quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Smerig he, snotneus![]()
Dan zijn we hier thuis heeeeeeeel netjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Zou zo maar kunnenquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ben meer van modern en strak maar ieder zijn smaak. Wel lekker om eens wat nieuws aan te schaffen hè? Veel succes morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had Merel het nou over Gooise bingo?![]()
quote:
Gerrit aan het werk, althans hij is iets aan het afbreken. Dingen opbouwen zie ik hem nog niet zo snel doen.quote:
Dat lijkt me wel belangrijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom vind iedereen die plofkop(Merel) met haar geplamuurde kop toch zo mooi daar.............Vind er niets aan en dat heeft totaal niets met haar gewicht te maken....Heb een slanke vrouw, maar zou best op iets mollige vrouw kunnen vallen als ze lief is.....
Ik vind haar ook niet mooi. Vooral als je op TV kijkt, zie je dat ze helemaal niet zo mooi glad gezicht heeft op de streamsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom vind iedereen die plofkop(Merel) met haar geplamuurde kop toch zo mooi daar.............Vind er niets aan en dat heeft totaal niets met haar gewicht te maken....Heb een slanke vrouw, maar zou best op iets mollige vrouw kunnen vallen als ze lief is.....
In de uitzending hadden ze seks met elkaar en ik had het gevoel dat ik 2 pubers betrapte.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:11 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Jens jongen, lekker met je teddy beertje naar huis naar mama lijkt me het beste.
Ze doet heel erg nors en heeft een nep-giegel en daarbij doet ze heel erg verwend en wil haar zin altijd doordrijven. Dat is wat MIJ tegenstaat aan haar. Ik vind/vond haar gezicht best wel mooi, maar zie ook wel dat ze zichzelf volplamuurd en nu haar hoofd steeds dikker wordt vind ik haar niet meer mooi.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Dus volgende keer dan Mylene of jens op de bank die zijn ook veel samen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:17 schreef Dotteke het volgende:
His weer waarom ze haar en Chris op de bank wilde hebben
Het zit haar wel dwars he
Jens zegt dat hij Chris op de bank wilde hebben.
Jullie zijn heel veel met elkaar, maar dat is kwa groepsproces een stuk minder zegt Jens
Dat kan overal in de wereld, dat hoeft niet perse hier, zegt Jens
Ook dat Chris zo raar denkt in haar hoofd,
Pubertje.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:14 schreef Koos1958 het volgende:
Die Jens is niet echt een macho man als ik hem zo zie zitten.
Dat matras bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:14 schreef ndid het volgende:
[..]dat was het matras dat Mylene 's avonds naar buiten heeft gekieperd (na de drukke B&B), toen is het 's nachts natgeregend en is het onder de boomhut gelegd.
Gerrit had haar daar nog op aangesproken. Ze reageerde best bitchie toen en zei dat ze het nooit meer zou doen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze doet heel erg nors en heeft een nep-giegel en daarbij doet ze heel erg verwend en wil haar zin altijd doordrijven. Dat is wat MIJ tegenstaat aan haar. Ik vind/vond haar gezicht best wel mooi, maar zie ook wel dat ze zichzelf volplamuurd en nu haar hoofd steeds dikker wordt vind ik haar niet meer mooi.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben meer van modern en strak maar ieder zijn smaak. Wel lekker om eens wat nieuws aan te schaffen hè? Veel succes morgen!![]()
Had Merel het nou over Gooise bingo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Merel loopt volgens mij 100 meter naast haar schoenen...Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..][img]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij twijfelden tussen een nieuwe auto of een bankstel. Bankstel valt af met de katten en onze auto is nog zo goed. Veel plezier met het uitzoeken :* [/img]Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Franny wil liever niet met Merel omdat ze haar niet goed kent en Merel alles weer wil veranderen in het huisje omdat Franny zich juist thuis voelt daar nu. Daarom zei Shelley dat ze dan wel bij Franny wilde.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
Oh oh er liggen mensen naast haar te krikken, wat deed ze zelf niet allemaal met gerrit. En nu wil ze weer wel naar Franny haar huisje toe.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:24 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[ [url=
Wij twijfelden tussen een nieuwe auto of een bankstel. Bankstel valt af met de katten en onze auto is nog zo goed. Veel plezier met het uitzoeken :* ]afbeelding[/url] ]
Tegen Merel zei Shelley dat ze niet uit het huisje wilde en nu zegt ze weer iets anders.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Franny wil liever niet met Merel omdat ze haar niet goed kent en Merel alles weer wil veranderen in het huisje omdat Franny zich juist thuis voelt daar nu. Daarom zei Shelley dat ze dan wel bij Franny wilde.
Groot gelijk, net door Shelley, Lotus en Franny opnieuw in de verf gezet en met Merel moet alles panter gaan worden?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Franny wil niet weg en wil ook niet haar hele huis bouwen
Ik geloof geen enkel woord van Jens.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:28 schreef yaello het volgende:
Aan de ene kant ziet hij niet de toegevoegde waarde van het overal tegenin gaan maar aan de andere kant vindt Jens Tim onmisbaar omdat hij overal tegenin ging. Sterk Jens.
Tim had Jens duidelijk onder de duim als je Jens zo hoort praten
Ze heeft het huisje boven het slapen met Tim verkozen, dus niet zo raar dat ze er nu niet uitwilquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Groot gelijk, net door Shelley, Lotus en Franny opnieuw in de verf gezet en met Merel moet alles panter gaan worden?
Komen nog 2 nieuwe bewoners dus moeten de slaapplaatsen nu al worden vastgelegd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:26 schreef Dotteke het volgende:
Tim is net weg en dan gaan ze weer zeuren om te verhuizen zegt Franny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |