Deportivo Alaves.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:19 schreef Duveldrinker het volgende: [..] Waar speelt Guidetti eigenlijk? Die zal wel op het lijstje staan.
Die gozer moet je niet meer willen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:24 schreef GGMM het volgende:
Dat het hier 7 jaar later nog steeds over Guidetti gaat zeg.
Die kunnen we zo langzamerhand ook wel afschrijven.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:26 schreef Duveldrinker het volgende:
Onze andere man van glas Juste er weken uit.
Clement speelde wel aardig afgelopen weekend, weet alleen niet of 'ie er bij ons ook uitsteekt. Vind hem wel een redelijke voetballer hoewel velen die mening niet delen. Hij is wel slim.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Jaap trouwens wel weer een buddy van v.Geel. Bij Willem II en Ajax ook samengewerkt.
Benieuwd of Jaap zijn Pelle Clement mag meenemen.
Meer een 10 of 8 met de punt naar achteren. Hij moet echt vooruit spelen , maakt dan ook meer goals.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:54 schreef HetDonkertAan het volgende:
Kokcu kan ook op de plek van Vilhena toch? Of speelde hij in de jeugd bijna alleen maar aanvallend? Vind hem meer ogen als een nr. 8/ nr. 6 eerlijk gezegd
Nee man, is aanvallende middenvelder. Speelde in de jeugd ook nog weleens linksbuiten, maar is dat niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:54 schreef HetDonkertAan het volgende:
Kokcu kan ook op de plek van Vilhena toch? Of speelde hij in de jeugd bijna alleen maar aanvallend? Vind hem meer ogen als een nr. 8/ nr. 6 eerlijk gezegd
quote:Kuyt volgt de cursus Coach Betaald Voetbal, waarvoor hij minimaal één dag in de week stage moet lopen bij het eerste elftal van Feyenoord. Als hij de cursus haalt kan hij op eigen benen staan en zelf hoofdtrainer worden. "Ik denk dat ik een trainer ben zoals ik als voetballer was", legt hij uit bij de 538 Ochtendshow met Frank Dane.
"Iemand die het maximale uit zichzelf wil halen, maar ook uit het team. Dat vind ik het allerbelangrijkste, dat je als individu boven jezelf uit kan stijgen als de wisselwerking in het team optimaal is", gaat Kuyt verder. "Daar ben ik veel mee bezig."
Voor mij is de teamprestatie het allerbelangrijkste en daarin zijn we in een goede ontwikkeling.quote:
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:51 schreef Oldground het volgende:
Hoop dat Stam Ehizibue mee kan nemen uit Zwolle
Misschien heb ik die wel liever dan Janmaat, het enige wat die op Ezibihue voor heeft is z'n bewezen kwaliteit. Maar Janmaat is ouder, duurder en blessuregevoeliger.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen slechte speler hoor, maar de vraag is of hij een niveau hoger aankan inderdaad.
Zijn voorzetten waren wel rete slecht vandaag.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien heb ik die wel liever dan Janmaat, het enige wat die op Ezibihue voor heeft is z'n bewezen kwaliteit. Maar Janmaat is ouder, duurder en blessuregevoeliger.
Toch zie ik Kuijt wel een goede trainer worden hoor. Of hij een toptrainer wordt betwijfel ik, een schilder uit Katwijk zie ik niet als een tactisch genie, maar hij is wel een leider die weet wat je moet doen om alles uit jezelf te halen.quote:
Met Dirk komt er wel iemand binnen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch zie ik Kuijt wel een goede trainer worden hoor. Of hij een toptrainer wordt betwijfel ik, een schilder uit Katwijk zie ik niet als een tactisch genie, maar hij is wel een leider die weet wat je moet doen om alles uit jezelf te halen.
Idd. En in de Nederlandse competitie met veel jonge spelers is dat erg waardevol.quote:
PASSIEquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij weet wat er voor nodig is om prijzen te winnen.
(Stief)kind van de club.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hij kent de club ook door en door
Tegen AZ en Ajax vond ik ze niet slecht, helemaal gezien het materiaal.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
De keren dat ik PEC zie spelen vind ik het niet bijzonder.
Haha zeker waar.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen AZ en Ajax vond ik ze niet slecht, helemaal gezien het materiaal.
Aan de andere kant als je Feyenoord gewend bent lijkt het natuurlijk al heel snel wat.
GRAS OPVRETENquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PASSIE
INZET
STRIJD
WERKLUST
OVERLEVINGSDRANG
WILSKRACHT
KNOKKEN VOOR ELKE CENTIMETER
POWERquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GRAS OPVRETEN
BAAS IN EIGEN HUIS
OVER MIJN LIJK MENTALITEIT
Voetbalgogmequote:Op donderdag 14 maart 2019 10:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
POWER
GIF
ERVARING
ROUTINE
DRIVE
HONGERIG
VOETBALGOGME
Had het met name over Ehizibue.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen AZ en Ajax vond ik ze niet slecht, helemaal gezien het materiaal.
Aan de andere kant als je Feyenoord gewend bent lijkt het natuurlijk al heel snel wat.
Mike van Duinen wordt de stormram.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:15 schreef PicoMMP het volgende:
Welke middelmaat van PEC mag Jaap meenemen naar jullie?
Kramer 2.0quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mike van Duinen wordt de stormram.
Geen wat mij betreft.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:15 schreef PicoMMP het volgende:
Geen wat mij betreft.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar welke middelmaat gaat jullie huidige middelmaat dan vervangen?
Ik wilde letterlijk dezelfde vraag stellen haha.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:15 schreef PicoMMP het volgende:
ALLES WILLEN WINNENquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
POWER
GIF
ERVARING
ROUTINE
DRIVE
HONGERIG
VOETBALGOGME
‘Met Gustavo Hamer halen we een oude bekende binnen’quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:15 schreef PicoMMP het volgende:
"We halen met Pelle Clement een zeer talentvolle jongen binnen die dus al de nodige ervaring heeft, maar de komende jaren ook nog enorm kan doorgroeien"quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
‘Met Gustavo Hamer halen we een oude bekende binnen’
Dat hoop ik toch niet voor Feyenoord.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je ziet hoe vaak Stam die Pele Clement ergens mee naartoe neemt zal die wel komen
Inderdaad. Is zeker niet goed genoeg.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet voor Feyenoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Disclaimer; geen idee of het artikel verder goed is of feitelijk juist, kan ik niet beoordelen.quote:In februari presenteerde Feyenoord de nieuwe business case voor het nieuwe stadion van Feyenoord City. Dat Feyenoord straks verzekerd is van een gegarandeerd spelersbudget van ¤25 miljoen is daarbij als goed nieuws naar buiten gebracht. Enkele weken later blijkt op basis van eigen informatie van Feyenoord City dat deze vaste vergoeding helemaal niet gegarandeerd is. Naar nu ook blijkt, is er straks geen enkele garantie dat het spelersbudget met de inflatie meestijgt. Sterker nog: als het ‘gegarandeerde’ spelersbudget van ¤25 miljoen wordt gecorrigeerd voor inflatie, ligt het bij de opening van het nieuwe stadion waarschijnlijk nog maar op ¤22 miljoen, gerekend in prijzen van nu. Op langere termijn kan het mogelijk dalen tot ¤15 miljoen of nog lager. Feyenoord kan zelfs beter in de huidige Kuip blijven spelen, want daar bedraagt het spelersbudget nu al ¤19 miljoen en is er al jaren sprake van een stijgende trend.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:41 schreef Divje het volgende:
Onder Stam wordt Tapia onze sloper voor de verdediging.Dat is einde verhaal denk ik. Zo lang ze die kabouter maar niet vastleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van alles is weer waardeloos.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
http://www.stadionopzuid.(...)stadion-zeer-groot/[..]
Disclaimer; geen idee of het artikel verder goed is of feitelijk juist, kan ik niet beoordelen.
Dit verzin je toch niet meerquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
http://www.stadionopzuid.(...)stadion-zeer-groot/[..]
Disclaimer; geen idee of het artikel verder goed is of feitelijk juist, kan ik niet beoordelen.
Kreeg net een mailtje dat het volgend seizoen ook in 2e betaald mag wordenquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:18 schreef Maastoren het volgende:
Het zal mij verbazen als de seizoenkaarten volgend seizoen uitverkocht raken.
Ik twijfel echt... Ik ben dit seizoen in totaal misschien 6x geweest.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kreeg net een mailtje dat het volgend seizoen ook in 2e betaald mag worden
Feyenoordgoden.
Dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoordgoden.
Dit dus. Ik heb er sinds 2001 eentje en dit is het eerste jaar dat ik regelmatig zoiets heb van "fuck dit, ik ga niet".quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik twijfel echt... Ik ben dit seizoen in totaal misschien 6x geweest.
Wat voor mailtje dan? Ik heb niks gezien.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoordgoden.
Mag ik vragen als jij stiekem Ajacied bentquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik twijfel echt... Ik ben dit seizoen in totaal misschien 6x geweest.
Ben jij wel Nederlands?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij stiekem Ajacied bent
Doet dat er toe?quote:
Geen mailtje, een appje van @Caland maar nu ga ik aan de authenticiteit twijfelenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat voor mailtje dan? Ik heb niks gezien.
Ik ga ‘gewoon’ weer verlengen.
Er stond juist in dat je niet meer in termijnen kon betalen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen mailtje, een appje van @:Caland maar nu ga ik aan de authenticiteit twijfelen
back to the futurequote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
dus eigenlijk zo als het was voor dat die jong teams in de keukendivisie gingen spelen.
Mooi ook dat er alleen spelers van Ajax worden genoemdquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:50 schreef Caland het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)beloftenploegen.html
Het is toch nog geen 1 april?
Zie jij het Loekie de Leeuw al doen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit zou wel een reden mogen zijn om hem te ontslaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |