Tja, als Jessie het zegt zal het wel waar zijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Voor 25 euro per stuk,dat bestaat nooit.
Je kent hem, wat in zijn kop zit, zit niet in zijn kontquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heaters kunnen wel wachten, volgende week is het lente. Heaters kan die wel rond
oktober bestellen....
En toch is het een van de leukste meiden daar tot nu toe.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan er ook weinig leuks aan ontdekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:28 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos , en allen een fijne streamdag![]()
![]()
![]()
Ik vond weer wat op het internet , waar of niet waar , ik wil de dit hier laten zien
Ha ha wat een onzin bericht, er zit iemand echt te fucken .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:28 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos , en allen een fijne streamdag![]()
![]()
![]()
Ik vond weer wat op het internet , waar of niet waar , ik wil de dit hier laten zien
GM,niet waar.Er werkt daar geen Johan van Maskeren weet ik uit betrouwbare bron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Kan die overlaten aan Franny , die poept het wel uitquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kent hem, wat in zijn kop zit, zit niet in zijn kont
quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch is het een van de leukste meiden daar tot nu toe.
Die Kay ken ik nog niet, dat is nog even afwachten.
Maar de rest van het vrouwvolk is helemaal niets
Ik moest er ook om lachen Dotteke , het was een bericht op een telefoon , en ja dat kan ook ik naar een bekende sturen toch ....LOL , hele dicussie volgen daar nu op die site .quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha wat een onzin bericht, er zit iemand echt te fucken .
GM FF , ik geloofde het ook niet , maar moest er om lachen hoe mensen daar weer op in gaanquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
GM,niet waar.Er werkt daar geen Johan van Maskeren weet ik uit betrouwbare bron.
Ik heb het gezien.Heel vermakelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:33 schreef PTLe het volgende:
[..]
GM FF , ik geloofde het ook niet , maar moest er om lachen hoe mensen daar weer op in gaan![]()
Kaylee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:38 schreef Bramenstruik het volgende:
die nieuwe (hoe heet ze eigenlijk) doet het beter dan Hiske in de bakkerij, lijkt me best wel een leuke meid
Is er één die ook meldt dat ze scheetjes moet laten en moet plassen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:38 schreef Bramenstruik het volgende:
die nieuwe (hoe heet ze eigenlijk) doet het beter dan Hiske in de bakkerij, lijkt me best wel een leuke meid
oquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is er één die ook meldt dat ze scheetjes moet laten en moet plassen.
Je weet ze wel te vinden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:41 schreef PTLe het volgende:
Open brief , deze is ook vermakelijk , lezen en lachen maar![]()
![]()
https://freefranny.nl/?fb(...)aWAKsA2XR1Yx8Ry2GtfA
quote:Op donderdag 14 maart 2019 01:20 schreef Yaksa het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd of ze nog contact met me opnemen.
Zo niet, dan weet ik zeker dat er nog betere kandidaten zijn, gelet op hetgeen ik in mijn aanmelding heb vermeld. En nee, ik ga hier niet uitleggen wat ik heb vermeld.
Maar dat weerlegd dan wel meer meteen hetgeen hier als feit wordt genoemd dat ze geen enkele kandidaat meer kunnen vinden.
deze heeft Sjellie geschtreven!quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:41 schreef PTLe het volgende:
![]()
Nou dan kan de volgende pas over 1.5 uur douchen voor de boiller is opgewarmtquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Merel is douchen.
Hiske over dat Tranny een hele sterke binnenkomst, alsof ze het heel erg geoefend heeft en dat zelfde geldt voor Kaylee.
omg is dit echtquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:41 schreef PTLe het volgende:
![]()
Nou er zit een filmpje bij , dat er niet om liegt over het vrijen in die koepeltent , maar afijn Tim is weg dus ik stopquote:
doe ff een linkie in mijn dmquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:46 schreef PTLe het volgende:
[..]
Nou er zit een filmpje bij , dat er niet om liegt over het vrijen in die koepeltent , maar afijn Tim is weg dus ik stop
Klopt, en daarom is het nog een vraag. Er zijn genoeg mensen als Adriaan. Krullen zat, maar het is het totaalplaatje. Ik vind dat gewoon interessant.quote:Op donderdag 14 maart 2019 01:37 schreef b_engeltje het volgende:
@:thunderbitch, dat kaylee misschien niet 100% nederlands is, waarom denk je dat ? Door die bos met krullen, daar zou ik het ook aan denken, maar kijk naar a3 die heeft ook zon bos met krullen, ja kwa structuur zien die van kaylee er meer buitenlands uit dan die van a3 (mede denk dat a3 zijn kroeskrullen uitkamt denk ik)
Mijn broer, en zijn dochter hebben ook zon bos met kroes krullen, in peper en zout kleur dat dan wel, maar zover ik onze stamboom ken zijn we 100 % nederlands 😉
Maar ik snap de gedachten , ik zou die ook hebben/had die ook..
gelukkig is tim wegquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je bent toch niet zwanger Jacq?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je bent toch niet zwanger Jacq?
quote:
Onder de boomhut stonden de palen in ieder geval wel recht....quote:
Vanavond in shownieuws.quote:
Levend galgje.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In het midden dus de valluik en daar boven de galg, ere tribune voor de gasten[ afbeelding ]
Dan moet je dat maar schrijven aan Kaylee, want naar ik las vindt zij dat.quote:Op donderdag 14 maart 2019 01:43 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder hier schreef, 100% nederlands bestaat niet. Ga 1000 jaar terug en dan zie je dat de nederlandse bevolking bestaat uit een vermenging van allerlei stammen die uit Noord West Europa stammen. Er heeft in Nederland nooit een volk geleefd die alleen maar kinderen kregen in een 'raszuiver' Nederlands gezin of zo. Er is altijd vermenging geweest met andere bevolkingsgroepen, o.a. Romeinen, Bataven, Friezen, Goten, Franken en nog een heel stel.
Maar ik ga weer off topic, wat ik eigenlijk niet wil.
Jacq is zwanger van Tim.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat Jacquelinehasselbaink 'n kleine krijgt van Tim [ afbeelding ]
Wat een smerige mensen heb je toch. Ze zijn nog erger dan Tim. Ik heb ook niets met Tim, maar dit gaat heel erg ver. Ze hebben familie die voor ze op kan komen als het nodig is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:41 schreef PTLe het volgende:
![]()
Ach zegt meer over degene als over Timquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een smerige mensen heb je toch. Ze zijn nog erger dan Tim. Ik heb ook niets met Tim, maar dit gaat heel erg ver. Ze hebben familie die voor ze op kan komen als het nodig is.
Reken dit keer maar op een ex Temptation Island spelerquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:15 schreef DKUp het volgende:
F16-piloot, dokter, niksnut, een kennis van een huidige bewoner, oud-bewoner of een Utopia-fan......
Dealer of A-Loc zouden goede kandidaten zijn, maar als F-16 kerels gaan die liever op missie dan naar Utopia.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:15 schreef DKUp het volgende:
F16-piloot, dokter, niksnut, een kennis van een huidige bewoner, oud-bewoner of een Utopia-fan......
Ja ik kreeg het net te laat mee . hoorde alleen jessie zeggen zwangerschapstestquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bedoelde Jacq dus.
Oh geil, doe dan maar Sneaky Lisaquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:16 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Reken dit keer maar op een ex Temptation Island speler
Die snap ik even niet ?quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik Reken op yaksa dan gaat er veel veranderen. eindelijk onze echte utopia
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnenquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bedoelde Jacq dus.
Maar voorlopig heeft Merel een dinnetje. Een win/win situatie.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:19 schreef Setje72 het volgende:
Wat een slap aftreksel die nieuwelingen...hoe help ik een programma naar de klote...nix boeiends meer aan..denk er aan de streams ook op de zeggen
Yaksa schreef eerder vannacht dat hij zich had opgegeven voor Uto2.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen
Een zwangerschapstest en nu moet er tot op de bodem worden uitgezocht wie die test heeft gedaan.
Spannend hoor, Sherlock Jessie zal er wel weer druk mee gaan zijn.
Het moet een jongetje worden, die slaplulletjes die nu in Utopia zitten zijn zo goed al impotent geworden, een aanpakkert is er nodig, eentje die geen morele standaard heeftquote:
Ze kunnen beter eens kijken hoe het mogelijk is dat Katy dingen uit een vuilnisbak kan halen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja ik kreeg het net te laat mee . hoorde alleen jessie zeggen zwangerschapstest
Ik geloof niets meer.....quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bedoelde Jacq dus.
lees even terug heeft zich blijkbaar opgegeven en zei er wat overquote:
Ow okee . maar dat was toch al een poos geleden ?quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yaksa heeft zich aangemeld als kandidaat
quote:
Test is dus gewoon van Franny geweestquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:24 schreef QuarterBack het volgende:
Nou klaar, Merel doet alle boodschappen dus die moet weten wie de zwangerschap test besteld heeft, Keelie stook dus nu al
Thierry Baudetquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:15 schreef DKUp het volgende:
Mezdiquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:22 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Het moet een jongetje worden, die slaplulletjes die nu in Utopia zitten zijn zo goed al impotent geworden, een aanpakkert is er nodig, eentje die geen morele standaard heeft
Schijnt van Lotus te zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:26 schreef DKUp het volgende:
Lekker belangrijk wie niet zwanger is, dat zijn er 14.
Dacht ik ook meteen aan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze kunnen beter eens kijken hoe het mogelijk is dat Katy dingen uit een vuilnisbak kan halen.
Lijkt me goed link, straks ligt er een stuk glas in of een blikje. Zorg er eerst maar eens voor dat je zooi goed weggegooid wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |