:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]

Is al vaker gevraagd ;)

misschien FAQ in de OP :)
Ik krijg nooit meldingen
pi_185627852
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 08:13 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
Gisteren voor het eerst eentje gehaald bij de lokale bakker. Viel een beetje tegen eerlijk gezegd.

-1 brood
-bakje met 4 koeken
-appeltaartje

Het viel tegen omdat een magic box er 5,00 kost en ik bij een ander filiaal van dezelfde bakker voor 4,00 zeker 2 x zo veel kreeg. Ik heb 3x keer eerder bij een bakker een tg2g gehaald (steeds 4,00) en kreeg steeds heel veel brood (waar ik het eigenlijk ook voor doe). Maar het kan niet altijd feest natuurlijk, en het komt toch wel op :)
Zonde van de dure appeltaart! Je krijgt qua waarde wel genoeg, maar toch zou ik liever een extra brood en zes bolletjes hebben dan zo'n appeltaart.

Tegenwoordig doet er hier ook een bakker aan mee, maar juist vanwege dit soort dingen heb ik nog geen magic box besteld. Ook is de bakker altijd zo snel uitverkocht en kijk ik weer te laat :P
pi_185633427
Vandaag voor het eerst wat gehaald bij de bakker bij mij in het dorp die sinds kort mee doet. De score (voor 5 euro):
3 hele broden
Een half desembrood
Een half krentenbrood
Een klein ongesneden brood
6 afbakbroodjes

Blij mee *O*
pi_185633442
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 14:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]

Zonde van de dure appeltaart! Je krijgt qua waarde wel genoeg, maar toch zou ik liever een extra brood en zes bolletjes hebben dan zo'n appeltaart.

Tegenwoordig doet er hier ook een bakker aan mee, maar juist vanwege dit soort dingen heb ik nog geen magic box besteld. Ook is de bakker altijd zo snel uitverkocht en kijk ik weer te laat :P
Ja precies mijn gedachte.. Het is mijn 4e bakkersbox en de 1e waar ik slechts 1 brood kreeg, bij de andere 3 bakkers (allemaal verschillende) minimaal 2 en broodjes. Eentje daarvan zit vlakbij mijn werk dus ik denk dat ik die de volgende keer maar weer doe. Niet dat dt een garantie is natuurlijk (kan van deze bakker net zo goed een 'one off' zijn, misschien doen ze normaliter wel meer brood), het is ook wel weer de charme van too good 2 go.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 19:06 schreef Mazou het volgende:
Vandaag voor het eerst wat gehaald bij de bakker bij mij in het dorp die sinds kort mee doet. De score (voor 5 euro):
3 hele broden
Een half desembrood
Een half krentenbrood
Een klein ongesneden brood
6 afbakbroodjes

Blij mee *O*
Kijk, dat is super!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')