+1quote:
Daar is al 3x antwoord opgegeven, we mogen bans niet bespreken. Dan kun je het nog 10x vragen, het antwoord blijft hetzelde. Waarom iemand geband is is tussen die user en de mods/fa's. Wij mogen daar niks over zeggen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik blijf erbij, vertel eens waarom? Want ik snap hem niet en vele met mij....
dus... je maakt jezelf alleen maar belachelijk.
Het is niet vervelend en ook wel begrijpelijk. Het is meer een frustratie wat er heerst. En nee niet drie keer maar meerdere keren het antwoord poep isquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Daar is al 3x antwoord opgegeven, we mogen bans niet bespreken. Dan kun je het nog 10x vragen, het antwoord blijft hetzelde. Waarom iemand geband is is tussen die user en de mods/fa's. Wij mogen daar niks over zeggen.
Ik snap dat dat voor sommigen vervelend is maar dat zijn de regels nu eenmaal
Dat kan ik me voorstellen maar er hier over posten haalt weinig meer uit dan een rel veroorzaken. Er gaat geen antwoord op komen hoevaak het gevraagd wordt.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet vervelend en ook wel begrijpelijk. Het is meer een frustratie wat er heerst.
Ik had mijn post aangepast.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen maar er hier over posten haalt weinig meer uit dan een rel veroorzaken. Er gaat geen antwoord op komen hoevaak het gevraagd wordt.
Als het begrijpelijk is, waarom moet je er dan naar vragen?
Doeiquote:
Ik snap dat het antwoord niet is wat je wilt horen maar wij kunnen geen ander antwoord geven. Wij mogen het niet bespreken.quote:
Waar is deze feeback eigenlijk voor?quote:Op zondag 24 maart 2019 00:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik snap dat het antwoord niet is wat je wilt horen maar wij kunnen geen ander antwoord geven. Wij mogen het niet bespreken.
Niet voor het bespreken van bans. In het policy staat duidelijk dat we dat niet doen. En volgens mij ia dat wel duidelijk nu.quote:
Ja dat weet iedereen wel. het antwoorden in herhalingen schiet ook niet op. Je kan je toch wel voorstellen dat er wat vragen opdoemen wat moderatie betreft met jequote:Op zondag 24 maart 2019 00:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Niet voor het bespreken van bans. In het policy staat duidelijk dat we dat niet doen. En volgens mij ia dat wel duidelijk nu.
Fijne nacht iedereen.
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:21 schreef mootie het volgende:
Maar stel stel stel Struisz heeft een ban voor off topic, dan zou dat volstrekt belachelijk zijn.
Een ander antwoord is er niet. Dus als je meerdere keren hetzelfde vraagt krijg je meerdere keren hetzelfde antwoord.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet iedereen wel. het antwoorden in herhalingen schiet ook niet op. Je kan je toch wel voorstellen dat er wat vragen opdoemen wat moderatie betreft met je
Het ging ook meer over wanneer een ban en wanneer niet. Maar ik snap je wel.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Een ander antwoord is er niet. Dus als je meerdere keren hetzelfde vraagt krijg je meerdere keren hetzelfde antwoord.
En we gaan er nu ook niet verder over door. Bans worden niet besproken, ook niet in de fb, einde verhaal.
Haha, dat lijkt me wel. Mods hebben zich aan dezelfde regels te houden.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:59 schreef Bblurker2 het volgende:
Kunnen mods - theoretisch - ook een ban krijgen?
Ik denk, gooi er ff iets luchtigs inquote:Op zondag 24 maart 2019 01:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me wel. Mods hebben zich aan dezelfde regels te houden.
Dat moet dan nog maar eens uitgelegd wordenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me wel. Mods hebben zich aan dezelfde regels te houden.
Nee hoor, iedere user met een beetje verstand weet wat er wel en niet kan hier, Grenzen opzoeken is wat mij betreft altijd ok, dat definieert. Maar neem een online ouwehoer forum over een stel kneuzen in een weiland svp niet zo serieus dat mensen er overstuur van raken en er door gekwetst worden.. Leef, en laten leven. Dat was my 50 cents.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moet dan nog maar eens uitgelegd worden
Dat dus.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:21 schreef mootie het volgende:
Maar stel stel stel Struisz heeft een ban voor off topic, dan zou dat volstrekt belachelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |