Ajakkes, nee doe dat maar niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik ben geen figuur dat zijn lol haalt uit zwakzinnige naamgrapjes. Moet ik anders Fietstas, Hoerenveen, Feyenooit of dat soort dingen roepen?
hhhhhquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik ben geen figuur dat zijn lol haalt uit zwakzinnige naamgrapjes. Moet ik anders Fietstas, Hoerenveen, Feyenooit of dat soort dingen roepen?
Stillem IIquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stijngodquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leuk feitje: dat was een copypasta van ons eigen Stijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:19 schreef PicoMMP het volgende:
Die van @:JR-Style-93 was wel geniaal.
kNACworstje
Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:19 schreef PicoMMP het volgende:
kNACworstje
Ik was geen heilig kind vroeger, maar tegenwoordig ben ik volwassen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:19 schreef PicoMMP het volgende:
kNACworstje
quote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Half 1 wedstrijd is toch kut. Groningen - specNEC
Stijn die alleen nog Eredivisie keekquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik was geen heilig kind vroeger, maar tegenwoordig ben ik volwassen.[..]
Atlético, PSG en Real Madrid zijn AJAXXEDquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is een wereldwijde inspiratiebron.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:55 schreef Albanus het volgende:
[..]
Echt een achterlijke hype die vent.
Ook naar Engels voetbal, verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:22 schreef PicoMMP het volgende:
Stijn kijkt nu Spaans voetbal met Faalencia.
Iedereen is AJACIDEDquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Atlético, PSG en Real Madrid zijn AJAXXED
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:22 schreef Coco. het volgende:
Twee redenen om niet te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bom eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Freek gaat Svetlana helemaal uitwonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
FreekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
is het publiek wel intelligent genoeg voor onze freekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manchester Shitty, Chelski, Lollerpoolquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ook naar Engels voetbal, verstandige jongen die ver gaat komen.
Nee, dit kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit moet het grootste dieptepunt in de geschiedenis van dit programma zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Redingquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Manchester Shitty, Chelski, Lollerpool
Mansjester Unaaithetquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Manchester Shitty, Chelski, Lollerpool
Dan zal Hans Nijland er ook wel zitten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:24 schreef Coco. het volgende:
Het gaat veel over Groningen bij Jinek/Pauw vanavond.
Dat had geen enkele scheids gezienquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Had de 2-0 natuurlijk nooit zelf gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |