abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186290674
Mijn eerste box was best geslaagd :)

Vandaag en morgen lunch ik met de salades, mijn vriend neemt slaatjes mee naar zijn werk, de worstjes konden in drie porties in de vriezer. Alleen de vla is direct in de vuilnisbak beland want bah.

Ik ben erg benieuwd naar de eierkoeken. Die zijn van een duur merk. Ik koop ze nooit vanwege de prijs.
Spoilers!
pi_186293702
Leuk Lucky_Strike ^O^
Jammer van de vla :@ Heb je er niemand anders blij mee kunnen maken?
pi_186293786
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 14:43 schreef Prego het volgende:
Leuk Lucky_Strike ^O^
Jammer van de vla :@ Heb je er niemand anders blij mee kunnen maken?
Nee, helaas niet.
Spoilers!
pi_186293936
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn eerste box was best geslaagd :)

[ afbeelding ]

Vandaag en morgen lunch ik met de salades, mijn vriend neemt slaatjes mee naar zijn werk, de worstjes konden in drie porties in de vriezer. Alleen de vla is direct in de vuilnisbak beland want bah.

Ik ben erg benieuwd naar de eierkoeken. Die zijn van een duur merk. Ik koop ze nooit vanwege de prijs.
Mooi pakket. Inderdaad jammer van de vla. Ruilen voor (kei) harde broodjes? :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186295595
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mooi pakket. Inderdaad jammer van de vla. Ruilen voor (kei) harde broodjes? :+
Deal.
Spoilers!
pi_186298592
Ik heb weer eens een Bakker Bart bon gekocht, de vriezer is aardig leeg aan het raken dus ik hoop op brood :)
pi_186307093
Ik had voor vanmorgen een bon voor dé bakker in deze streek. Tot nu toe steeds direct uitverkocht en normaliter werk ik op het tijdstip van ophalen.
Maar ik kreeg een bericht dat er niks over was, dus helaas voor mij (wel goed dat er niks over is natuurlijk).. Ik krijg m'n geld terug.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 april 2019 @ 17:50:37 #98
39237 crew  H_T
2733
pi_186313409
Net voor het eerst bij de plaatselijke Bakker Bart geweest. Stiekem gehoopt op wat paasdingen of een saucijzenbroodje, maar die zaten er niet bij. Toch kan ik met vijf krentenbollen, vijf meergranenbollen en drie bruine broden zeker niet klagen :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186314463
Geen zin om te koken dus even naar de bakker hier in de straat:
Sandwich caprese
Sandwich met kip
2 mini pizzas
2 desserts met blauwe bosbessen :9

3¤99
pi_186315013
Ik wilde ook wel eens keer naar de zuivel supermarkt. En goedkoop tanken. Dus rondje België gedaan.
Twee supermarkten, twee dozen.

Tussen de twee dozen zit twee euro verschil in aanschafwaarde :D

Weinig zuivel _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186315279
Fransen eten denk ik veel meer zuivel dan Belgen ;)
Netjes die paketten ^O^
pi_186325794

Mijn pakket bij de bakker vandaan :)
2 speltbrood, 4 krentebollen, 8 witte kadetten, busje paaskoekjes en 8 petit foure.
pi_186328205
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 12:08 schreef Sorella het volgende:
[ afbeelding ]
2 speltbrood, 4 krentebollen, 8 witte kadetten, busje paaskoekjes en 8 petit foure.
Mooi pakket!

Ik zit nu net even te kijken en merk dat veel bakkers er ineens pakketten op gooien. Heb er 2 besteld bij een bakker waar ik nog niet eerder geweest ben, ben benieuwd :)
pi_186328286
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 12:08 schreef Sorella het volgende:
[ afbeelding ]
_O_

Ik had nog niet geschreven over mijn “catch” van de meest dure en exclusieve bakker van Delft.

Moet nog steeds een beetje huilen 😢. Zo erg geen reclame voor deze bakker waar ik normaal ook gewoon broodjes/gebakjes etc haal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2019 15:33:37 ]
  zaterdag 20 april 2019 @ 15:45:00 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186328391
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2019 15:32 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

_O_

Ik had nog niet geschreven over mijn “catch” van de meest dure en exclusieve bakker van Delft.

Moet nog steeds een beetje huilen 😢. Zo erg geen reclame voor deze bakker waar ik normaal ook gewoon broodjes/gebakjes etc haal.
Welke is dat dan? Ik was laatst ook zwaar teleurgesteld door de bakker in Delfgauw.

Heb je trouwens al iets bij Makro gehaald? :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_186328636
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 april 2019 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Welke is dat dan? Ik was laatst ook zwaar teleurgesteld door de bakker in Delfgauw.

Heb je trouwens al iets bij Makro gehaald? :D
Diamanten Ring in de Choorstraat.

3 oude lichtbruine broden met een zachte kunstgebittenkorstproofwhatever een taai en zachte lichtbruin stokbrood (zelfs de vogels eten het niet op _O-) en wat wel oké was: 3 volkoren meergranen croissantjes.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2019 16:11:03 ]
pi_186328650
Makro is me zelfs in de zomer te ver fietsen _O-
  zaterdag 20 april 2019 @ 16:16:29 #108
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186328745
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 16:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Makro is me zelfs in de zomer te ver fietsen _O-
Ik wil er komende week iets halen, maar zit een beetje met de tijd. En ik heb het gevoel dat het tegen gaat vallen :D Voor mij is het vlakbij.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_186328877
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 april 2019 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik wil er komende week iets halen, maar zit een beetje met de tijd. En ik heb het gevoel dat het tegen gaat vallen :D Voor mij is het vlakbij.
ik ga jouw ervaring afwachten.

Woon nu aan de Buitenwatersloot maar eerder in de Wippolder, dat was nog wel te doen als ik onderweg niet chagrijnig word :@
pi_186329181
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2019 16:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

3 oude lichtbruine broden met een zachte kunstgebittenkorstproofwhatever een taai en zachte lichtbruin stokbrood (zelfs de vogels eten het niet op _O-) en wat wel oké was: 3 volkoren meergranen croissantjes.
Ik heb daar gister wat afgehaald, ook niet fantastisch, maar iets beter dan bij jou denk ik.
2,5 brood, een stokbrood, 4 harde bolletjes, 2 scones en een chocolade croissant.
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
pi_186329247
Delft represent!! Diamanten Ring sla ik over zo te lezen
Moeten zij weten
pi_186329457
Mijn bon van Bakker Bart ging gisteren niet door, toen ik net keek waren er bij de andere vestiging opeens 2 over. Dus zo maar even op de fiets 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2019 17:06:14 ]
pi_186329899
Ik zit aan een stuk TGTG vlaai. Nog geen zin om te koken.
Duidelijk supermarktvlaai maar het is met kersen en slagroom en meringue dus stuur geen hulptroepen, ik red het wel. :Y)
pi_186330387
Helaas, weer geen zoetigheid ;(

Maar wel 3 hele broden *O* en 5 zakken met pistoletjes/croissantjes/andere harde broodjes.
pi_186331009
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2019 16:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Oh daar wilde ik pas ook wat halen, blij dat ik het niet gedaan heb dan. Ik woon er niet echt in de buurt maar heb er vrienden wonen waar ik heen ging.

Mijn buit vandaag, Vlaardingen: (waar ik ook niet woon maar toevallig moest zijn, ik hou van nieuwe winkels proberen :@ )

-zak luxe paaseitjes
-zak volkoren broodjes
-zak krentenbollen
-1 volkorenbrood
-2 ham/kaas croissants
-1 stokbrood
-2 muffins.

En ze gooide een schaaltje met paaseitjes in de tas leeg :9
pi_186331149
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 18:37 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:

[..]

Oh daar wilde ik pas ook wat halen, blij dat ik het niet gedaan heb dan. Ik woon er niet echt in de buurt maar heb er vrienden wonen waar ik heen ging.

Mijn buit vandaag, Vlaardingen: (waar ik ook niet woon maar toevallig moest zijn, ik hou van nieuwe winkels proberen :@ )

-zak luxe paaseitjes
-zak volkoren broodjes
-zak krentenbollen
-1 volkorenbrood
-2 ham/kaas croissants
-1 stokbrood
-2 muffins.

Lekker :9
pi_186344435

Gisteren eens uitgeprobeerd toen in Aachen was. Een hele zooi broodjes, een of ander zwaar meergranenbrood wat 1 kg weegt of zo, 2 croissants en 1 broodje met kipschnitzel en wat groenten. Stond toch wel te kijken wat ik voor die ¤3,- allemaal wel niet mee kreeg!
pi_186345062
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 18:37 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:

[..]

-zak luxe paaseitjes
-zak volkoren broodjes
-zak krentenbollen
-1 volkorenbrood
-2 ham/kaas croissants
-1 stokbrood
-2 muffins.

welke winkel in Vlaardingen?
pi_186362150
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 13:06 schreef DrSauvignon het volgende:

[..]

welke winkel in Vlaardingen?
Er doet (vooralsnog) maar 1 winkel in Vlaardingen mee, bakker Klootwijk.
  woensdag 24 april 2019 @ 20:05:19 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186403229
Zit ik om 20.00 uur klaar om te bestellen bij Makro, hebben ze blijkbaar de tijd veranderd. Nu al uitverkocht om 9.01 uur vanochtend :')

Morgenvroeg dan maar weer een poging wagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')