quote:
Dat ! En mij zullen ze daar never zien.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:49 schreef formule het volgende:
[..]
Ach, wie zich ook opgeeft voor Utopiaveel succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Ik denk dat wij geen BNN'ers willen wordenquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:51 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik had vanavond een grapje gemaakt @:Zeyina en nu is ze boos denk ik en dat was geheel niet mijn bedoeling.[..]
Dat ! En mij zullen ze daar never zien.
Klopt, dat staat niet op mijn buklistquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:53 schreef formule het volgende:
[..]
Ik denk dat wij geen BNN'ers willen worden
Hi Yaksa,quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:49 schreef formule het volgende:
[..]
Ach, wie zich ook opgeeft voor Utopiaveel succes
En ik heb geen tatoosquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Klopt, dat staat niet op mijn buklist
Ik ook niet.quote:
Heb je een tattoo ?quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hi Yaksa,
Wat leuk dat je je hebt aangemeld voor Utopia! We hebben je aanmelding in goede orde ontvangen.
Mochten we meer informatie nodig hebben, dan zullen we contact met je opnemen.
Met vriendelijke groet,
Team Utopia
Verder dan een ontvangstbevestiging zal het niet worden, denk ik.quote:
Gelukkig, kan je streams volgenquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Verder dan een ontvangstbevestiging zal het niet worden, denk ik.
Alles kan, zeker bij Talpa, toch ?quote:
Ik verwacht van niet. En zeker niet morgen al. Zal eerder vrijdag of maandag pas zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2019 01:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Alles kan, zeker bij Talpa, toch ?
Ik doelde niet op mijzelf.....quote:
Fairquote:Op donderdag 14 maart 2019 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet. En zeker niet morgen al. Zal eerder vrijdag of maandag pas zijn.
Misschien komt hij of zij wel met een busquote:Op donderdag 14 maart 2019 01:06 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik hoop echt dat er iemand vandaag binnen komt, al is het alleen maar om de slaapplaatsruzie's
Dan hebben we wel een bus maar geen ruziequote:Op donderdag 14 maart 2019 01:10 schreef formule het volgende:
[..]
Misschien komt hij of zij wel met een bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |