Dat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
wenkies, lippon
Traantjes op de snoet
scorpio's in de nekkies
la maar prikken heur
Iemand die die gaten in de oren mooi vindt? Heb botten in huis die de Bosjesmannen, waar een oom van mij voor werkte, droegen. Dat stond tenminste nog wel stoer, maar al die blanke jochies met die doorkijktunnels in hun oorlellen...………….....quote:
Heb vaak een stapel broden voor verzending zien liggen maar kregen de mensen geloof ik pas 3 dagen later in huis en waren dan oud en keihard. Wiens idee was het eigenlijk om broden te verzenden?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb ze zelden brood zien verzenden. Gezeur met de website, wel online, niet online.
De meeste broden en taarten hebben ze zelf opgevroten. Schijnt nog in de vriezer gepropt te zijn.
Toevallig pas gezien dat ze een wippie maakten samen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal dan wel op het bed springen geweest zijn, want aan wippen is die kleine nog niet toe
Jessie is pas na gaan denken over het verzenden nadat hij de broden op de website had gezet....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb vaak een stapel broden voor verzending zien liggen maar kregen de mensen geloof ik pas 3 dagen later in huis en waren dan oud en keihard. Wiens idee was het eigenlijk om broden te verzenden?
Er komt nog meer uit mijn handen en ik ben 70!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is ook een echte doorpakker die Erik.......
Die vond ik nog wel grappig.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:21 schreef ndid het volgende:
[..]ja en die andere (die zwart/grijze met die lange 'veren') heeft ze ook daar laten hangen,
Dus daarom. Heb dat ook gezien, maar ik denk niet dat mensen dat de volgende keer weer bestellen. Er kwamen ook klachten over de broden, dus dat er zoveel verkocht zijn, geloof ik niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb vaak een stapel broden voor verzending zien liggen maar kregen de mensen geloof ik pas 3 dagen later in huis en waren dan oud en keihard. Wiens idee was het eigenlijk om broden te verzenden?
Zeker weten, in het begin was hij wat afstandelijk maar de laatste tijd neemt hij er steeds vaker de tijd voor. Bij voorkeur met Katie en het kleine geitje Eevee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet gezegd worden, dat Adriaan leuk met de dieren omgaat....
Hij wil alles té snel en stapt dan weer over naar iets anders.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij had gedacht dat hij Adriaan langer kon lijmen en sturen. Denk ook dat hij het onderschat heeft en nee, niet goed over nagedacht.
Waar Jessie volgens mij heel goed in is, is het vertrouwen op de FEBO, dat alles uiteindelijk wel goed komt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zeg: laat Dylan zijn gang maar gaan, juist op de inwoners. Misschien kunnen we nog lachen....
Juist. Ook een soort ADHD'er.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij wil alles té snel en stapt dan weer over naar iets anders.
Of ze doet er wat aan!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kijk, dát vind ik dan wel weer stoer van Merel. Gewoon het dikkertje zijn dat je bent.
Laat ze je niet horen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kijk, dát vind ik dan wel weer stoer van Merel. Gewoon het dikkertje zijn dat je bent.
Katie is geen slachtvarken en daardoor geaccepteerd door een veganist als Adriaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat hij dat vaker doet, met zijn vegandrive. Vind het raar. In het begin was hij niet zo.
Ik heb ook opgemerkt dat hij commerciëler en ambitieuzer is geworden. Kan zo de handel in.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
wenkies, lippon
Traantjes op de snoet
scorpio's in de nekkies
la maar prikken heur
Jawel, maar het is mij opgevallen dat hij erg overdreven mee bezig is. Eigenlijk zou juist een slachtvarken liefde van hem moeten krijgen. Dit varken is al een verwend nest.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Katie is geen slachtvarken en daardoor geaccepteerd door een veganist als Adriaan.
Doet Patty Brard ook!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook een tic hoor dat gelik over die tanden steeds. Zouden ze nep zijn misschien?
Dus dát en dan Shelley steeds aanspreken op haar slechte voorbereidingen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Jessie is pas na gaan denken over het verzenden nadat hij de broden op de website had gezet....
Tig bestellingen, maar nog niemand die wist hoe het verzenden aangepakt moest worden. Ovens besteld, als een gek gaan bakken, maar nog steeds wist niemand eigenlijk goed hoe het brood verzonden moest worden..
Voor zover de aanpak van onze ondernemer Jessie.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook een tic hoor dat gelik over die tanden steeds. Zouden ze nep zijn misschien?
kan heel goedquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De poort uitslaan is een betere optie Lavenderrquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het liefst zou hij hem op zijn kop slaan
Hoe zou het met haar neptieten zijn? Niets meer over gehoord. Ze had toch een pijnlijke plek. Is naar het ziekenhuis geweest. Verder hoor ik haar er niet meer over.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
kan heel goed
ze heeft al heel wat laten vullen ,opspuiten veranderen,
Wordt weer lekker bijgehouden die bestellingen. Hoe moeilijk is het dagelijks je mailtjes na te kijken en meteen de bestelling klaar te maken voor verzending.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:32 schreef mcspicy het volgende:
Merel: deze mevrouw wacht al heel lang
En deze wachten ook al heel lang
Waar is Merel eigenlijk zo druk mee als de mensen zolang op bestellingen moeten wachten vraag ik mij dan af.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wordt weer lekker bijgehouden die bestellingen. Hoe moeilijk is het dagelijks je mailtjes na te kijken en meteen de bestelling klaar te maken voor verzending.
En waarom heeft zij deze dan nog steeds niet verzonden?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merel legt uit
kijk heb veel mail
nu weer 43..
als je het leuk vnd beantwoorden
betreft de websjop
verzonden is rood
er zijn mensen die al heeeel lang wachten
iemand had een faceboek shirt gewoonen van Merel
ze wacht al heel lang
"actie win een shirt van Merel Facebook ""
Merel ; ; leest mee
Merel verder over wrtw.. sommige spullen heeft ze liggen kan zo worden opgestuurd
Het schijnt ook te maken te hebben met spullen die wel besteld zijn maar al een tijd in backorder staan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wordt weer lekker bijgehouden die bestellingen. Hoe moeilijk is het dagelijks je mailtjes na te kijken en meteen de bestelling klaar te maken voor verzending.
Dat is al over, bij het slapen op haar buik, lag haar tepel dubbel.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoe zou het met haar neptieten zijn? Niets meer over gehoord. Ze had toch een pijnlijke plek. Is naar het ziekenhuis geweest. Verder hoor ik haar er niet meer over.
Nou goudvinkje, doe eens iets aan de klandizie! Werk voor jouw klanten van jouw pakken en doe zelf eens iets i.p.v. klanten zo lang te laten wachten omdat je het te druk hebt met lullen over anderen en je hoofdje in de grondverf te zetten, hop, hop.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:45 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Nog niemand janky ingefluisterd dat ie in de pistache-noten moet gaan? 😋
Slachtvarkens staan massaal in een benauwde schuur en niet in een kinderparkje. Daar mag je niet eens bijkomen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jawel, maar het is mij opgevallen dat hij erg overdreven mee bezig is. Eigenlijk zou juist een slachtvarken liefde van hem moeten krijgen. Dit varken is al een verwend nest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |