Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoe zou het met haar neptieten zijn? Niets meer over gehoord. Ze had toch een pijnlijke plek. Is naar het ziekenhuis geweest. Verder hoor ik haar er niet meer over.
Weet jij het? Roddelen, mooi willen zijn, digitaal shoppen en Jessie het hart op hol brengen misschien?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is Merel eigenlijk zo druk mee als de mensen zolang op bestellingen moeten wachten vraag ik mij dan af.
was niks loos zee de doktertquote:
Zij heeft pas een hele grote doos binnengekregen met pakken etc. Dus die pre-orders zijn dan toch al weggewerkt zou je denken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:43 schreef ndid het volgende:
[..]
Het schijnt ook te maken te hebben met spullen die wel besteld zijn maar al een tijd in backorder staan.
Geen idee. We hebben al gespeculeerd over invalidenparkeerplaats tot rolstoelpodium bij evenementen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Wat wil die Jessie nu maken buiten met Dyl en Brand??
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:45 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Nog niemand janky ingefluisterd dat ie in de pistache-noten moet gaan? 😋
Ok. tnx.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:50 schreef ndid het volgende:
[..]
Geen idee. We hebben al gespeculeerd over invalidenparkeerplaats tot rolstoelpodium bij evenementen.
Alleen dat paars moet weg (volgens Merel).quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Merel gaat bij Frann wonen, gaan ze ook samen in een bed liggen dan?
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
was niks loos zee de doktert
spiertje... int vettige tet gedeelte
de file's aka siliconen lagen prima
.. Merel gaat by Frou wonen 1jurkje 3 keer aaien en tataaaaaaa
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er komt nog meer uit mijn handen en ik ben 70!
Meteen lopen commanderen hoe diva het wil hebben? Ik zou zeggen: ga lekker terug naar waar je vandaan kwam zeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:52 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Alleen dat paars moet weg (volgens Merel).
Dus weer over schilderen.
Komt een panterprintje in
Het is net een schijtbak die niet schoongemaakt is..........quote:
Leuk een panterbehangetjequote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:52 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Alleen dat paars moet weg (volgens Merel).
Dus weer over schilderen.
Komt een panterprintje in
A joh, lekker toch jonghe.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ik voel mij wel een snotneus hier...........
Het ziet er wel raar uit ja. Misschien dacht ze dat ze zouden gaan fietsen en heeft ze haar zeemleren broekje eronder aan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rooie sport mefroi
lblauwe legging
draagt slip met extra bil ???
zeg me dta het niet zo is
sporters blijven binnen aldus Brandson
Smerig he, snotneusquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is net een schijtbak die niet schoongemaakt is..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |