Ieder zijn interesse vriendelijke vriendquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Golf is geen sport. Knikkeren met een stick.
Het is niet zo eerlijk om Ajax als maatstaf voor andere clubs te gebruiken natuurlijkquote:
Var heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:08 schreef Coco. het volgende:
Sinds Real - Ajax zijn er veel VAR fans bij gekomen.
Daar kunnen prutsclubjes als Juventus nog wat van leren ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is niet zo eerlijk om Ajax als maatstaf voor andere clubs te gebruiken natuurlijk
Atlético gaat gewoon door, tenzij de backs er een rotzooi van maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:15 schreef PicoMMP het volgende:
Wat verwachten jullie van deze pot? Kan Juve de Madrileense muur kapot spelen? Of counter Atleti naar een beslissende 0-1?
Dat laatste.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:15 schreef PicoMMP het volgende:
Wat verwachten jullie van deze pot? Kan Juve de Madrileense muur kapot spelen? Of countert Atleti naar een beslissende 0-1?
Ziyech.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
Stel dat het na 92 minuten 1-0 staat en Juve krijgt een vrije trap. Zal Ronaldo hem nemen of Pjanic?
Schonequote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
Stel dat het na 92 minuten 1-0 staat en Juve krijgt een vrije trap. Zal Ronaldo hem nemen of Pjanic?
Ronaldo.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zie ze nu met een mannetje of 8-9 op de helft van Juve staanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:20 schreef Dejannn het volgende:
Dit wordt weer genieten van 90 minuten Atletico die het busje parkeren. Schijnbaar schandalig als elke andere club het doet, maar bij Atletico moeten we er ineens van genieten.
Kan er tot op heden nog niet van genieten
Vermoeden van madness.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:20 schreef Dejannn het volgende:
Dit wordt weer genieten van 90 minuten Atletico die het busje parkeren. Schijnbaar schandalig als elke andere club het doet, maar bij Atletico moeten we er ineens van genieten.
Ronaldoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
Al het hele seizoen niet, maar van geen idioot verwacht ik dat ze doodleuk op eigen helft rond gaan dribbelen in Atlético-shirt.quote:
Maar niemand kan ook van Juventus genieten, dus wat dat betreft is het een gelijkspel.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:20 schreef Dejannn het volgende:
Viesmadquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:20 schreef Dejannn het volgende:
Je kan ook gewoon je TV uitzetten in plaats van erover janken en doen alsof een je een tienermeisje bent die door een pooier onder dwang wordt gehouden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:20 schreef Dejannn het volgende:
Doublepainquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar niemand kan ook van Juventus genieten, dus wat dat betreft is het een gelijkspel.
Dat klopt wel, Juventus is aanvallend ook heel matigjesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar niemand kan ook van Juventus genieten, dus wat dat betreft is het een gelijkspel.
Ja, maar hij kan zelfs van PSV genieten, dus die nemen we niet serieus.quote:
De vraag stellen is 'm beantwoorden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
Sowquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je TV uitzetten in plaats van erover janken en doen alsof een je een tienermeisje bent die door een pooier onder dwang wordt gehouden.
Ik geniet niet van PSV dit jaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan zelfs van PSV genieten, dus die nemen we niet serieus.
Viesmadquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je TV uitzetten in plaats van erover janken en doen alsof een je een tienermeisje bent die door een pooier onder dwang wordt gehouden.
Nou nou nou Stijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mij ook af.quote:
En in Europa hebben ze gewonnen van BATE Borisov.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mij ook af.
Eerste 12 wedstrijden zonder puntverlies toch?
Blij? Die komt klaarquote:
Dan moet ie er nog een scorenquote:
Gaat nog wel gebeuren.quote:
Fixedquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:28 schreef Dejannn het volgende:
Buitengewone afmaker
Wel jammer dat Sierd altijd zijn dislike voor Ronaldo zo moet laten merken. Het is een afmaker en geen speler voetballer.
Ik hoop hetquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:28 schreef Dejannn het volgende:
Buitengewone afmaker
Wel jammer dat Sierd altijd zijn dislike voor Ronaldo zo moet laten merken. Het is een afmaker en geen speler.
t is watquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:28 schreef Dejannn het volgende:
Buitengewone afmaker
Wel jammer dat Sierd altijd zijn dislike voor Ronaldo zo moet laten merken. Het is een afmaker en geen speler.
kamervragen!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:28 schreef Dejannn het volgende:
Buitengewone afmaker
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En in Europa hebben ze gewonnen van BATE Borisov.
Puur voetballend gezien valt het ook wel mee wat Ronaldo doet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:28 schreef Dejannn het volgende:
Buitengewone afmaker
Die gast leeft voor dit soort wedstrijden.quote:
Als je dit serieus meent, snap je niks van het spelletje.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:32 schreef Caland het volgende:
Hoor je op veronica ook steeds die kanjercamera’s?
Klik klik klik.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:32 schreef Caland het volgende:
Hoor je op veronica ook steeds die kanjercamera’s?
De link is overduidelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:32 schreef Coco. het volgende:
Firefox1 (Messi bij haxball) is nu getriggered door Onlogisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar jaartjes zeker.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:33 schreef Tagliano het volgende:
Allegri is de laatste paar jaartjes ook wel flink ouder geworden he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Niet viesdik zijn helptquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:37 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik vraag mij af he
Hoe voeren ze zo'n atletische omhaal uit? Ik zit echt te denken aan doping.
Wat had je anders verwacht?quote:
Atlético Madridquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:37 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik vraag mij af he
Hoe voeren ze zo'n atletische omhaal uit? Ik zit echt te denken aan doping.
Niet mee eens, fantastische voetballer. Dat is denk ik ook niet te ontkennen joh. Staat samen met Messi op eenzame hoogtequote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Puur voetballend gezien valt het ook wel mee wat Ronaldo doet.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Nog steeds; beide in de 30.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Niet mee eens, fantastische voetballer. Dat is denk ik ook niet te ontkennen joh. Staat samen met Messi op eenzame hoogte.
Muah hij had vroeger nog wel mooie frivole acties om er langs te komen, dat klopt. Maar nu is hij puur gericht op afmaken wat hij natuurlijk briljant doet, maar de andere facetten van het spel valt het wel mee wat hij laat zien.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Niet mee eens, fantastische voetballer. Dat is denk ik ook niet te ontkennen joh. Staat samen met Messi op eenzame hoogte.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Je bent het opvallend eens met mij.quote:
Robben had daar ook bij kunnen horen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nahhh het voetbalwereldje is gewoon vies van de doping net zoals elke andere sport.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:41 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Nahhh het voetbalwereldje is gewoon vies van de doping net zoals elke andere sport.
Als het al niet een schande was dat Rusland het WK 2018 heeft gekocht is het echt een schande dat het Russische voetbalteam vol aan de doping zat zoals altijd. Vergeet niet dat Rusland Nederland vernederd heeft op het EK 2008 met schoten van 100 km/u en dat er van al die spelers er nooit meer wat van is terecht gekomen.
Vergeet niet dat Nederland niet zo goed was als nu opeens collectief wordt gedacht na die 3-0 en 4-1quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:41 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Nahhh het voetbalwereldje is gewoon vies van de doping net zoals elke andere sport.
Als het al niet een schande was dat Rusland het WK 2018 heeft gekocht is het echt een schande dat het Russische voetbalteam vol aan de doping zat zoals altijd. Vergeet niet dat Rusland Nederland vernederd heeft op het EK 2008 met schoten van 100 km/u en dat er van al die spelers er nooit meer wat van is terecht gekomen.
Nee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:42 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me af of we in de nabije toekomst ooit nog wel eens 2 spelers krijgen die in vrijwel exact dezelfde periode zo’n bizar productiegemiddelde over vrij lange tijd halen in de absolute top.
Neequote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:42 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me af of we in de nabije toekomst ooit nog wel eens 2 spelers krijgen die in vrijwel exact dezelfde periode zo’n bizar productiegemiddelde over vrij lange tijd halen in de absolute top.
Nog even, en ik haal je over om op FvD te stemmen.quote:
Goede counters vooral.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Nederland niet zo goed was als nu opeens collectief wordt gedacht na die 3-0 en 4-1
Wie is dat eigenlijk op je UI Stijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
Rodri speelt weer een prima wedstrijd. Koopje van het seizoen.
Maar dat de Russen vieze dopers zijn staat vast.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Nederland niet zo goed was als nu opeens collectief wordt gedacht na die 3-0 en 4-1
Dan heb ik nieuws voor je.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nog even, en ik haal je over om op FvD te stemmen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:45 schreef Coco. het volgende:
Mokerirritant die fotocameras.
Lijkt wel paparazzi.
...JA? IS HET ZO'N DAG?quote:
Groente en fruitquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:46 schreef Caland het volgende:
Gelukkig doen Nederlandse sporters altijd alles gewoon op bruine boterhammen met pindakaas
Dafne Schippers doet het op groente en fruitquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:46 schreef Caland het volgende:
Gelukkig doen Nederlandse sporters altijd alles gewoon op bruine boterhammen met pindakaas
Die 3-0 en 4-1quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Joop Zoetedrank.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:46 schreef Caland het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=181982quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:46 schreef Caland het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren er toen ook al livetopics?
Zelfs al in 99quote:
Als Big Brother-fanforum (lol).quote:
2007 livetopic was wel genotquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren er toen ook al livetopics?
Maar Bruma prutst ook in de Bundesliga.quote:
Pik mijn mention van aan het begin van de avond even mee gaarne.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:05 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben veilig thuis gekomen.
Ik kijk vanaf nu mee
Bijna pingels.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:05 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben veilig thuis gekomen.
Ik kijk vanaf nu mee
Troll van GGMMquote:
Komt omdat GGMM er niet is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dat waren prima haxball potjes van mij.
Wie was jij?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had weer een gênant eigen doelpunt
Niet als een doldwaze achter de bal aan gaan, oefen eerst voorin.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dank je Coco
Nog tips? Ik deed maar wat.
De Ligt eet Ronaldo opquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:07 schreef TLC het volgende:
Daar wil je als Ajax zijnde niet tegen spelen tegen Juve
Firefoxquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kon je weinig aan doen.
Wie was Messi?
Dit dus. Leek me niet helemaal eroverheen op het oogquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:08 schreef baggerbaas het volgende:
De beelden komen niet helemaal overeen met de techniek voor mijn gevoel.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niet als een doldwaze achter de bal aan gaan, oefen eerst voorin.
Beetje vrijstaan en zo.
Klopt geen reet van.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:08 schreef baggerbaas het volgende:
johndewolf.gifquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:08 schreef baggerbaas het volgende:
Eerst nog eentje van Juvequote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop nu op een goal van Koekoek Atleti.
Te duurquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Waarom wordt dat HawkEye in NL niet meer ingezet?
Ik doe nu toch een pogingquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je snapt het weer niet. Kom eens buiten de sc.
Jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het tegenwoordig hip om overal -ED achter te zetten?
Ik ben het beste in de Enoh-rol.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die gaf een terugspeelbal op mij en dat ging niet zo goed. Ik was een soort Lamprou.
vies MEDquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:08 schreef baggerbaas het volgende:
FROZEN-ASSASSINEDquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als een bal met een corner al over de lijn gaat, is het al dikke discussie, laat staan straks bij een goal.quote:
Laatste potje was ik een Donny.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben het beste in de Enoh-rol.
De bal wild afpakken en dan direct inleveren.
Alleen Sevilla krijgt meer goals tegen van Ronaldo (27). Nu tegen Atlético 24.quote:
Dat kan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik had 2 tabbladen van dit topic open en zat ze beiden naar beneden te scrollen. Ik heb er snel 1 gesloten.
Stijn met de Spaanse feitjesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen Sevilla krijgt meer goals tegen van Ronaldo (27). Nu tegen Atlético 24.
Begon met Orlando @Zipportalquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
Voor @:KingRoland
https://www.instagram.com/p/Bu6L6VDAAb6/
Griezmann duidt al zijn manieren van juichen.
Dat zou ik een prima loting vindenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar we spelen toch tegen Spurs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |