Ik niet. Neem nou Real Madrid - Ajax.. eindeloos beelden bekijken of een bal wel of niet over de zijlijn is..wat een gekut. Nu zat het toevallig mee voor jullie maar ik erger me er dood aan.quote:
Hahahaha een goal die vooraf gegaan wordt door buitenspel én een overtreding, als dat een 'kutscheet' is dan kan je inderdaad de VAR wel afschaffenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heeft niks met eerlijkheid te maken. Je moet niet om iedere kutscheet gaan miereneuken en dat gebeurt met die VAR wel.
Buitenspel volgens mij zeker niet, omdat er ergens een speler van Willem II met z'n been naar achteren staat. Overtreding kan je over twisten, ik zou zeggen dat er beide kanten wordt getrokkenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:34 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik kijk zonder geluid, maar dit was toch buitenspel én een overtreding?
Mijn godquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heeft niks met eerlijkheid te maken. Je moet niet om iedere kutscheet gaan miereneuken en dat gebeurt met die VAR wel.
Betere aanval?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:38 schreef tompsv18 het volgende:
Willem 2 heeft een beter middenveld en aanval dan Feyenoord. Dat moet toch pijnlijk zijn.
Is die Tapia niet wat voor jullie?
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Isak is een klasse of 3 beter dan Jorgensen
Lolquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:38 schreef tompsv18 het volgende:
Willem 2 heeft een beter middenveld en aanval dan Feyenoord. Dat moet toch pijnlijk zijn.
Is die Tapia niet wat voor jullie?
Welke supporters?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:40 schreef GwaiLow het volgende:
Die razende "supporters"...ziet er wel heel triest uit.
Ga dat maar met je VBL SC vrindjes bespreken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:43 schreef Tyron het volgende:
zeg het maar jongens
wat ging allemaal mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |