Maar deze ONZ SC reeks of een andere? Als het antwoord nu ja is op deze reeks,dan wordt het interessantquote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:50 schreef uitstelgedrag het volgende:
[..]
Ben zo goed als opgegroeid in ONZ, was ook vaste bezoeker van de ONZ-slowchat.
Deze reeks.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar deze ONZ SC reeks of een andere? Als het antwoord nu ja is op deze reeks,dan wordt het interessant
Voor zover ik weet nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had je een bijnaam voor mijn username?
Ik wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had je een bijnaam voor mijn username?
Waarom overdag niet genoeg kopen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 01:04 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga zo nog even een paar biertjes scoren bij de lokale avond winkel als een echte alcoholist.
Je kan beter minder bier in huis halen als je toch denkt dat alles opgedronken wordt dan te veel halen waarna je echt te veel gedronken hebt.quote:
Jammer, zo ontdekte ik een andere kloon.quote:
Gvd 2 mensen die mij van vroeger kennen is wel echt te veel hoorquote:
"Wat"quote:Op vrijdag 15 maart 2019 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
Begon gister wat te drinken toen had ik 3 liter bier op
Je zou eens een avondje met mij moeten drinken. Maar dan wel op een goede manier natuurlijk want ik haat vervelende dronkaards. Ik ben altijd vrolijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
Begon gister wat te drinken toen had ik 3 liter bier op
Ja en dan heb je nog meer zin en haal je nog meerquote:
Drink je nog een bepaald merk?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en dan heb je nog meer zin en haal je nog meer
Die klinkt ook wel weer liefquote:
Nee, jij?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Drink je nog een bepaald merk?[..]
Die klinkt ook wel weer lief
Dat is in elke stad zo..quote:Op vrijdag 15 maart 2019 01:19 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Je zou eens een avondje met mij moeten drinken. Maar dan wel op een goede manier natuurlijk want ik haat vervelende dronkaards. Ik ben altijd vrolijk.
Ik zei dat ik zo naar de avond winkel ga maar ik weet nu al dat dat daar niet bij blijf. Het is donderdag avond dus stap avond voor velen aangezien ik in Rotterdam woon.
En wat ik al dacht. Ik ben nu pas weer terugquote:Op vrijdag 15 maart 2019 01:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is in elke stad zo..
Donderdag stap avond
Pooohquote:Op vrijdag 15 maart 2019 03:28 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
En wat ik al dacht. Ik ben nu pas weer terugIk ging alleen een paar biertjes halen. En als ik echt had gewild dan was ik morgen ochtend pas terug gekomen maar zij was mij net iets te oud. Maar damn, die ging er voor haha.
Niks mis mee...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 03:51 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Als ik echt wilde had ik nu mijn piemel in een 50 jarige gehad.
Mwa zij wel. En ze ik weet nu dat zei daar vaker komt dus als ik echt zin heb....quote:
Niet gelezenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 04:45 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Mwa zij wel. En ze ik weet nu dat zei daar vaker komt dus als ik echt zin heb....
Ik weet ook dat daar normaal veel leukere vrouwen komen wat nu niet het geval was.
Ik denk wel dat ik ooit met haar mee ga na vanavond. Maar vanavond kwam niet uit. Ik ben een beetje moe en zij wilde te graag. Daar hou ik niet van. Ik probeer altijd mysterieus te blijven in eerste instantie tegenover dat soort vrouwen.
Die echt graag een jong iemand willen hebben. Ik heb zeker 2 uur gepraat en daarvan haar 1 uur afgewezen terwijl ze dat niet altijd doorhad zeg maar.
Damn als je die zaad ogen zag.
En nu moet ik mijn linker hand gebruiken.
Gelukkig is het bijna weekend. Nog maar een paar uurtjes.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoi
Wel redelijk. Geen zin om te werken vandaag.
Ja.... Ik wil gewoon slapenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna weekend. Nog maar een paar uurtjes.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna weekend. Nog maar een paar uurtjes.
Onrustig geslapen. En ik hou van slapenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Zware nacht gehad?Of gewoon nog moe?[..]
Jij doet even niet mee, jij werkt altijd.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Zware nacht gehad?Of gewoon nog moe?[..]
Jij doet even niet mee, jij werkt altijd.
Dat is vervelendquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Onrustig geslapen. En ik hou van slapen
Sorryquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mijn bed was zo leeg
Nee ik heb geen ideeHeb je wel eens.
Wanneer vanmiddag?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry
Vanmiddag maar even tukkie doen dan
Oh, minder.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wanneer vanmiddag?
Als ik thuis ben, moet ik douchen, spullen pakken en gaan.
Als ik niet opschiet hebben we geen eten vanavond
Achter het stuur slaapt het toch niet zo handigquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, minder.
Onderweg erheen? Of gewoon op je werk
Merkt de baas niks van.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Achter het stuur slaapt het toch niet zo handig![]()
Ik kan idd wel even onder mn bureau gaan liggen.
Die gunt jou toch wel wat rust, het is weer een zware week geweest.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die komt hier toch niet vaak
Mssn dat mn collega protesteert
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Die gunt jou toch wel wat rust, het is weer een zware week geweest.
Eens.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er moet nog veel meer vallen vanwege de droogte vorig jaar!!!!
Jammerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Hier is het droog volgens mij.[..]
Ach, waarom ook niet
Minderquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mwah......ging wel.......jij? Je bent vroeg wakker?
M'n heup vind het gewoon niet leuk dat ik op m'n linkerzij wil slapen...dat is echt irritantquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Minder
Kon ook al niet echt goed inslapen, dus beetje kort nachtje vooral.
Hi Cindaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
M'n heup vind het gewoon niet leuk dat ik op m'n linkerzij wil slapen...dat is echt irritant
Dat lijkt me ook super vervelend als je niet gewoon een beetje vrij kan draaien en doen in bed.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
M'n heup vind het gewoon niet leuk dat ik op m'n linkerzij wil slapen...dat is echt irritant
Ja precies....en als er iemand een draaikont is ben ik het wel......,maar ach, komt nog wel goed hoop ik....quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook super vervelend als je niet gewoon een beetje vrij kan draaien en doen in bed.
Uiteindelijk komt het allemaal helemaal goed met je heup joh.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies....en als er iemand een draaikont is ben ik het wel......,maar ach, komt nog wel goed hoop ik....
Vast wel hèquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het allemaal helemaal goed met je heup joh.
Ja.....dat ik dan in paniek wakker schrik 's morgensquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:06 schreef Sked het volgende:
[..]
En die eerste nacht dat je weer normaal kan slapen zal heerlijk zijn.
En je je afvraagt wat er gebeurd isquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja.....dat ik dan in paniek wakker schrik 's morgens
KiidGodquote:
Ha ha ja preciesquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:14 schreef Sked het volgende:
[..]
En je je afvraagt wat er gebeurd is[..]
KiidGod
Morgen Flipsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:36 schreef Flippiee het volgende:
Morning dotjes. Nog wat van plan vandaag?
Niet echt.......hopelijk nog wel een blokje om ondanks het weer....quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:36 schreef Flippiee het volgende:
Is dat wel eens onzeker dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Morgen Flips
Niet zoveel, hopen dat m'n recept is doorgekomen bij de apotheek
Het is echt bizar hoe lang we dit type weer hebben. Lijkt wel herfstquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet echt.......hopelijk nog wel een blokje om ondanks het weer....
Eerste keer dat ik het online heb gedaan. En ze hebben mijn medicatie vaak niet op voorraad.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is dat wel eens onzeker dan?![]()
[..]
Het is echt bizar hoe lang we dit type weer hebben. Lijkt wel herfst
Werken hequote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:36 schreef Flippiee het volgende:
Moet je van het weekend ook nog?quote:
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het online heb gedaan. En ze hebben mijn medicatie vaak niet op voorraad.
Morgen ja. Zondagochtend ook een paar uurtjesquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je van het weekend ook nog?[..]
Ah op die manier.
Je kan wel belachelijk veel dingen online tegenwoordig.
Pfff. Heb je dan nog een andere dag "vrij"/weekend?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen ja. Zondagochtend ook een paar uurtjes
Zondagmiddag?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pfff. Heb je dan nog een andere dag "vrij"/weekend?
Ja en het is wel fijn ook anders moet ik daar helemaal heen om een stom papiertje in te leveren.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je van het weekend ook nog?[..]
Ah op die manier.
Je kan wel belachelijk veel dingen online tegenwoordig.
Gaat Vitesse winnen dit weekend?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja en het is wel fijn ook anders moet ik daar helemaal heen om een stom papiertje in te leveren.
Papier verspilling tegen gaanquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja en het is wel fijn ook anders moet ik daar helemaal heen om een stom papiertje in te leveren.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat Vitesse winnen dit weekend?
Dat papiertje heb ik alsnog. En krijg ik ook gewoon weer mee.quote:
Weet niet wat ik het ergste vind......de aanslag zelf of al die ramptoeristen die nu dat filmpje laten circuleren over internet....quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zag net dat filmpje van die aanslag. Nie best hoor
Tsja wat dat betreft heeft de dader hoe dan ook zijn zin vermoed ik zo maar.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weet niet wat ik het ergste vind......de aanslag zelf of al die ramptoeristen die nu dat filmpje laten circuleren over internet....![]()
Helaas inderdaad......quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja wat dat betreft heeft de dader hoe dan ook zijn zin vermoed ik zo maar.
Fifa spelenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:36 schreef Flippiee het volgende:
Ik hoop op wat RDR2 dit weekendquote:
Liefquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:31 schreef dud0r het volgende:
Ik kom hier ook even buurten anders wordt flip boos dat ik alleen maar in dts zit.
Hallo vriendjes hier.
Met dit weer ook prima om te doenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:33 schreef dud0r het volgende:
Ik ga vanavond magic spelen en morgen hopelijk nog een beetje tijd om resident evil 2 aan te slingeren.
Ja, het is toch tyfusweer.quote:
Lekker binnen zitten weer. Volgende week weer zon. Even goed gebruik van maken door keihard training in te halen.quote:
Nicequote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:33 schreef dud0r het volgende:
Ik ga vanavond magic spelen en morgen hopelijk nog een beetje tijd om resident evil 2 aan te slingeren.
Wat voor training?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker binnen zitten weer. Volgende week weer zon. Even goed gebruik van maken door keihard training in te halen.
Parkour. Afgelopen weken drukke en vermoeiende weken op werk. Daardoor weinig tot geen puf gehad om te gaan trainen.quote:
Dit weekend komt mevrouw Kiid niet dus ik ben helemaal soloquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop op wat RDR2 dit weekend[..]
Lief
Beter gewoon game movies kijken op YouTubequote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Moet echt geen games kopen als ze net uit zijn speel toch amper.
Is saai afquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter gewoon game movies kijken op YouTube
Wat is parkourquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Parkour. Afgelopen weken drukke en vermoeiende weken op werk. Daardoor weinig tot geen puf gehad om te gaan trainen.
Zooo dus dat is heel veel tijd voor FIFAquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit weekend komt mevrouw Kiid niet dus ik ben helemaal solo
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Moet echt geen games kopen als ze net uit zijn speel toch amper.
Je bewegen door je omgeving en hierbij de obstakels die je tegen komt mentaal en fysiek overwint.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is parkour[..]
Zooo dus dat is heel veel tijd voor FIFA
Zien we je dan ook hier nog?[..]
dat is wel zonde ook
Kijken naar gameplay?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter gewoon game movies kijken op YouTube
Ja 60 euroquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is parkour[..]
dat is wel zonde ook
Ahhh. Doe je dat alleen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bewegen door je omgeving en hierbij de obstakels die je tegen komt mentaal en fysiek overwint.
Oftewel veel rennen, klimmen, springen enzo.
Dan beter wachten tot het in de aanbieding komtquote:
Denk het wel ja want nu heb ik meer tijd vrij om te fokkenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is parkour[..]
dat is wel zonde ook
Heb een trainingsmaatje waarmee ik het doe maar als hij niet kan ga ik alleen ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahhh. Doe je dat alleen?[..]
Dan beter wachten tot het in de aanbieding komt
Yup.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahhh. Doe je dat alleen?[..]
Dan beter wachten tot het in de aanbieding komt
Gezelligquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk het wel ja want nu heb ik meer tijd vrij om te fokken
En dan gewoon random ergens naar toe of hoe zit dat?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb een trainingsmaatje waarmee ik het doe maar als hij niet kan ga ik alleen ja.
Hehehe dan doet de marketing team toch erg goed zijn werkquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Yup.
En nu komt er volgende week weer een game die ik wil en waarvan ik denk dan speel ik wel écht...
moebs al tijdje niet gezien hierquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Amoeba wiksundegod doet dat ook dacht ik dat freerunnen of zo
Freerunnen en parkour zijn niet hetzelfde. Lijkt wel veel op elkaar. Komen wel allebei voort uit dezelfde oorsprongquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Amoeba wiksundegod doet dat ook dacht ik dat freerunnen of zo
Wij hebben een vaste trainingsplek waar we naartoe gaan. Maar we gaan ook nog wel eens naar andere steden toe om te trainen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gezellig[..]
En dan gewoon random ergens naar toe of hoe zit dat?[..]
Hehehe dan doet de marketing team toch erg goed zijn werk[..]
moebs al tijdje niet gezien hier
Kwark en twee worstenbroodjesquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geniet er van, wat mag het zijn?
Ja goed de kwark is alleen omdat ik krachttraining had gedaan. De worstenbroodjes zijn wel te genietenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks mis mee. Geniet ervan.
Bikkel 👊💪quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja goed de kwark is alleen omdat ik krachttraining had gedaan. De worstenbroodjes zijn wel te genieten
Klopt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ik snap het.Weer late shift vandaag?
Weet niet of dat leuk isquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon alle cinematics en gameplay tussendoor zodat je het verhaal mee krijgt. Net een film
7 uur denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Klopt.wel maar tot 21.00
hoe laat ben jij klaar dan?
Genieten wordt het j_vquote:
Jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat wordt alvast 3x Ronaldo in Amsterdam
Haha snap ikquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:29 schreef skysherrif het volgende:
Meh de loting waar ik het minst op hooopte
Scheelt overigens niet veel met barca en city dus wat dat betreft.quote:
Beetje vertrouwen hebben in de verdedigingquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Scheelt overigens niet veel met barca en city dus wat dat betreft.
Ronaldo ben ik vooral bang voor zijn sterkte in de lucht
Ga je er heen als doorgewinterde Juventus supporter in CR7 trui?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Genieten wordt het j_v[..]
Jaaaaaaaaaa
Haags z'n schuldquote:
Als hij chili con carne heeft gegeten is het niet te harden met die gozerquote:
Ja. Met z'n vieze stink windjesquote:
Nu nog in bed??quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:14 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben blij dat ik vandaag heb uitgekozen als een dag dat ik lekker lui in bed blijf liggen, zodat ik in het weekend even als een beest aan m'n paper kan gaan schrijven
goede 12 uur slaap gemaaktquote:
Goed ritme weer naatjequote:
Ik amper de helft.......quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
goede 12 uur slaap gemaaktAl stond de wekker van mn huisgenoot wel om 8 uur te piepen en hij is niet eens thuis atm
Oeh dan zou ik wel bezorgd zijn inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
Vraag me wel echt af waar huisgenoot gestrand is, die was nogal onder invloed en wilde toch nog doorgaan terwijl het best wel doodgeslagen was gisteren
ik ben niet bezorgd, gewoon benieuwdquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh dan zou ik wel bezorgd zijn inderdaad
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben niet bezorgd, gewoon benieuwd
Okee okeequote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die knakker is al boven de 30, die kan prima voor zichzelf zorgen
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die knakker is al boven de 30, die kan prima voor zichzelf zorgen
Die was 26, maakt die vier+ jaar echt zoveel uit of hij voor zichzelf kan zorgen?quote:Lichaam vermiste Joris (26) gevonden in gracht Amsterdam
dit is nieuws van juni 2018...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Die was 26, maakt die vier+ jaar echt zoveel uit of hij voor zichzelf kan zorgen?
Maakt dat mijn vraag minder terecht?quote:
oh, ahquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Dud0r dat niet......
heb nog geen cr7 truiquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je er heen als doorgewinterde Juventus supporter in CR7 trui?
kaartjes ajax thuis vallen wel mee! meer de vraag of je ze kan kopen....quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
heb nog geen cr7 trui
en die kaartjes zullen echt bizar duur zijn
Ja? Wat kost een kaartje denk je? 90? Zit je dan 2e ring?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kaartjes ajax thuis vallen wel mee! meer de vraag of je ze kan kopen....
https://www.ajax.nl/strea(...)ucl-seizoenkaart.htmquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja? Wat kost een kaartje denk je? 90? Zit je dan 2e ring?
Dat is niet onmogelijk denk ik
Valt erg mee qua prijsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://www.ajax.nl/strea(...)ucl-seizoenkaart.htm
Denk dat je wel 2e ring zit als je geen seizoenskaart houder bent, maar ben geen expert hier in helaas. Tegen real kregen pa en broertje wel een kaartje, maar ik had nt pech
Ja speciaal toen maar ff aangevraagd.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Valt erg mee qua prijs
Het is maar net hoe graag je erbij wil zijn.maar jullie hebben dan clubkaart?
oke hoorquote:
Lekker tussen wat Den Haag supportersquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:54 schreef skysherrif het volgende:
Kan je overigens niet beter in het uitvak gaan zitten
50moslims doodgeschoten, islamofobie bestaat niet.twitter:EhsanJami1985 twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 12:49:46Dit is gewoon te dom en opportunistisch voor woorden! A: islamofobie bestaat niet. B: vreselijke terroristische aanslag gebruiken om critici van islam de mond te snoeren, is kwaadaardig. C: kritiek op de islam is geen racisme. #facepalm 👇🏿 https://t.co/fc8dhPuDBy reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:01 schreef skysherrif het volgende:
50moslims doodgeschoten, islamofobie bestaat niet.twitter:EhsanJami1985 twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 12:49:46Dit is gewoon te dom en opportunistisch voor woorden! A: islamofobie bestaat niet. B: vreselijke terroristische aanslag gebruiken om critici van islam de mond te snoeren, is kwaadaardig. C: kritiek op de islam is geen racisme. #facepalm 👇🏿 https://t.co/fc8dhPuDBy reageer retweet
Het zou maar de grootste parti jvan je stad zijn.
Wel handig, ik ga wel op zoek naar iemand die misschien niet kan.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja speciaal toen maar ff aangevraagd.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:54 schreef skysherrif het volgende:
Kan je overigens niet beter in het uitvak gaan zitten
Leuk toch, beetje elkaar steunen. Zou op Europees gebied vaker moeten gebeurenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:08 schreef skysherrif het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)=seeding-televoetbal
AZ is ook fan
Hoe dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel handig, ik ga wel op zoek naar iemand die misschien niet kan.[..]
[..]
Leuk toch, beetje elkaar steunen. Zou op Europees gebied vaker moeten gebeuren
Ah zoquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, maar gewoon wat meer gunnen ipv op elkaar afgeven
Eens. In Europa ben ik ook gewoon echt voor feyenoord, weet ook nog wel dat ik echt meeleefde met PSV - Atletico toen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel handig, ik ga wel op zoek naar iemand die misschien niet kan.[..]
[..]
Leuk toch, beetje elkaar steunen. Zou op Europees gebied vaker moeten gebeuren
Dat was zooooo beschamendquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens. In Europa ben ik ook gewoon echt voor feyenoord, weet ook nog wel dat ik echt meeleefde met PSV - Atletico toen.
met de kanttekening dat een afslachting tegen trencin ook wel zn leuke kanten heeft.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:13 schreef skysherrif het volgende:
Ben overigens wel tot inkeer gekomen en ik vind dat Ronaldo eventjes de bak in moet voor zijn aanrandingen
Ik vond de afslachting van AZ genantquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens. In Europa ben ik ook gewoon echt voor feyenoord, weet ook nog wel dat ik echt meeleefde met PSV - Atletico toen.
met de kanttekening dat een afslachting tegen trencin ook wel zn leuke kanten heeft.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:13 schreef skysherrif het volgende:
Ben overigens wel tot inkeer gekomen en ik vind dat Ronaldo eventjes de bak in moet voor zijn aanrandingen
Kan ik me niet zo herinneren, weet wel nog dat ze niets wonnen in geen enorm sterke poule toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond de afslachting van AZ genant[..]dan is ajax gewoon zwak
ELquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan ik me niet zo herinneren, weet wel nog dat ze niets wonnen in geen enorm sterke poule toch?
Voor CL begrippen dan
Waren ze toen ook weer eens leeggekocht en haalden ze een johnsen voor een alireza
Ik kreeg hoop door gesprek gisterenavond in de SC hier, maar ik ben wel echt bangquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:22 schreef skysherrif het volgende:
We zullen binnenkort zien hoe zwak ajax is
Oh dit jaar, dacht even aan dat CL jaar terug ja. Dit jaar was ook beschamend idd. Eigenlijk van iedereen, alhoewel PSV een onmogelijke poule had.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ELmaar ze lagen er al vroeg uit.
Ja lol, echt rare zet was dat[..]
Ik kreeg hoop door gesprek gisterenavond in de SC hier, maar ik ben wel echt bang
Enfin, ik ga er heen dus wie weet
Oh CL was een heleboel gelijkspel geloof ik en niks winnenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dit jaar, dacht even aan dat CL jaar terug ja. Dit jaar was ook beschamend idd. Eigenlijk van iedereen, alhoewel PSV een onmogelijke poule had.
Zou Rob snappen dat ze tegen hem protesterentwitter:RobJetten twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 14:05:00Fantastisch dat zoveel duizenden mensen op de been zijn voor beter onderwijs! 💪Bij D66 staat onderwijs altijd op één. Als het geld verdeeld wordt, staan wij vooraan voor het onderwijs. Wie voor onderwijs stemt, stemt voor D66.#onderwijsstaking https://t.co/MSiyZ5vVz2 reageer retweet
denk het nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:32 schreef skysherrif het volgende:
Zou Rob snappen dat ze tegen hem protesterentwitter:RobJetten twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 14:05:00Fantastisch dat zoveel duizenden mensen op de been zijn voor beter onderwijs! 💪Bij D66 staat onderwijs altijd op één. Als het geld verdeeld wordt, staan wij vooraan voor het onderwijs. Wie voor onderwijs stemt, stemt voor D66.#onderwijsstaking https://t.co/MSiyZ5vVz2 reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
Van Rijn adviseert overheveling bekostiging naar technische universiteiten
Tot ¤150 miljoen weg bij geesteswetenschappen
https://www.scienceguide.(...)sche-universiteiten/
Die kans zit er dik in ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:37 schreef skysherrif het volgende:
@:haags
Zie dat echt veel ajacieden niet naar Juve gaan, omdat de kans zo groot is dat het fout gaat met Juve, Legia, Haag fans daar.
Wist eigenlijk niet dat ado e njuve vrienden waren, hoe is dat gekomen lolquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in ja.
Lang lang lang geledenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wist eigenlijk niet dat ado e njuve vrienden waren, hoe is dat gekomen lol
Ook op België één.......is leuker commentaarquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
Nog 6 minuutjes en de NOS is weer bij Parijs Nice
Oh is dat vandaagquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
Voetballen is een echte sport?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh weet ik veel, ik kijk alleen echte sporten.
Mijn VRT stream werkt niet meer meequote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ook op België één.......is leuker commentaar
Hmmmm balen.....quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn VRT stream werkt niet meer mee
waaaaiers?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voetballen is een echte sport?
Lekker bijslapen dan inderdaad......quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:32 schreef DerRabbit het volgende:
Pfffff, ik lig vanavond vroeg in mijn nest. Veel te kort geslapen vannacht en al de hele dag hoofdpijn
Echt welquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is hier geen kleuterklas
Niet zo doen tegen mijn teamgenoot aubquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gedraag je eens als leidster
Ga daten dan!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet zo doen tegen mijn teamgenoot aub
?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet zo doen tegen mijn teamgenoot aub
Omdat ik de oudste ben?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gedraag je eens als leidster
Morgen wel lekker uitslapen weerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker bijslapen dan inderdaad......
Gezelligquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We gaan volgende week gebraden eend eten
Skedjequote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb haags nog nooit zien werken, misschien is het wel gewoon een van zijn acts
Ik heb haags uberhaupt nog nooit gezienquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb haags nog nooit zien werken, misschien is het wel gewoon een van zijn acts
Niemand heeft Haags ooit gezienquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb haags uberhaupt nog nooit gezien
Gaat best prima, alleen een beetje moe.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Prima........afgezien van het zeikweer.....maar wielrengenot op tv![]()
En met jou?
Zou zomaar een kern van waarheid in kunnen zitten.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Oke oke.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal.waar.
Geen middagdutje gedaan?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Gaat best prima, alleen een beetje moe.
Heb ook maar het fietsen aangezet
Puur een act?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |