Of ze doet er wat aan!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kijk, dát vind ik dan wel weer stoer van Merel. Gewoon het dikkertje zijn dat je bent.
Laat ze je niet horen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kijk, dát vind ik dan wel weer stoer van Merel. Gewoon het dikkertje zijn dat je bent.
Katie is geen slachtvarken en daardoor geaccepteerd door een veganist als Adriaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat hij dat vaker doet, met zijn vegandrive. Vind het raar. In het begin was hij niet zo.
Ik heb ook opgemerkt dat hij commerciëler en ambitieuzer is geworden. Kan zo de handel in.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
wenkies, lippon
Traantjes op de snoet
scorpio's in de nekkies
la maar prikken heur
Jawel, maar het is mij opgevallen dat hij erg overdreven mee bezig is. Eigenlijk zou juist een slachtvarken liefde van hem moeten krijgen. Dit varken is al een verwend nest.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Katie is geen slachtvarken en daardoor geaccepteerd door een veganist als Adriaan.
Doet Patty Brard ook!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook een tic hoor dat gelik over die tanden steeds. Zouden ze nep zijn misschien?
Dus dát en dan Shelley steeds aanspreken op haar slechte voorbereidingen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Jessie is pas na gaan denken over het verzenden nadat hij de broden op de website had gezet....
Tig bestellingen, maar nog niemand die wist hoe het verzenden aangepakt moest worden. Ovens besteld, als een gek gaan bakken, maar nog steeds wist niemand eigenlijk goed hoe het brood verzonden moest worden..
Voor zover de aanpak van onze ondernemer Jessie.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook een tic hoor dat gelik over die tanden steeds. Zouden ze nep zijn misschien?
kan heel goedquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De poort uitslaan is een betere optie Lavenderrquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het liefst zou hij hem op zijn kop slaan
Hoe zou het met haar neptieten zijn? Niets meer over gehoord. Ze had toch een pijnlijke plek. Is naar het ziekenhuis geweest. Verder hoor ik haar er niet meer over.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
kan heel goed
ze heeft al heel wat laten vullen ,opspuiten veranderen,
Wordt weer lekker bijgehouden die bestellingen. Hoe moeilijk is het dagelijks je mailtjes na te kijken en meteen de bestelling klaar te maken voor verzending.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:32 schreef mcspicy het volgende:
Merel: deze mevrouw wacht al heel lang
En deze wachten ook al heel lang
Waar is Merel eigenlijk zo druk mee als de mensen zolang op bestellingen moeten wachten vraag ik mij dan af.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wordt weer lekker bijgehouden die bestellingen. Hoe moeilijk is het dagelijks je mailtjes na te kijken en meteen de bestelling klaar te maken voor verzending.
En waarom heeft zij deze dan nog steeds niet verzonden?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merel legt uit
kijk heb veel mail
nu weer 43..
als je het leuk vnd beantwoorden
betreft de websjop
verzonden is rood
er zijn mensen die al heeeel lang wachten
iemand had een faceboek shirt gewoonen van Merel
ze wacht al heel lang
"actie win een shirt van Merel Facebook ""
Merel ; ; leest mee
Merel verder over wrtw.. sommige spullen heeft ze liggen kan zo worden opgestuurd
Het schijnt ook te maken te hebben met spullen die wel besteld zijn maar al een tijd in backorder staan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wordt weer lekker bijgehouden die bestellingen. Hoe moeilijk is het dagelijks je mailtjes na te kijken en meteen de bestelling klaar te maken voor verzending.
Dat is al over, bij het slapen op haar buik, lag haar tepel dubbel.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoe zou het met haar neptieten zijn? Niets meer over gehoord. Ze had toch een pijnlijke plek. Is naar het ziekenhuis geweest. Verder hoor ik haar er niet meer over.
Nou goudvinkje, doe eens iets aan de klandizie! Werk voor jouw klanten van jouw pakken en doe zelf eens iets i.p.v. klanten zo lang te laten wachten omdat je het te druk hebt met lullen over anderen en je hoofdje in de grondverf te zetten, hop, hop.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:45 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Nog niemand janky ingefluisterd dat ie in de pistache-noten moet gaan? 😋
Slachtvarkens staan massaal in een benauwde schuur en niet in een kinderparkje. Daar mag je niet eens bijkomen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jawel, maar het is mij opgevallen dat hij erg overdreven mee bezig is. Eigenlijk zou juist een slachtvarken liefde van hem moeten krijgen. Dit varken is al een verwend nest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |