Ik vind het al knap dat ze even uit bed is gekomen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:29 schreef QuarterBack het volgende:
Mileen "werkt" deze Chris? ja
[ afbeelding ]
En Mileen is weer klaar voor vandaag
[ afbeelding ]
Even banaantje eten, dan gaat ze er weer in met Jensiequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat ze even uit bed is gekomen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:31 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Even banaantje eten, dan gaat ze er weer in met Jensie
Dat is hún Utopia.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:31 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Even banaantje eten, dan gaat ze er weer in met Jensie
Blijkbaar is het voor iedereen daar het hoogste doel: luieren. Tijd uitzitten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:36 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Zeker, iedereen daar vind het ook goed, wie ben ik dan
Hoe goed ze het vinden horen we pas over twee maandenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:36 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Zeker, iedereen daar vind het ook goed, wie ben ik dan
Ongelooflijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een amateurisme bij de kapper in utopia. We hadden ooit een kapsalon.... zoeffff... weg.
Ja, dat gaat je de neus uithangenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:39 schreef mazaru het volgende:
Die vrouwen daar maken het ontzettend saai met dat constante gedoe met make-up en haartjes en nageltjes en kleertjes
Ah. Meneer is weer even wat 'druk aan het werk' beelden aan het opnemen voor de week.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat is er daar in al die maanden gelukt daar
een komen en gaan van deelnemers
voor kapitalen meuk besteld
geleend , op de pof, gekregen
Botox ellende voor de meisjes
dr komt helemaal niets wat wrd begonnen tot een goed eind
Waaijuht komt vanavond?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]Fittopia, met weinig investering een daverend succes
Is toch ook niet normaal om daar iedere dag de hele dag mee bezig te zijn?quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]Fittopia, met weinig investering een daverend succes
Hij zaagt zeker de poten van Jessie's stoel door als hij de kans krijgt. Na zijn laatste bezoek is hij veranderd naar mijn idee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het liefst zou hij hem op zijn kop slaan
quote:
'Teddy gaat zwemmen'quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kriss wil wel foto's maken van Teddy
voor het Kinderboekje plannen
.Jens, Mylene willen Teddy avonturen boekje gaan maken
.Mylene ventileerd over de relatie met jens
ze vullen elkaar aan .
ze willen niet zo als fran en tim
de hele dag samen plakken
Nee hé...niet weer een kinderboek....kunnen ze nu echt niets zelf verzinnen?...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ze vullen elkaar aan .
en waar bemoeit Chris zich ook weer mee, die gaatr daar dan weer mee aan de haalquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ze vullen elkaar aan .
Geen lelijke meid aan de buitenkant hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Toch is die Mylene wel een mooie verschijning....................Niet trappen en als jullie trappen, dan niet allemaal tegelijk.............
Is ook gewoon zo. Mooie meid hoor. Echt lief ook, zoals ze haar kindje toedektquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Toch is die Mylene wel een mooie verschijning....................Niet trappen en als jullie trappen, dan niet allemaal tegelijk.............
Ff paar stammetjes aan het doorbijten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Is Christel nu alleen bezig met haar hok?.............Waar is dat rooie(Hiske) knaagdier?.........
Ze dekte grote teddy idd lief toe, mag gezegd worden........quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is ook gewoon zo. Mooie meid hoor. Echt lief ook, zoals ze haar kindje toedekt
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ff paar stammetjes aan het doorbijten.
Mens ziet er ook niet gezond uit hoor...........quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:56 schreef Aggie46 het volgende:
Hiske voelt zich niet goed. Hartkloppingen.
Maar mag Chris niet verder vertellen.
Als je zoiets zegt weet je zeker dat het wel doorverteld wordt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:56 schreef Aggie46 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is ook gewoon zo. Mooie meid hoor. Echt lief ook, zoals ze haar kindje toedekt
En vooral als je het aan Christel verteld........Die kan dat toch niet voor haar houden........quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je zoiets zegt weet je zeker dat het wel doorverteld wordt.
quote:
Ja, ik ook. Wie zou er bovenaan staan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:58 schreef Cyberpunk77 het volgende:
ben heel benieuwd naar de poll mogen
dat nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Wie zou er bovenaan staan?
Jessie en op twee Adriaan..............quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Wie zou er bovenaan staan?
Denk jij dat Jessie nog bovenaan staat?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:00 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
dat nietmeer hoe het is gewisseld in de middenmoot
Rooie Bevertquote:
Franny op 1 want die krijgt de stemmen van Tim!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:58 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Ik niet. Slaat nergens op. Wel interessant om te zien hoe voorspellingen bewaarheid worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:58 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Reken daar maar niet op...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:01 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Franny op 1 want die krijgt de stemmen van Tim!
Is ook weer zo.......quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Rooie Bevert
Bevers zijn harde werkers voor Fam vrienden
klopt bij Hops niet
die is te lui dr eigen sjekie te draaien/kopen
Schildklierproblemen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:59 schreef Aggie46 het volgende:
Chris heeft Hiske al vaker gewaarschuwd dat ze naar een dokter moest gaan.
Ze valt veel te veel en te snel af en ze voelt zich regelmatig niet goed.
Dat heeft Chris nooit aan de anderen verteld.
En His gaat maar "door".
welk Hart..pffquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:56 schreef Aggie46 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:01 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Dit is voor mij de posting van de dag.............Heb beeld in mijn glazen bol.........Tim met een telefoon in zijn klauwen en bellen, bellen en nog eens bellen....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:01 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Wat nou weer! Erik al genezen verklaard en de volgende patient dient zich aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Dr VolIndeBroek kom dr maar in
opname.. karentiene
besmetings gevaar
en weg
yeahh
Geen idee. Het is al maanden zo. Ik heb het Chris vaak genoeg horen zeggen dat ze de dokter moest waarschuwen.quote:
Ja, waarom? is hij stout geweest?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk jij dat Jessie nog bovenaan staat?
Billy it is...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:07 schreef mcspicy het volgende:
Jessie: Ik denk dat er nog wel een ex van mij gaat binnenkomen
Wat is dat toch met die mensen? Zoveel moeite is het toch niet? Je gezondheid is toch belangrijker dan dat zooitje daar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Geen idee. Het is al maanden zo. Ik heb het Chris vaak genoeg horen zeggen dat ze de dokter moest waarschuwen.
quote:
Ik moet eerlijk zeggen, Uto1 was toch iets beschaafder dan deze.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:09 schreef mcspicy het volgende:
Jessie tegen Mylene en Jens: Hebben jullie gewipt de hele nacht?
Ik wacht nog op de eerste die zegt: Bemoei je met je eigen zaken,gaat je niks aan!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, Uto1 was toch iets beschaafder dan deze.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:11 schreef ndid het volgende:
Franny laat haar haar zien
Jessie: ik denk dat Tim het heel leuk zal vinden
Franny: ja ik hou meer van bruin, maar dit is blondachtig toch???
quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelquote:
Sloerie uit Uto1 of het jonge fotomodelletje?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:07 schreef mcspicy het volgende:
Jessie: Ik denk dat er nog wel een ex van mij gaat binnenkomen
Kon het me eigenlijk niet voorstellen maar je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, Uto1 was toch iets beschaafder dan deze.
Ze schijnen ook alles normaal te vinden. Ook dat plas poep en pies gedoe... erin schuiven.... kontneuken...etc....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:11 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de eerste die zegt: Bemoei je met je eigen zaken,gaat je niks aan!
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:11 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de eerste die zegt: Bemoei je met je eigen zaken,gaat je niks aan!
Ik had het ook niet verwacht. Ik dacht juist dat dit iets meer niveau zou hebben, maar het tegendeel is waar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kon het me eigenlijk niet voorstellen maar je hebt helemaal gelijk.
Dat gaat wat worden. Is dat Merel haar eigen keus?quote:
Laat beginneling hoedje/bril/stempeldoos dat maar doen. Verheug me er nu al op.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:12 schreef mcspicy het volgende:
Merel wil haar wenkbrauw laten tattooeren
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Laat beginneling hoedje/bril/stempeldoos dat maar doen. Verheug me er nu al op.
Lieffffffffffff.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian doet een massage geven aan Knorretje![]()
Moet hij op z'n minst 200 broden verkocht hebben en dan moet ook alles terugbetaald zijn. Yeah right.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:15 schreef mcspicy het volgende:
een maand geleden zat A3 op 700 winst van de bakkerij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was een maand geleden de bakkerij er al?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Moet hij op z'n minst 200 broden verkocht hebben en dan moet ook alles terugbetaald zijn. Yeah right.
Hij zei al dat hij dat niet kon, dan zou het meer lijken of hij met een marker bezig was geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Laat beginneling hoedje/bril/stempeldoos dat maar doen. Verheug me er nu al op.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel bedenkt (Febo) en Dylan moet het uit gaan voeren?
Geen idee. Ik heb ze zelden brood zien verzenden. Gezeur met de website, wel online, niet online.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:17 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Was een maand geleden de bakkerij er al?
Dat zal dan wel op het bed springen geweest zijn, want aan wippen is die kleine nog niet toequote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:09 schreef mcspicy het volgende:
Jessie tegen Mylene en Jens: Hebben jullie gewipt de hele nacht?
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal dan wel op het bed springen geweest zijn, want aan wippen is die kleine nog niet toe
Aangezien Jessie commentaar had op de lage winstmarge van de Merel-pakken zou je toch denken dat hij over de start en de investeringen voor die bakkerijen wat langer en beter zou hebben nagedacht.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:15 schreef ndid het volgende:
Gerrit zou het wel magertjes vinden als er een hele lage winstmarge op zou zitten op de investering (Bakkerij Adriaan)
Geloof er geen barst van.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:15 schreef mcspicy het volgende:
een maand geleden zat A3 op 700 winst van de bakkerij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is het bizarre. Grenzen hebben ze niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze schijnen ook alles normaal te vinden. Ook dat plas poep en pies gedoe... erin schuiven.... kontneuken...etc....
Ze spelen nep B.V.-tje.quote:
Is ook een echte doorpakker die Erik.......quote:
Hij kan het beter bij riemen houden en mensen niet vol gaan inkten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:17 schreef ndid het volgende:
[..]
Hij zei al dat hij dat niet kon, dan zou het meer lijken of hij met een marker bezig was geweest.
Dat belooft wat voor de rest
Moet gezegd worden, dat Adriaan leuk met de dieren omgaat....quote:
Hij had gedacht dat hij Adriaan langer kon lijmen en sturen. Denk ook dat hij het onderschat heeft en nee, niet goed over nagedacht.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aangezien Jessie commentaar had op de lage winstmarge van de Merel-pakken zou je toch denken dat hij over de start en de investeringen voor die bakkerijen wat langer en beter zou hebben nagedacht.
Vooral bij dat jurkje.quote:
Ik zeg: laat Dylan zijn gang maar gaan, juist op de inwoners. Misschien kunnen we nog lachen....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij kan het beter bij riemen houden en mensen niet vol gaan inkten.
Een afgekeurde of een kapotte graag...quote:
Valt mij wel op dat hij dat vaker doet, met zijn vegandrive. Vind het raar. In het begin was hij niet zo.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zeg: laat Dylan zijn gang maar gaan, juist op de inwoners. Misschien kunnen we nog lachen....
Dat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
wenkies, lippon
Traantjes op de snoet
scorpio's in de nekkies
la maar prikken heur
Iemand die die gaten in de oren mooi vindt? Heb botten in huis die de Bosjesmannen, waar een oom van mij voor werkte, droegen. Dat stond tenminste nog wel stoer, maar al die blanke jochies met die doorkijktunnels in hun oorlellen...………….....quote:
Heb vaak een stapel broden voor verzending zien liggen maar kregen de mensen geloof ik pas 3 dagen later in huis en waren dan oud en keihard. Wiens idee was het eigenlijk om broden te verzenden?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb ze zelden brood zien verzenden. Gezeur met de website, wel online, niet online.
De meeste broden en taarten hebben ze zelf opgevroten. Schijnt nog in de vriezer gepropt te zijn.
Toevallig pas gezien dat ze een wippie maakten samen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal dan wel op het bed springen geweest zijn, want aan wippen is die kleine nog niet toe
Jessie is pas na gaan denken over het verzenden nadat hij de broden op de website had gezet....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb vaak een stapel broden voor verzending zien liggen maar kregen de mensen geloof ik pas 3 dagen later in huis en waren dan oud en keihard. Wiens idee was het eigenlijk om broden te verzenden?
Er komt nog meer uit mijn handen en ik ben 70!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is ook een echte doorpakker die Erik.......
Die vond ik nog wel grappig.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:21 schreef ndid het volgende:
[..]ja en die andere (die zwart/grijze met die lange 'veren') heeft ze ook daar laten hangen,
Dus daarom. Heb dat ook gezien, maar ik denk niet dat mensen dat de volgende keer weer bestellen. Er kwamen ook klachten over de broden, dus dat er zoveel verkocht zijn, geloof ik niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb vaak een stapel broden voor verzending zien liggen maar kregen de mensen geloof ik pas 3 dagen later in huis en waren dan oud en keihard. Wiens idee was het eigenlijk om broden te verzenden?
Zeker weten, in het begin was hij wat afstandelijk maar de laatste tijd neemt hij er steeds vaker de tijd voor. Bij voorkeur met Katie en het kleine geitje Eevee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet gezegd worden, dat Adriaan leuk met de dieren omgaat....
Hij wil alles té snel en stapt dan weer over naar iets anders.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij had gedacht dat hij Adriaan langer kon lijmen en sturen. Denk ook dat hij het onderschat heeft en nee, niet goed over nagedacht.
Waar Jessie volgens mij heel goed in is, is het vertrouwen op de FEBO, dat alles uiteindelijk wel goed komt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zeg: laat Dylan zijn gang maar gaan, juist op de inwoners. Misschien kunnen we nog lachen....
Juist. Ook een soort ADHD'er.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij wil alles té snel en stapt dan weer over naar iets anders.
Of ze doet er wat aan!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kijk, dát vind ik dan wel weer stoer van Merel. Gewoon het dikkertje zijn dat je bent.
Laat ze je niet horen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kijk, dát vind ik dan wel weer stoer van Merel. Gewoon het dikkertje zijn dat je bent.
Katie is geen slachtvarken en daardoor geaccepteerd door een veganist als Adriaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat hij dat vaker doet, met zijn vegandrive. Vind het raar. In het begin was hij niet zo.
Ik heb ook opgemerkt dat hij commerciëler en ambitieuzer is geworden. Kan zo de handel in.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
wenkies, lippon
Traantjes op de snoet
scorpio's in de nekkies
la maar prikken heur
Jawel, maar het is mij opgevallen dat hij erg overdreven mee bezig is. Eigenlijk zou juist een slachtvarken liefde van hem moeten krijgen. Dit varken is al een verwend nest.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Katie is geen slachtvarken en daardoor geaccepteerd door een veganist als Adriaan.
Doet Patty Brard ook!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook een tic hoor dat gelik over die tanden steeds. Zouden ze nep zijn misschien?
Dus dát en dan Shelley steeds aanspreken op haar slechte voorbereidingen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Jessie is pas na gaan denken over het verzenden nadat hij de broden op de website had gezet....
Tig bestellingen, maar nog niemand die wist hoe het verzenden aangepakt moest worden. Ovens besteld, als een gek gaan bakken, maar nog steeds wist niemand eigenlijk goed hoe het brood verzonden moest worden..
Voor zover de aanpak van onze ondernemer Jessie.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook een tic hoor dat gelik over die tanden steeds. Zouden ze nep zijn misschien?
kan heel goedquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De poort uitslaan is een betere optie Lavenderrquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het liefst zou hij hem op zijn kop slaan
Hoe zou het met haar neptieten zijn? Niets meer over gehoord. Ze had toch een pijnlijke plek. Is naar het ziekenhuis geweest. Verder hoor ik haar er niet meer over.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
kan heel goed
ze heeft al heel wat laten vullen ,opspuiten veranderen,
Wordt weer lekker bijgehouden die bestellingen. Hoe moeilijk is het dagelijks je mailtjes na te kijken en meteen de bestelling klaar te maken voor verzending.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:32 schreef mcspicy het volgende:
Merel: deze mevrouw wacht al heel lang
En deze wachten ook al heel lang
Waar is Merel eigenlijk zo druk mee als de mensen zolang op bestellingen moeten wachten vraag ik mij dan af.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wordt weer lekker bijgehouden die bestellingen. Hoe moeilijk is het dagelijks je mailtjes na te kijken en meteen de bestelling klaar te maken voor verzending.
En waarom heeft zij deze dan nog steeds niet verzonden?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merel legt uit
kijk heb veel mail
nu weer 43..
als je het leuk vnd beantwoorden
betreft de websjop
verzonden is rood
er zijn mensen die al heeeel lang wachten
iemand had een faceboek shirt gewoonen van Merel
ze wacht al heel lang
"actie win een shirt van Merel Facebook ""
Merel ; ; leest mee
Merel verder over wrtw.. sommige spullen heeft ze liggen kan zo worden opgestuurd
Het schijnt ook te maken te hebben met spullen die wel besteld zijn maar al een tijd in backorder staan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wordt weer lekker bijgehouden die bestellingen. Hoe moeilijk is het dagelijks je mailtjes na te kijken en meteen de bestelling klaar te maken voor verzending.
Dat is al over, bij het slapen op haar buik, lag haar tepel dubbel.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoe zou het met haar neptieten zijn? Niets meer over gehoord. Ze had toch een pijnlijke plek. Is naar het ziekenhuis geweest. Verder hoor ik haar er niet meer over.
Nou goudvinkje, doe eens iets aan de klandizie! Werk voor jouw klanten van jouw pakken en doe zelf eens iets i.p.v. klanten zo lang te laten wachten omdat je het te druk hebt met lullen over anderen en je hoofdje in de grondverf te zetten, hop, hop.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:45 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Nog niemand janky ingefluisterd dat ie in de pistache-noten moet gaan? 😋
Slachtvarkens staan massaal in een benauwde schuur en niet in een kinderparkje. Daar mag je niet eens bijkomen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jawel, maar het is mij opgevallen dat hij erg overdreven mee bezig is. Eigenlijk zou juist een slachtvarken liefde van hem moeten krijgen. Dit varken is al een verwend nest.
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoe zou het met haar neptieten zijn? Niets meer over gehoord. Ze had toch een pijnlijke plek. Is naar het ziekenhuis geweest. Verder hoor ik haar er niet meer over.
Weet jij het? Roddelen, mooi willen zijn, digitaal shoppen en Jessie het hart op hol brengen misschien?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is Merel eigenlijk zo druk mee als de mensen zolang op bestellingen moeten wachten vraag ik mij dan af.
was niks loos zee de doktertquote:
Zij heeft pas een hele grote doos binnengekregen met pakken etc. Dus die pre-orders zijn dan toch al weggewerkt zou je denken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:43 schreef ndid het volgende:
[..]
Het schijnt ook te maken te hebben met spullen die wel besteld zijn maar al een tijd in backorder staan.
Geen idee. We hebben al gespeculeerd over invalidenparkeerplaats tot rolstoelpodium bij evenementen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Wat wil die Jessie nu maken buiten met Dyl en Brand??
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:45 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Nog niemand janky ingefluisterd dat ie in de pistache-noten moet gaan? 😋
Ok. tnx.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:50 schreef ndid het volgende:
[..]
Geen idee. We hebben al gespeculeerd over invalidenparkeerplaats tot rolstoelpodium bij evenementen.
Alleen dat paars moet weg (volgens Merel).quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Merel gaat bij Frann wonen, gaan ze ook samen in een bed liggen dan?
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
was niks loos zee de doktert
spiertje... int vettige tet gedeelte
de file's aka siliconen lagen prima
.. Merel gaat by Frou wonen 1jurkje 3 keer aaien en tataaaaaaa
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er komt nog meer uit mijn handen en ik ben 70!
Meteen lopen commanderen hoe diva het wil hebben? Ik zou zeggen: ga lekker terug naar waar je vandaan kwam zeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:52 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Alleen dat paars moet weg (volgens Merel).
Dus weer over schilderen.
Komt een panterprintje in
Het is net een schijtbak die niet schoongemaakt is..........quote:
Leuk een panterbehangetjequote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:52 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Alleen dat paars moet weg (volgens Merel).
Dus weer over schilderen.
Komt een panterprintje in
A joh, lekker toch jonghe.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ik voel mij wel een snotneus hier...........
Het ziet er wel raar uit ja. Misschien dacht ze dat ze zouden gaan fietsen en heeft ze haar zeemleren broekje eronder aan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rooie sport mefroi
lblauwe legging
draagt slip met extra bil ???
zeg me dta het niet zo is
sporters blijven binnen aldus Brandson
Smerig he, snotneusquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is net een schijtbak die niet schoongemaakt is..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Smerig he, snotneus![]()
Dan zijn we hier thuis heeeeeeeel netjes
De ouwe stempel is ook met harde hand opgevoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En straks Fran weg en Merel heeft haar eigen panterpalacequote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:50 schreef Mrsloveable het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is al over, bij het slapen op haar buik, lag haar tepel dubbel.
Ik heb echt geen idee, ze zit haar dagen uit achter de pc af en toe zie je haar plotteren en verzenden maar dat is op een hand te tellenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Weet jij het? Roddelen, mooi willen zijn, digitaal shoppen en Jessie het hart op hol brengen misschien?
Hebben ze dat al besproken dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Geen idee of Frann lang blijft of nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:59 schreef mcspicy het volgende:
[..]
En straks Fran weg en Merel heeft haar eigen panterpalace
Yep gisteren alquote:
Ja, maar was Franny daar ook bij?quote:
Dan komt er vanzelf wel weer een ander bijliggen en als dat een jongen/man is dan zal ze wel weer een excuus hebben dat haar denkbeeldige vriendje buiten dat niet ziet zitten. Er zijn al te weinig slaapplaatsen dus als zij alléén in dat huisje komt dan zou ik dat héél erg oneerlijk vinden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:59 schreef mcspicy het volgende:
[..]
En straks Fran weg en Merel heeft haar eigen panterpalace
Weet ik nietquote:
[..]
Smerig he, snotneus![]()
Heul netjes zelfs.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Zover ik weet niet.quote:
Ok we zullen zien wat Frann er van zegt..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zover ik weet niet.
Ik heb het stukje gezien dat ze in een keer zei, ik kan wel bij Franny gaan, mijn bed verhogen zodat ik er veel onder kwijt kan en mijn eigen panterhoekje, daar zat zover ik weet geen Franny bij
Ze zouden haar nog even 1 of 2 dagen de tijd geven omdat Tim weg was gegaan
[..]
Smerig he, snotneus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Zou zo maar kunnenquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ben meer van modern en strak maar ieder zijn smaak. Wel lekker om eens wat nieuws aan te schaffen hè? Veel succes morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had Merel het nou over Gooise bingo?![]()
quote:
Gerrit aan het werk, althans hij is iets aan het afbreken. Dingen opbouwen zie ik hem nog niet zo snel doen.quote:
Dat lijkt me wel belangrijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom vind iedereen die plofkop(Merel) met haar geplamuurde kop toch zo mooi daar.............Vind er niets aan en dat heeft totaal niets met haar gewicht te maken....Heb een slanke vrouw, maar zou best op iets mollige vrouw kunnen vallen als ze lief is.....
Ik vind haar ook niet mooi. Vooral als je op TV kijkt, zie je dat ze helemaal niet zo mooi glad gezicht heeft op de streamsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom vind iedereen die plofkop(Merel) met haar geplamuurde kop toch zo mooi daar.............Vind er niets aan en dat heeft totaal niets met haar gewicht te maken....Heb een slanke vrouw, maar zou best op iets mollige vrouw kunnen vallen als ze lief is.....
In de uitzending hadden ze seks met elkaar en ik had het gevoel dat ik 2 pubers betrapte.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:11 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Jens jongen, lekker met je teddy beertje naar huis naar mama lijkt me het beste.
Ze doet heel erg nors en heeft een nep-giegel en daarbij doet ze heel erg verwend en wil haar zin altijd doordrijven. Dat is wat MIJ tegenstaat aan haar. Ik vind/vond haar gezicht best wel mooi, maar zie ook wel dat ze zichzelf volplamuurd en nu haar hoofd steeds dikker wordt vind ik haar niet meer mooi.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Dus volgende keer dan Mylene of jens op de bank die zijn ook veel samen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:17 schreef Dotteke het volgende:
His weer waarom ze haar en Chris op de bank wilde hebben
Het zit haar wel dwars he
Jens zegt dat hij Chris op de bank wilde hebben.
Jullie zijn heel veel met elkaar, maar dat is kwa groepsproces een stuk minder zegt Jens
Dat kan overal in de wereld, dat hoeft niet perse hier, zegt Jens
Ook dat Chris zo raar denkt in haar hoofd,
Pubertje.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:14 schreef Koos1958 het volgende:
Die Jens is niet echt een macho man als ik hem zo zie zitten.
Dat matras bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:14 schreef ndid het volgende:
[..]dat was het matras dat Mylene 's avonds naar buiten heeft gekieperd (na de drukke B&B), toen is het 's nachts natgeregend en is het onder de boomhut gelegd.
Gerrit had haar daar nog op aangesproken. Ze reageerde best bitchie toen en zei dat ze het nooit meer zou doen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze doet heel erg nors en heeft een nep-giegel en daarbij doet ze heel erg verwend en wil haar zin altijd doordrijven. Dat is wat MIJ tegenstaat aan haar. Ik vind/vond haar gezicht best wel mooi, maar zie ook wel dat ze zichzelf volplamuurd en nu haar hoofd steeds dikker wordt vind ik haar niet meer mooi.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben meer van modern en strak maar ieder zijn smaak. Wel lekker om eens wat nieuws aan te schaffen hè? Veel succes morgen!![]()
Had Merel het nou over Gooise bingo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Merel loopt volgens mij 100 meter naast haar schoenen...Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..][img]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij twijfelden tussen een nieuwe auto of een bankstel. Bankstel valt af met de katten en onze auto is nog zo goed. Veel plezier met het uitzoeken :* [/img]Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Franny wil liever niet met Merel omdat ze haar niet goed kent en Merel alles weer wil veranderen in het huisje omdat Franny zich juist thuis voelt daar nu. Daarom zei Shelley dat ze dan wel bij Franny wilde.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
Oh oh er liggen mensen naast haar te krikken, wat deed ze zelf niet allemaal met gerrit. En nu wil ze weer wel naar Franny haar huisje toe.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:24 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[ [url=
Wij twijfelden tussen een nieuwe auto of een bankstel. Bankstel valt af met de katten en onze auto is nog zo goed. Veel plezier met het uitzoeken :* ]afbeelding[/url] ]
Tegen Merel zei Shelley dat ze niet uit het huisje wilde en nu zegt ze weer iets anders.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Franny wil liever niet met Merel omdat ze haar niet goed kent en Merel alles weer wil veranderen in het huisje omdat Franny zich juist thuis voelt daar nu. Daarom zei Shelley dat ze dan wel bij Franny wilde.
Groot gelijk, net door Shelley, Lotus en Franny opnieuw in de verf gezet en met Merel moet alles panter gaan worden?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Franny wil niet weg en wil ook niet haar hele huis bouwen
Ik geloof geen enkel woord van Jens.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:28 schreef yaello het volgende:
Aan de ene kant ziet hij niet de toegevoegde waarde van het overal tegenin gaan maar aan de andere kant vindt Jens Tim onmisbaar omdat hij overal tegenin ging. Sterk Jens.
Tim had Jens duidelijk onder de duim als je Jens zo hoort praten
Ze heeft het huisje boven het slapen met Tim verkozen, dus niet zo raar dat ze er nu niet uitwilquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Groot gelijk, net door Shelley, Lotus en Franny opnieuw in de verf gezet en met Merel moet alles panter gaan worden?
Komen nog 2 nieuwe bewoners dus moeten de slaapplaatsen nu al worden vastgelegd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:26 schreef Dotteke het volgende:
Tim is net weg en dan gaan ze weer zeuren om te verhuizen zegt Franny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |