Ik vind het al knap dat ze even uit bed is gekomen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:29 schreef QuarterBack het volgende:
Mileen "werkt" deze Chris? ja
[ afbeelding ]
En Mileen is weer klaar voor vandaag
[ afbeelding ]
Even banaantje eten, dan gaat ze er weer in met Jensiequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat ze even uit bed is gekomen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:31 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Even banaantje eten, dan gaat ze er weer in met Jensie
Dat is hún Utopia.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:31 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Even banaantje eten, dan gaat ze er weer in met Jensie
Blijkbaar is het voor iedereen daar het hoogste doel: luieren. Tijd uitzitten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:36 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Zeker, iedereen daar vind het ook goed, wie ben ik dan
Hoe goed ze het vinden horen we pas over twee maandenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:36 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Zeker, iedereen daar vind het ook goed, wie ben ik dan
Ongelooflijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een amateurisme bij de kapper in utopia. We hadden ooit een kapsalon.... zoeffff... weg.
Ja, dat gaat je de neus uithangenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:39 schreef mazaru het volgende:
Die vrouwen daar maken het ontzettend saai met dat constante gedoe met make-up en haartjes en nageltjes en kleertjes
Ah. Meneer is weer even wat 'druk aan het werk' beelden aan het opnemen voor de week.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat is er daar in al die maanden gelukt daar
een komen en gaan van deelnemers
voor kapitalen meuk besteld
geleend , op de pof, gekregen
Botox ellende voor de meisjes
dr komt helemaal niets wat wrd begonnen tot een goed eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop