Kuijt weer in de spitsquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:27 schreef Pistolero het volgende:
Volgend seizoen ga je gewoon lekker voor het rechterrijtje.
Snap ik wel ja, eerlijkheid zorgt ervoor dat het hele Kuip-effect verloren gaat.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Tiefus VAR..begin me steeds meer te ergeren
Heeft niks met eerlijkheid te maken. Je moet niet om iedere kutscheet gaan miereneuken en dat gebeurt met die VAR wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik wel ja, eerlijkheid zorgt ervoor dat het hele Kuip-effect verloren gaat.
Vind ik wel meevallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heeft niks met eerlijkheid te maken. Je moet niet om iedere kutscheet gaan miereneuken en dat gebeurt met die VAR wel.
Ja, teletekstsupporters hebben een zware avond.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:33 schreef Parafernalia het volgende:
Teletekst
Eerst staat er 2-4, toen 3-3 en nu weer 2-3
Ik kijk zonder geluid, maar dit was toch buitenspel én een overtreding?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Lijkt mij niet geheel terecht, maar ja, boeiend.
Ah maar come on, dit was en buitenspel en een overtreding...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heeft niks met eerlijkheid te maken. Je moet niet om iedere kutscheet gaan miereneuken en dat gebeurt met die VAR wel.
Ik niet. Neem nou Real Madrid - Ajax.. eindeloos beelden bekijken of een bal wel of niet over de zijlijn is..wat een gekut. Nu zat het toevallig mee voor jullie maar ik erger me er dood aan.quote:
Hahahaha een goal die vooraf gegaan wordt door buitenspel én een overtreding, als dat een 'kutscheet' is dan kan je inderdaad de VAR wel afschaffenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Buitenspel volgens mij zeker niet, omdat er ergens een speler van Willem II met z'n been naar achteren staat. Overtreding kan je over twisten, ik zou zeggen dat er beide kanten wordt getrokkenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:34 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik kijk zonder geluid, maar dit was toch buitenspel én een overtreding?
Mijn godquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Betere aanval?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:38 schreef tompsv18 het volgende:
Willem 2 heeft een beter middenveld en aanval dan Feyenoord. Dat moet toch pijnlijk zijn.
Is die Tapia niet wat voor jullie?
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Isak is een klasse of 3 beter dan Jorgensen
Lolquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:38 schreef tompsv18 het volgende:
Willem 2 heeft een beter middenveld en aanval dan Feyenoord. Dat moet toch pijnlijk zijn.
Is die Tapia niet wat voor jullie?
Welke supporters?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:40 schreef GwaiLow het volgende:
Die razende "supporters"...ziet er wel heel triest uit.
Ga dat maar met je VBL SC vrindjes bespreken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:43 schreef Tyron het volgende:
zeg het maar jongens
wat ging allemaal mis
Dat lijkt me ook ja. Vanavond wel indruk gemaakt hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zowel PSV als Ajax moeten nog naar Tilburg toch? Dat worden lastige potjes
PSV had daar vorig jaar best wel moeite jaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zowel PSV als Ajax moeten nog naar Tilburg toch? Dat worden lastige potjes
vind je het lastig om de vinger op de zere plek te leggenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga dat maar met je VBL SC vrindjes bespreken.
Hij heeft te weinig vingers voor al die zere plekken, vermoed ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
vind je het lastig om de vinger op de zere plek te leggen
Tyronquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
vind je het lastig om de vinger op de zere plek te leggen
hallo lennyquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tyron
Lenny hier
Ben je tevreden met de uitslag?
Kokcu was toch gewoon niet zo goed vandaag?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:51 schreef fetX het volgende:
2-3 verliezen![]()
Kökcü wisselen![]()
Haps![]()
Vilhena![]()
Clasie![]()
Kökcü![]()
De rest
Beste man aan Feyenoord kant. Goede passes, balvast en amper/geen balverlies.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kokcu was toch gewoon niet zo goed vandaag?
Verliezen van een degradatieclubquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:51 schreef fetX het volgende:
2-3 verliezen![]()
Kökcü wisselen![]()
Haps![]()
Vilhena![]()
Clasie![]()
Kökcü![]()
De rest
Kan ook bijna de bal niet kwijt aan BV tjes Larsson en Berghuis die heel de tijd in de bal komen. Je hebt diepgang nodig, die Haps heb ik mij ook kapot aan zitten ergeren heel de linkerflank ligt open en dan alsnog de drukte in dribbelen of aanbieden op het middenveld.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kokcu was toch gewoon niet zo goed vandaag?
Anita valt meestal in, en nu stond hij in de basis en zie je gelijk verschil. Verbaast me altijd dat hij bij een club als Willem2 invaller isquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verliezen van een degradatieclub
Llonch is echt 3x beter. Anita is te traag.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Anita valt meestal in, en nu stond hij in de basis en zie je gelijk verschil. Verbaast me altijd dat hij bij een club als Willem2 invaller is
Nooit meer opstellen die 2, te slecht en nooit in staat om het verschil te maken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:55 schreef fetX het volgende:
Maar man man die Vilhena en Clasie. Wat een trieste bende.
Ik snapte hier ook niks van.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:07 schreef fetX het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat je die Kökcü wisselt. De woede droop ook van de tribune af tijdens die wissel.
Sowieso voor het eerst eigenlijk dit seizoen dat ik echt boosheid voelde in het stadion. Zelfs op mijn relatief rustige vak vielen harde woorden en werd veel geschreeuwd.
Ziedend in slecht Nederlandsquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:46 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben vaak gelaten maar nu komt het stoom uit me oren. Echt niet normaal. Die verdediging is zoooo slecht. Haal je je beste man eruit Kokcu. Gio snapt er geen tyfes van.
Muah, thuis tegen Fortuna.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan mij ook niet herinneren dat Feyenoord op zo’n domme manier thuis verloor.
Je staat achter. Waarom ga je huilen als Kökcü gewisseld wordt voor een spits?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:51 schreef fetX het volgende:
2-3 verliezen![]()
Kökcü wisselen![]()
Haps![]()
Vilhena![]()
Clasie![]()
Kökcü![]()
De rest
Hij hep in de Premier League gespeeld dan moet je wel wat kunnen, dacht Martinquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:10 schreef fetX het volgende:
Die Martina ook...geweldige ‘aankoop’ ook weer van onze td.
Ze hebben meer dan genoeg kansen gehad ook. Voetballend was het niet eens zo slechtquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan mij ook niet herinneren dat Feyenoord op zo’n domme manier thuis verloor.
Keiharde teksten weer van onze trainer (die gvd onze beste man eraf haalde). Wat een doodshoofd.quote:Giovanni van Bronckhorst is niet te spreken over de prestaties van zijn spelers. De doelpunten van Willem II vielen te makkelijk in De Kuip. Vooral de 2-2 en de 2-3 zit Van Bronckhorst enorm dwars na afloop van de wedstrijd.
Feyenoord zakte weer eens door de ondergrens in De Kuip. ''Het is moeilijk om dat te keren en tegen te houden. Dat blijkt wel anders ben je wel wat constanter. We hebben hele hoge pieken gehad en diepe dalen. Te veel vind ik. Dat is tekenend voor dit seizoen. Uiteindelijk ben ik de verantwoordelijke. Zo werkt voetbal toch, heel kort door de bocht.''
''De laatste twee goals geven we cadeau aan Willem II,'' vertelt Van Bronckhorst in gesprek met FOX Sports. ''De tweede en derde kan gewoon niet op dit niveau. Het is een hele teleurstellende wedstrijd geweest. Vandaag was beneden peil. Als je op deze manier de goals weggeeft dan wordt het heel moeilijk om te winnen.''
Die kan er he-le-maal niks van inderdaad.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:10 schreef fetX het volgende:
Die Martina ook...geweldige ‘aankoop’ ook weer van onze td.
KAN DIE MAN GVD OPTYFEN
Bottegod en v/d Heijden kan ook niet meer.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze hebben meer dan genoeg kansen gehad ook. Voetballend was het niet eens zo slecht. Maar het gebrek aan kwaliteit achterin en op het middenveld was weer eens schrijnend. Tapia liet zien hoe je verdedigend op het middenveld hoort te spelen, Clasie kan dat niet meer.
Eh, omdat Kökcü onze beste man was?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je staat achter. Waarom ga je huilen als Kökcü gewisseld wordt voor een spits?
Neh. Fortuna speelde voor hun doen heel sterk die dag en ontregelden het mooi. Gebrek aan inspiratie was toen het grote probleem, niet persoonlijke fouten en pure domheid.quote:
Botteghin zat er wel overal bovenop, behalve dat moment bij de 1-1 dan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bottegod en v/d Heijden kan ook niet meer.
En Haps... Ging die even een paar keer goed de fout in
Ventje houdt het amper nog 90 minuten vol. Niks mis mee om 'm te wisselen. Hij zou het verschil ook niet brengen. Dit seizoen is gewoon helemaal klaar. Het is omdat AZ het steeds voor zichzelf verknalt, maar plek 3 komt serieus in gevaar op deze manierquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Eh, omdat Kökcü onze beste man was?
Clasie en Vilhena speelde echt zo ontzettend slecht. Had een van die twee eraf gehaald. Of Larsson van mijn part, maar niet Kökcü die bij veel aanvallen betrokken was, balvast was en prima passing, amper balverlies.
Hij speelde niet werelds, maar was beste man aan onze kant.
Het werd slechter met Toornstra erin, die wissel sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ventje houdt het amper nog 90 minuten vol. Niks mis mee om 'm te wisselen. Hij zou het verschil ook niet brengen. Dit seizoen is gewoon helemaal klaar. Het is omdat AZ het steeds voor zichzelf verknalt, maar plek 3 komt serieus in gevaar op deze manier
Nou, Vitesse staat nu ook achter.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jullie derde plek komt in gevaar.
Was een hele vreemde wissel. Juist wél de man die het verschil kon brengen met zijn sterke passing op die positie.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ventje houdt het amper nog 90 minuten vol. Niks mis mee om 'm te wisselen. Hij zou het verschil ook niet brengen. Dit seizoen is gewoon helemaal klaar. Het is omdat AZ het steeds voor zichzelf verknalt, maar plek 3 komt serieus in gevaar op deze manier
Vitesse is geen bedreiging. Alleen AZ en dat komt vooral door onszelf. Ongelooflijk hoe wij het met name de tweede seizoenshelft verknallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |