Jep, ik heb een stuk of 2,3 gehad, en ik keer heb ik mezelf maar gebannedquote:Op zondag 24 maart 2019 00:59 schreef Bblurker2 het volgende:
Kunnen mods - theoretisch - ook een ban krijgen?
mootie, kom op, jij zit hier net als ik ook vanaf de préhistorie.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moet dan nog maar eens uitgelegd worden
Dat is jouw keuze dat niet serieus nemen, lullig is het wel. Vrijwilligers die net zoals jullie hetzelfde willen en er verdomde veel tijd in stoppen, net als jullie eik. Maar als er mensen aan een stuk door blijven doorgaan over waarom iemand een ban krijgt is , tsja, wat zal ik het noemen, flauw getreiter.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:05 schreef Soury het volgende:
Het is best grappig dat er een FA inspringt op wat en hoe. Ik kan me niet voorstellen dat die weet wat er allemaal speelt. Ik heb al drie verschillende in mijn dm gehad. Ja ik moet zeggen dat ik dat niet echt serieus neem
Kijk eens: MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)quote:Op zondag 24 maart 2019 10:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Users uitschelden blijkt te mogen.. geen ban dan in ieder geval..
voor minder vlieg je dus wel..
kloppen doet t niet
quote:Op zondag 24 maart 2019 10:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk eens: MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Alsjeblieft
Kom je er met de mods niet uit dan mail je met forum@fok.nl
Jep.quote:
Zaterdagavond? Het was gisteren de hele dag raak.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:51 schreef Sambalbaai het volgende:
Zaterdagavond, zelfde user, zelfde mod, in een bak vol offtopic een filmpje plaatsen.....goh.
Foutje.....zaterdag overdag.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zaterdagavond? Het was gisteren de hele dag raak.
Die willekeur is ook wat het irritant maakt. De een post met opzet offtopic en komt er mee weg en de ander maakt een geintje en is de lul.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Foutje.....zaterdag overdag.
Ik ga niet verder teruglezen, de 1 een ban voor een filmpje, een ander even later niet. Ik open de Cos en kom als eerste een YT filmpje tegen. "omdat de user eraan moest denken"![]()
Willekeur ten top. Er is niets veranderd, heel even leek dat zo.
Juist en heeeeeeeeeeeeeeel toevallig is steeds dezelfde user de lul bij dezelfde mod.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die willekeur is ook wat het irritant maakt. De een post met opzet offtopic en komt er mee weg en de ander maakt een geintje en is de lul.
klopt maar andersom is het ook zo.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Juist en heeeeeeeeeeeeeeel toevallig is steeds dezelfde user de lul bij dezelfde mod.
De 1 zal misschien eens geluk hebben dat er op dat moment geen mod aanwezig is, de ander niet. Daar doe je weinig aan helaas. Vind je een post echt niet kunnen en wil je die alsnog onder de aandacht brengen dan kun je een tr zetten natuurlijk.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Foutje.....zaterdag overdag.
Ik ga niet verder teruglezen, de 1 een ban voor een filmpje, een ander even later niet. Ik open de Cos en kom als eerste een YT filmpje tegen. "omdat de user eraan moest denken"![]()
Willekeur ten top. Er is niets veranderd, heel even leek dat zo.
Het is ook dat sommige users bewust de grenzen opzoeken lijkt het.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De 1 zal misschien eens geluk hebben dat er op dat moment geen mod aanwezig is, de ander niet. Daar doe je weinig aan helaas. Vind je een post echt niet kunnen en wil je die alsnog onder de aandacht brengen dan kun je een tr zetten natuurlijk.
of er wordt geveegd en fa weet dan van niets ...quote:Op zondag 24 maart 2019 13:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De 1 zal misschien eens geluk hebben dat er op dat moment geen mod aanwezig is, de ander niet. Daar doe je weinig aan helaas. Vind je een post echt niet kunnen en wil je die alsnog onder de aandacht brengen dan kun je een tr zetten natuurlijk.
Dat geloof ik zeker ff.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is ook dat sommige users bewust de grenzen opzoeken lijkt het.
SO naar de MODS.![]()
Wat mij opvalt is dat sommige users heel sfeer bepalend kunnen zijn,en dan niet in positieve zin.Waardoor anderen op die momenten besluiten om niet meer te posten.En dat vind ik jammer.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker ff.
en mods zijn ook maar mods..
maar zal t nog 1 keer kort samen vatten.
users voelen onrecht. terecht of onterecht..
de 1 scheld mede users uit. wordt geveegd en fa weet er niets van bijvb. dus mag doorposten.
de ander neem mij zelf als voorbeeld krijgt ban voor het woord haat..
ik accepteerde die ban. betekend wel dat t verschil enorm groot is...
en users zien en voelen dat.en dan krijg je deze discussies..
en ja mods zijn er niet 24/7 begrijpelijk maar neemt niet weg dat users t zo voelen
Mee eens. speelt ook een grote rolquote:Op zondag 24 maart 2019 14:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat sommige users heel sfeer bepalend kunnen zijn,en dan niet in positieve zin.Waardoor anderen op die momenten besluiten om niet meer te posten.En dat vind ik jammer.
Ik ben bang dat je er nu een beetje een eigen verhaal van maakt. Of een fa ergens al vanaf weet dat weet jij niet natuurlijk.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker ff.
en mods zijn ook maar mods..
maar zal t nog 1 keer kort samen vatten.
users voelen onrecht. terecht of onterecht..
de 1 scheld mede users uit. wordt geveegd en fa weet er niets van bijvb. dus mag doorposten.
de ander neem mij zelf als voorbeeld krijgt ban voor het woord haat..
ik accepteerde die ban. betekend wel dat t verschil enorm groot is...
en users zien en voelen dat.en dan krijg je deze discussies..
en ja mods zijn er niet 24/7 begrijpelijk maar neemt niet weg dat users t zo voelen..
en even voor de duidelijkheid bij het schelden was er wel een mod werd nl druk geveegd
t is al oke verdersquote:Op zondag 24 maart 2019 14:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je er nu een beetje een eigen verhaal van maakt. Of een fa ergens al vanaf weet dat weet jij niet natuurlijk.
En zoals Yvonne al aangaf, of iemand daadwerkelijk geband word is aan hen, niet aan ons. Dat wil niet zeggen dat wij vanaf onze kant ons werk niet doen.
Met als kanttekening dat iedereen daar waarschijnlijk verschillende users mee bedoelt.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat sommige users heel sfeer bepalend kunnen zijn,en dan niet in positieve zin.Waardoor anderen op die momenten besluiten om niet meer te posten.En dat vind ik jammer.
Dat zeker,ik moet wel zeggen dat de discussie die er vanochtend was heel netjes verliep.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Met als kanttekening dat iedereen daar waarschijnlijk verschillende users mee bedoelt.
We snappen je punt zeker, maar het vergelijken van "waarom die wel, en die niet", dat werkt helaas niet. Er zijn altijd meerdere factoren die daar invloed op hebben.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
er wordt hier gepost ..dat er user geband is en oneerlijk is...
Dat zou zomaar kunnen was er niet bij..
wordt hier gepost dat de 1wel offtopic mag gaan ander ban voor krijgt..
Wordt hier suggereert dat er met twee maten gemeten wordt.
ik belichtte meteen even dat het ook andersom gebeurt...
net als er hier gepost wordt dat de 1 bijvb meer mag als anderen dus niets ban aansmeren..
is niet mijn bedoeling ervan ....
maar hou het dan wel straight.;)
klopt soul. ik bedoelde meer dat er nu wordt gepost omdat user onterecht geband zou zijn toch...en daar gaat de discussie toch over ik belichte even dat het ook andersom zo gevoeld kan worden.. maar goed ik stop de discussie hier verder heb mijn mening gegeven en heb antwoorden gehadquote:Op zondag 24 maart 2019 14:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
We snappen je punt zeker, maar het vergelijken van "waarom die wel, en die niet", dat werkt helaas niet. Er zijn altijd meerdere factoren die daar invloed op hebben.
Tja, als jij dat zegt ga ik daar onmiddellijk van uit ...quote:Op zondag 24 maart 2019 14:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wie mag er dan meer eigenlijk? Ik wil wel eens namen horen.
En diegene die nu een ban hebben,hebben dat bewust opgezocht.
Dat is fijn om te lezen.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tja, als jij dat zegt ga ik daar onmiddellijk van uit ...
En dat bepaal jij?quote:Op zondag 24 maart 2019 14:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wie mag er dan meer eigenlijk? Ik wil wel eens namen horen.
En diegene die nu een ban hebben,hebben dat bewust opgezocht.
Dat constateer ik.Ik bepaal niets,maar zie mensen bewust grenzen opzoeken.quote:
Niet persoonlijk gaan worden t staat je niet.. en als je dat toch doet is dit mijn antwoord volgens mij doe jij je harder voor als mod. leest vaak users de les en verwijst ze door enzoquote:
Ik denk dat je toch even stil moet staan bij je eigen posts. Heb regelmatig het gevoel dat ik ‘ja mama’ moet zeggen.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Niet persoonlijk gaan worden t staat je niet.. en als je dat toch doet is dit mijn antwoord volgens mij doe jij je harder voor als mod. leest vaak users de les en verwijst ze door enzo
nee hoor doe dat vooral niet aubquote:Op zondag 24 maart 2019 14:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch even stil moet staan bij je eigen posts. Heb regelmatig het gevoel dat ik ‘ja mama’ moet zeggen.
Dat is geen nieuws natuurlijk.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:47 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Yvonne legt net uit dat FA en Admins bepalen of er een ban wordt gegeven.
Je bepaalt dat mensen bewust de grenzen opzoeken en terecht een ban krijgen, die niet besproken mogen worden. Heel bijzonder. Net zo bijzonder dat blijkbaar offtopic wel mag, mits het gezellig is.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat constateer ik.Ik bepaal niets,maar zie mensen bewust grenzen opzoeken.
quote:Op zondag 24 maart 2019 14:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je bepaalt dat mensen bewust de grenzen opzoeken en terecht een ban krijgen, die niet besproken mogen worden. Heel bijzonder. Net zo bijzonder dat blijkbaar jij offtopic wel mag, mits het gezellig is.
Volgens ben ik duidelijk. De discussie is klaar nu, van beide kanten. Alles wat gezegd kan worden is wel gezegd.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je bepaalt dat mensen bewust de grenzen opzoeken en terecht een ban krijgen, die niet besproken mogen worden. Heel bijzonder. Net zo bijzonder dat blijkbaar jij offtopic wel mag, mits het gezellig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |