SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
#GewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is gespeeld denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe moet Schalke dit nog omdraaien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
BREEDEDquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen wel een keertje naar gekeken.
Schalke 4-0quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe moet Schalke dit nog omdraaien?
Wow madquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:15 schreef wisselstroompje het volgende:
Laat Atletico maar snel scoren, die gruwelijke **** Christina nu al zat
Blitzkrieg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe moet Schalke dit nog omdraaien?
hemeltjequote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:15 schreef wisselstroompje het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:15 schreef wisselstroompje het volgende:
Dat was toch Suarez die dat soort dingen deed?quote:
Aguilera?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:15 schreef wisselstroompje het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:15 schreef wisselstroompje het volgende:
Christina Ronaldo ken je die niet?quote:
De originele Hurt-versie van Johnny Cash is beter.quote:
@GGMMquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:16 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie GGMM niet in dit topic.
Waar is hij?
Origineel? Goede trollquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De originele Hurt-versie van Johnny Cash is beter.
Log uitquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:16 schreef wisselstroompje het volgende:
[..]
Christina Ronaldo ken je die niet?
Nine Inch Nails bedoel je?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De originele Hurt-versie van Johnny Cash is beter.
Sorry, ik ben geen figuur dat zijn lol haalt uit zwakzinnige naamgrapjes. Moet ik anders Fietstas, Hoerenveen, Feyenooit of dat soort dingen roepen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:16 schreef wisselstroompje het volgende:
[..]
Christina Ronaldo ken je die niet?
Dat is ook de grap.quote:
Ajakkes, nee doe dat maar niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik ben geen figuur dat zijn lol haalt uit zwakzinnige naamgrapjes. Moet ik anders Fietstas, Hoerenveen, Feyenooit of dat soort dingen roepen?
hhhhhquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik ben geen figuur dat zijn lol haalt uit zwakzinnige naamgrapjes. Moet ik anders Fietstas, Hoerenveen, Feyenooit of dat soort dingen roepen?
Stillem IIquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stijngodquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leuk feitje: dat was een copypasta van ons eigen Stijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:19 schreef PicoMMP het volgende:
Die van @:JR-Style-93 was wel geniaal.
kNACworstje
Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:19 schreef PicoMMP het volgende:
Die van @:JR-Style-93 was wel geniaal.
kNACworstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |