Ik heb het niet over deze ban. WAT IS DE REDEN VOOR EEN BANquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je weet heel goed dat wij dat niet mogen bespreken, en dat gaan we dus ook niet doen, dat is al vaker aangegeven.
Als je op een normale manier kunt communiceren ga ik met je in gesprek, anders niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik heb het niet over deze ban. WAT IS DE REDEN VOOR EEN BAN
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als je op een normale manier kunt communiceren ga ik met je in gesprek, anders niet.
De reden van een ban is natuurlijk verschillend. Die reden weet degene die geband word, daar staat namelijk altijd een reden bij.
Ik denk dat ik altijd probeer om op een normale manier te converseren, ik probeer jullie te attenderen op scheve verhoudingen maar een antwoord waarmee we wat kunnen doen blijft achterwege.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als je op een normale manier kunt communiceren ga ik met je in gesprek, anders niet.
De reden van een ban is natuurlijk verschillend. Die reden weet degene die geband word, daar staat namelijk altijd een reden bij.
Lolquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik altijd probeer om op een normale manier te converseren, ik probeer jullie te attenderen op scheve verhoudingen maar een antwoord waarmee we wat kunnen doen blijft achterwege.
Toch verschuilen jullie achter het feit dat we aanvallend communiceren.
Jouw toon heb ik niks over gezegd hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik altijd probeer om op een normale manier te converseren, ik probeer jullie te attenderen op scheve verhoudingen maar een antwoord waarmee we wat kunnen doen blijft achterwege.
Toch verschuilen jullie achter het feit dat we aanvallend communiceren.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb een vraagje.
Als er iemand een ban krijgt voor bijv. off-topic te gaan, is het dan mogelijk dat ik die ban uitzit en de gebande weer terugkeert?
Dat slaat als een tang op een varkenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb een vraagje.
Als er iemand een ban krijgt voor bijv. off-topic te gaan, is het dan mogelijk dat ik die ban uitzit en de gebande weer terugkeert?
Haha, heel leuk aanbod maar zo werkt het niet natuurlijk, dat zou weinig zin hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb een vraagje.
Dat introduceert mij helemaal niets !!quote:
O, dat is jammer dan, want ik had het er wel, in dit geval, voor over gehad.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, heel leuk aanbod maar zo werkt het niet natuurlijk, dat zou weinig zin hebben.
+1quote:
Daar is al 3x antwoord opgegeven, we mogen bans niet bespreken. Dan kun je het nog 10x vragen, het antwoord blijft hetzelde. Waarom iemand geband is is tussen die user en de mods/fa's. Wij mogen daar niks over zeggen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik blijf erbij, vertel eens waarom? Want ik snap hem niet en vele met mij....
dus... je maakt jezelf alleen maar belachelijk.
Het is niet vervelend en ook wel begrijpelijk. Het is meer een frustratie wat er heerst. En nee niet drie keer maar meerdere keren het antwoord poep isquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Daar is al 3x antwoord opgegeven, we mogen bans niet bespreken. Dan kun je het nog 10x vragen, het antwoord blijft hetzelde. Waarom iemand geband is is tussen die user en de mods/fa's. Wij mogen daar niks over zeggen.
Ik snap dat dat voor sommigen vervelend is maar dat zijn de regels nu eenmaal
Dat kan ik me voorstellen maar er hier over posten haalt weinig meer uit dan een rel veroorzaken. Er gaat geen antwoord op komen hoevaak het gevraagd wordt.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet vervelend en ook wel begrijpelijk. Het is meer een frustratie wat er heerst.
Ik had mijn post aangepast.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen maar er hier over posten haalt weinig meer uit dan een rel veroorzaken. Er gaat geen antwoord op komen hoevaak het gevraagd wordt.
Als het begrijpelijk is, waarom moet je er dan naar vragen?
Doeiquote:
Ik snap dat het antwoord niet is wat je wilt horen maar wij kunnen geen ander antwoord geven. Wij mogen het niet bespreken.quote:
Waar is deze feeback eigenlijk voor?quote:Op zondag 24 maart 2019 00:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik snap dat het antwoord niet is wat je wilt horen maar wij kunnen geen ander antwoord geven. Wij mogen het niet bespreken.
Niet voor het bespreken van bans. In het policy staat duidelijk dat we dat niet doen. En volgens mij ia dat wel duidelijk nu.quote:
Ja dat weet iedereen wel. het antwoorden in herhalingen schiet ook niet op. Je kan je toch wel voorstellen dat er wat vragen opdoemen wat moderatie betreft met jequote:Op zondag 24 maart 2019 00:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Niet voor het bespreken van bans. In het policy staat duidelijk dat we dat niet doen. En volgens mij ia dat wel duidelijk nu.
Fijne nacht iedereen.
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:21 schreef mootie het volgende:
Maar stel stel stel Struisz heeft een ban voor off topic, dan zou dat volstrekt belachelijk zijn.
Een ander antwoord is er niet. Dus als je meerdere keren hetzelfde vraagt krijg je meerdere keren hetzelfde antwoord.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet iedereen wel. het antwoorden in herhalingen schiet ook niet op. Je kan je toch wel voorstellen dat er wat vragen opdoemen wat moderatie betreft met je
Het ging ook meer over wanneer een ban en wanneer niet. Maar ik snap je wel.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Een ander antwoord is er niet. Dus als je meerdere keren hetzelfde vraagt krijg je meerdere keren hetzelfde antwoord.
En we gaan er nu ook niet verder over door. Bans worden niet besproken, ook niet in de fb, einde verhaal.
Haha, dat lijkt me wel. Mods hebben zich aan dezelfde regels te houden.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:59 schreef Bblurker2 het volgende:
Kunnen mods - theoretisch - ook een ban krijgen?
Ik denk, gooi er ff iets luchtigs inquote:Op zondag 24 maart 2019 01:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me wel. Mods hebben zich aan dezelfde regels te houden.
Dat moet dan nog maar eens uitgelegd wordenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me wel. Mods hebben zich aan dezelfde regels te houden.
Nee hoor, iedere user met een beetje verstand weet wat er wel en niet kan hier, Grenzen opzoeken is wat mij betreft altijd ok, dat definieert. Maar neem een online ouwehoer forum over een stel kneuzen in een weiland svp niet zo serieus dat mensen er overstuur van raken en er door gekwetst worden.. Leef, en laten leven. Dat was my 50 cents.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moet dan nog maar eens uitgelegd worden
Dat dus.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:21 schreef mootie het volgende:
Maar stel stel stel Struisz heeft een ban voor off topic, dan zou dat volstrekt belachelijk zijn.
Jep, ik heb een stuk of 2,3 gehad, en ik keer heb ik mezelf maar gebannedquote:Op zondag 24 maart 2019 00:59 schreef Bblurker2 het volgende:
Kunnen mods - theoretisch - ook een ban krijgen?
mootie, kom op, jij zit hier net als ik ook vanaf de préhistorie.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moet dan nog maar eens uitgelegd worden
Dat is jouw keuze dat niet serieus nemen, lullig is het wel. Vrijwilligers die net zoals jullie hetzelfde willen en er verdomde veel tijd in stoppen, net als jullie eik. Maar als er mensen aan een stuk door blijven doorgaan over waarom iemand een ban krijgt is , tsja, wat zal ik het noemen, flauw getreiter.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:05 schreef Soury het volgende:
Het is best grappig dat er een FA inspringt op wat en hoe. Ik kan me niet voorstellen dat die weet wat er allemaal speelt. Ik heb al drie verschillende in mijn dm gehad. Ja ik moet zeggen dat ik dat niet echt serieus neem
Kijk eens: MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)quote:Op zondag 24 maart 2019 10:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Users uitschelden blijkt te mogen.. geen ban dan in ieder geval..
voor minder vlieg je dus wel..
kloppen doet t niet
quote:Op zondag 24 maart 2019 10:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk eens: MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Alsjeblieft
Kom je er met de mods niet uit dan mail je met forum@fok.nl
Jep.quote:
Zaterdagavond? Het was gisteren de hele dag raak.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:51 schreef Sambalbaai het volgende:
Zaterdagavond, zelfde user, zelfde mod, in een bak vol offtopic een filmpje plaatsen.....goh.
Foutje.....zaterdag overdag.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zaterdagavond? Het was gisteren de hele dag raak.
Die willekeur is ook wat het irritant maakt. De een post met opzet offtopic en komt er mee weg en de ander maakt een geintje en is de lul.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Foutje.....zaterdag overdag.
Ik ga niet verder teruglezen, de 1 een ban voor een filmpje, een ander even later niet. Ik open de Cos en kom als eerste een YT filmpje tegen. "omdat de user eraan moest denken"![]()
Willekeur ten top. Er is niets veranderd, heel even leek dat zo.
Juist en heeeeeeeeeeeeeeel toevallig is steeds dezelfde user de lul bij dezelfde mod.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die willekeur is ook wat het irritant maakt. De een post met opzet offtopic en komt er mee weg en de ander maakt een geintje en is de lul.
klopt maar andersom is het ook zo.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Juist en heeeeeeeeeeeeeeel toevallig is steeds dezelfde user de lul bij dezelfde mod.
De 1 zal misschien eens geluk hebben dat er op dat moment geen mod aanwezig is, de ander niet. Daar doe je weinig aan helaas. Vind je een post echt niet kunnen en wil je die alsnog onder de aandacht brengen dan kun je een tr zetten natuurlijk.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Foutje.....zaterdag overdag.
Ik ga niet verder teruglezen, de 1 een ban voor een filmpje, een ander even later niet. Ik open de Cos en kom als eerste een YT filmpje tegen. "omdat de user eraan moest denken"![]()
Willekeur ten top. Er is niets veranderd, heel even leek dat zo.
Het is ook dat sommige users bewust de grenzen opzoeken lijkt het.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De 1 zal misschien eens geluk hebben dat er op dat moment geen mod aanwezig is, de ander niet. Daar doe je weinig aan helaas. Vind je een post echt niet kunnen en wil je die alsnog onder de aandacht brengen dan kun je een tr zetten natuurlijk.
of er wordt geveegd en fa weet dan van niets ...quote:Op zondag 24 maart 2019 13:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De 1 zal misschien eens geluk hebben dat er op dat moment geen mod aanwezig is, de ander niet. Daar doe je weinig aan helaas. Vind je een post echt niet kunnen en wil je die alsnog onder de aandacht brengen dan kun je een tr zetten natuurlijk.
Dat geloof ik zeker ff.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is ook dat sommige users bewust de grenzen opzoeken lijkt het.
SO naar de MODS.![]()
Wat mij opvalt is dat sommige users heel sfeer bepalend kunnen zijn,en dan niet in positieve zin.Waardoor anderen op die momenten besluiten om niet meer te posten.En dat vind ik jammer.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker ff.
en mods zijn ook maar mods..
maar zal t nog 1 keer kort samen vatten.
users voelen onrecht. terecht of onterecht..
de 1 scheld mede users uit. wordt geveegd en fa weet er niets van bijvb. dus mag doorposten.
de ander neem mij zelf als voorbeeld krijgt ban voor het woord haat..
ik accepteerde die ban. betekend wel dat t verschil enorm groot is...
en users zien en voelen dat.en dan krijg je deze discussies..
en ja mods zijn er niet 24/7 begrijpelijk maar neemt niet weg dat users t zo voelen
Mee eens. speelt ook een grote rolquote:Op zondag 24 maart 2019 14:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat sommige users heel sfeer bepalend kunnen zijn,en dan niet in positieve zin.Waardoor anderen op die momenten besluiten om niet meer te posten.En dat vind ik jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |