Ik vind het al knap dat ze even uit bed is gekomen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:29 schreef QuarterBack het volgende:
Mileen "werkt" deze Chris? ja
[ afbeelding ]
En Mileen is weer klaar voor vandaag
[ afbeelding ]
Even banaantje eten, dan gaat ze er weer in met Jensiequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat ze even uit bed is gekomen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:31 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Even banaantje eten, dan gaat ze er weer in met Jensie
Dat is hún Utopia.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:31 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Even banaantje eten, dan gaat ze er weer in met Jensie
Blijkbaar is het voor iedereen daar het hoogste doel: luieren. Tijd uitzitten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:36 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Zeker, iedereen daar vind het ook goed, wie ben ik dan
Hoe goed ze het vinden horen we pas over twee maandenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:36 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Zeker, iedereen daar vind het ook goed, wie ben ik dan
Ongelooflijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een amateurisme bij de kapper in utopia. We hadden ooit een kapsalon.... zoeffff... weg.
Ja, dat gaat je de neus uithangenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:39 schreef mazaru het volgende:
Die vrouwen daar maken het ontzettend saai met dat constante gedoe met make-up en haartjes en nageltjes en kleertjes
Ah. Meneer is weer even wat 'druk aan het werk' beelden aan het opnemen voor de week.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat is er daar in al die maanden gelukt daar
een komen en gaan van deelnemers
voor kapitalen meuk besteld
geleend , op de pof, gekregen
Botox ellende voor de meisjes
dr komt helemaal niets wat wrd begonnen tot een goed eind
Waaijuht komt vanavond?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]Fittopia, met weinig investering een daverend succes
Is toch ook niet normaal om daar iedere dag de hele dag mee bezig te zijn?quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]Fittopia, met weinig investering een daverend succes
Hij zaagt zeker de poten van Jessie's stoel door als hij de kans krijgt. Na zijn laatste bezoek is hij veranderd naar mijn idee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het liefst zou hij hem op zijn kop slaan
quote:
'Teddy gaat zwemmen'quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kriss wil wel foto's maken van Teddy
voor het Kinderboekje plannen
.Jens, Mylene willen Teddy avonturen boekje gaan maken
.Mylene ventileerd over de relatie met jens
ze vullen elkaar aan .
ze willen niet zo als fran en tim
de hele dag samen plakken
Nee hé...niet weer een kinderboek....kunnen ze nu echt niets zelf verzinnen?...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ze vullen elkaar aan .
en waar bemoeit Chris zich ook weer mee, die gaatr daar dan weer mee aan de haalquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ze vullen elkaar aan .
Geen lelijke meid aan de buitenkant hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Toch is die Mylene wel een mooie verschijning....................Niet trappen en als jullie trappen, dan niet allemaal tegelijk.............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |