Dat zeker,ik moet wel zeggen dat de discussie die er vanochtend was heel netjes verliep.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Met als kanttekening dat iedereen daar waarschijnlijk verschillende users mee bedoelt.
We snappen je punt zeker, maar het vergelijken van "waarom die wel, en die niet", dat werkt helaas niet. Er zijn altijd meerdere factoren die daar invloed op hebben.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
er wordt hier gepost ..dat er user geband is en oneerlijk is...
Dat zou zomaar kunnen was er niet bij..
wordt hier gepost dat de 1wel offtopic mag gaan ander ban voor krijgt..
Wordt hier suggereert dat er met twee maten gemeten wordt.
ik belichtte meteen even dat het ook andersom gebeurt...
net als er hier gepost wordt dat de 1 bijvb meer mag als anderen dus niets ban aansmeren..
is niet mijn bedoeling ervan ....
maar hou het dan wel straight.;)
klopt soul. ik bedoelde meer dat er nu wordt gepost omdat user onterecht geband zou zijn toch...en daar gaat de discussie toch over ik belichte even dat het ook andersom zo gevoeld kan worden.. maar goed ik stop de discussie hier verder heb mijn mening gegeven en heb antwoorden gehadquote:Op zondag 24 maart 2019 14:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
We snappen je punt zeker, maar het vergelijken van "waarom die wel, en die niet", dat werkt helaas niet. Er zijn altijd meerdere factoren die daar invloed op hebben.
Tja, als jij dat zegt ga ik daar onmiddellijk van uit ...quote:Op zondag 24 maart 2019 14:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wie mag er dan meer eigenlijk? Ik wil wel eens namen horen.
En diegene die nu een ban hebben,hebben dat bewust opgezocht.
Dat is fijn om te lezen.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tja, als jij dat zegt ga ik daar onmiddellijk van uit ...
En dat bepaal jij?quote:Op zondag 24 maart 2019 14:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wie mag er dan meer eigenlijk? Ik wil wel eens namen horen.
En diegene die nu een ban hebben,hebben dat bewust opgezocht.
Dat constateer ik.Ik bepaal niets,maar zie mensen bewust grenzen opzoeken.quote:
Niet persoonlijk gaan worden t staat je niet.. en als je dat toch doet is dit mijn antwoord volgens mij doe jij je harder voor als mod. leest vaak users de les en verwijst ze door enzoquote:
Ik denk dat je toch even stil moet staan bij je eigen posts. Heb regelmatig het gevoel dat ik ‘ja mama’ moet zeggen.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Niet persoonlijk gaan worden t staat je niet.. en als je dat toch doet is dit mijn antwoord volgens mij doe jij je harder voor als mod. leest vaak users de les en verwijst ze door enzo
nee hoor doe dat vooral niet aubquote:Op zondag 24 maart 2019 14:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch even stil moet staan bij je eigen posts. Heb regelmatig het gevoel dat ik ‘ja mama’ moet zeggen.
Dat is geen nieuws natuurlijk.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:47 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Yvonne legt net uit dat FA en Admins bepalen of er een ban wordt gegeven.
Je bepaalt dat mensen bewust de grenzen opzoeken en terecht een ban krijgen, die niet besproken mogen worden. Heel bijzonder. Net zo bijzonder dat blijkbaar offtopic wel mag, mits het gezellig is.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat constateer ik.Ik bepaal niets,maar zie mensen bewust grenzen opzoeken.
quote:Op zondag 24 maart 2019 14:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je bepaalt dat mensen bewust de grenzen opzoeken en terecht een ban krijgen, die niet besproken mogen worden. Heel bijzonder. Net zo bijzonder dat blijkbaar jij offtopic wel mag, mits het gezellig is.
Volgens ben ik duidelijk. De discussie is klaar nu, van beide kanten. Alles wat gezegd kan worden is wel gezegd.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je bepaalt dat mensen bewust de grenzen opzoeken en terecht een ban krijgen, die niet besproken mogen worden. Heel bijzonder. Net zo bijzonder dat blijkbaar jij offtopic wel mag, mits het gezellig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |