Wanneer vanmiddag?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry
Vanmiddag maar even tukkie doen dan
Oh, minder.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wanneer vanmiddag?
Als ik thuis ben, moet ik douchen, spullen pakken en gaan.
Als ik niet opschiet hebben we geen eten vanavond
Achter het stuur slaapt het toch niet zo handigquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, minder.
Onderweg erheen? Of gewoon op je werk
Merkt de baas niks van.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Achter het stuur slaapt het toch niet zo handig![]()
Ik kan idd wel even onder mn bureau gaan liggen.
Die gunt jou toch wel wat rust, het is weer een zware week geweest.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die komt hier toch niet vaak
Mssn dat mn collega protesteert
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Die gunt jou toch wel wat rust, het is weer een zware week geweest.
Eens.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er moet nog veel meer vallen vanwege de droogte vorig jaar!!!!
Jammerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Hier is het droog volgens mij.[..]
Ach, waarom ook niet
Minderquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mwah......ging wel.......jij? Je bent vroeg wakker?
M'n heup vind het gewoon niet leuk dat ik op m'n linkerzij wil slapen...dat is echt irritantquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Minder
Kon ook al niet echt goed inslapen, dus beetje kort nachtje vooral.
Hi Cindaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
M'n heup vind het gewoon niet leuk dat ik op m'n linkerzij wil slapen...dat is echt irritant
Dat lijkt me ook super vervelend als je niet gewoon een beetje vrij kan draaien en doen in bed.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
M'n heup vind het gewoon niet leuk dat ik op m'n linkerzij wil slapen...dat is echt irritant
Ja precies....en als er iemand een draaikont is ben ik het wel......,maar ach, komt nog wel goed hoop ik....quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook super vervelend als je niet gewoon een beetje vrij kan draaien en doen in bed.
Uiteindelijk komt het allemaal helemaal goed met je heup joh.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies....en als er iemand een draaikont is ben ik het wel......,maar ach, komt nog wel goed hoop ik....
Vast wel hèquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het allemaal helemaal goed met je heup joh.
Ja.....dat ik dan in paniek wakker schrik 's morgensquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:06 schreef Sked het volgende:
[..]
En die eerste nacht dat je weer normaal kan slapen zal heerlijk zijn.
En je je afvraagt wat er gebeurd isquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja.....dat ik dan in paniek wakker schrik 's morgens
KiidGodquote:
Ha ha ja preciesquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:14 schreef Sked het volgende:
[..]
En je je afvraagt wat er gebeurd is[..]
KiidGod
Morgen Flipsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:36 schreef Flippiee het volgende:
Morning dotjes. Nog wat van plan vandaag?
Niet echt.......hopelijk nog wel een blokje om ondanks het weer....quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:36 schreef Flippiee het volgende:
Is dat wel eens onzeker dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Morgen Flips
Niet zoveel, hopen dat m'n recept is doorgekomen bij de apotheek
Het is echt bizar hoe lang we dit type weer hebben. Lijkt wel herfstquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet echt.......hopelijk nog wel een blokje om ondanks het weer....
Eerste keer dat ik het online heb gedaan. En ze hebben mijn medicatie vaak niet op voorraad.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is dat wel eens onzeker dan?![]()
[..]
Het is echt bizar hoe lang we dit type weer hebben. Lijkt wel herfst
Werken hequote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:36 schreef Flippiee het volgende:
Moet je van het weekend ook nog?quote:
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het online heb gedaan. En ze hebben mijn medicatie vaak niet op voorraad.
Morgen ja. Zondagochtend ook een paar uurtjesquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je van het weekend ook nog?[..]
Ah op die manier.
Je kan wel belachelijk veel dingen online tegenwoordig.
Pfff. Heb je dan nog een andere dag "vrij"/weekend?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen ja. Zondagochtend ook een paar uurtjes
Zondagmiddag?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pfff. Heb je dan nog een andere dag "vrij"/weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |