SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
#GewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is gespeeld denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe moet Schalke dit nog omdraaien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
BREEDEDquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen wel een keertje naar gekeken.
Schalke 4-0quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe moet Schalke dit nog omdraaien?
Wow madquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:15 schreef wisselstroompje het volgende:
Laat Atletico maar snel scoren, die gruwelijke **** Christina nu al zat
Blitzkrieg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe moet Schalke dit nog omdraaien?
hemeltjequote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:15 schreef wisselstroompje het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:15 schreef wisselstroompje het volgende:
Dat was toch Suarez die dat soort dingen deed?quote:
Aguilera?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:15 schreef wisselstroompje het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:15 schreef wisselstroompje het volgende:
Christina Ronaldo ken je die niet?quote:
De originele Hurt-versie van Johnny Cash is beter.quote:
@GGMMquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:16 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie GGMM niet in dit topic.
Waar is hij?
Origineel? Goede trollquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De originele Hurt-versie van Johnny Cash is beter.
Log uitquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:16 schreef wisselstroompje het volgende:
[..]
Christina Ronaldo ken je die niet?
Nine Inch Nails bedoel je?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De originele Hurt-versie van Johnny Cash is beter.
Sorry, ik ben geen figuur dat zijn lol haalt uit zwakzinnige naamgrapjes. Moet ik anders Fietstas, Hoerenveen, Feyenooit of dat soort dingen roepen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:16 schreef wisselstroompje het volgende:
[..]
Christina Ronaldo ken je die niet?
Dat is ook de grap.quote:
Ajakkes, nee doe dat maar niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik ben geen figuur dat zijn lol haalt uit zwakzinnige naamgrapjes. Moet ik anders Fietstas, Hoerenveen, Feyenooit of dat soort dingen roepen?
hhhhhquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik ben geen figuur dat zijn lol haalt uit zwakzinnige naamgrapjes. Moet ik anders Fietstas, Hoerenveen, Feyenooit of dat soort dingen roepen?
Stillem IIquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stijngodquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leuk feitje: dat was een copypasta van ons eigen Stijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:19 schreef PicoMMP het volgende:
Die van @:JR-Style-93 was wel geniaal.
kNACworstje
Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:19 schreef PicoMMP het volgende:
kNACworstje
Ik was geen heilig kind vroeger, maar tegenwoordig ben ik volwassen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:19 schreef PicoMMP het volgende:
kNACworstje
quote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Half 1 wedstrijd is toch kut. Groningen - specNEC
Stijn die alleen nog Eredivisie keekquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik was geen heilig kind vroeger, maar tegenwoordig ben ik volwassen.[..]
Atlético, PSG en Real Madrid zijn AJAXXEDquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is een wereldwijde inspiratiebron.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:55 schreef Albanus het volgende:
[..]
Echt een achterlijke hype die vent.
Ook naar Engels voetbal, verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:22 schreef PicoMMP het volgende:
Stijn kijkt nu Spaans voetbal met Faalencia.
Iedereen is AJACIDEDquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Atlético, PSG en Real Madrid zijn AJAXXED
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:22 schreef Coco. het volgende:
Twee redenen om niet te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bom eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Freek gaat Svetlana helemaal uitwonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
FreekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
is het publiek wel intelligent genoeg voor onze freekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manchester Shitty, Chelski, Lollerpoolquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ook naar Engels voetbal, verstandige jongen die ver gaat komen.
Nee, dit kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit moet het grootste dieptepunt in de geschiedenis van dit programma zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Redingquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Manchester Shitty, Chelski, Lollerpool
Mansjester Unaaithetquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Manchester Shitty, Chelski, Lollerpool
Dan zal Hans Nijland er ook wel zitten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:24 schreef Coco. het volgende:
Het gaat veel over Groningen bij Jinek/Pauw vanavond.
Dat had geen enkele scheids gezienquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Had de 2-0 natuurlijk nooit zelf gezien
De welbekende wijlen de 5e of 6e man echter wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat had geen enkele scheids gezien
Gewoon leegpompen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:24 schreef Coco. het volgende:
Het gaat veel over Groningen bij Jinek/Pauw vanavond.
weer een slachtoffer van de automatiseringquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
De welbekende wijlen de 5e of 6e man echter wel natuurlijk.
Hoe zou dat komen..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:27 schreef Zorro het volgende:
Sierd praat echt alles van Atletico goed he
Weet ik wel, maar toch.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Smerig matige spitsen voor ze sinds een goede Diego Costa
Beetje te subjectief inderdaad inmiddelsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:27 schreef Zorro het volgende:
Sierd praat echt alles van Atletico goed he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
#GewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wisgerhofquote:
MASSAVERKRACHTEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Die wedstrijd verloor Ajax.quote:
dit is gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens wel vermakelijk ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijk toch die enorm doorgedraaide spelers.
SuárezGod ook altijd met reuring door zijn gebijt.quote:
Arbeider Inside.quote:
Of die dolle duikavonden van Neymar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SuárezGod ook altijd met reuring door zijn gebijt.
Kan je toch later aan je kleinkinderen vertellen.
Ziedendquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:32 schreef VeX- het volgende:
Dat smerige juve moet natuurlijk weer door van de grote meneertjes. Walgelijk.
Weer een dagje dichterbij het weekend.quote:
Kijk jij wel eens rustig naar een wedstrijd?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:32 schreef VeX- het volgende:
Dat smerige juve moet natuurlijk weer door van de grote meneertjes. Walgelijk.
Atletico is niks. Ze hopen op een toevalstreffer op pingels.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:29 schreef Yreal het volgende:
Pfff... Atletico kan het ook niet opbrengen he.
Veltmangodquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was toch wel rock bottom. Treuriger dan welke schwalbe dan ook.
Vooral omdat hij dan ook nog een enorme kutvoorzet geeft.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
dit is het smerigste van het smerigstequote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat nergens over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet zo hatelijk over mijn maat veltman hequote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
dit is het smerigste van het smerigste
Oh.
AhhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pep is een goede knock-out-trainer.quote:
Ik heb alleen Spurs als voorkeur, rest moet je niet willen. Incluis Porto, vieze luizenploeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax moet echt geen City loten.
En ook geen Joeventoes.
United kan ook welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb alleen Spurs als voorkeur, rest moet je niet willen. Incluis Porto, vieze luizenploeg.
Tottenham of Schalkequote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax moet echt geen City loten.
En ook geen Joeventoes.
Jammer dat er in deze fase alleen maar goede ploegen inzitten, waar zijn de Rapid Wiens/Rosenborgs/Red Bull Salzburgjes van deze wereld?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb alleen Spurs als voorkeur, rest moet je niet willen. Incluis Porto, vieze luizenploeg.
Wel veel snelheid voorin en Pogba op het middenveld. Als het kan, liever niet.quote:
eens.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben voor verlengingquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:38 schreef VeX- het volgende:
Zijn er mensen oprecht voor Juve (geen oordeel, gewoon benieuwd)?
Wat kan mij het nou verrotten wie van deze twee doorgaatquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:38 schreef VeX- het volgende:
Bianconeri & hafcfan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:38 schreef VeX- het volgende:
Uitgeschakeld door Trencinquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat er in deze fase alleen maar goede ploegen inzitten, waar zijn de Rapid Wiens/Rosenborgs/Red Bull Salzburgjes van deze wereld?
Doublepainquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:38 schreef VeX- het volgende:
Ik denk dat Juve-fans voor Juve zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:38 schreef VeX- het volgende:
Ik kijk daar eigenlijk nooit naar. (lol)quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zag die gozer laatst in de AH (lol)
Gedurfde uitspraak dit.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik denk dat Juve-fans voor Juve zijn.
twitter:oilysailor twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 22:40:35Phil Foden has now played in more European Cup games than Diego Maradona reageer retweet
Bijzondere statistiek.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:oilysailor twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 22:40:35Phil Foden has now played in more European Cup games than Diego Maradona reageer retweet
Zolang Atleti uiteindelijk maar wint. Maar Juve en dan vooral die smerige Ronaldo weet er bij big games vaak opeens een in te leggen.quote:
Als Ronaldo hem neemt kan dat nog best.quote:
Daar is je 3-0quote:
Wat zijn die spelers dan denkende.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:43 schreef Tagliano het volgende:
Die hand in de rug is ook echt bijzonder dom
Ik heb er over gedroomd, serieusquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu hopen dat Ajax maar Juventus niet loot
Ik droomde dit in de nacht na Real Madrid - Ajax.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik droomde laatst dat Ajax met 1-4 in Bernabeu won.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik droomde laatst dat Ajax met 1-4 in Bernabeu won.
Vorig jaar ook al.quote:
De altijd ziedende VeX-.quote:
Zelfs een Barca wat echt niet top is domineert in Spanje.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
Zo kan Barça eenzaam bovenaan staan, voor alle drie prijzen in de running zijn en hun normaal gesproken. naaste belagers half maart op geen enkele prijs kans meer maken. Lol.
Tegen Lyon, geloof je het zelf?quote:
Ik hoop dat Barça er morgen uitgaat, maar anders zou Juventus-Barça in de volgende ronde ook leuk zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
Zo kan Barça eenzaam bovenaan staan, voor alle drie prijzen in de running zijn en hun normaal gesproken. naaste belagers half maart op geen enkele prijs kans meer maken. Lol.
Barça gaat gewoon door, maar je onderschat hier Lyon aardig.quote:
21 wedstrijden, 3 goal bohquote:
Altijd ziedende epistels van die jongen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:47 schreef Adames het volgende:
[..]
die jongen is niet goed in zijn hoofd, toch?
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:45 schreef VeX- het volgende:
Wat een hoeretyfuszooi. Hef deze kutcompetitie maar op. Altijd maar die cadeautjes voor de grote namen.
Uefifa.
Lyon kan er geen kut van. Hier, ik zeg het gewoon.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Barça gaat gewoon door, maar je onderschat hier Lyon aardig.
Wie mogen er nog wel grote wedstrijden krijgen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:48 schreef VeX- het volgende:
Kuipers moeten ze ook geen geen grote wedstrijden meer geven.
MADquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:45 schreef VeX- het volgende:
Wat een hoeretyfuszooi. Hef deze kutcompetitie maar op. Altijd maar die cadeautjes voor de grote namen.
Uefifa.
PiqueGod geeft ze geen kans.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:48 schreef Adames het volgende:
[..]
het kan, als de sterspelers fekir en aouar een wereldwedstrijd spelen
Waarom leggen ze dan City twee keer het vuur enorm aan de schenen en had PSG het heel zwaar?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lyon kan er geen kut van. Hier, ik zeg het gewoon.
Lijkt me een fijne loting iddquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:48 schreef TLC het volgende:
Laat Juve maar lekker tegen City spelen in de kwartfinale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |