Tuurlijk, en je verteld er niet bij dat jij weer als een agent rondstruin in de cos om vooral anderen op hun tekortkomingen of moet ik juist zeggen te veel plaatsen. . In de cos moet wijzen. Wat ook off is! En dat wat ik er neer deed zetten is van nu op toepassing op de streams en ja ik zit op mijn mobiel dus is lastig dingen plaatsen. Dus hoezo rare reactie, als jij zo lief wilt zijn dit te plaatsen. Zou zeggen, ga vooral door maar laat mij in het vervolg eens een keer met rust, vnaf nu negeer ik je ook, zoals zovelen. Zitten genoeg modjes in de chatquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:10 schreef mootie het volgende: [..] Ik vind dit een heel flauwe reactie. En zonde dat het zo moet gaan.
Ik houd het maar opquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:20 schreef DaniqueV het volgende:
Fok!
forum
DaniqueV 1
IndexActiefMyATNieuwGelezen
Textarea errorEr is een fout opgetreden
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Het bericht dat je wilde plaatsen:[..]
Tuurlijk, en je verteld er niet bij dat jij weer als een agent rondstruin in de cos om vooral anderen op hun tekortkomingen of moet ik juist zeggen te veel plaatsen. . In de cos moet wijzen. Wat ook off is! En dat wat ik er neer deed zetten is van nu op toepassing op de syreams en ja ik zit op mijn mobiel dus is lastig dingen plaatsen. Dus hiezo rare reactie als jij zo lief wilt zijn dit te plaatsen. Zou zeggen, ga vooral door maar laat mij in het vervolg eens een keer met rust, va af nu negeer ik je ook, zoals zovelen. Zitten genoeg modjes in de chat
Lachwekkend ben je. . .quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik houd het maar op![]()
Want dit slaat werkelijk nergens op.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
• Elkaar aanspreken/doorverwijzen:
- Wel: Op een vriendelijke toon iemand verzoeken iets wel of niet te doen.
- Niet: Continu op een dwingende, belerende toon mensen ergens heen willen sturen of verbieden en hier tijdenlang op door blijven discussiëren.
Dat deed ik toch godverdomme helemaal niet!quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vlieg elkaar hier niet in de haren a.u.b.[..]
Het is niet de eerste keer dat je mij terecht loopt te zetten.en het is de toon hoe je het ook brengt. . Ben er nu ook klaar mee, negeer sta je bij mij.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:21 schreef mootie het volgende:
Je weet dat ik alleen maar vroeg of je het OOK even in haar topic wilde zetten toch?
Wat is er nou mis met de toon.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat je mij terecht loopt te zetten.en het is de toon hoe je het ook brengt. . Ben er nu ook klaar mee, negeer sta je bij mij.[ afbeelding ]
Doe het dan gelijk? Zo moeilijk is het toch niet. Geen cos materiaal toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat je mij terecht loopt te zetten.en het is de toon hoe je het ook brengt. . Ben er nu ook klaar mee, negeer sta je bij mij.[ afbeelding ]
Er zat een mod in de COS dan hoeft een cosser toch niet voor MOD te spelenquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vlieg elkaar hier niet in de haren a.u.b.[..]
Het was een normale vraag, op een normale manier gesteld. Er is hier in de Fb weken over gehannest, en de uitkomst was dat je prima op een normale manier mag vragen of iemand iets even in een ander topic wil zetten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zat een mod in de COS dan hoeft een cosser toch niet voor MOD te spelen
Het begint vervelend te worden keer op keer dezelfde die met de vinger wijzen.
Hahaha een vriendelijk antwoord. Kom op zegquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Graag ophouden op elkaar de vitten.
Mootie vroeg het vriendelijk en kreeg ook een vriendelijk antwoord dat het niet kon.
Het is iets wat nu in Uto speelt en is geen probleem verder.
Echt Gizmo, vriendelijk antwoord? Really?quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Graag ophouden op elkaar de vitten.
Mootie vroeg het vriendelijk en kreeg ook een vriendelijk antwoord dat het niet kon.
Het is iets wat nu in Uto speelt en is geen probleem verder.
Als er geen mod is en die was er wel en af en toe een zijweggetje mochtquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was een normale vraag, op een normale manier gesteld. Er is hier in de Fb weken over gehannest, en de uitkomst was dat je prima op een normale manier mag vragen of iemand iets even in een ander topic wil zetten.
Tering, het gaat toch niet om een zijweg. Dit soort posts zijn handig om ook even in haar eigen topic te zetten, en in het sm-topic.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er geen mod is en die was er wel en af en toe een zijweggetje mocht
[ afbeelding ]
En jacq gaf aan dat het haar nu niet lukte en jij het mocht doen als je er belang bij had, niks mis mee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Tering, het gaat toch niet om een zijweg. Dit soort posts zijn handig om ook even in haar eigen topic te zetten, en in het sm-topic.
Ik vind dit echt schandalig. Sorry.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En jacq gaf aan dat het haar nu niet lukte en jij het mocht doen als je er belang bij had, niks mis mee.
Verder hoeft er nu niet een uur over gediscussieerd te worden.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:38 schreef Bblurker2 het volgende:
Wat een gezeik weer. Gelukkig houd ik me alleen bezig met het aanpassen van de OP afbeelding. Hier een update naar aanleiding van de binnenkomst van Kaylee als nieuwe bewoner.
[ afbeelding ]
Ok, ik kan 'm er niet meer in prakken, voor de volgendequote:Op woensdag 13 maart 2019 16:38 schreef Bblurker2 het volgende:
Wat een gezeik weer. Gelukkig houd ik me alleen bezig met het aanpassen van de OP afbeelding. Hier een update naar aanleiding van de binnenkomst van Kaylee als nieuwe bewoner.
[ afbeelding ]
Ik heb hem er al even ingezet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:42 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ok, ik kan 'm er niet meer in prakken, voor de volgende
Top Tnx weer.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:38 schreef Bblurker2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor. Het past prima bij het fraaie lenteweer van vandaag.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:41 schreef Amphorapotje het volgende:
.
Bij nader inzien, denk ik dat het wel oké is.![]()
Gelukkig, dank je.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor. Het past prima bij het fraaie lenteweer van vandaag.
Er is beterschap beloofdquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:05 schreef Disana het volgende:
We hebben nu al iemand en een sliert posts omdat hij niet wil zeggen wie hij met de bijnamen bedoelt.
Zullen we het in het Franny topic doen dan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
Beste mods, deze posten mogen weg, u mag beslissen wat te doen.
UTO / Het Grote Social Media-topic #81
Alleen de post waar het omgaat, dus niet alle reacties, ik kan het zelf plaatsen in het Franny topic.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zullen we het in het Franny topic doen dan?
Top als je dat wil doen dan ga ik het social mediatopic opschonen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Alleen de post waar het omgaat, dus niet alle reacties, ik kan het zelf plaatsen in het Franny topic.
Zo snel, bedankt, nu moet ik de post van de open brief nog even opzoeken in de cos,quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Top als je dat wil doen dan ga ik het social mediatopic opschonen.
Open brief aan Franny, 1 maart 2019 uur, Timothy zat nog in Utopia.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zo snel, bedankt, nu moet ik de post van de open brief nog even opzoeken in de cos,
quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:41 schreef PTLe het volgende:
Open brief , deze is ook vermakelijk , lezen en lachen maar![]()
![]()
https://freefranny.nl/?fb(...)aWAKsA2XR1Yx8Ry2GtfA
Ik heb hem voor je gemaakt.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen,
Ik wilde een nieuw deel openen van de SC.... maar ik heb hem zoekgemaakt.
Mijn topictitel was: Laat je stem horen, ook hier.
Dank je wel.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb hem voor je gemaakt.
In MyAt kun je trouwens precies zijn waar je gepost hebt.
Dit is vragen naar de bekende weg.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:20 schreef Soury het volgende:
Waarom een ban voor Struis? Leg me dat eens uit
Snap ik ik vraag inderdaad naar de bekende weg. Maar best debielquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dit is vragen naar de bekende weg.
Gaan we ook niet doen dus.
En weer is er 1 iemand de lul.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap ik ik vraag inderdaad naar de bekende weg. Maar best debiel
Het is denk ik wat onwerkelijk voor users die wat langer mee gaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
WTF is er nu weer aan de hand hier
Ik denk genoeg.
Ik zie de mensen hier met bosjes wegblijven.
Als dat het doel is, als de zaken hier niet zo gaan zoals bepaalde mensen dat voor ogen hebben. Jammer dat ik/we het zo laat hebben ingezien, dan was je naar de SC gegaan, had alles besproken wat on stream was en de leuke huis tuin en keuken dingen er tussen door. MET al die leuke mensen die ook in de COS waren maar afgestraft werden omdat ze een keer niet on topic waren.
Het programma is niet je dat maar de gezelligheid bracht toch veel mensen hier....nou..nu niet meer dus. Niet in de COS en niet in de SC.
Kapot gezeken door mensen die de regeltjes willen handhaven maar zelf nauwelijks hun neus laten zien behalve op het moment dat iemand buiten de COS pot piest.
Sorry maar voor iets wat je kapot ziet gaan moest ik toch eens van mij laten horen.
En ik heb mijn post vanuit de COS even hier naar toe gehaald.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:32 schreef Soulraven het volgende:
Ik ga dit nog 1x zeggen en dan is het weer even klaar. Bans bespreken we NIET, ook niet als je het er niet mee eens bent. Dit kunnen en mogen wij niet doen.
We gaan hier dan ook niet over in discussie.
Wat is een reden voor een ban ?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:41 schreef Soulraven het volgende:
We gaan nu niet weer de discussie aan over hoe er gemodereert zou moeten worden. We hebben kort geleden aan de hand van alles wat er besproken is in de fb een aantal regels verduidelijk voor mensen en dat is dan ook waar wij ons aan houden.
Je mag het er niet mee eens zijn, maar daar kunnen wij vrij weinig aan veranderen. Wat we niet gaan doen is elke keer als er iets gebeurt waar iemand het niet mee eens in een rel creëren, en we voelen dan ook niet genoodzaakt onzelf elke keer te verdedigen.
We kunnen begrijpen dat niet elke actie altijd van iedereen goedkeuring krijgt, en ja soms zal er best eens wat gebeuren waar iemand het niet mee eens is, dat is helaas onvermijdelijk.
Dat is wel een dingetje denk ik er is nooit wat duidelijk gemaakt. Het riedeltje doe je nu weer. Lam geslagen is meer wat er nu speelt. Het zal allemaal wel en toedeledoekie is wat users meer ervarenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:41 schreef Soulraven het volgende:
We gaan nu niet weer de discussie aan over hoe er gemodereert zou moeten worden. We hebben kort geleden aan de hand van alles wat er besproken is in de fb een aantal regels verduidelijk voor mensen en dat is dan ook waar wij ons aan houden.
Je mag het er niet mee eens zijn, maar daar kunnen wij vrij weinig aan veranderen. Wat we niet gaan doen is elke keer als er iets gebeurt waar iemand het niet mee eens in een rel creëren, en we voelen dan ook niet genoodzaakt onzelf elke keer te verdedigen.
We kunnen begrijpen dat niet elke actie altijd van iedereen goedkeuring krijgt, en ja soms zal er best eens wat gebeuren waar iemand het niet mee eens is, dat is helaas onvermijdelijk.
Je weet heel goed dat wij dat niet mogen bespreken, en dat gaan we dus ook niet doen, dat is al vaker aangegeven.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat is een reden voor een ban ?
Iemand de tyfus schelden, pesten, aanvallen,uitdagen !
Aanvoelen wat iemand bedoelt
Ik las mee, er was niks aan de hand.
Vanaf vanochtend was het de hele tijd offtopic. De cos is dood, de streams zijn oersaai .
Ik heb het niet over deze ban. WAT IS DE REDEN VOOR EEN BANquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je weet heel goed dat wij dat niet mogen bespreken, en dat gaan we dus ook niet doen, dat is al vaker aangegeven.
Als je op een normale manier kunt communiceren ga ik met je in gesprek, anders niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik heb het niet over deze ban. WAT IS DE REDEN VOOR EEN BAN
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als je op een normale manier kunt communiceren ga ik met je in gesprek, anders niet.
De reden van een ban is natuurlijk verschillend. Die reden weet degene die geband word, daar staat namelijk altijd een reden bij.
Ik denk dat ik altijd probeer om op een normale manier te converseren, ik probeer jullie te attenderen op scheve verhoudingen maar een antwoord waarmee we wat kunnen doen blijft achterwege.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als je op een normale manier kunt communiceren ga ik met je in gesprek, anders niet.
De reden van een ban is natuurlijk verschillend. Die reden weet degene die geband word, daar staat namelijk altijd een reden bij.
Lolquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik altijd probeer om op een normale manier te converseren, ik probeer jullie te attenderen op scheve verhoudingen maar een antwoord waarmee we wat kunnen doen blijft achterwege.
Toch verschuilen jullie achter het feit dat we aanvallend communiceren.
Jouw toon heb ik niks over gezegd hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik altijd probeer om op een normale manier te converseren, ik probeer jullie te attenderen op scheve verhoudingen maar een antwoord waarmee we wat kunnen doen blijft achterwege.
Toch verschuilen jullie achter het feit dat we aanvallend communiceren.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb een vraagje.
Als er iemand een ban krijgt voor bijv. off-topic te gaan, is het dan mogelijk dat ik die ban uitzit en de gebande weer terugkeert?
Dat slaat als een tang op een varkenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb een vraagje.
Als er iemand een ban krijgt voor bijv. off-topic te gaan, is het dan mogelijk dat ik die ban uitzit en de gebande weer terugkeert?
Haha, heel leuk aanbod maar zo werkt het niet natuurlijk, dat zou weinig zin hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb een vraagje.
Dat introduceert mij helemaal niets !!quote:
O, dat is jammer dan, want ik had het er wel, in dit geval, voor over gehad.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, heel leuk aanbod maar zo werkt het niet natuurlijk, dat zou weinig zin hebben.
+1quote:
Daar is al 3x antwoord opgegeven, we mogen bans niet bespreken. Dan kun je het nog 10x vragen, het antwoord blijft hetzelde. Waarom iemand geband is is tussen die user en de mods/fa's. Wij mogen daar niks over zeggen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik blijf erbij, vertel eens waarom? Want ik snap hem niet en vele met mij....
dus... je maakt jezelf alleen maar belachelijk.
Het is niet vervelend en ook wel begrijpelijk. Het is meer een frustratie wat er heerst. En nee niet drie keer maar meerdere keren het antwoord poep isquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Daar is al 3x antwoord opgegeven, we mogen bans niet bespreken. Dan kun je het nog 10x vragen, het antwoord blijft hetzelde. Waarom iemand geband is is tussen die user en de mods/fa's. Wij mogen daar niks over zeggen.
Ik snap dat dat voor sommigen vervelend is maar dat zijn de regels nu eenmaal
Dat kan ik me voorstellen maar er hier over posten haalt weinig meer uit dan een rel veroorzaken. Er gaat geen antwoord op komen hoevaak het gevraagd wordt.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet vervelend en ook wel begrijpelijk. Het is meer een frustratie wat er heerst.
Ik had mijn post aangepast.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen maar er hier over posten haalt weinig meer uit dan een rel veroorzaken. Er gaat geen antwoord op komen hoevaak het gevraagd wordt.
Als het begrijpelijk is, waarom moet je er dan naar vragen?
Doeiquote:
Ik snap dat het antwoord niet is wat je wilt horen maar wij kunnen geen ander antwoord geven. Wij mogen het niet bespreken.quote:
Waar is deze feeback eigenlijk voor?quote:Op zondag 24 maart 2019 00:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik snap dat het antwoord niet is wat je wilt horen maar wij kunnen geen ander antwoord geven. Wij mogen het niet bespreken.
Niet voor het bespreken van bans. In het policy staat duidelijk dat we dat niet doen. En volgens mij ia dat wel duidelijk nu.quote:
Ja dat weet iedereen wel. het antwoorden in herhalingen schiet ook niet op. Je kan je toch wel voorstellen dat er wat vragen opdoemen wat moderatie betreft met jequote:Op zondag 24 maart 2019 00:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Niet voor het bespreken van bans. In het policy staat duidelijk dat we dat niet doen. En volgens mij ia dat wel duidelijk nu.
Fijne nacht iedereen.
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:21 schreef mootie het volgende:
Maar stel stel stel Struisz heeft een ban voor off topic, dan zou dat volstrekt belachelijk zijn.
Een ander antwoord is er niet. Dus als je meerdere keren hetzelfde vraagt krijg je meerdere keren hetzelfde antwoord.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet iedereen wel. het antwoorden in herhalingen schiet ook niet op. Je kan je toch wel voorstellen dat er wat vragen opdoemen wat moderatie betreft met je
Het ging ook meer over wanneer een ban en wanneer niet. Maar ik snap je wel.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Een ander antwoord is er niet. Dus als je meerdere keren hetzelfde vraagt krijg je meerdere keren hetzelfde antwoord.
En we gaan er nu ook niet verder over door. Bans worden niet besproken, ook niet in de fb, einde verhaal.
Haha, dat lijkt me wel. Mods hebben zich aan dezelfde regels te houden.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:59 schreef Bblurker2 het volgende:
Kunnen mods - theoretisch - ook een ban krijgen?
Ik denk, gooi er ff iets luchtigs inquote:Op zondag 24 maart 2019 01:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me wel. Mods hebben zich aan dezelfde regels te houden.
Dat moet dan nog maar eens uitgelegd wordenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me wel. Mods hebben zich aan dezelfde regels te houden.
Nee hoor, iedere user met een beetje verstand weet wat er wel en niet kan hier, Grenzen opzoeken is wat mij betreft altijd ok, dat definieert. Maar neem een online ouwehoer forum over een stel kneuzen in een weiland svp niet zo serieus dat mensen er overstuur van raken en er door gekwetst worden.. Leef, en laten leven. Dat was my 50 cents.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moet dan nog maar eens uitgelegd worden
Dat dus.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:21 schreef mootie het volgende:
Maar stel stel stel Struisz heeft een ban voor off topic, dan zou dat volstrekt belachelijk zijn.
Jep, ik heb een stuk of 2,3 gehad, en ik keer heb ik mezelf maar gebannedquote:Op zondag 24 maart 2019 00:59 schreef Bblurker2 het volgende:
Kunnen mods - theoretisch - ook een ban krijgen?
mootie, kom op, jij zit hier net als ik ook vanaf de préhistorie.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moet dan nog maar eens uitgelegd worden
Dat is jouw keuze dat niet serieus nemen, lullig is het wel. Vrijwilligers die net zoals jullie hetzelfde willen en er verdomde veel tijd in stoppen, net als jullie eik. Maar als er mensen aan een stuk door blijven doorgaan over waarom iemand een ban krijgt is , tsja, wat zal ik het noemen, flauw getreiter.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:05 schreef Soury het volgende:
Het is best grappig dat er een FA inspringt op wat en hoe. Ik kan me niet voorstellen dat die weet wat er allemaal speelt. Ik heb al drie verschillende in mijn dm gehad. Ja ik moet zeggen dat ik dat niet echt serieus neem
Kijk eens: MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)quote:Op zondag 24 maart 2019 10:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Users uitschelden blijkt te mogen.. geen ban dan in ieder geval..
voor minder vlieg je dus wel..
kloppen doet t niet
quote:Op zondag 24 maart 2019 10:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk eens: MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Alsjeblieft
Kom je er met de mods niet uit dan mail je met forum@fok.nl
Jep.quote:
Zaterdagavond? Het was gisteren de hele dag raak.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:51 schreef Sambalbaai het volgende:
Zaterdagavond, zelfde user, zelfde mod, in een bak vol offtopic een filmpje plaatsen.....goh.
Foutje.....zaterdag overdag.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zaterdagavond? Het was gisteren de hele dag raak.
Die willekeur is ook wat het irritant maakt. De een post met opzet offtopic en komt er mee weg en de ander maakt een geintje en is de lul.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Foutje.....zaterdag overdag.
Ik ga niet verder teruglezen, de 1 een ban voor een filmpje, een ander even later niet. Ik open de Cos en kom als eerste een YT filmpje tegen. "omdat de user eraan moest denken"![]()
Willekeur ten top. Er is niets veranderd, heel even leek dat zo.
Juist en heeeeeeeeeeeeeeel toevallig is steeds dezelfde user de lul bij dezelfde mod.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die willekeur is ook wat het irritant maakt. De een post met opzet offtopic en komt er mee weg en de ander maakt een geintje en is de lul.
klopt maar andersom is het ook zo.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Juist en heeeeeeeeeeeeeeel toevallig is steeds dezelfde user de lul bij dezelfde mod.
De 1 zal misschien eens geluk hebben dat er op dat moment geen mod aanwezig is, de ander niet. Daar doe je weinig aan helaas. Vind je een post echt niet kunnen en wil je die alsnog onder de aandacht brengen dan kun je een tr zetten natuurlijk.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Foutje.....zaterdag overdag.
Ik ga niet verder teruglezen, de 1 een ban voor een filmpje, een ander even later niet. Ik open de Cos en kom als eerste een YT filmpje tegen. "omdat de user eraan moest denken"![]()
Willekeur ten top. Er is niets veranderd, heel even leek dat zo.
Het is ook dat sommige users bewust de grenzen opzoeken lijkt het.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De 1 zal misschien eens geluk hebben dat er op dat moment geen mod aanwezig is, de ander niet. Daar doe je weinig aan helaas. Vind je een post echt niet kunnen en wil je die alsnog onder de aandacht brengen dan kun je een tr zetten natuurlijk.
of er wordt geveegd en fa weet dan van niets ...quote:Op zondag 24 maart 2019 13:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De 1 zal misschien eens geluk hebben dat er op dat moment geen mod aanwezig is, de ander niet. Daar doe je weinig aan helaas. Vind je een post echt niet kunnen en wil je die alsnog onder de aandacht brengen dan kun je een tr zetten natuurlijk.
Dat geloof ik zeker ff.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is ook dat sommige users bewust de grenzen opzoeken lijkt het.
SO naar de MODS.![]()
Wat mij opvalt is dat sommige users heel sfeer bepalend kunnen zijn,en dan niet in positieve zin.Waardoor anderen op die momenten besluiten om niet meer te posten.En dat vind ik jammer.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker ff.
en mods zijn ook maar mods..
maar zal t nog 1 keer kort samen vatten.
users voelen onrecht. terecht of onterecht..
de 1 scheld mede users uit. wordt geveegd en fa weet er niets van bijvb. dus mag doorposten.
de ander neem mij zelf als voorbeeld krijgt ban voor het woord haat..
ik accepteerde die ban. betekend wel dat t verschil enorm groot is...
en users zien en voelen dat.en dan krijg je deze discussies..
en ja mods zijn er niet 24/7 begrijpelijk maar neemt niet weg dat users t zo voelen
Mee eens. speelt ook een grote rolquote:Op zondag 24 maart 2019 14:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat sommige users heel sfeer bepalend kunnen zijn,en dan niet in positieve zin.Waardoor anderen op die momenten besluiten om niet meer te posten.En dat vind ik jammer.
Ik ben bang dat je er nu een beetje een eigen verhaal van maakt. Of een fa ergens al vanaf weet dat weet jij niet natuurlijk.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker ff.
en mods zijn ook maar mods..
maar zal t nog 1 keer kort samen vatten.
users voelen onrecht. terecht of onterecht..
de 1 scheld mede users uit. wordt geveegd en fa weet er niets van bijvb. dus mag doorposten.
de ander neem mij zelf als voorbeeld krijgt ban voor het woord haat..
ik accepteerde die ban. betekend wel dat t verschil enorm groot is...
en users zien en voelen dat.en dan krijg je deze discussies..
en ja mods zijn er niet 24/7 begrijpelijk maar neemt niet weg dat users t zo voelen..
en even voor de duidelijkheid bij het schelden was er wel een mod werd nl druk geveegd
t is al oke verdersquote:Op zondag 24 maart 2019 14:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je er nu een beetje een eigen verhaal van maakt. Of een fa ergens al vanaf weet dat weet jij niet natuurlijk.
En zoals Yvonne al aangaf, of iemand daadwerkelijk geband word is aan hen, niet aan ons. Dat wil niet zeggen dat wij vanaf onze kant ons werk niet doen.
Met als kanttekening dat iedereen daar waarschijnlijk verschillende users mee bedoelt.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat sommige users heel sfeer bepalend kunnen zijn,en dan niet in positieve zin.Waardoor anderen op die momenten besluiten om niet meer te posten.En dat vind ik jammer.
Dat zeker,ik moet wel zeggen dat de discussie die er vanochtend was heel netjes verliep.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Met als kanttekening dat iedereen daar waarschijnlijk verschillende users mee bedoelt.
We snappen je punt zeker, maar het vergelijken van "waarom die wel, en die niet", dat werkt helaas niet. Er zijn altijd meerdere factoren die daar invloed op hebben.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
er wordt hier gepost ..dat er user geband is en oneerlijk is...
Dat zou zomaar kunnen was er niet bij..
wordt hier gepost dat de 1wel offtopic mag gaan ander ban voor krijgt..
Wordt hier suggereert dat er met twee maten gemeten wordt.
ik belichtte meteen even dat het ook andersom gebeurt...
net als er hier gepost wordt dat de 1 bijvb meer mag als anderen dus niets ban aansmeren..
is niet mijn bedoeling ervan ....
maar hou het dan wel straight.;)
klopt soul. ik bedoelde meer dat er nu wordt gepost omdat user onterecht geband zou zijn toch...en daar gaat de discussie toch over ik belichte even dat het ook andersom zo gevoeld kan worden.. maar goed ik stop de discussie hier verder heb mijn mening gegeven en heb antwoorden gehadquote:Op zondag 24 maart 2019 14:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
We snappen je punt zeker, maar het vergelijken van "waarom die wel, en die niet", dat werkt helaas niet. Er zijn altijd meerdere factoren die daar invloed op hebben.
Tja, als jij dat zegt ga ik daar onmiddellijk van uit ...quote:Op zondag 24 maart 2019 14:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wie mag er dan meer eigenlijk? Ik wil wel eens namen horen.
En diegene die nu een ban hebben,hebben dat bewust opgezocht.
Dat is fijn om te lezen.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tja, als jij dat zegt ga ik daar onmiddellijk van uit ...
En dat bepaal jij?quote:Op zondag 24 maart 2019 14:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat constateer ik.Ik bepaal niets,maar zie mensen bewust grenzen opzoeken.quote:
Niet persoonlijk gaan worden t staat je niet.. en als je dat toch doet is dit mijn antwoord volgens mij doe jij je harder voor als mod. leest vaak users de les en verwijst ze door enzoquote:
Ik denk dat je toch even stil moet staan bij je eigen posts. Heb regelmatig het gevoel dat ik ‘ja mama’ moet zeggen.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Niet persoonlijk gaan worden t staat je niet.. en als je dat toch doet is dit mijn antwoord volgens mij doe jij je harder voor als mod. leest vaak users de les en verwijst ze door enzo
nee hoor doe dat vooral niet aubquote:Op zondag 24 maart 2019 14:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch even stil moet staan bij je eigen posts. Heb regelmatig het gevoel dat ik ‘ja mama’ moet zeggen.
Dat is geen nieuws natuurlijk.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:47 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Yvonne legt net uit dat FA en Admins bepalen of er een ban wordt gegeven.
Je bepaalt dat mensen bewust de grenzen opzoeken en terecht een ban krijgen, die niet besproken mogen worden. Heel bijzonder. Net zo bijzonder dat blijkbaar offtopic wel mag, mits het gezellig is.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat constateer ik.Ik bepaal niets,maar zie mensen bewust grenzen opzoeken.
quote:Op zondag 24 maart 2019 14:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je bepaalt dat mensen bewust de grenzen opzoeken en terecht een ban krijgen, die niet besproken mogen worden. Heel bijzonder. Net zo bijzonder dat blijkbaar jij offtopic wel mag, mits het gezellig is.
Volgens ben ik duidelijk. De discussie is klaar nu, van beide kanten. Alles wat gezegd kan worden is wel gezegd.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je bepaalt dat mensen bewust de grenzen opzoeken en terecht een ban krijgen, die niet besproken mogen worden. Heel bijzonder. Net zo bijzonder dat blijkbaar jij offtopic wel mag, mits het gezellig is.
Done.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Zou een mod in het topic 'FOK! meet again' even de naam van Zucht erbij willen zetten.
Alvast bedankt.
Vind jij het niet vreemd dat er een user een ban heeft die voor een kleine drie maand geleden nog nooit een ban heeft gehad en nooit voor problemen zorgde en nu opeens 4 ban's heeft gehad? Dat wekt bij mij enkele vragen en vooral bedenkingen op.....We breien er maar omheen en omheen.........quote:Op zondag 24 maart 2019 14:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zelden een knip gezien..Is heel vaak off topic maar zal wel een zijweggetje zijn. Ook de Mods zijn heel vaak oftopic. Begin er eens mee dat de Mods alleen ontopic posten...quote:Op zondag 24 maart 2019 14:53 schreef Crabapple het volgende:
[..]ik zie ook bij FF regelmatig een 'knip'
Ik zou ook willen voorstellen dat de mods wat positiever posten.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zelden een knip gezien..Is heel vaak off topic maar zal wel een zijweggetje zijn. Ook de Mods zijn heel vaak oftopic. Begin er eens mee dat de Mods alleen ontopic posten...
quote:Op zondag 24 maart 2019 14:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vind het wel vreemd dat jij als NIET mod wel weet dat een ban terecht is en bewust is opgezocht....Ban's mogen toch niet besproken worden tussen de mods en users.....Ik ben natuurlijk niet van gisteren....Het levert je natuurlijk geen voordeel op...Het gevoel van 6 moderatoren is eerder aanwezig dan 5 moderatoren, maar het zijn er maar 5....Punk en Giz zijn beide moderator en daar is het gebruikelijk dat de ban's onderling besproken wordt........Ik denk persoonlijk dat je in deze niet objectief kunt zijn FF.........Is geen aanval, maar mijn mening zoals ik het zie...quote:Op zondag 24 maart 2019 14:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat weet je niet en kan je ook niet weten. Niet alles is zichtbaar en wij kunnen het er niet over hebben.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind jij het niet vreemd dat er een user een ban heeft die voor een kleine drie maand geleden nog nooit een ban heeft gehad en nooit voor problemen zorgde en nu opeens 4 ban's heeft gehad? Dat wekt bij mij enkele vragen en vooral bedenkingen op.....We breien er maar omheen en omheen.........
Maar een "user" kan wel constateren dat users uitdagen en dat iemand niet zomaar een ban krijgt. Ach jeetje hoe vreselijk toevallig.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat weet je niet en kan je ook niet weten. Niet alles is zichtbaar en wij kunnen het er niet over hebben.
Yvonne heeft het al uitgelegd dat een ban niet zomaar gegeven word en dat F(A)'s dat bepalen.
Klopt kan ik ook niet weten en nee je hoeft het er ook niet over te hebben, ken de policy.....Mag het wel opmerkelijk vinden Giz...quote:Op maandag 25 maart 2019 00:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat weet je niet en kan je ook niet weten. Niet alles is zichtbaar en wij kunnen het er niet over hebben.
Yvonne heeft het al uitgelegd dat een ban niet zomaar gegeven word en dat F(A)'s dat bepalen.
Er zijn users die gezien hebben wat er gebeurde.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar een "user" kan wel constateren dat users uitdagen en dat iemand niet zomaar een ban krijgt. Ach jeetje hoe vreselijk toevallig.
Net als dat het toevallig is, dat een user een filmpje plaatst en een ban krijgt en bij een ander die vlak daarna een filmpje plaatst pas 14 uur (!) later na TR's het filmpje verwijderd wordt en de quotes erna niet. Hoe werkt dat dan?
Sorry Giz en ik bedoel het niet als een aanval, maar je sluit je ogen voor posting 156...quote:Op maandag 25 maart 2019 00:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er zijn users die gezien hebben wat er gebeurde.
Ik zie het van dat filmpje idd, reacties gaan normaal ook weg, is vergeten dit keer zo te zien.
Dat mag je zeker.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt kan ik ook niet weten en nee je hoeft het er ook niet over te hebben, ken de policy.....Mag het wel opmerkelijk vinden Giz...
Edit:Ik heb het ook niet over het heden, maar verleden ten opzichte van betrokken user....
Ja dat en toevallig, dat het pas na 14 uur is weggehaald en die andere meteen.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er zijn users die gezien hebben wat er gebeurde.
Ik zie het van dat filmpje idd, reacties gaan normaal ook weg, is vergeten dit keer zo te zien.
Dat is jou mening, daar kan ik niks mee.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sorry Giz en ik bedoel het niet als een aanval, maar je sluit je ogen voor posting 156...
Nee dus. Dat is gewoon weg niet waar. Waarom het ene filmpje wel en het andere niet? Het is willekeur en persoonlijke afkeur. En dat klopt niet.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat mag je zeker.
Een ban krijg je niet door 1 post of ruzietje of wat dan ook dan moet je het wel heel raar doen, daar gaat meestal heel wat aan vooraf.
Maar eerder liet FF wel doorschemeren van de hoed en de rand te weten. Dat vind ik geen veilig gevoel. Persoonlijk.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is jou mening, daar kan ik niks mee.
Ik snap alleen het probleem niet, ik heb nooit zulke aanvallen gehad en zag ook heel wat zonder bij Punk op het scherm te kijken. Gewoon door mijn ogen open te hebben.
Wat bedoel je bij Punk op te scherm te kijken?quote:Op maandag 25 maart 2019 00:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik snap alleen het probleem niet, ik heb nooit zulke aanvallen gehad en zag ook heel wat zonder bij Punk op het scherm te kijken. Gewoon door mijn ogen open te hebben.
quote:Op maandag 25 maart 2019 00:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja dat en toevallig, dat het pas na 14 uur is weggehaald en die andere meteen.
En vanmorgen meteen weer filmpjes in de Cos, die inhoudelijk niets toevoegen, maar diegene moest er ineens aandenken, die staat er nog steeds. Wat is het beleid daarin. Kom op nou.
Het was maar 1 youtubje op dat moment.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee dus. Dat is gewoon weg niet waar. Waarom het ene filmpje wel en het andere niet? Het is willekeur en persoonlijke afkeur. En dat klopt niet.
De notes etc die gegeven werden, en gesprekken achter de schermen. Gok ik.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat bedoel je bij Punk op te scherm te kijken?
Dat is raar. Ik heb wel een TR gezet namelijk.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Het was maar 1 youtubje op dat moment.
Van vanmorgen weet ik niet, heb ik niet gezien.
Ik lees erin dat hij het op dat moment in de COS heeft zien gebeuren. Dat zegt hij later ook.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar eerder liet FF wel doorschemeren van de hoed en de rand te weten. Dat vind ik geen veilig gevoel. Persoonlijk.
Maar ik las hier dat er meerdere TR’s waren voor die van vanmorgen.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Het was maar 1 youtubje op dat moment.
Van vanmorgen weet ik niet, heb ik niet gezien.
Punk en ik zijn niet gelijk mod geworden, Punk was een half jaar eerder mod.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat bedoel je bij Punk op te scherm te kijken?
Maar je denkt toch niet dat er ook maar iemand is die gelooft dat dit soort dingen helemaal onbesproken blijven thuis.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik lees erin dat hij het op dat moment in de COS heeft zien gebeuren. Dat zegt hij later ook.
Sorry, maar ik ben het ff kwijt. Ik snap je post niet.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Punk en ik zijn niet gelijk mod geworden, Punk was een half jaar eerder mod.
Als je het probleem niet snapt, dan snap je het probleem niet wat er nu al een maand speelt Giz...Sorry dat ik het zo moet aangeven......Ik laat het hier maar bij, want ik wil de discussie niet groter maken, maar het geeft bij mij wel het gevoel dat de oplossing nog ver weg is....Helaas moet ik erbij zeggen....Men sluit de ogen lijkt het ..........quote:Op maandag 25 maart 2019 00:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wie zegt dat er een ban gegeven is met als reden 1 Youtube filmpje?quote:Op maandag 25 maart 2019 00:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is raar. Ik heb wel een TR gezet namelijk.
En of het 1 of 5 waren maakt ook niet uit. De een wordt verwijdert en een ban er achteraan en de ander blijft staan.![]()
Nah, het is een kwestie van dingen niet willen zien. Dat is al heel lang duidelijk.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je het probleem niet snapt, dan snap je het probleem niet wat er nu al een maand speelt Giz...Sorry dat ik het zo moet aangeven......Ik laat het hier maar bij, want ik wil de discussie niet groter maken, maar het geeft bij mij wel het gevoel dat de oplossing nog ver weg is....Helaas moet ik erbij zeggen....Men sluit de ogen lijkt het ..........
O ja joh, maakt niet uit, dan is het goed. Net als dat offtopic wel mag, als het maar gezellig is.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wie zegt dat er een ban gegeven is met als reden 1 Youtube filmpje?
En trouwens die van Struis staan er ook gewoon nog een paar van.
Dat dus en het is oprecht een mission impossible...Ik geef het althans op.....quote:Op maandag 25 maart 2019 00:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, het is een kwestie van dingen niet willen zien. Dat is al heel lang duidelijk.
Dat lijkt bijna de opzet te zijn.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat dus en het is oprecht een mission impossible...Ik geef het althans op.....
quote:Op maandag 25 maart 2019 00:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dit is nou al de zoveelste discussie over hetzelfde onderwerp, er worden meningen gevormd over situaties waar mensen geen weet van hebben en de vooroordelen vliegen door de lucht.
Ik geef het ook op en ga slapen.
Trusten allemaal en tot morgen.![]()
Dat is het ook, maar dat ligt niet meer bij mij.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik mag hopen iets eerder, ooit klinkt wel heel erg lang.
quote:Op maandag 25 maart 2019 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
Dit, Elke keer hetzelfde, Al 5 jaar lang. Bizar.
Dat wilde ik even zeggen, Kusje voor Gert.
Hier wil ik best even op reageren. FF laat helemaal niks doorschemeren. Hij is er vanaf het begin af aan heel duidelijk in geweest dat hij geen mod wil zijn en daar ook niks mee te maken wil hebben.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar eerder liet FF wel doorschemeren van de hoed en de rand te weten. Dat vind ik geen veilig gevoel. Persoonlijk.
One tough cookie en een geweldig (ex)modje in tha house! Liesje!quote:Op maandag 25 maart 2019 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
Wat bedoel je precies ?quote:Op maandag 25 maart 2019 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
Qua users of moderatiequote:Op maandag 25 maart 2019 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo te lezen dat er in die 5 jaar niet veel veranderd is.
Jawel hoor, het bloemetjesjurk niveau wordt nu met succes afgedwongen, dat is in 5 jaar niet eerder vertoontquote:Op maandag 25 maart 2019 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo te lezen dat er in die 5 jaar niet veel veranderd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door QuarterBack op 25-03-2019 18:02:49 ]
quote:Op maandag 25 maart 2019 17:54 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Jawel hoor, het bloemetjesjurk niveau wordt nu met succes afgedwongen, dat is in 5 jaar niet eerder vertoontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat
![]()
VlinderGODINquote:Op maandag 25 maart 2019 19:02 schreef Raskolnikow het volgende:
Gaat het om dat gifje van die blonde dansende hond?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 25 maart 2019 19:28 schreef Soulraven het volgende:
Dit is het uto feedback topic, niet een nostalgietopic, laten we dat zo houden.
Talent is beginnersgeluk
Gedraag je als een hommel
Willen is belangrijker dan kunnen
Stop met het lezen van managementboeken
“Door je te verdiepen in de wijsheid van anderen, vergeet je soms hoe wijs je zelf bent. Vergeet je eigen krachten niet en waarin jij het verschil kunt maken. Wees jezelf en ben authentiek.
Cos recept
Het is jammer dat je, in plaats van eens te kijken waar je zelf iets zou kunnen doen, alleen maar de, door jouw zo ervaren, fouten van een ander wilt zien.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 25 maart 2019 19:28 schreef Soulraven het volgende:
Talent is beginnersgeluk
“Door je te verdiepen in de wijsheid van anderen, vergeet je soms hoe wijs je zelf bent. Vergeet je eigen krachten niet en waarin jij het verschil kunt maken. Wees jezelf en ben authentiek.
Cos recept
Treffend Struis..........treffend.... Gaat er snel weer vandoor, voelt zich niet meer thuis hier...quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Talent is beginnersgeluk
Cos recept
Dit dus, de cos that is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Treffend Struis..........treffend.... Gaat er snel weer vandoor, voelt zich niet meer thuis hier...
Talent is beginnersgeluk
Cos recept
Dan welquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is jammer dat je, in plaats van eens te kijken waar je zelf iets zou kunnen doen, alleen maar de, door jouw zo ervaren, fouten van een ander wilt zien.
Je legt alles bij een ander neer zonder eens te kijken naar jezelf. Een managementboek heb ik nog nooit gelezen. Ik ben geen manager, ik ben een moderator in een team moderators, en dat is naar mijn idee toch heel wat anders.
De mods zijn een hele tijd bezig geweest met kijken naar hoe dingen het beste aangepakt konden worden, waar dingen anders moesten, etc. Natuurlijk is niet iedereen tevreden, dat is nu eenmaal onmogelijk voor elkaar te krijgen. Het is jammer dat je je niet kunt vinden in de moderatiestijl maar daar kan ik, of een andere mod, niks aan veranderen.
Het zou mensen sieren als ze kritische blik die ze op een ander gericht hebben, ook eens op zichzelf zouden toepassen.
Thnxs,quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
[b]Het is jammer dat je, in plaats van eens te kijken waar je zelf iets zou kunnen doen, alleen maar de, door jouw zo ervaren, fouten van een ander wilt zien.
Je legt alles bij een ander neer zonder eens te kijken naar jezelf.[/b] Een managementboek heb ik nog nooit gelezen. Ik ben geen manager, ik ben een moderator in een team moderators, en dat is naar mijn idee toch heel wat anders.
De mods zijn een hele tijd bezig geweest met kijken naar hoe dingen het beste aangepakt konden worden, waar dingen anders moesten, etc. Natuurlijk is niet iedereen tevreden, dat is nu eenmaal onmogelijk voor elkaar te krijgen. Het is jammer dat je je niet kunt vinden in de moderatiestijl maar daar kan ik, of een andere mod, niks aan veranderen.
Het zou mensen sieren als ze kritische blik die ze op een ander gericht hebben, ook eens op zichzelf zouden toepassen.
Talent is beginnersgeluk
Cos recept
quote:Op maandag 1 april 2019 18:44 schreef DKUp het volgende:
Talpa loopt te stoken. Op de website stond ook iets over “Wat zal er vanavond gebeuren?”
Who cares...?quote:Op donderdag 4 april 2019 14:54 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
De bewoners hebben nieuwe foto's. Gaan we die nu ook in de OP gebruiken?
heel onduidelijkquote:Op donderdag 4 april 2019 14:54 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
De bewoners hebben nieuwe foto's. Gaan we die nu ook in de OP gebruiken?
ik vind de oude wel leuk, dan zie je hoe ze veranderenquote:
Ik niet.quote:
Thnx, ik kan er morgen naar kijken 👌quote:Op woensdag 3 april 2019 19:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Officiële foto, ze is toch de vaste bewoner.
Dat was niet alleen Soul maar ook ik.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gavond
Dat persoonlijke van Mod Soul op mij
kan er een FA meelezen
RLS getik
begin BAN aivd in de nek te voelen
selectief moddeh
speeltje Fok kan door
Als je een fa wilt spreken zullen ze toch echt even moeten mailen. Die lezen over het algemeen niet elke feedback door.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gavond
Dat persoonlijke van Mod Soul op mij
kan er een FA meelezen
RLS getik
begin BAN aivd in de nek te voelen
selectief moddeh
speeltje Fok kan door
Uh kweet niet maar ik word uitgelokt door FreshFruit .. Zie TRquote:Op vrijdag 12 april 2019 23:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat was niet alleen Soul maar ook ik.
Je weet waar het over gaat, post gewoon mee zonder steeds de mods erbij te betrekken en uit te lokken.
Van beide kanten en daar is wat aan gedaan toch? Alles is weg.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Uh kweet niet maar ik word uitgelokt door FreshFruit .. Zie TR
En ook daar is op gereageerd.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Uh kweet niet maar ik word uitgelokt door FreshFruit .. Zie TR
lrkkrt doorgaan metquote:Op vrijdag 12 april 2019 23:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als je een fa wilt spreken zullen ze toch echt even moeten mailen. Die lezen over het algemeen niet elke feedback door.
Ik denk dat je hiermee niet echt bereikt wat je hoopt te bereiken. Cos gewoon lekker mee.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lrkkrt doorgaan met
Meis,..
heb je al beeld /abbo
tis mij verder prima
Fok zoekt altijd Modjes
RLS is en gave
laat mij met rust
TIP
De streams zijn vaak saai, mensen hebben het wel gezien en Utopia's houdbaarheidsdatum is gewoon overschreden. Daar is je reden.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Cos wordt minder. je ziet al minder leden...
Wordt stiller ook..
Misschien heeft t een reden!!!!
Zeer JAMMER
Dat kan een reden zijn. Dat is jou intrepetatie. Ik blijf voornamelijk weg door de vele onduidelijkheden en onderlinge strijd die er geleverd wordt tussen moderatie en user(s) en dan doel ik niet alleen op de cos.quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
De streams zijn vaak saai, mensen hebben het wel gezien en Utopia's houdbaarheidsdatum is gewoon overschreden. Daar is je reden.
Nou dat valt de laatste tijd wel mee geloof ik en incidenten hou je altijd.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat kan een reden zijn. Dat is jou intrepetatie. Ik blijf voornamelijk weg door de vele onduidelijkheden en onderlinge strijd die er geleverd wordt tussen moderatie en user(s) en dan doel ik niet alleen op de cos.
De een mag wat meer, dan de ander. Tjaquote:Op zaterdag 13 april 2019 12:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou dat valt de laatste tijd wel mee geloof ik en incidenten hou je altijd.
Dat klopt, maar daar blijf je toch niet voor weg.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
De een mag wat meer, dan de ander. Tja
Zou een reden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar blijf je toch niet voor weg.
Voor een enkeling wel, maar niet voor de meesten of het moet de spuigaten uitlopen natuurlijk. Maar over het algemeen gebeurt dit op heel FOK en heeft de Cos daar echt geen patent op.quote:
Bij voetbal kan een scheidsrechter een wedstrijd "doodfluiten"quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Voor een enkeling wel, maar niet voor de meesten of het moet de spuigaten uitlopen natuurlijk. Maar over het algemeen gebeurt dit op heel FOK en heeft de Cos daar echt geen patent op.
Een tijdje geleden zou ik je onmiddellijk en volledig gelijk gegeven hebben, maar zoals ik al zei, ''laatste tijd vind ik het wel meevallen"quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij voetbal kan een scheidsrechter een wedstrijd "doodfluiten"
Ik vind dat de Cos "doodgemodereerd" is.
Jammer, maar het is voor mij veelal lurken geworden, met af en toe nog een opmerking. Maar de los is ervan af, denk niet dat ik het nog lang zal blijven volgen.
Het verdiend een kans absoluut, maar één zwaluw maakt nog geen zomer. Ik denk dat er tussen bepaalde mensen oud zeer uitgesproken moet worden, maar of dat gebeurt betwijfel ik en is ook niet aan mij.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:21 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Een tijdje geleden zou ik je onmiddellijk en volledig gelijk gegeven hebben, maar zoals ik al zei, ''laatste tijd vind ik het wel meevallen"
Dat dus!!!quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij voetbal kan een scheidsrechter een wedstrijd "doodfluiten"
Ik vind dat de Cos "doodgemodereerd" is.
Jammer, maar het is voor mij veelal lurken geworden, met af en toe nog een opmerking. Maar de los is ervan af, denk niet dat ik het nog lang zal blijven volgen.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 13 april 2019 11:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
De streams zijn vaak saai, mensen hebben het wel gezien en Utopia's houdbaarheidsdatum is gewoon overschreden. Daar is je reden.
De streams zijn saai ja, maar het handjevol overgebleven users ook. Het gaat vooral om schelden op de Utopianen, het liefst zo grof mogelijk met de nodige domme verwensingen... Of aldoor oftopic zichzelf geweldig vindenquote:Op zaterdag 13 april 2019 11:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou nou, dat handjevol overgeblevenen probeert tenminste nog de COS levensvatbaar te houden met de almaar slinkende middelen, het is zoiezo al een wonder dat er nog reactanten zijn die wat moeite nemen de black holes te vullen met wat off-topic gekabbel , en wat rellen houdt users scherpquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
De streams zijn saai ja, maar het handjevol overgebleven users ook. Het gaat vooral om schelden op de Utopianen, het liefst zo grof mogelijk met de nodige domme verwensingen... Of aldoor oftopic zichzelf geweldig vinden
Ik beantwoord hem even hier als je het niet erg vind. Er is niks doorheengedrukt, en de regels in overleg met alle mods EN afhankelijk van de policy opgesteld.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toen kwamen de nieuwe regels waarvan het wel mocht. Heel jammer, ik vraag niet meer aan users welke inwoners ze nu weer bedoelen.
Je snapt het sowieso niet??quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:19 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Nou nou, dat handjevol overgeblevenen probeert tenminste nog de COS levensvatbaar te houden met de almaar slinkende middelen, het is zoiezo al een wonder dat er nog reactanten zijn die wat moeite nemen de black holes te vullen met wat off-topic gekabbel , en wat rellen houdt users scherp
Volgens mij kan de COS wel zonder modsquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik beantwoord hem even hier als je het niet erg vind. Er is niks doorheengedrukt, en de regels in overleg met alle mods EN afhankelijk van de policy opgesteld.
Je mag voor bijnamen zijn, je mag ze vervelend vinden. Sommige vind ik ook vervelend. Je mag ook best eens vragen of het wat minder kan als het onbegrijpelijk voor je wordt. Verbieden kunnen we het niet, en ik denk dat je er ook nooit helemaal aan ontkomt.
Tja Fok! hequote:Op zaterdag 13 april 2019 19:26 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik snap het maar al te goed, al te braaf werkt niet, nooit gewerkt ook
QB snapt het juist heel goed,Ik snap jouw reactie niet helemaal.Daar je helemaal geen COSser bent.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
QB snapt het juist heel goed,Ik snap jouw reactie niet helemaal.Daar je helemaal geen COSser bent.
Ik ben het zat telkens te vragen wie er wordt bedoeld. Dan maar niet.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik beantwoord hem even hier als je het niet erg vind. Er is niks doorheengedrukt, en de regels in overleg met alle mods EN afhankelijk van de policy opgesteld.
Je mag voor bijnamen zijn, je mag ze vervelend vinden. Sommige vind ik ook vervelend. Je mag ook best eens vragen of het wat minder kan als het onbegrijpelijk voor je wordt. Verbieden kunnen we het niet, en ik denk dat je er ook nooit helemaal aan ontkomt.
Ik kan me voorstellen dat dat erg vervelend is. Zal eerlijk zijn dat ik daar ook niet even zo 1 2 3 de oplossing voor hebquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het zat telkens te vragen wie er wordt bedoeld. Dan maar niet.
Tegeltje van maken..quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het zat telkens te vragen wie er wordt bedoeld. Dan maar niet.
Lavender had gevraagd of het minder kon, nu het mag loopt het de spuigaten uit. Ik las graag mee omdat ik niet altijd kan kijken, maar zoals het nu is, is het geen pretje meer.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat erg vervelend is. Zal eerlijk zijn dat ik daar ook niet even zo 1 2 3 de oplossing voor heb
En vragen of het minder kan is altijd mogelijk, mag ook zeker gedaan worden! Alleen het verbieden ervan, dat is weer een ander punt. Ik sta open voor suggesties daar een middenweg in te vinden.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Lavender had gevraagd of het minder kon, nu het mag loopt het de spuigaten uit. Ik las graag mee omdat ik niet altijd kan kijken, maar zoals het nu is, is het geen pretje meer.
Ik heb geen suggesties, jullie hebben het goedgekeurd dus iedereen doet het. Het verzoek van Lavenderr werkte heel aardig. Maar laat maar, ik kan ermee leven dat ik niet weet wie Hops is.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En vragen of het minder kan is altijd mogelijk, mag ook zeker gedaan worden! Alleen het verbieden ervan, dat is weer een ander punt. Ik sta open voor suggesties daar een middenweg in te vinden.
Ik denk dat hier een kleine miscommunicatie ligt "jullie keuren het goed". Het fokpolicy hebben wij niet geschreven natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen suggesties, jullie hebben het goedgekeurd dus iedereen doet het. Het verzoek van Lavenderr werkte heel aardig. Maar laat maar, ik kan ermee leven dat ik niet weet wie Hops is.
In jullie nieuwe regels stond dat bijnamen worden gedoogd. Ik ga misschien wel even zoeken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik denk dat hier een kleine miscommunicatie ligt "jullie keuren het goed". Het fokpolicy hebben wij niet geschreven natuurlijk.
Ik ben best bereid eens te kijken hoe er iig een stuk onduidelijkheid qua bijnamen kan worden weggenomen.
Bedoel je deze?quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
In jullie nieuwe regels stond dat bijnamen worden gedoogd. Ik ga misschien wel even zoeken.
Ik zit net te lezen maar ik kan het niet vinden. Misschien was het een losse opmerking, anders heb ik het gedroomd.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
UTO / [FAQ / Policy] Welkom op het Utopia 2-forum
Hops =Hiske.Ik gebruik geen bijnamen meer op verzoek van Lav.Maar dat een ander het doet staat ze vrij.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit net te lezen maar ik kan het niet vinden. Misschien was het een losse opmerking, anders heb ik het gedroomd.
Zou zomaar kunnen. We hebben wel vaker aangegeven dat het erg verwarrend kan zijn, maar dat we het niet tegen kunnen gaan, tenzij het heel erg ver gaat en grof is.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit net te lezen maar ik kan het niet vinden. Misschien was het een losse opmerking, anders heb ik het gedroomd.
Ha, dank.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hops =Hiske.Ik gebruik geen bijnamen meer op verzoek van Lav.Maar dat een ander het doet staat ze vrij.
Ja, ik denk dat het een losse opmerking was. Nu weet ik dus wie Hops is, jammer dat de bijnamen zo vergezocht zijn geworden. Bedankt voor het meedenken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. We hebben wel vaker aangegeven dat het erg verwarrend kan zijn, maar dat we het niet tegen kunnen gaan, tenzij het heel erg ver gaat en grof is.
Ik moet het soms ook vragen wie ermee bedoeld word.
Ik weet wel dat Hops Hiske is, dan weet je die maar.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het een losse opmerking was. Nu weet ik dus wie Hops is, jammer dat de bijnamen zo vergezocht zijn geworden. Bedankt voor het meedenken.
Jij bent braafquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hops =Hiske.Ik gebruik geen bijnamen meer op verzoek van Lav.Maar dat een ander het doet staat ze vrij.
Tja het is de schuld van Jessiequote:Op zaterdag 13 april 2019 10:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Cos wordt minder. je ziet al minder leden...
Wordt stiller ook..
Misschien heeft t een reden!!!!
Zeer JAMMER
Dat dus zeer zeker.... is nu jessie fan of geen fan.quote:Op zondag 14 april 2019 07:24 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Tja het is de schuld van Jessie. Maar serieus alles is zo negatief in de cos en je zal maar fan van iemand anders zijn dan is de cos niet meer de juiste plek om ff lekker mee te posten.
Voor mij persoonlijk ik heb geen streams en kan zelfs niet eens meer op de utopia site komen dus de cos is dan alleen maar om te lurken.
Jesus mens kijk eens in de spiegel. Wat jij hier nu hier neerzet slaat wekelijk nergens op. Je hebt al 4 keer Jessie in je post. Snap je nou werkelijk niet dat het tegenovergestelde meer irritatie opwekt. Users zijn geen fan van Jessie het is elke dag weer dag in en uit snotkoker dictator en nog meer gezeik. Mensen die blijkbaar er wat anders tegen aan kijken zijn schuimpjes. (ja want Jessie fan) Het is domweg niet meer te harden. Streams maken niet meer uit lijkt wel. Het is allemaal een leugen als het om Jessie gaat. Serieus zeg kap er eens (is) mee Er is geen verheerlijking, echt niet er is wel een boel haat (oh nee we haten niet sorry, gniffel) Het is zo frustrerend dat streamen niet meer mogelijk is. Echt alles is FEBO of het is een leugen.quote:Op zondag 14 april 2019 11:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat dus zeer zeker.... is nu jessie fan of geen fan.
Als je wat negatiefs over Jessie post wordt dat meteen kei hard verdedigd..
over een lotus of tim stonden ergere dingen..
Jessie wordt door sommigen de hemel in geprezen en is hun goed recht maar tegen over staat als je negatief bent over jessie zijn gedrag. komen ze aan rennen ... en wordt hij verdedigd alsof het familie is...
wat krom is wordt recht gepraat...
heb geen hekel aan jessie of hij nu wel of niet blijft voor mij allemaal prima.
is voor mij een rls waar ik naar kijk en over mee post..
Cos mee voor de fun zonder de coss zou ik allang afgehaakt zijn...
maar de verheerlijking van jessie gaat ver het verdedigen ook...
quote:Op zondag 14 april 2019 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus mens kijk eens in de spiegel. Wat jij hier nu hier neerzet slaat wekelijk nergens op. Je hebt al 4 keer Jessie in je post. Snap je nou werkelijk niet dat het tegenovergestelde meer irritatie opwekt. Users zijn geen fan van Jessie het is elke dag weer dag in en uit snotkoker dictator en nog meer gezeik. Mensen die blijkbaar er wat anders tegen aan kijken zijn schuimpjes. (ja want Jessie fan) Het is domweg niet meer te harden. Streams maken niet meer uit lijkt wel. Het is allemaal een leugen als het om Jessie gaat. Serieus zeg kap er eens (is) mee Er is geen verheerlijking, echt niet er is wel een boel haat (oh nee we haten niet sorry, gniffel) Het is zo frustrerend dat streamen niet meer mogelijk is. Echt alles is FEBO of het is een leugen.
Waarom is snotkoker erger om te lezen dan hoer?quote:Op zondag 14 april 2019 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus mens kijk eens in de spiegel. Wat jij hier nu hier neerzet slaat wekelijk nergens op. Je hebt al 4 keer Jessie in je post. Snap je nou werkelijk niet dat het tegenovergestelde meer irritatie opwekt. Users zijn geen fan van Jessie het is elke dag weer dag in en uit snotkoker dictator en nog meer gezeik. Mensen die blijkbaar er wat anders tegen aan kijken zijn schuimpjes. (ja want Jessie fan) Het is domweg niet meer te harden. Streams maken niet meer uit lijkt wel. Het is allemaal een leugen als het om Jessie gaat. Serieus zeg kap er eens (is) mee Er is geen verheerlijking, echt niet er is wel een boel haat (oh nee we haten niet sorry, gniffel) Het is zo frustrerend dat streamen niet meer mogelijk is. Echt alles is FEBO of het is een leugen.
Ze heeft wel een goed punt ziende jou reactie.quote:Op zondag 14 april 2019 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat is?quote:Op zondag 14 april 2019 19:52 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ze heeft wel een goed punt ziende jou reactie.
quote:Op zondag 14 april 2019 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaat het ook helemaal niet (alleen) om.quote:Op zondag 14 april 2019 19:50 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Waarom is snotkoker erger om te lezen dan hoer?
Steek dan een tirade af tegen alle scheldwoorden in de Cos en niet alleen degene waar jij je aan ergert.
Niemand verdedigt Jessie, er zijn een paar die als ze hem al op stream zien of niet (maakt niet uit) alles in het negatieve schrijven in de cos. Ik ben serieus als leugenaar weggezet wat gewoon op stream te zien was. Dat schiet niet opquote:Op zondag 14 april 2019 19:59 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dat Jessie hier verdedigt wordt of iig in de cos.
Idem dito.quote:Op zondag 14 april 2019 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand verdedigt Jessie, er zijn een paar die als ze hem al op stream zien of niet (maakt niet uit) alles in het negatieve schrijven in de cos. Ik ben serieus als leugenaar weggezet wat gewoon op stream te zien was. Dat schiet niet op
Dan vraag ik nog een keer waarom is snotkoker erger dan hoer? Het feit dat je een snotkoker bent zegt weinig over iemand behalve dat je ws gevoelig neusslijmvlies hebt, aan hoer hangt een veel negatiever imago en zegt ook meer over de persoon zelf.quote:Op zondag 14 april 2019 20:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Daar gaat het ook helemaal niet (alleen) om.
Waar het wel om gaat is dat 100 keer per dag weer gepost word dat Jessie zijn neus weer ophaalt. Stront vervelend.
Ik moet van de omschrijving daarvan meer kokhalzen dan het neus ophalen van Jessie
Daarnaast een aantal mensen die voortdurend in iedere post maar Jessie aanhalen.
De irritatie bij het overgrote deel van de Cossers komt door dat in iedere post het afzeiken van Jessie staat.
Terwijl het vaak over iets heel anders gaat en hup weer in iedere reactie post wordt Jessie weer aangehaald, afgezeken, er bij gehaald door de haters.
Wat Soury, volgens mij, zegt is dat er helemaal niet van die overdreven fans zijn van Jessie, maar dat die haters werkelijk alles zien als 'ophemel posts' van Jessie. Al gaat het niet eens over hem.
Hoeveel mensen typen wel niet. Jessie is niet echt een prettig persoon, maar wat hij zegt is vaak wel waar.
Maar de haters zien dat niet eens. Dat is al direct dat hij als koning gezien word
Ik vind dat geen enkele bijnaam zou moeten.quote:Op zondag 14 april 2019 20:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dan vraag ik nog een keer waarom is snotkoker erger dan hoer? Het feit dat je een snotkoker bent zegt weinig over iemand behalve dat je ws gevoelig neusslijmvlies hebt, aan hoer hangt een veel negatiever imago en zegt ook meer over de persoon zelf.
Overigens heb ik niets tegen prostituees op zich
Daar gaat het helemaal niet overquote:Op zondag 14 april 2019 20:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dan vraag ik nog een keer waarom is snotkoker erger dan hoer? Het feit dat je een snotkoker bent zegt weinig over iemand behalve dat je ws gevoelig neusslijmvlies hebt, aan hoer hangt een veel negatiever imago en zegt ook meer over de persoon zelf.
Overigens heb ik niets tegen prostituees op zich
Mensen kunnen hetzelfde 'beeld' toch anders interpreteren, probeer het niet persoonlijk te zienquote:Op zondag 14 april 2019 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand verdedigt Jessie, er zijn een paar die als ze hem al op stream zien of niet (maakt niet uit) alles in het negatieve schrijven in de cos. Ik ben serieus als leugenaar weggezet wat gewoon op stream te zien was. Dat schiet niet op
Ja was het maar waar.quote:Op zondag 14 april 2019 20:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Mensen kunnen hetzelfde 'beeld' toch anders interpreteren, probeer het niet persoonlijk te zien
Het feit dat ik een andere zienswijze heb, wil niet zeggen dat ik 'het punt' mis, ik heb er alleen een andere mening over.quote:Op zondag 14 april 2019 20:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vind dat geen enkele bijnaam zou moeten.
Maar het gaat om het feit dat die Jacq zegt dat er geen bijnamen mogen en zelf voortdurend Jessie aanduidt als snotkoker. (beetje hypocriet dan toch? Of niet? )
Dus niet zo vast houden aan dat ene woordje. Je mist 'het punt' volledig op die manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |