Deportivo Alaves.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:19 schreef Duveldrinker het volgende: [..] Waar speelt Guidetti eigenlijk? Die zal wel op het lijstje staan.
Die gozer moet je niet meer willen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:24 schreef GGMM het volgende:
Dat het hier 7 jaar later nog steeds over Guidetti gaat zeg.
Die kunnen we zo langzamerhand ook wel afschrijven.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:26 schreef Duveldrinker het volgende:
Onze andere man van glas Juste er weken uit.
Clement speelde wel aardig afgelopen weekend, weet alleen niet of 'ie er bij ons ook uitsteekt. Vind hem wel een redelijke voetballer hoewel velen die mening niet delen. Hij is wel slim.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Jaap trouwens wel weer een buddy van v.Geel. Bij Willem II en Ajax ook samengewerkt.
Benieuwd of Jaap zijn Pelle Clement mag meenemen.
Meer een 10 of 8 met de punt naar achteren. Hij moet echt vooruit spelen , maakt dan ook meer goals.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:54 schreef HetDonkertAan het volgende:
Kokcu kan ook op de plek van Vilhena toch? Of speelde hij in de jeugd bijna alleen maar aanvallend? Vind hem meer ogen als een nr. 8/ nr. 6 eerlijk gezegd
Nee man, is aanvallende middenvelder. Speelde in de jeugd ook nog weleens linksbuiten, maar is dat niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:54 schreef HetDonkertAan het volgende:
Kokcu kan ook op de plek van Vilhena toch? Of speelde hij in de jeugd bijna alleen maar aanvallend? Vind hem meer ogen als een nr. 8/ nr. 6 eerlijk gezegd
quote:Kuyt volgt de cursus Coach Betaald Voetbal, waarvoor hij minimaal één dag in de week stage moet lopen bij het eerste elftal van Feyenoord. Als hij de cursus haalt kan hij op eigen benen staan en zelf hoofdtrainer worden. "Ik denk dat ik een trainer ben zoals ik als voetballer was", legt hij uit bij de 538 Ochtendshow met Frank Dane.
"Iemand die het maximale uit zichzelf wil halen, maar ook uit het team. Dat vind ik het allerbelangrijkste, dat je als individu boven jezelf uit kan stijgen als de wisselwerking in het team optimaal is", gaat Kuyt verder. "Daar ben ik veel mee bezig."
Voor mij is de teamprestatie het allerbelangrijkste en daarin zijn we in een goede ontwikkeling.quote:
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:51 schreef Oldground het volgende:
Hoop dat Stam Ehizibue mee kan nemen uit Zwolle
Misschien heb ik die wel liever dan Janmaat, het enige wat die op Ezibihue voor heeft is z'n bewezen kwaliteit. Maar Janmaat is ouder, duurder en blessuregevoeliger.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen slechte speler hoor, maar de vraag is of hij een niveau hoger aankan inderdaad.
Zijn voorzetten waren wel rete slecht vandaag.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien heb ik die wel liever dan Janmaat, het enige wat die op Ezibihue voor heeft is z'n bewezen kwaliteit. Maar Janmaat is ouder, duurder en blessuregevoeliger.
Toch zie ik Kuijt wel een goede trainer worden hoor. Of hij een toptrainer wordt betwijfel ik, een schilder uit Katwijk zie ik niet als een tactisch genie, maar hij is wel een leider die weet wat je moet doen om alles uit jezelf te halen.quote:
Met Dirk komt er wel iemand binnen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch zie ik Kuijt wel een goede trainer worden hoor. Of hij een toptrainer wordt betwijfel ik, een schilder uit Katwijk zie ik niet als een tactisch genie, maar hij is wel een leider die weet wat je moet doen om alles uit jezelf te halen.
Idd. En in de Nederlandse competitie met veel jonge spelers is dat erg waardevol.quote:
PASSIEquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij weet wat er voor nodig is om prijzen te winnen.
(Stief)kind van de club.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hij kent de club ook door en door
Tegen AZ en Ajax vond ik ze niet slecht, helemaal gezien het materiaal.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
De keren dat ik PEC zie spelen vind ik het niet bijzonder.
Haha zeker waar.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen AZ en Ajax vond ik ze niet slecht, helemaal gezien het materiaal.
Aan de andere kant als je Feyenoord gewend bent lijkt het natuurlijk al heel snel wat.
GRAS OPVRETENquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PASSIE
INZET
STRIJD
WERKLUST
OVERLEVINGSDRANG
WILSKRACHT
KNOKKEN VOOR ELKE CENTIMETER
POWERquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GRAS OPVRETEN
BAAS IN EIGEN HUIS
OVER MIJN LIJK MENTALITEIT
Voetbalgogmequote:Op donderdag 14 maart 2019 10:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
POWER
GIF
ERVARING
ROUTINE
DRIVE
HONGERIG
VOETBALGOGME
Had het met name over Ehizibue.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen AZ en Ajax vond ik ze niet slecht, helemaal gezien het materiaal.
Aan de andere kant als je Feyenoord gewend bent lijkt het natuurlijk al heel snel wat.
Mike van Duinen wordt de stormram.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:15 schreef PicoMMP het volgende:
Welke middelmaat van PEC mag Jaap meenemen naar jullie?
Kramer 2.0quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mike van Duinen wordt de stormram.
Geen wat mij betreft.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:15 schreef PicoMMP het volgende:
Geen wat mij betreft.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar welke middelmaat gaat jullie huidige middelmaat dan vervangen?
Ik wilde letterlijk dezelfde vraag stellen haha.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:15 schreef PicoMMP het volgende:
ALLES WILLEN WINNENquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
POWER
GIF
ERVARING
ROUTINE
DRIVE
HONGERIG
VOETBALGOGME
‘Met Gustavo Hamer halen we een oude bekende binnen’quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:15 schreef PicoMMP het volgende:
"We halen met Pelle Clement een zeer talentvolle jongen binnen die dus al de nodige ervaring heeft, maar de komende jaren ook nog enorm kan doorgroeien"quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
‘Met Gustavo Hamer halen we een oude bekende binnen’
Dat hoop ik toch niet voor Feyenoord.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je ziet hoe vaak Stam die Pele Clement ergens mee naartoe neemt zal die wel komen
Inderdaad. Is zeker niet goed genoeg.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet voor Feyenoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Disclaimer; geen idee of het artikel verder goed is of feitelijk juist, kan ik niet beoordelen.quote:In februari presenteerde Feyenoord de nieuwe business case voor het nieuwe stadion van Feyenoord City. Dat Feyenoord straks verzekerd is van een gegarandeerd spelersbudget van ¤25 miljoen is daarbij als goed nieuws naar buiten gebracht. Enkele weken later blijkt op basis van eigen informatie van Feyenoord City dat deze vaste vergoeding helemaal niet gegarandeerd is. Naar nu ook blijkt, is er straks geen enkele garantie dat het spelersbudget met de inflatie meestijgt. Sterker nog: als het ‘gegarandeerde’ spelersbudget van ¤25 miljoen wordt gecorrigeerd voor inflatie, ligt het bij de opening van het nieuwe stadion waarschijnlijk nog maar op ¤22 miljoen, gerekend in prijzen van nu. Op langere termijn kan het mogelijk dalen tot ¤15 miljoen of nog lager. Feyenoord kan zelfs beter in de huidige Kuip blijven spelen, want daar bedraagt het spelersbudget nu al ¤19 miljoen en is er al jaren sprake van een stijgende trend.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:41 schreef Divje het volgende:
Onder Stam wordt Tapia onze sloper voor de verdediging.Dat is einde verhaal denk ik. Zo lang ze die kabouter maar niet vastleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van alles is weer waardeloos.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
http://www.stadionopzuid.(...)stadion-zeer-groot/[..]
Disclaimer; geen idee of het artikel verder goed is of feitelijk juist, kan ik niet beoordelen.
Dit verzin je toch niet meerquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
http://www.stadionopzuid.(...)stadion-zeer-groot/[..]
Disclaimer; geen idee of het artikel verder goed is of feitelijk juist, kan ik niet beoordelen.
Kreeg net een mailtje dat het volgend seizoen ook in 2e betaald mag wordenquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:18 schreef Maastoren het volgende:
Het zal mij verbazen als de seizoenkaarten volgend seizoen uitverkocht raken.
Ik twijfel echt... Ik ben dit seizoen in totaal misschien 6x geweest.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kreeg net een mailtje dat het volgend seizoen ook in 2e betaald mag worden
Feyenoordgoden.
Dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoordgoden.
Dit dus. Ik heb er sinds 2001 eentje en dit is het eerste jaar dat ik regelmatig zoiets heb van "fuck dit, ik ga niet".quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik twijfel echt... Ik ben dit seizoen in totaal misschien 6x geweest.
Wat voor mailtje dan? Ik heb niks gezien.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoordgoden.
Mag ik vragen als jij stiekem Ajacied bentquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben jij wel Nederlands?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij stiekem Ajacied bent
Doet dat er toe?quote:
Geen mailtje, een appje van @Caland maar nu ga ik aan de authenticiteit twijfelenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat voor mailtje dan? Ik heb niks gezien.
Ik ga ‘gewoon’ weer verlengen.
Er stond juist in dat je niet meer in termijnen kon betalen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen mailtje, een appje van @:Caland maar nu ga ik aan de authenticiteit twijfelen
back to the futurequote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
dus eigenlijk zo als het was voor dat die jong teams in de keukendivisie gingen spelen.
Mooi ook dat er alleen spelers van Ajax worden genoemdquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:50 schreef Caland het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)beloftenploegen.html
Het is toch nog geen 1 april?
Zie jij het Loekie de Leeuw al doen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit zou wel een reden mogen zijn om hem te ontslaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Revolutionair idee.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
dus eigenlijk zo als het was voor dat die jong teams in de keukendivisie gingen spelen.
twitter:RijnmondSport twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 13:13:38😥Daar gaan we weer... Feyenoord opnieuw gestraft vanwege vuurwerk (Ajax-thuis op 27/1). En de volgende straf zit er ook al aan te komen (Ajax-thuis voor de beker op 27/2). https://t.co/i0i8GBktN5 reageer retweet
Ik ook zoiets, heb wel de nodige wedstrijden verkocht.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het best lekkerquote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:00 schreef fetX het volgende:
Verhaal van vGeel in de Telefgraaf is weer fantastisch. Gaat allemaal goed tov 8 jaar geleden. Kijk waar we staan blabla.
quote:Bij zijn komst in 2011 versleten velen hem voor gek. Hoe kon hij denken dat Feyenoord binnen drie jaar structureel in de topvier zou staan? Dat was vijf trainers en vier technisch directeuren in de acht jaar daarvoor niet gelukt.
Van Geel kwam binnen bij een club met een negatief eigen vermogen van 35 miljoen euro, talentenpools die nog moesten worden afgelost en de eerste opdracht van de rvc was dat hij voor 20 miljoen euro spelers moest verkopen. Van dat bedrag mocht hij bovendien niets herinvesteren. Oh, en het budget voor salarissen werd gehalveerd van 20 naar 10 miljoen euro.
In bijna alle jaren ervoor had Feyenoord dik geld verloren met aan- en verkopen van spelers. Nu, bijna acht jaar later, is er nooit meer een negatieve transferbalans geweest in De Kuip. Gemiddeld is er per seizoen voor meer dan 14 miljoen euro verkocht en voor zes miljoen euro ingekocht. Op Fred Rutten na, die hij kort voor het einde van de competitie moest ontslaan, waren de aanstellingen van de trainers Ronald Koeman en Giovanni van Bronckhorst goede keuzes. Van Geel hoopt dat Jaap Stam die lijn doorzet.
De ’td’ vindt niet dat hij zichzelf hoeft te verdedigen tegen kritiek. De overige directieleden en de raad van commissarissen spreken hun vertrouwen in hem uit, zo stelt hij. Met de technische staf en de ’mensen op de werkvloer’ heeft hij een warme relatie, waardoor hij nog elke dag met plezier naar Feyenoord rijdt.
Maar voor het eerst voelt hij wél de behoefte om zijn kant van het verhaal eens te laten horen. De mensen moeten hem beoordelen op de feiten. Een deel van de aanhang vergeet waar Feyenoord vandaan is gekomen en realiseert zich niet dat de club tot de komst van het nieuwe stadion geen euro méér kan uitgeven dan nu het geval is.
„Saneren is niet zo’n kunst, maar saneren én presteren is wel een kunst”, zegt Van Geel, die in zijn eerste seizoen Feyenoord meteen tweede zag worden onder Koeman. De aanstelling van Koeman was Van Geels keuze en de selectie was ook door hem samengesteld. Mét een aantal talenten uit de eigen opleiding, dat wel.
Jarenlang had Feyenoord geen successen meer gekend. Onder zijn leiding bleef het niet bij één aardig seizoen. Van Geel: „Mijn erfenis straks? Het realiseren van twee geweldige trainingscomplexen van 30 miljoen euro voor de eerste selectie en de jeugdafdeling horen daar ook bij, deels bijeen gespeeld door ons te plaatsen voor de Champions League en uit transferinkomsten. Maar we zijn tevens heel trots op een landstitel en twee bekers. Ik ben hier nu bijna acht jaar bezig en voor het eerst in de historie is er eindelijk stabiliteit en continuïteit. Dat is zo belangrijk voor een club.”
Het klinkt bijna als een waarschuwing, maar zo bedoelt hij het niet. Hij zit niet vastgeklonken aan zijn baan, maar is wel veel gaan omarmen binnen Feyenoord. Vooral de mensen met wie hij werkt. „Het succes binnen een club komt met de juiste mensen bij elkaar die ook goed wíllen samenwerken...”
Onder de Vrienden van Feyenoord zit een groepje mensen dat juist nu de boel weer op de schop wil gooien. Van Geel wil het niet over die groep hebben, al deelt hij wel een compliment uit aan de ’VvF’. „De ’Vrienden’ hebben een fundament voor de wederopstanding gelegd met een flink financieel belang in de club. Daarna heeft Feyenoord nooit meer een beroep op hen hoeven doen door acht jaar achtereen winst te maken en de financiële positie te verbeteren. We hebben nu juist voor 3,5 miljoen euro aandelen teruggekocht. Dat blijven we doen, waardoor Feyenoord weer steeds meer van Feyenoord wordt.”
De middelen blijven beperkt, zie je toch voldoende toekomst hier?
„Absoluut. Ik werk niet anders dan voorheen. We proberen er elk jaar alles uit te halen. Ik vind het prachtig dat we op eigen kracht voor de selectie het complex 1908 hebben gebouwd, dat we nu Nieuw Varkenoord uit de grond stampen en dat we inclusief de twee Cruijff Schalen vijf prijzen hebben behaald. Natuurlijk zijn door de goede jaren de verwachtingen omhoog geschroefd. Soms word je slachtoffer van je eigen succes. Dat laatste klinkt wat zwaar, maar ik ben hier nog niet klaar. Ik wil het laatste plukje ook nog doen hier.”
„Ik ben 24 jaar technisch directeur en ik zie de uitdaging nog steeds, vooral voor Feyenoord. Als ik hier voor mijzelf zat, was ik na het kampioenschap gestopt. Want beter wordt het niet met de mogelijkheden die je bij Feyenoord hebt. Maar zo zit ik niet in elkaar.”
Je vindt dat iedereen bij Feyenoord reëel moet blijven?
„Ja, iedereen moet beseffen waar Feyenoord precies staat. Waar komt de club vandaan en wat is er nu werkelijk mogelijk? Het salarisbudget is per seizoen één miljoen euro omhoog gegaan, maar blijft nu twee jaar hangen op 18 miljoen. Het is dit jaar opnieuw bevroren. Tegelijkertijd stijgen de totale lasten van de club. Dus het wordt alleen maar uitdagender.”
Maar je kijkt ook in de spiegel dit seizoen?
„Natuurlijk is dit een teleurstellend seizoen. We staan derde, maar dat had minimaal een stevigere derde plek moeten zijn. We begonnen goed, wonnen de Cruijff Schaal, maar de uitschakeling door Trencin in Europa was dramatisch. Die negatieve sfeer van toen is heel lang blijven hangen. We spelen zeer wisselvallig, thuis goed, uit niet. Ik zoek geen excuses, maar vind het jammer dat we door allerlei blessures nooit met de ideale elf hebben gespeeld. Kritiek op deze club mag, daar kunnen we goed tegen, maar het moet wel binnen proporties blijven.”
Je wordt intern zwaar gesteund, dat is toch het belangrijkste?
„De werkomstandigheden moet je aanvoelen. Ik snap dat voor de buitenwereld het scorebord leidend is. Maar bij Feyenoord is het echt teamwork. Ik heb bij bijna al mijn vorige clubs wel steun gevoeld, maar bij Feyenoord is de steun enorm. Het is ook een warme club, waar mensen willen zijn en waar ze zich thuis voelen. Dat geldt ook voor spelers. Kijk naar Robin van Persie die terugkomt, naar Dirk Kuyt die hier weer kwam spelen. Ze willen hier afsluiten. Daar ben ik trots op.”
„Als ik ook zie hoe Robin en Dirk daar invulling aan geven, hoe zij met de spelers hier bezig zijn en hoe zij de club vertegenwoordigen, dan geeft dat een geweldig gevoel. Jordy Clasie wilde hier weer spelen. Zo houden we voor de toekomst ook de band warm met Stefan de Vrij, Rick Karsdorp, Daryl Janmaat en andere oud-spelers. Al die jongens hebben een speciaal plekje in hun hart voor Feyenoord.”
Je verbindt je ook aan Jaap Stam, jouw keuze voor de opvolging van Gio.
„Jaap komt hierheen voor Feyenoord, dat staat bij hem op plek 1, 2 en 3. Maar hij komt óók omdat ik hem al 24 jaar ken. Hij was de eerste speler die ik in 1995 kocht bij Willem II. Hij kwam van Cambuur en na een half jaar verkochten we hem al aan PSV, want als voetballer explodeerde hij. Later heb ik hem, wéér als td, van AC Milan naar Ajax gehaald en hebben we nog twee jaar intensief met elkaar gewerkt. We hebben samen veel meegemaakt. In die periode overleed zijn vader en besloot hij een punt achter zijn loopbaan te zetten voordat het seizoen klaar was. Dat hoefde voor mij niet, maar hij legde, winnaar als hij is, voor zichzelf de lat zo hoog.”
Een trainer halen is ook een trainer steunen. Jij bent volgend jaar nog de technisch directeur van Feyenoord?
„Ja. Ik voel me sterk verbonden met dit team en met deze club. En ik kijk uit naar de samenwerking met Jaap. Ik reken erop dat die net zo goed wordt als met de andere coaches voor hem hier.”
Niet normaal hè. Wat een slap interview ook. Hopelijk gaat Kees morgen los.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
De goednieuws machine draait in elk geval op volle toeren.
Krijg je toch een vieze smaak van in je mond, die een-tweetjes met de Telegraaf.
Jorgensen maakt weinig klaar dit seizoen dus ik ben er niet rouwig om. Het kampioensjaar was een eenmalige uitschieter vrees ik. Goede speler maar scoort te weinig.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:45 schreef Slobeend het volgende:
Wel jammer dat De Jorg weer moet banken, maar ja, Van Persie moet ook spelen.
Hoe is het mogelijk, die verdediging, bijna weer raakquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Kokcu weer basis.
Geen Toornstra daardoor.
Oh, en het kampioensduo is weer in ere hersteld; Botteghin en Jan Arie achterin. Martina op rechtsback.
Ja vreselijkquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat hebben we toch veel rotzooiverdedigers
John de Wolf terug in de verdediging!!!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:14 schreef Maastoren het volgende:
We hebben gewoon geen 1 fatsoenlijke centrale verdediger
Toen ik vanmorgen de krant op de mat zag, dacht ik ook: "Laten wij van De Telegraaf ook maar eens iets positief schrijven over Feyenoord, omdat ze toch geen bedreiging meer gaan worden voor Ajax."quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
De goednieuws machine draait in elk geval op volle toeren.
Krijg je toch een vieze smaak van in je mond, die een-tweetjes met de Telegraaf.
John en Uliquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:17 schreef Antaris het volgende:
[..]
John de Wolf terug in de verdediging!!!
Zijn naam alleen al
Tekenend voor dit seizoen welquote:
Middenveld was Bosz, Scholten en Witschge. Obiku kwam vaak vanaf de bank. John van Loen was spits. Best een armoedig team hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:32 schreef Antaris het volgende:
[..]
Dat was goud om te zien, mooie tijden.
Obiku en de tovenaar (eerder?)
Kiprisch was toch veel eerder?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Middenveld was Bosz, Scholten en Witschge. Obiku kwam vaak vanaf de bank. John van Loen was spits. Best een armoedig team hoor.
Jozef speelde best wat seizoenen. Ook in het titeljaar. De Goeij was de keeper.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:38 schreef Antaris het volgende:
[..]
Kiprisch was toch veel eerder?
Met Hiele als keeper toch?
Hiele was er nog wel ja toen Kiprich kwam.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:38 schreef Antaris het volgende:
[..]
Kiprisch was toch veel eerder?
Met Hiele als keeper toch?
Misschien net nog maar Hiele ging in 1990 naar SVV in Schiedam.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:41 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hiele was er nog wel ja toen Kiprich kwam.
Shit, zo lang geleden? ik was toen 8 ofzo, mijn eerste feyenoord wedstrijd.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Misschien net nog maar Hiele ging in 1990 naar SVV in Schiedam.
AZ is nog slechter.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:08 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Gaat weer lekker. Kansloos kanjerteam hebben we toch zeg. 3e plek, ik zie het niet gebeuren.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Lekker verliezen dan maar. Ben er goed klaar mee.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Lekker verliezen dan maar. Ben er goed klaar mee.
Zal wel heel voorspelbaar worden ja, ik hoop dat Kees hem goed aanpakt maar denk het eigenlijk nietquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:12 schreef Maastoren het volgende:
En morgen zit Van Geel te verkondigen dat het allemaal zo slecht nog niet gaat
Kritische vragen zullen wel verboden zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:12 schreef Maastoren het volgende:
En morgen zit Van Geel te verkondigen dat het allemaal zo slecht nog niet gaat
Pokdalige Martin zal wel alle prijzen opdreunen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:13 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zal wel heel voorspelbaar worden ja, ik hoop dat Kees hem goed aanpakt maar denk het eigenlijk niet
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Haps Iedereen speelt echt belachelijk slecht.
Is Verdonk geblesseerd of zo?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Haps speelt echt belachelijk slecht.
Heeft Klaas die zelf van papier maché gemaakt?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Hoe lang blijft deze nog staan?
[ afbeelding ]
Ik vond hem vandaag na Kökcu nog de beste ookquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Larsson is ook 1 en al ergernis. Wat een voorspelbare kut speler.
Kuijt weer in de spitsquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:27 schreef Pistolero het volgende:
Volgend seizoen ga je gewoon lekker voor het rechterrijtje.
Snap ik wel ja, eerlijkheid zorgt ervoor dat het hele Kuip-effect verloren gaat.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Tiefus VAR..begin me steeds meer te ergeren
Heeft niks met eerlijkheid te maken. Je moet niet om iedere kutscheet gaan miereneuken en dat gebeurt met die VAR wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik wel ja, eerlijkheid zorgt ervoor dat het hele Kuip-effect verloren gaat.
Vind ik wel meevallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heeft niks met eerlijkheid te maken. Je moet niet om iedere kutscheet gaan miereneuken en dat gebeurt met die VAR wel.
Ja, teletekstsupporters hebben een zware avond.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:33 schreef Parafernalia het volgende:
Teletekst
Eerst staat er 2-4, toen 3-3 en nu weer 2-3
Ik kijk zonder geluid, maar dit was toch buitenspel én een overtreding?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Lijkt mij niet geheel terecht, maar ja, boeiend.
Ah maar come on, dit was en buitenspel en een overtreding...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heeft niks met eerlijkheid te maken. Je moet niet om iedere kutscheet gaan miereneuken en dat gebeurt met die VAR wel.
Ik niet. Neem nou Real Madrid - Ajax.. eindeloos beelden bekijken of een bal wel of niet over de zijlijn is..wat een gekut. Nu zat het toevallig mee voor jullie maar ik erger me er dood aan.quote:
Hahahaha een goal die vooraf gegaan wordt door buitenspel én een overtreding, als dat een 'kutscheet' is dan kan je inderdaad de VAR wel afschaffenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Buitenspel volgens mij zeker niet, omdat er ergens een speler van Willem II met z'n been naar achteren staat. Overtreding kan je over twisten, ik zou zeggen dat er beide kanten wordt getrokkenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:34 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik kijk zonder geluid, maar dit was toch buitenspel én een overtreding?
Mijn godquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Betere aanval?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:38 schreef tompsv18 het volgende:
Willem 2 heeft een beter middenveld en aanval dan Feyenoord. Dat moet toch pijnlijk zijn.
Is die Tapia niet wat voor jullie?
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Isak is een klasse of 3 beter dan Jorgensen
Lolquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:38 schreef tompsv18 het volgende:
Willem 2 heeft een beter middenveld en aanval dan Feyenoord. Dat moet toch pijnlijk zijn.
Is die Tapia niet wat voor jullie?
Welke supporters?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:40 schreef GwaiLow het volgende:
Die razende "supporters"...ziet er wel heel triest uit.
Ga dat maar met je VBL SC vrindjes bespreken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:43 schreef Tyron het volgende:
zeg het maar jongens
wat ging allemaal mis
Dat lijkt me ook ja. Vanavond wel indruk gemaakt hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zowel PSV als Ajax moeten nog naar Tilburg toch? Dat worden lastige potjes
PSV had daar vorig jaar best wel moeite jaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zowel PSV als Ajax moeten nog naar Tilburg toch? Dat worden lastige potjes
vind je het lastig om de vinger op de zere plek te leggenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga dat maar met je VBL SC vrindjes bespreken.
Hij heeft te weinig vingers voor al die zere plekken, vermoed ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
vind je het lastig om de vinger op de zere plek te leggen
Tyronquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
vind je het lastig om de vinger op de zere plek te leggen
hallo lennyquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tyron
Lenny hier
Ben je tevreden met de uitslag?
Kokcu was toch gewoon niet zo goed vandaag?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:51 schreef fetX het volgende:
2-3 verliezen![]()
Kökcü wisselen![]()
Haps![]()
Vilhena![]()
Clasie![]()
Kökcü![]()
De rest
Beste man aan Feyenoord kant. Goede passes, balvast en amper/geen balverlies.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kokcu was toch gewoon niet zo goed vandaag?
Verliezen van een degradatieclubquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:51 schreef fetX het volgende:
2-3 verliezen![]()
Kökcü wisselen![]()
Haps![]()
Vilhena![]()
Clasie![]()
Kökcü![]()
De rest
Kan ook bijna de bal niet kwijt aan BV tjes Larsson en Berghuis die heel de tijd in de bal komen. Je hebt diepgang nodig, die Haps heb ik mij ook kapot aan zitten ergeren heel de linkerflank ligt open en dan alsnog de drukte in dribbelen of aanbieden op het middenveld.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kokcu was toch gewoon niet zo goed vandaag?
Anita valt meestal in, en nu stond hij in de basis en zie je gelijk verschil. Verbaast me altijd dat hij bij een club als Willem2 invaller isquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verliezen van een degradatieclub
Llonch is echt 3x beter. Anita is te traag.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Anita valt meestal in, en nu stond hij in de basis en zie je gelijk verschil. Verbaast me altijd dat hij bij een club als Willem2 invaller is
Nooit meer opstellen die 2, te slecht en nooit in staat om het verschil te maken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:55 schreef fetX het volgende:
Maar man man die Vilhena en Clasie. Wat een trieste bende.
Ik snapte hier ook niks van.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:07 schreef fetX het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat je die Kökcü wisselt. De woede droop ook van de tribune af tijdens die wissel.
Sowieso voor het eerst eigenlijk dit seizoen dat ik echt boosheid voelde in het stadion. Zelfs op mijn relatief rustige vak vielen harde woorden en werd veel geschreeuwd.
Ziedend in slecht Nederlandsquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:46 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben vaak gelaten maar nu komt het stoom uit me oren. Echt niet normaal. Die verdediging is zoooo slecht. Haal je je beste man eruit Kokcu. Gio snapt er geen tyfes van.
Muah, thuis tegen Fortuna.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan mij ook niet herinneren dat Feyenoord op zo’n domme manier thuis verloor.
Je staat achter. Waarom ga je huilen als Kökcü gewisseld wordt voor een spits?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:51 schreef fetX het volgende:
2-3 verliezen![]()
Kökcü wisselen![]()
Haps![]()
Vilhena![]()
Clasie![]()
Kökcü![]()
De rest
Hij hep in de Premier League gespeeld dan moet je wel wat kunnen, dacht Martinquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:10 schreef fetX het volgende:
Die Martina ook...geweldige ‘aankoop’ ook weer van onze td.
Ze hebben meer dan genoeg kansen gehad ook. Voetballend was het niet eens zo slechtquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan mij ook niet herinneren dat Feyenoord op zo’n domme manier thuis verloor.
Keiharde teksten weer van onze trainer (die gvd onze beste man eraf haalde). Wat een doodshoofd.quote:Giovanni van Bronckhorst is niet te spreken over de prestaties van zijn spelers. De doelpunten van Willem II vielen te makkelijk in De Kuip. Vooral de 2-2 en de 2-3 zit Van Bronckhorst enorm dwars na afloop van de wedstrijd.
Feyenoord zakte weer eens door de ondergrens in De Kuip. ''Het is moeilijk om dat te keren en tegen te houden. Dat blijkt wel anders ben je wel wat constanter. We hebben hele hoge pieken gehad en diepe dalen. Te veel vind ik. Dat is tekenend voor dit seizoen. Uiteindelijk ben ik de verantwoordelijke. Zo werkt voetbal toch, heel kort door de bocht.''
''De laatste twee goals geven we cadeau aan Willem II,'' vertelt Van Bronckhorst in gesprek met FOX Sports. ''De tweede en derde kan gewoon niet op dit niveau. Het is een hele teleurstellende wedstrijd geweest. Vandaag was beneden peil. Als je op deze manier de goals weggeeft dan wordt het heel moeilijk om te winnen.''
Die kan er he-le-maal niks van inderdaad.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:10 schreef fetX het volgende:
Die Martina ook...geweldige ‘aankoop’ ook weer van onze td.
KAN DIE MAN GVD OPTYFEN
Bottegod en v/d Heijden kan ook niet meer.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze hebben meer dan genoeg kansen gehad ook. Voetballend was het niet eens zo slecht. Maar het gebrek aan kwaliteit achterin en op het middenveld was weer eens schrijnend. Tapia liet zien hoe je verdedigend op het middenveld hoort te spelen, Clasie kan dat niet meer.
Eh, omdat Kökcü onze beste man was?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je staat achter. Waarom ga je huilen als Kökcü gewisseld wordt voor een spits?
Neh. Fortuna speelde voor hun doen heel sterk die dag en ontregelden het mooi. Gebrek aan inspiratie was toen het grote probleem, niet persoonlijke fouten en pure domheid.quote:
Botteghin zat er wel overal bovenop, behalve dat moment bij de 1-1 dan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bottegod en v/d Heijden kan ook niet meer.
En Haps... Ging die even een paar keer goed de fout in
Ventje houdt het amper nog 90 minuten vol. Niks mis mee om 'm te wisselen. Hij zou het verschil ook niet brengen. Dit seizoen is gewoon helemaal klaar. Het is omdat AZ het steeds voor zichzelf verknalt, maar plek 3 komt serieus in gevaar op deze manierquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Eh, omdat Kökcü onze beste man was?
Clasie en Vilhena speelde echt zo ontzettend slecht. Had een van die twee eraf gehaald. Of Larsson van mijn part, maar niet Kökcü die bij veel aanvallen betrokken was, balvast was en prima passing, amper balverlies.
Hij speelde niet werelds, maar was beste man aan onze kant.
Het werd slechter met Toornstra erin, die wissel sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ventje houdt het amper nog 90 minuten vol. Niks mis mee om 'm te wisselen. Hij zou het verschil ook niet brengen. Dit seizoen is gewoon helemaal klaar. Het is omdat AZ het steeds voor zichzelf verknalt, maar plek 3 komt serieus in gevaar op deze manier
Nou, Vitesse staat nu ook achter.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jullie derde plek komt in gevaar.
Was een hele vreemde wissel. Juist wél de man die het verschil kon brengen met zijn sterke passing op die positie.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ventje houdt het amper nog 90 minuten vol. Niks mis mee om 'm te wisselen. Hij zou het verschil ook niet brengen. Dit seizoen is gewoon helemaal klaar. Het is omdat AZ het steeds voor zichzelf verknalt, maar plek 3 komt serieus in gevaar op deze manier
Vitesse is geen bedreiging. Alleen AZ en dat komt vooral door onszelf. Ongelooflijk hoe wij het met name de tweede seizoenshelft verknallen.quote:
Tweemaal PSV. Maar meer is ‘t niet, nee.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:45 schreef macca728 het volgende:
Welke hoge pieken ?
Die ene tegen Ajax en de tweede tegen PSV ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |