quote:
Dat ! En mij zullen ze daar never zien.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:49 schreef formule het volgende:
[..]
Ach, wie zich ook opgeeft voor Utopiaveel succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Ik denk dat wij geen BNN'ers willen wordenquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:51 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik had vanavond een grapje gemaakt @:Zeyina en nu is ze boos denk ik en dat was geheel niet mijn bedoeling.[..]
Dat ! En mij zullen ze daar never zien.
Klopt, dat staat niet op mijn buklistquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:53 schreef formule het volgende:
[..]
Ik denk dat wij geen BNN'ers willen worden
Hi Yaksa,quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:49 schreef formule het volgende:
[..]
Ach, wie zich ook opgeeft voor Utopiaveel succes
En ik heb geen tatoosquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Klopt, dat staat niet op mijn buklist
Ik ook niet.quote:
Heb je een tattoo ?quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hi Yaksa,
Wat leuk dat je je hebt aangemeld voor Utopia! We hebben je aanmelding in goede orde ontvangen.
Mochten we meer informatie nodig hebben, dan zullen we contact met je opnemen.
Met vriendelijke groet,
Team Utopia
Verder dan een ontvangstbevestiging zal het niet worden, denk ik.quote:
Gelukkig, kan je streams volgenquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Verder dan een ontvangstbevestiging zal het niet worden, denk ik.
Alles kan, zeker bij Talpa, toch ?quote:
Ik verwacht van niet. En zeker niet morgen al. Zal eerder vrijdag of maandag pas zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2019 01:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Alles kan, zeker bij Talpa, toch ?
Ik doelde niet op mijzelf.....quote:
Fairquote:Op donderdag 14 maart 2019 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet. En zeker niet morgen al. Zal eerder vrijdag of maandag pas zijn.
Misschien komt hij of zij wel met een busquote:Op donderdag 14 maart 2019 01:06 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik hoop echt dat er iemand vandaag binnen komt, al is het alleen maar om de slaapplaatsruzie's
Dan hebben we wel een bus maar geen ruziequote:Op donderdag 14 maart 2019 01:10 schreef formule het volgende:
[..]
Misschien komt hij of zij wel met een bus
Kweenie, volgens mij lopen er wel meer inwoners rond zonder een tattoo, alhoewel ik wel ff moet nadenken wie er dan geen hebben. Ik dacht Hiske o.a.?quote:
Adriaanquote:Op donderdag 14 maart 2019 01:14 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kweenie, volgens mij lopen er wel meer inwoners rond zonder een tattoo, alhoewel ik wel ff moet nadenken wie er dan geen hebben. Ik dacht Hiske o.a.?
Die telt niet mee, hij is vegan.quote:
Die stoot ook CO2 uitquote:Op donderdag 14 maart 2019 01:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die telt niet mee, hij is vegan.
Maar zijn CO2 footprint op deze wereld is wel een stuk lager dan een vleeseter.quote:
Klopt, de bakkerij helpt hem daar heel erg bij, alles op stroom.quote:Op donderdag 14 maart 2019 01:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maar zijn CO2 footprint op deze wereld is wel een stuk lager dan een vleeseter.
Alle kleine beetjes helpen.
Zoals ik al eerder hier schreef, 100% nederlands bestaat niet. Ga 1000 jaar terug en dan zie je dat de nederlandse bevolking bestaat uit een vermenging van allerlei stammen die uit Noord West Europa stammen. Er heeft in Nederland nooit een volk geleefd die alleen maar kinderen kregen in een 'raszuiver' Nederlands gezin of zo. Er is altijd vermenging geweest met andere bevolkingsgroepen, o.a. Romeinen, Bataven, Friezen, Goten, Franken en nog een heel stel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 01:37 schreef b_engeltje het volgende:
@:thunderbitch, dat kaylee misschien niet 100% nederlands is, waarom denk je dat ? Door die bos met krullen, daar zou ik het ook aan denken, maar kijk naar a3 die heeft ook zon bos met krullen, ja kwa structuur zien die van kaylee er meer buitenlands uit dan die van a3 (mede denk dat a3 zijn kroeskrullen uitkamt denk ik)
Mijn broer, en zijn dochter hebben ook zon bos met kroes krullen, in peper en zout kleur dat dan wel, maar zover ik onze stamboom ken zijn we 100 % nederlands 😉
Maar ik snap de gedachten , ik zou die ook hebben/had die ook..
Ik heb zo'n vermoeden dat Adriaan er voor heeft gezorgd dat alles daar op groene stroom draait.quote:Op donderdag 14 maart 2019 01:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Klopt, de bakkerij helpt hem daar heel erg bij, alles op stroom.
1% draait op groene stroom. Dream on. Kun je het ruiken? In de reclame konden ze dat welquote:Op donderdag 14 maart 2019 01:45 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Adriaan er voor heeft gezorgd dat alles daar op groene stroom draait.
En een stenen bakoven bouwen zal wel niet mogen in het natuurgebied met al die bomen er om heen.
Onzin.quote:Op donderdag 14 maart 2019 01:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
1% draait op groene stroom. Dream on. Kun je het ruiken? In de reclame konden ze dat wel![]()
80% van de Nederlanders gebruiken groene stroom, die er niet eens is.
Ik zal maar niet ingaan op mijn Essent- en Enexis baan waar ik, tijdens mijn werk, veel heb gezien en geleerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op donderdag 14 maart 2019 02:02 schreef Amphorapotje het volgende:
Ze ligt er wel schattig bij:
[ afbeelding ]Ze is ook schattig. Ik denk dat Dylan en zij het nog ver gaan schoppen in Utopia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De aanvragen voor een tattoo stapelen zich nu al op.
En aangezien de goedkoopste tattoo al 50 euro of nog iets meer kost zouden ze met z'n 2en wel eens aardig wat geld kunnen gaan verdienen voor de BV Utopia.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yaksa op 14-03-2019 03:09:51 ]
???? Adriaan heeft niks met groene stroom,net zo zeer hij tegen dierenleed is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 01:45 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Adriaan er voor heeft gezorgd dat alles daar op groene stroom draait.
En een stenen bakoven bouwen zal wel niet mogen in het natuurgebied met al die bomen er om heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even elders gepikt, eigenlijk al best veel mensen uit UtopiaTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Goedemorgen, een dakje waarop?quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:30 schreef Dotteke het volgende:
Wat gaan we vandaag doen, een bankje of een dakje er op vraagt Jessie aan Dyl
Jessie wil zo snel mogelijk een dak er op, hij heeft geen zin om tegen gehouden te worden.
Dat werd er niet bij gezegdquote:
De voormalige boomhut bedoel je? Ik dacht dat daar al een dak op zat tot ze hem gingen slopen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat werd er niet bij gezegd
Maar ik vermoed op dat plateautje wat hij aan het maken is in de tuin
Nee, niet de boomhut denk ik.quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:36 schreef Disana het volgende:
[..]
De voormalige boomhut bedoel je? Ik dacht dat daar al een dak op zat tot ze hem gingen slopen.
Oké, dat blijft dus nog even een raadsel. Bedankt voor je antwoord.quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet de boomhut denk ik.
Ze hebben een of andere verhoging in de tuin gemaakt waar mensen op kunnen zitten.
Maar het zou ook kunnen dat ze de boomhut bedoelen om op die palen een goed dak te zetten
Hij noemde niet op waar dat bankje en dat dak in/op moesten
Graag gedaan. We gaan het vast zo zien.quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, dat blijft dus nog even een raadsel. Bedankt voor je antwoord.
kortom Merel lult zich er weer handig uitquote:Op donderdag 14 maart 2019 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Jessie gaat toch met Merel praten, niet echt zin om ze te verslaan
quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:44 schreef Dotteke het volgende:
In het kort komt het gesprek er op neer dat Merel gezegd zou hebben dat zij en Adje het meeste verdiende
En Jessie is hier door op zijn pikkie getrapt omdat hij de laatste maanden het meeste verdiend heeft
en het is Mylene haar schuldquote:Op donderdag 14 maart 2019 07:44 schreef Dotteke het volgende:
In het kort komt het gesprek er op neer dat Merel gezegd zou hebben dat zij en Adje het meeste verdiende
En Jessie is hier door op zijn pikkie getrapt omdat hij de laatste maanden het meeste verdiend heeft
Ik weet niet of ze zich er handig uitlult, ze verkoopt natuurlijk wel als een tierelier en de rest heeft ook niet veel, en zie je ook niet veel doen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kortom Merel lult zich er weer handig uit
Ja, want die heeft geen mails beantwoord en dat zou ze doenquote:Op donderdag 14 maart 2019 07:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
en het is Mylene haar schuld
precies daarom , dat herinner ik me ook, en volgens mij heeft ze gewoon alle mails beantwoordquote:Op donderdag 14 maart 2019 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, want die heeft geen mails beantwoord en dat zou ze doen
Gisteren vroeg Myl nog iets aan Merel over een mail dus ze heeft wel iets gedaan
Merel is eigenlijk de vrouwelijke Jessiequote:Op donderdag 14 maart 2019 07:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
precies daarom , dat herinner ik me ook, en volgens mij heeft ze gewoon alle mails beantwoord
quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel is eigenlijk de vrouwelijke Jessie
Zij doet alles goed, niemand doet het goed in haar ogen, alleen zij zelf
ben het monotone gezeik ook echt zatquote:Op donderdag 14 maart 2019 07:49 schreef Dotteke het volgende:
Hoor dan, net tegen Merel zeggen dat hi j nee tegen dingen zegt om uit de min te komen.
Nu wil hij een terras verwarmer gaan kopen voor zijn terrasje![]()
Die vent lult ook hoe het hem het beste uitkomt he
Ik al langer,quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ben het monotone gezeik ook echt zat![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik al langer,
Hij is gelukkig niet zo achterlijk druk zoals gisteren.
Gisteren had hij niet 1 maar 100 steekjes loszitten.
Soms denk ik echt dat hij ze niet allemaal op een rijtje heeft.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik al langer,
Hij is gelukkig niet zo achterlijk druk zoals gisteren.
Gisteren had hij niet 1 maar 100 steekjes loszitten.
Soms denk ik echt dat hij ze niet allemaal op een rijtje heeft.
Ze hadden toch juist een zitkuil gegraven?quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet de boomhut denk ik.
Ze hebben een of andere verhoging in de tuin gemaakt waar mensen op kunnen zitten.
Maar het zou ook kunnen dat ze de boomhut bedoelen om op die palen een goed dak te zetten
Hij noemde niet op waar dat bankje en dat dak in/op moesten
Ja ook, maar ook een of ander plateauquote:Op donderdag 14 maart 2019 07:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze hadden toch juist een zitkuil gegraven?
Daar stonden eerst boompjes in.Zijn omgekeerde bakken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
En dan zie ik en een keer witte paaltjes staan, hoe komen ze daar nu weer aan.
[ afbeelding ]
O, wel creatief gevonden danquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar stonden eerst boompjes in.Zijn omgekeerde bakken.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Elke 10cm ´n paaltje, kunnen de dieren er niet met hun kop door. Jessie heeft
het over 10 meter en dat voor ¤820
En hij had het ook al over heatersquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Elke 10cm ´n paaltje, kunnen de dieren er niet met hun kop door. Jessie heeft
het over 10 meter en dat voor ¤820
Voor 25 euro per stuk,dat bestaat nooit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hij had het ook al over heaters
Die heaters kunnen wel wachten, volgende week is het lente. Heaters kan die wel rondquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hij had het ook al over heaters
Vast van die antieke badkamer-straalkacheltjesquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Voor 25 euro per stuk,dat bestaat nooit.
Die hadden wij vroeger ook.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vast van die antieke badkamer-straalkacheltjes![]()
Tja, als Jessie het zegt zal het wel waar zijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Voor 25 euro per stuk,dat bestaat nooit.
Je kent hem, wat in zijn kop zit, zit niet in zijn kontquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heaters kunnen wel wachten, volgende week is het lente. Heaters kan die wel rond
oktober bestellen....
En toch is het een van de leukste meiden daar tot nu toe.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan er ook weinig leuks aan ontdekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:28 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos , en allen een fijne streamdag![]()
![]()
![]()
Ik vond weer wat op het internet , waar of niet waar , ik wil de dit hier laten zien
Ha ha wat een onzin bericht, er zit iemand echt te fucken .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:28 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos , en allen een fijne streamdag![]()
![]()
![]()
Ik vond weer wat op het internet , waar of niet waar , ik wil de dit hier laten zien
GM,niet waar.Er werkt daar geen Johan van Maskeren weet ik uit betrouwbare bron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Kan die overlaten aan Franny , die poept het wel uitquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kent hem, wat in zijn kop zit, zit niet in zijn kont
quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch is het een van de leukste meiden daar tot nu toe.
Die Kay ken ik nog niet, dat is nog even afwachten.
Maar de rest van het vrouwvolk is helemaal niets
Ik moest er ook om lachen Dotteke , het was een bericht op een telefoon , en ja dat kan ook ik naar een bekende sturen toch ....LOL , hele dicussie volgen daar nu op die site .quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha wat een onzin bericht, er zit iemand echt te fucken .
GM FF , ik geloofde het ook niet , maar moest er om lachen hoe mensen daar weer op in gaanquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
GM,niet waar.Er werkt daar geen Johan van Maskeren weet ik uit betrouwbare bron.
Ik heb het gezien.Heel vermakelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:33 schreef PTLe het volgende:
[..]
GM FF , ik geloofde het ook niet , maar moest er om lachen hoe mensen daar weer op in gaan![]()
Kaylee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:38 schreef Bramenstruik het volgende:
die nieuwe (hoe heet ze eigenlijk) doet het beter dan Hiske in de bakkerij, lijkt me best wel een leuke meid
Is er één die ook meldt dat ze scheetjes moet laten en moet plassen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:38 schreef Bramenstruik het volgende:
die nieuwe (hoe heet ze eigenlijk) doet het beter dan Hiske in de bakkerij, lijkt me best wel een leuke meid
oquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is er één die ook meldt dat ze scheetjes moet laten en moet plassen.
Je weet ze wel te vinden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:41 schreef PTLe het volgende:
Open brief , deze is ook vermakelijk , lezen en lachen maar![]()
![]()
https://freefranny.nl/?fb(...)aWAKsA2XR1Yx8Ry2GtfA
quote:Op donderdag 14 maart 2019 01:20 schreef Yaksa het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd of ze nog contact met me opnemen.
Zo niet, dan weet ik zeker dat er nog betere kandidaten zijn, gelet op hetgeen ik in mijn aanmelding heb vermeld. En nee, ik ga hier niet uitleggen wat ik heb vermeld.
Maar dat weerlegd dan wel meer meteen hetgeen hier als feit wordt genoemd dat ze geen enkele kandidaat meer kunnen vinden.
deze heeft Sjellie geschtreven!quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:41 schreef PTLe het volgende:
![]()
Nou dan kan de volgende pas over 1.5 uur douchen voor de boiller is opgewarmtquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Merel is douchen.
Hiske over dat Tranny een hele sterke binnenkomst, alsof ze het heel erg geoefend heeft en dat zelfde geldt voor Kaylee.
omg is dit echtquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:41 schreef PTLe het volgende:
![]()
Nou er zit een filmpje bij , dat er niet om liegt over het vrijen in die koepeltent , maar afijn Tim is weg dus ik stopquote:
doe ff een linkie in mijn dmquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:46 schreef PTLe het volgende:
[..]
Nou er zit een filmpje bij , dat er niet om liegt over het vrijen in die koepeltent , maar afijn Tim is weg dus ik stop
Klopt, en daarom is het nog een vraag. Er zijn genoeg mensen als Adriaan. Krullen zat, maar het is het totaalplaatje. Ik vind dat gewoon interessant.quote:Op donderdag 14 maart 2019 01:37 schreef b_engeltje het volgende:
@:thunderbitch, dat kaylee misschien niet 100% nederlands is, waarom denk je dat ? Door die bos met krullen, daar zou ik het ook aan denken, maar kijk naar a3 die heeft ook zon bos met krullen, ja kwa structuur zien die van kaylee er meer buitenlands uit dan die van a3 (mede denk dat a3 zijn kroeskrullen uitkamt denk ik)
Mijn broer, en zijn dochter hebben ook zon bos met kroes krullen, in peper en zout kleur dat dan wel, maar zover ik onze stamboom ken zijn we 100 % nederlands 😉
Maar ik snap de gedachten , ik zou die ook hebben/had die ook..
gelukkig is tim wegquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je bent toch niet zwanger Jacq?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je bent toch niet zwanger Jacq?
quote:
Onder de boomhut stonden de palen in ieder geval wel recht....quote:
Vanavond in shownieuws.quote:
Levend galgje.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In het midden dus de valluik en daar boven de galg, ere tribune voor de gasten[ afbeelding ]
Dan moet je dat maar schrijven aan Kaylee, want naar ik las vindt zij dat.quote:Op donderdag 14 maart 2019 01:43 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder hier schreef, 100% nederlands bestaat niet. Ga 1000 jaar terug en dan zie je dat de nederlandse bevolking bestaat uit een vermenging van allerlei stammen die uit Noord West Europa stammen. Er heeft in Nederland nooit een volk geleefd die alleen maar kinderen kregen in een 'raszuiver' Nederlands gezin of zo. Er is altijd vermenging geweest met andere bevolkingsgroepen, o.a. Romeinen, Bataven, Friezen, Goten, Franken en nog een heel stel.
Maar ik ga weer off topic, wat ik eigenlijk niet wil.
Jacq is zwanger van Tim.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat Jacquelinehasselbaink 'n kleine krijgt van Tim [ afbeelding ]
Wat een smerige mensen heb je toch. Ze zijn nog erger dan Tim. Ik heb ook niets met Tim, maar dit gaat heel erg ver. Ze hebben familie die voor ze op kan komen als het nodig is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:41 schreef PTLe het volgende:
![]()
Ach zegt meer over degene als over Timquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een smerige mensen heb je toch. Ze zijn nog erger dan Tim. Ik heb ook niets met Tim, maar dit gaat heel erg ver. Ze hebben familie die voor ze op kan komen als het nodig is.
Reken dit keer maar op een ex Temptation Island spelerquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:15 schreef DKUp het volgende:
F16-piloot, dokter, niksnut, een kennis van een huidige bewoner, oud-bewoner of een Utopia-fan......
Dealer of A-Loc zouden goede kandidaten zijn, maar als F-16 kerels gaan die liever op missie dan naar Utopia.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:15 schreef DKUp het volgende:
F16-piloot, dokter, niksnut, een kennis van een huidige bewoner, oud-bewoner of een Utopia-fan......
Ja ik kreeg het net te laat mee . hoorde alleen jessie zeggen zwangerschapstestquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bedoelde Jacq dus.
Oh geil, doe dan maar Sneaky Lisaquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:16 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Reken dit keer maar op een ex Temptation Island speler
Die snap ik even niet ?quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik Reken op yaksa dan gaat er veel veranderen. eindelijk onze echte utopia
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnenquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bedoelde Jacq dus.
Maar voorlopig heeft Merel een dinnetje. Een win/win situatie.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:19 schreef Setje72 het volgende:
Wat een slap aftreksel die nieuwelingen...hoe help ik een programma naar de klote...nix boeiends meer aan..denk er aan de streams ook op de zeggen
Yaksa schreef eerder vannacht dat hij zich had opgegeven voor Uto2.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen
Een zwangerschapstest en nu moet er tot op de bodem worden uitgezocht wie die test heeft gedaan.
Spannend hoor, Sherlock Jessie zal er wel weer druk mee gaan zijn.
Het moet een jongetje worden, die slaplulletjes die nu in Utopia zitten zijn zo goed al impotent geworden, een aanpakkert is er nodig, eentje die geen morele standaard heeftquote:
Ze kunnen beter eens kijken hoe het mogelijk is dat Katy dingen uit een vuilnisbak kan halen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja ik kreeg het net te laat mee . hoorde alleen jessie zeggen zwangerschapstest
Ik geloof niets meer.....quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bedoelde Jacq dus.
lees even terug heeft zich blijkbaar opgegeven en zei er wat overquote:
Ow okee . maar dat was toch al een poos geleden ?quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yaksa heeft zich aangemeld als kandidaat
quote:
Test is dus gewoon van Franny geweestquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:24 schreef QuarterBack het volgende:
Nou klaar, Merel doet alle boodschappen dus die moet weten wie de zwangerschap test besteld heeft, Keelie stook dus nu al
Thierry Baudetquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:15 schreef DKUp het volgende:
Mezdiquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:22 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Het moet een jongetje worden, die slaplulletjes die nu in Utopia zitten zijn zo goed al impotent geworden, een aanpakkert is er nodig, eentje die geen morele standaard heeft
Schijnt van Lotus te zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:26 schreef DKUp het volgende:
Lekker belangrijk wie niet zwanger is, dat zijn er 14.
Dacht ik ook meteen aan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze kunnen beter eens kijken hoe het mogelijk is dat Katy dingen uit een vuilnisbak kan halen.
Lijkt me goed link, straks ligt er een stuk glas in of een blikje. Zorg er eerst maar eens voor dat je zooi goed weggegooid wordt
die gewonnen had vd onbekende is een goedequote:
Yeagh rightquote:
prachtigquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
deze heeft Sjellie geschtreven!WILT
Lekker knoflooksaus blijven vreten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny heeft puisten van het huilen.
Van de laatste binnengekomen lijkt me, dat ouwe scriptje van Jessie die nu echt zwanger is buiten weer nieuw leven inblazenquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Test is dus gewoon van Franny geweestof was het toch Lotus
Ik heb nog nooit een vriendin gehad die er zo lang over deed.quote:
Misschien is het van keetie zelf. Laat ze dat maar gaan uitzoeken.quote:
Denk dat de 100 zakken chips ook niet veel goed doenquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:28 schreef eskil het volgende:
Franny heeft puisten, komt ook door het huilen hoor, zegt ze.
Ik weet niet waar ze het gevonden hebben. Erik zei wel dat hij laatst de lege flessen eruit had gehaald, maar de rest had laten zitten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan ligt dat ding er al iets van drie weken.
Ik zou me dood ergeren....quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vriendin gehad die er zo lang over deed.
Inderdaad, verbaas mij er ook over. Ze hebben elkaar wel gevonden hoor.quote:
Team Tup Up.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, verbaas mij er ook over. Ze hebben elkaar wel gevonden hoor.
Ik dus ook.quote:
Jessie is een crimineelquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:34 schreef DKUp het volgende:
Jessie en Dil lijken wel op criminelen nu
Yep, hij zei gisteren dat hij die had van een Russische vriendin.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jessie is een crimineel
quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:38 schreef renevanlaaren het volgende:
een vriendin van mij had op jessie zijn fb gevraagd of hij zijn neus kon snuiten. had gelik een ban na een snauw te hebben gekregen
Gesponsorde regenjassiesquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:34 schreef DKUp het volgende:
Jessie en Dil lijken wel op criminelen nu
Heeft Adriaan er nog wat van gezegd?quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Yep, hij zei gisteren dat hij die had van een Russische vriendin.
Verbaast mij nou niets.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:38 schreef renevanlaaren het volgende:
een vriendin van mij had op jessie zijn fb gevraagd of hij zijn neus kon snuiten. had gelik een ban na een snauw te hebben gekregen
Zal toch wel nepbont zijn?quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:39 schreef eskil het volgende:
[..]
Heeft Adriaan er nog wat van gezegd?
Die was er niet bij, lag al te slapen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:39 schreef eskil het volgende:
[..]
Heeft Adriaan er nog wat van gezegd?
Over het algemeen valt het bij de meeste mensen nog tegen.quote:
Merel vertelt net aan Keelie dat ze een koerier kan bestellen om make-up te halen bij de Hema mocht het nodig zijn, dat niveau dusquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een nepperij. Er wordt moeilijk gedaan over 25 euro voor een afdekzeil, terwijl het geld als water wordt uitgegeven aan van alles.
is natrappenquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een nepperij. Er wordt moeilijk gedaan over 25 euro voor een afdekzeil, terwijl het geld als water wordt uitgegeven aan van alles.
Klopt, en dan gaat het nu alleen over make up.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:47 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Merel vertelt net aan Keelie dat ze een koerier kan bestellen om make-up te halen bij de Hema mocht het nodig zijn, dat niveau dus
Oja? Gemist. O my god, wat een gezeik over een zeil weer, waar 25 euro mee bespaard wordt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:47 schreef Verida het volgende:
[..]
is natrappen
Mike had een afdekzeil gebruikt zonder toestemming van Jessie. Die heeft daar toen nog een hoop kabaal over geschopt. Een blauw zeil wat in de muur van de boomhut kwam
quote:
Ik snap er niks meer van , eerst bij Franny willen en door zaniken ?quote:
Zonder toestemming van Jessiequote:Op donderdag 14 maart 2019 09:47 schreef Verida het volgende:
[..]
is natrappen
Mike had een afdekzeil gebruikt zonder toestemming van Jessie. Die heeft daar toen nog een hoop kabaal over geschopt. Een blauw zeil wat in de muur van de boomhut kwam
Yep, hebben elkaar wel gevonden. Belooft wat.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:51 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van , eerst bij Franny willen en door zaniken ?
Die ziet zich zelf ook graag .
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zonder toestemming van Jessie [ afbeelding ]
Ziekenhuis dacht ik.quote:
Die wordt nooit zo oud, als hij er nu uitzietquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Als je zegt dat Jessie al een opa is, dan zou je dat zomaar geloven. Die heeft echt een ouwe kop.
[ afbeelding ]
Ah... hoorde haar gebaren aan Christel dat haar rikketik op hol was. Ook schijnt ze een keer niet lekker te zijn geworden. Of het een met het ander te maken heeft, weet ik niet. Ze valt ook erg af en zo.quote:
Te absurd voor woorden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zonder toestemming van Jessie [ afbeelding ]
Van wie?quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:51 schreef QuarterBack het volgende:
Het was geen leuk bezoekje volgens His
Las het al het ziekenhuisquote:
Ook al oranjequote:
is dit op een jas... ze halen plaatje via de pc plakken erop dan staat de tekening eropquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:08 schreef Dotteke het volgende:
Tekent ze dit nu zelf of stond het er al op ene tekent ze het over
[ afbeelding ]
Op beide mouwen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is dit op een jas... ze halen plaatje via de pc plakken erop dan staat de tekening erop
Ja volgens mij wel een jasquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is dit op een jas... ze halen plaatje via de pc plakken erop dan staat de tekening erop
Gewoon een doorsnee mokkeltje met makeup en andere issues dan was die lotus een stuk beter.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:51 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van , eerst bij Franny willen en door zaniken ?
Die ziet zich zelf ook graag .
[ afbeelding ]
Aan wie had "Chris haar stemmen gegeven ?quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:14 schreef Dotteke het volgende:
Dan steek je me dus in me hart met die stem, zegt Chris
Gelukkig heeft ze dat zelf nooit gedaan, liggen wippen met Ger met andere naast zichquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:15 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjel wilT niet dat er naast haar geneukt wordt
Zelf doet ze het welquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:15 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjel wilT niet dat er naast haar geneukt wordt
Eigenlijk doet ze nu het zelfde wat andere Tim verwijten. Op haar gevoel inpratenquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Mogge![]()
Zo Chris even goed inspelen op het geweten van Franny.
Hoe haalt ze het in het hoofd om Christel een stem te geven, terwijl ze zo'n goed gesprek gehad hebben en volgens Cjristel steunt ze Franny altijd.
Chris, die liep te mekkeren over anderen die tactisch stemmen en stemmen ronselen en bij hoog en bij laag beweert dat ZIJ dat nooit zou doen. Dat zij en Hiske afspraken om Erik en Franny te bewerken is iets heeeeeeeeeeeeeeeel anders. Koekeloekie.
kutwijf!!!
Dat durft ze helaas niet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:15 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Laf typje die Franny. Zeg gewoon dat je een pesthekel aan dat zeikwijf heb.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat durft ze helaas niet.![]()
Ik gaf je 1 stem en als je nu niet ophoudt met manipuleren krijg je er de volgende keer 2. Bam. Doei.
Op een hele nare, manipulerende manier.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk doet ze nu het zelfde wat andere Tim verwijten. Op haar gevoel inpraten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |