Maar deze ONZ SC reeks of een andere? Als het antwoord nu ja is op deze reeks,dan wordt het interessantquote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:50 schreef uitstelgedrag het volgende:
[..]
Ben zo goed als opgegroeid in ONZ, was ook vaste bezoeker van de ONZ-slowchat.
Deze reeks.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar deze ONZ SC reeks of een andere? Als het antwoord nu ja is op deze reeks,dan wordt het interessant
Voor zover ik weet nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had je een bijnaam voor mijn username?
Ik wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had je een bijnaam voor mijn username?
Waarom overdag niet genoeg kopen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 01:04 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga zo nog even een paar biertjes scoren bij de lokale avond winkel als een echte alcoholist.
Je kan beter minder bier in huis halen als je toch denkt dat alles opgedronken wordt dan te veel halen waarna je echt te veel gedronken hebt.quote:
Jammer, zo ontdekte ik een andere kloon.quote:
Gvd 2 mensen die mij van vroeger kennen is wel echt te veel hoorquote:
"Wat"quote:Op vrijdag 15 maart 2019 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
Begon gister wat te drinken toen had ik 3 liter bier op
Je zou eens een avondje met mij moeten drinken. Maar dan wel op een goede manier natuurlijk want ik haat vervelende dronkaards. Ik ben altijd vrolijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
Begon gister wat te drinken toen had ik 3 liter bier op
Ja en dan heb je nog meer zin en haal je nog meerquote:
Drink je nog een bepaald merk?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en dan heb je nog meer zin en haal je nog meer
Die klinkt ook wel weer liefquote:
Nee, jij?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Drink je nog een bepaald merk?[..]
Die klinkt ook wel weer lief
Dat is in elke stad zo..quote:Op vrijdag 15 maart 2019 01:19 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Je zou eens een avondje met mij moeten drinken. Maar dan wel op een goede manier natuurlijk want ik haat vervelende dronkaards. Ik ben altijd vrolijk.
Ik zei dat ik zo naar de avond winkel ga maar ik weet nu al dat dat daar niet bij blijf. Het is donderdag avond dus stap avond voor velen aangezien ik in Rotterdam woon.
En wat ik al dacht. Ik ben nu pas weer terugquote:Op vrijdag 15 maart 2019 01:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is in elke stad zo..
Donderdag stap avond
Pooohquote:Op vrijdag 15 maart 2019 03:28 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
En wat ik al dacht. Ik ben nu pas weer terugIk ging alleen een paar biertjes halen. En als ik echt had gewild dan was ik morgen ochtend pas terug gekomen maar zij was mij net iets te oud. Maar damn, die ging er voor haha.
Niks mis mee...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 03:51 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Als ik echt wilde had ik nu mijn piemel in een 50 jarige gehad.
Mwa zij wel. En ze ik weet nu dat zei daar vaker komt dus als ik echt zin heb....quote:
Niet gelezenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 04:45 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Mwa zij wel. En ze ik weet nu dat zei daar vaker komt dus als ik echt zin heb....
Ik weet ook dat daar normaal veel leukere vrouwen komen wat nu niet het geval was.
Ik denk wel dat ik ooit met haar mee ga na vanavond. Maar vanavond kwam niet uit. Ik ben een beetje moe en zij wilde te graag. Daar hou ik niet van. Ik probeer altijd mysterieus te blijven in eerste instantie tegenover dat soort vrouwen.
Die echt graag een jong iemand willen hebben. Ik heb zeker 2 uur gepraat en daarvan haar 1 uur afgewezen terwijl ze dat niet altijd doorhad zeg maar.
Damn als je die zaad ogen zag.
En nu moet ik mijn linker hand gebruiken.
Gelukkig is het bijna weekend. Nog maar een paar uurtjes.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoi
Wel redelijk. Geen zin om te werken vandaag.
Ja.... Ik wil gewoon slapenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna weekend. Nog maar een paar uurtjes.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna weekend. Nog maar een paar uurtjes.
Onrustig geslapen. En ik hou van slapenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Zware nacht gehad?Of gewoon nog moe?[..]
Jij doet even niet mee, jij werkt altijd.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Zware nacht gehad?Of gewoon nog moe?[..]
Jij doet even niet mee, jij werkt altijd.
Dat is vervelendquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Onrustig geslapen. En ik hou van slapen
Sorryquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mijn bed was zo leeg
Nee ik heb geen ideeHeb je wel eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |