Sorry, maar ik ben het ff kwijt. Ik snap je post niet.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Punk en ik zijn niet gelijk mod geworden, Punk was een half jaar eerder mod.
Als je het probleem niet snapt, dan snap je het probleem niet wat er nu al een maand speelt Giz...Sorry dat ik het zo moet aangeven......Ik laat het hier maar bij, want ik wil de discussie niet groter maken, maar het geeft bij mij wel het gevoel dat de oplossing nog ver weg is....Helaas moet ik erbij zeggen....Men sluit de ogen lijkt het ..........quote:Op maandag 25 maart 2019 00:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is jou mening, daar kan ik niks mee.
Ik snap alleen het probleem niet, ik heb nooit zulke aanvallen gehad en zag ook heel wat zonder bij Punk op het scherm te kijken. Gewoon door mijn ogen open te hebben.
Wie zegt dat er een ban gegeven is met als reden 1 Youtube filmpje?quote:Op maandag 25 maart 2019 00:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is raar. Ik heb wel een TR gezet namelijk.
En of het 1 of 5 waren maakt ook niet uit. De een wordt verwijdert en een ban er achteraan en de ander blijft staan.![]()
Nah, het is een kwestie van dingen niet willen zien. Dat is al heel lang duidelijk.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je het probleem niet snapt, dan snap je het probleem niet wat er nu al een maand speelt Giz...Sorry dat ik het zo moet aangeven......Ik laat het hier maar bij, want ik wil de discussie niet groter maken, maar het geeft bij mij wel het gevoel dat de oplossing nog ver weg is....Helaas moet ik erbij zeggen....Men sluit de ogen lijkt het ..........
O ja joh, maakt niet uit, dan is het goed. Net als dat offtopic wel mag, als het maar gezellig is.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wie zegt dat er een ban gegeven is met als reden 1 Youtube filmpje?
En trouwens die van Struis staan er ook gewoon nog een paar van.
Dat dus en het is oprecht een mission impossible...Ik geef het althans op.....quote:Op maandag 25 maart 2019 00:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, het is een kwestie van dingen niet willen zien. Dat is al heel lang duidelijk.
Dat lijkt bijna de opzet te zijn.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat dus en het is oprecht een mission impossible...Ik geef het althans op.....
quote:Op maandag 25 maart 2019 00:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dit is nou al de zoveelste discussie over hetzelfde onderwerp, er worden meningen gevormd over situaties waar mensen geen weet van hebben en de vooroordelen vliegen door de lucht.
Ik geef het ook op en ga slapen.
Trusten allemaal en tot morgen.![]()
Dat is het ook, maar dat ligt niet meer bij mij.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik mag hopen iets eerder, ooit klinkt wel heel erg lang.
quote:Op maandag 25 maart 2019 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
Dit, Elke keer hetzelfde, Al 5 jaar lang. Bizar.
Dat wilde ik even zeggen, Kusje voor Gert.
Hier wil ik best even op reageren. FF laat helemaal niks doorschemeren. Hij is er vanaf het begin af aan heel duidelijk in geweest dat hij geen mod wil zijn en daar ook niks mee te maken wil hebben.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar eerder liet FF wel doorschemeren van de hoed en de rand te weten. Dat vind ik geen veilig gevoel. Persoonlijk.
One tough cookie en een geweldig (ex)modje in tha house! Liesje!quote:Op maandag 25 maart 2019 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
Wat bedoel je precies ?quote:Op maandag 25 maart 2019 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
Qua users of moderatiequote:Op maandag 25 maart 2019 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo te lezen dat er in die 5 jaar niet veel veranderd is.
Jawel hoor, het bloemetjesjurk niveau wordt nu met succes afgedwongen, dat is in 5 jaar niet eerder vertoontquote:Op maandag 25 maart 2019 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo te lezen dat er in die 5 jaar niet veel veranderd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door QuarterBack op 25-03-2019 18:02:49 ]
quote:Op maandag 25 maart 2019 17:54 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Jawel hoor, het bloemetjesjurk niveau wordt nu met succes afgedwongen, dat is in 5 jaar niet eerder vertoontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat
![]()
VlinderGODINquote:Op maandag 25 maart 2019 19:02 schreef Raskolnikow het volgende:
Gaat het om dat gifje van die blonde dansende hond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |