Ik heb hem er al even ingezet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:42 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ok, ik kan 'm er niet meer in prakken, voor de volgende
Top Tnx weer.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:38 schreef Bblurker2 het volgende:
Wat een gezeik weer. Gelukkig houd ik me alleen bezig met het aanpassen van de OP afbeelding. Hier een update naar aanleiding van de binnenkomst van Kaylee als nieuwe bewoner.
[ afbeelding ]
Ja hoor. Het past prima bij het fraaie lenteweer van vandaag.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:41 schreef Amphorapotje het volgende:
.
Bij nader inzien, denk ik dat het wel oké is.![]()
Gelukkig, dank je.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor. Het past prima bij het fraaie lenteweer van vandaag.
Er is beterschap beloofdquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:05 schreef Disana het volgende:
We hebben nu al iemand en een sliert posts omdat hij niet wil zeggen wie hij met de bijnamen bedoelt.
Zullen we het in het Franny topic doen dan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
Beste mods, deze posten mogen weg, u mag beslissen wat te doen.
UTO / Het Grote Social Media-topic #81
Alleen de post waar het omgaat, dus niet alle reacties, ik kan het zelf plaatsen in het Franny topic.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zullen we het in het Franny topic doen dan?
Top als je dat wil doen dan ga ik het social mediatopic opschonen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Alleen de post waar het omgaat, dus niet alle reacties, ik kan het zelf plaatsen in het Franny topic.
Zo snel, bedankt, nu moet ik de post van de open brief nog even opzoeken in de cos,quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Top als je dat wil doen dan ga ik het social mediatopic opschonen.
Open brief aan Franny, 1 maart 2019 uur, Timothy zat nog in Utopia.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zo snel, bedankt, nu moet ik de post van de open brief nog even opzoeken in de cos,
quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:41 schreef PTLe het volgende:
Open brief , deze is ook vermakelijk , lezen en lachen maar![]()
![]()
https://freefranny.nl/?fb(...)aWAKsA2XR1Yx8Ry2GtfA
Ik heb hem voor je gemaakt.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen,
Ik wilde een nieuw deel openen van de SC.... maar ik heb hem zoekgemaakt.
Mijn topictitel was: Laat je stem horen, ook hier.
Dank je wel.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb hem voor je gemaakt.
In MyAt kun je trouwens precies zijn waar je gepost hebt.
Dit is vragen naar de bekende weg.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:20 schreef Soury het volgende:
Waarom een ban voor Struis? Leg me dat eens uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |