quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelquote:
Sloerie uit Uto1 of het jonge fotomodelletje?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:07 schreef mcspicy het volgende:
Jessie: Ik denk dat er nog wel een ex van mij gaat binnenkomen
Kon het me eigenlijk niet voorstellen maar je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, Uto1 was toch iets beschaafder dan deze.
Ze schijnen ook alles normaal te vinden. Ook dat plas poep en pies gedoe... erin schuiven.... kontneuken...etc....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:11 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de eerste die zegt: Bemoei je met je eigen zaken,gaat je niks aan!
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:11 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de eerste die zegt: Bemoei je met je eigen zaken,gaat je niks aan!
Ik had het ook niet verwacht. Ik dacht juist dat dit iets meer niveau zou hebben, maar het tegendeel is waar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kon het me eigenlijk niet voorstellen maar je hebt helemaal gelijk.
Dat gaat wat worden. Is dat Merel haar eigen keus?quote:
Laat beginneling hoedje/bril/stempeldoos dat maar doen. Verheug me er nu al op.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:12 schreef mcspicy het volgende:
Merel wil haar wenkbrauw laten tattooeren
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Laat beginneling hoedje/bril/stempeldoos dat maar doen. Verheug me er nu al op.
Lieffffffffffff.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian doet een massage geven aan Knorretje![]()
Moet hij op z'n minst 200 broden verkocht hebben en dan moet ook alles terugbetaald zijn. Yeah right.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:15 schreef mcspicy het volgende:
een maand geleden zat A3 op 700 winst van de bakkerij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was een maand geleden de bakkerij er al?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Moet hij op z'n minst 200 broden verkocht hebben en dan moet ook alles terugbetaald zijn. Yeah right.
Hij zei al dat hij dat niet kon, dan zou het meer lijken of hij met een marker bezig was geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Laat beginneling hoedje/bril/stempeldoos dat maar doen. Verheug me er nu al op.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel bedenkt (Febo) en Dylan moet het uit gaan voeren?
Geen idee. Ik heb ze zelden brood zien verzenden. Gezeur met de website, wel online, niet online.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:17 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Was een maand geleden de bakkerij er al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |