quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:13 schreef skysherrif het volgende:
Ben overigens wel tot inkeer gekomen en ik vind dat Ronaldo eventjes de bak in moet voor zijn aanrandingen
Ik vond de afslachting van AZ genantquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens. In Europa ben ik ook gewoon echt voor feyenoord, weet ook nog wel dat ik echt meeleefde met PSV - Atletico toen.
met de kanttekening dat een afslachting tegen trencin ook wel zn leuke kanten heeft.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:13 schreef skysherrif het volgende:
Ben overigens wel tot inkeer gekomen en ik vind dat Ronaldo eventjes de bak in moet voor zijn aanrandingen
Kan ik me niet zo herinneren, weet wel nog dat ze niets wonnen in geen enorm sterke poule toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond de afslachting van AZ genant[..]dan is ajax gewoon zwak
ELquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan ik me niet zo herinneren, weet wel nog dat ze niets wonnen in geen enorm sterke poule toch?
Voor CL begrippen dan
Waren ze toen ook weer eens leeggekocht en haalden ze een johnsen voor een alireza
Ik kreeg hoop door gesprek gisterenavond in de SC hier, maar ik ben wel echt bangquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:22 schreef skysherrif het volgende:
We zullen binnenkort zien hoe zwak ajax is
Oh dit jaar, dacht even aan dat CL jaar terug ja. Dit jaar was ook beschamend idd. Eigenlijk van iedereen, alhoewel PSV een onmogelijke poule had.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ELmaar ze lagen er al vroeg uit.
Ja lol, echt rare zet was dat[..]
Ik kreeg hoop door gesprek gisterenavond in de SC hier, maar ik ben wel echt bang
Enfin, ik ga er heen dus wie weet
Oh CL was een heleboel gelijkspel geloof ik en niks winnenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dit jaar, dacht even aan dat CL jaar terug ja. Dit jaar was ook beschamend idd. Eigenlijk van iedereen, alhoewel PSV een onmogelijke poule had.
Zou Rob snappen dat ze tegen hem protesterentwitter:RobJetten twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 14:05:00Fantastisch dat zoveel duizenden mensen op de been zijn voor beter onderwijs! 💪Bij D66 staat onderwijs altijd op één. Als het geld verdeeld wordt, staan wij vooraan voor het onderwijs. Wie voor onderwijs stemt, stemt voor D66.#onderwijsstaking https://t.co/MSiyZ5vVz2 reageer retweet
denk het nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:32 schreef skysherrif het volgende:
Zou Rob snappen dat ze tegen hem protesterentwitter:RobJetten twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 14:05:00Fantastisch dat zoveel duizenden mensen op de been zijn voor beter onderwijs! 💪Bij D66 staat onderwijs altijd op één. Als het geld verdeeld wordt, staan wij vooraan voor het onderwijs. Wie voor onderwijs stemt, stemt voor D66.#onderwijsstaking https://t.co/MSiyZ5vVz2 reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
Van Rijn adviseert overheveling bekostiging naar technische universiteiten
Tot ¤150 miljoen weg bij geesteswetenschappen
https://www.scienceguide.(...)sche-universiteiten/
Die kans zit er dik in ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:37 schreef skysherrif het volgende:
@:haags
Zie dat echt veel ajacieden niet naar Juve gaan, omdat de kans zo groot is dat het fout gaat met Juve, Legia, Haag fans daar.
Wist eigenlijk niet dat ado e njuve vrienden waren, hoe is dat gekomen lolquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in ja.
Lang lang lang geledenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wist eigenlijk niet dat ado e njuve vrienden waren, hoe is dat gekomen lol
Ook op België één.......is leuker commentaarquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
Nog 6 minuutjes en de NOS is weer bij Parijs Nice
Oh is dat vandaagquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
Nog 6 minuutjes en de NOS is weer bij Parijs Nice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |