Ik vind het al knap dat ze even uit bed is gekomen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:29 schreef QuarterBack het volgende:
Mileen "werkt" deze Chris? ja
[ afbeelding ]
En Mileen is weer klaar voor vandaag
[ afbeelding ]
Even banaantje eten, dan gaat ze er weer in met Jensiequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat ze even uit bed is gekomen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:31 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Even banaantje eten, dan gaat ze er weer in met Jensie
Dat is hún Utopia.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:31 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Even banaantje eten, dan gaat ze er weer in met Jensie
Blijkbaar is het voor iedereen daar het hoogste doel: luieren. Tijd uitzitten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:36 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Zeker, iedereen daar vind het ook goed, wie ben ik dan
Hoe goed ze het vinden horen we pas over twee maandenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:36 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Zeker, iedereen daar vind het ook goed, wie ben ik dan
Ongelooflijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een amateurisme bij de kapper in utopia. We hadden ooit een kapsalon.... zoeffff... weg.
Ja, dat gaat je de neus uithangenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:39 schreef mazaru het volgende:
Die vrouwen daar maken het ontzettend saai met dat constante gedoe met make-up en haartjes en nageltjes en kleertjes
Ah. Meneer is weer even wat 'druk aan het werk' beelden aan het opnemen voor de week.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat is er daar in al die maanden gelukt daar
een komen en gaan van deelnemers
voor kapitalen meuk besteld
geleend , op de pof, gekregen
Botox ellende voor de meisjes
dr komt helemaal niets wat wrd begonnen tot een goed eind
Waaijuht komt vanavond?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]Fittopia, met weinig investering een daverend succes
Is toch ook niet normaal om daar iedere dag de hele dag mee bezig te zijn?quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]Fittopia, met weinig investering een daverend succes
Hij zaagt zeker de poten van Jessie's stoel door als hij de kans krijgt. Na zijn laatste bezoek is hij veranderd naar mijn idee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het liefst zou hij hem op zijn kop slaan
quote:
'Teddy gaat zwemmen'quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kriss wil wel foto's maken van Teddy
voor het Kinderboekje plannen
.Jens, Mylene willen Teddy avonturen boekje gaan maken
.Mylene ventileerd over de relatie met jens
ze vullen elkaar aan .
ze willen niet zo als fran en tim
de hele dag samen plakken
Nee hé...niet weer een kinderboek....kunnen ze nu echt niets zelf verzinnen?...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ze vullen elkaar aan .
en waar bemoeit Chris zich ook weer mee, die gaatr daar dan weer mee aan de haalquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ze vullen elkaar aan .
Geen lelijke meid aan de buitenkant hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Toch is die Mylene wel een mooie verschijning....................Niet trappen en als jullie trappen, dan niet allemaal tegelijk.............
Is ook gewoon zo. Mooie meid hoor. Echt lief ook, zoals ze haar kindje toedektquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Toch is die Mylene wel een mooie verschijning....................Niet trappen en als jullie trappen, dan niet allemaal tegelijk.............
Ff paar stammetjes aan het doorbijten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Is Christel nu alleen bezig met haar hok?.............Waar is dat rooie(Hiske) knaagdier?.........
Ze dekte grote teddy idd lief toe, mag gezegd worden........quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is ook gewoon zo. Mooie meid hoor. Echt lief ook, zoals ze haar kindje toedekt
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ff paar stammetjes aan het doorbijten.
Mens ziet er ook niet gezond uit hoor...........quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:56 schreef Aggie46 het volgende:
Hiske voelt zich niet goed. Hartkloppingen.
Maar mag Chris niet verder vertellen.
Als je zoiets zegt weet je zeker dat het wel doorverteld wordt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:56 schreef Aggie46 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is ook gewoon zo. Mooie meid hoor. Echt lief ook, zoals ze haar kindje toedekt
En vooral als je het aan Christel verteld........Die kan dat toch niet voor haar houden........quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je zoiets zegt weet je zeker dat het wel doorverteld wordt.
quote:
Ja, ik ook. Wie zou er bovenaan staan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:58 schreef Cyberpunk77 het volgende:
ben heel benieuwd naar de poll mogen
dat nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Wie zou er bovenaan staan?
Jessie en op twee Adriaan..............quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Wie zou er bovenaan staan?
Denk jij dat Jessie nog bovenaan staat?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:00 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
dat nietmeer hoe het is gewisseld in de middenmoot
Rooie Bevertquote:
Franny op 1 want die krijgt de stemmen van Tim!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:58 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Ik niet. Slaat nergens op. Wel interessant om te zien hoe voorspellingen bewaarheid worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:58 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Reken daar maar niet op...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:01 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Franny op 1 want die krijgt de stemmen van Tim!
Is ook weer zo.......quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Rooie Bevert
Bevers zijn harde werkers voor Fam vrienden
klopt bij Hops niet
die is te lui dr eigen sjekie te draaien/kopen
Schildklierproblemen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:59 schreef Aggie46 het volgende:
Chris heeft Hiske al vaker gewaarschuwd dat ze naar een dokter moest gaan.
Ze valt veel te veel en te snel af en ze voelt zich regelmatig niet goed.
Dat heeft Chris nooit aan de anderen verteld.
En His gaat maar "door".
welk Hart..pffquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:56 schreef Aggie46 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:01 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Dit is voor mij de posting van de dag.............Heb beeld in mijn glazen bol.........Tim met een telefoon in zijn klauwen en bellen, bellen en nog eens bellen....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:01 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Wat nou weer! Erik al genezen verklaard en de volgende patient dient zich aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Dr VolIndeBroek kom dr maar in
opname.. karentiene
besmetings gevaar
en weg
yeahh
Geen idee. Het is al maanden zo. Ik heb het Chris vaak genoeg horen zeggen dat ze de dokter moest waarschuwen.quote:
Ja, waarom? is hij stout geweest?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk jij dat Jessie nog bovenaan staat?
Billy it is...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:07 schreef mcspicy het volgende:
Jessie: Ik denk dat er nog wel een ex van mij gaat binnenkomen
Wat is dat toch met die mensen? Zoveel moeite is het toch niet? Je gezondheid is toch belangrijker dan dat zooitje daar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Geen idee. Het is al maanden zo. Ik heb het Chris vaak genoeg horen zeggen dat ze de dokter moest waarschuwen.
quote:
Ik moet eerlijk zeggen, Uto1 was toch iets beschaafder dan deze.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:09 schreef mcspicy het volgende:
Jessie tegen Mylene en Jens: Hebben jullie gewipt de hele nacht?
Ik wacht nog op de eerste die zegt: Bemoei je met je eigen zaken,gaat je niks aan!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, Uto1 was toch iets beschaafder dan deze.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:11 schreef ndid het volgende:
Franny laat haar haar zien
Jessie: ik denk dat Tim het heel leuk zal vinden
Franny: ja ik hou meer van bruin, maar dit is blondachtig toch???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |