quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
AhhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pep is een goede knock-out-trainer.quote:
Ik heb alleen Spurs als voorkeur, rest moet je niet willen. Incluis Porto, vieze luizenploeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax moet echt geen City loten.
En ook geen Joeventoes.
United kan ook welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb alleen Spurs als voorkeur, rest moet je niet willen. Incluis Porto, vieze luizenploeg.
Tottenham of Schalkequote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax moet echt geen City loten.
En ook geen Joeventoes.
Jammer dat er in deze fase alleen maar goede ploegen inzitten, waar zijn de Rapid Wiens/Rosenborgs/Red Bull Salzburgjes van deze wereld?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb alleen Spurs als voorkeur, rest moet je niet willen. Incluis Porto, vieze luizenploeg.
Wel veel snelheid voorin en Pogba op het middenveld. Als het kan, liever niet.quote:
eens.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was toch wel rock bottom. Treuriger dan welke schwalbe dan ook.
Ik ben voor verlengingquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:38 schreef VeX- het volgende:
Zijn er mensen oprecht voor Juve (geen oordeel, gewoon benieuwd)?
Wat kan mij het nou verrotten wie van deze twee doorgaatquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:38 schreef VeX- het volgende:
Bianconeri & hafcfan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:38 schreef VeX- het volgende:
Uitgeschakeld door Trencinquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat er in deze fase alleen maar goede ploegen inzitten, waar zijn de Rapid Wiens/Rosenborgs/Red Bull Salzburgjes van deze wereld?
Doublepainquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:38 schreef VeX- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |