John de Wolf terug in de verdediging!!!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:14 schreef Maastoren het volgende:
We hebben gewoon geen 1 fatsoenlijke centrale verdediger
Toen ik vanmorgen de krant op de mat zag, dacht ik ook: "Laten wij van De Telegraaf ook maar eens iets positief schrijven over Feyenoord, omdat ze toch geen bedreiging meer gaan worden voor Ajax."quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
De goednieuws machine draait in elk geval op volle toeren.
Krijg je toch een vieze smaak van in je mond, die een-tweetjes met de Telegraaf.
John en Uliquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:17 schreef Antaris het volgende:
[..]
John de Wolf terug in de verdediging!!!
Zijn naam alleen al
Tekenend voor dit seizoen welquote:
Middenveld was Bosz, Scholten en Witschge. Obiku kwam vaak vanaf de bank. John van Loen was spits. Best een armoedig team hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:32 schreef Antaris het volgende:
[..]
Dat was goud om te zien, mooie tijden.
Obiku en de tovenaar (eerder?)
Kiprisch was toch veel eerder?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Middenveld was Bosz, Scholten en Witschge. Obiku kwam vaak vanaf de bank. John van Loen was spits. Best een armoedig team hoor.
Jozef speelde best wat seizoenen. Ook in het titeljaar. De Goeij was de keeper.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:38 schreef Antaris het volgende:
[..]
Kiprisch was toch veel eerder?
Met Hiele als keeper toch?
Hiele was er nog wel ja toen Kiprich kwam.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:38 schreef Antaris het volgende:
[..]
Kiprisch was toch veel eerder?
Met Hiele als keeper toch?
Misschien net nog maar Hiele ging in 1990 naar SVV in Schiedam.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:41 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hiele was er nog wel ja toen Kiprich kwam.
Shit, zo lang geleden? ik was toen 8 ofzo, mijn eerste feyenoord wedstrijd.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Misschien net nog maar Hiele ging in 1990 naar SVV in Schiedam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |