Gezondheid.quote:
Jij bent in de war met Tineke. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Tineke!quote:
Is ze ook, vreselijk vervelend zelfs.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze ziet er sinds ze afgevallen ook uit alsof ze aan het ontbinden is, maar dat terzijde, vind het gewoon een vervelend mens...
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik ben wel fan van Hanneke ook luister er graag naar
Ik weet niet eens wie het is en dat zal wel een reden hebben.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:29 schreef Marsani het volgende:
Ik vind eigenlijk Yvon Jaspers de ergste qua irritatie. Zo'n kirrend kindvrouwtje. Ze is niet lelijk dat niet.
Tineke toen met haar biodynamischerechtsdraaiende armbanden. Oplichster.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent in de war met Tineke. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Tineke!
Boer zoekt vrouw. Wilde ooit een boer en keek er naar en dacht: laat maar zitten dan.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het is en dat zal wel een reden hebben.
Mappen? Multomappen met Didl erop?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh verrek jaheb ik nog op zolder ook mappen vol
Ik gedraag mij soms als een boer en ben vrijgezel.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:31 schreef Marsani het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw. Wilde ooit een boer en keek er naar en dacht: laat maar zitten dan.
Bwhehe, soms, lol.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik gedraag mij soms als een boer en ben vrijgezel.
Jaquote:Op maandag 11 maart 2019 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mappen? Multomappen met Didl erop?
Mijn dochter had die ook en Didl-knuffels, stervensduur die dingen.
Lukt dan alleen als je ook bruune boon'n kent verbouw'n. Anders geen match hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lust geen bruune boon'n.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:34 schreef Marsani het volgende:
[..]
Lukt dan alleen als je ook bruune boon'n kent verbouw'n. Anders geen match hoor.
Ik ook. Goede interviewster. Die kleine interviewtjes met de Ster op het Doek, doet/deed ze ook heel goed.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik keek altijd de Plantage ook vroeger
Je achternaam is toch De Boer.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar ook briefpapier of zoiets kwamen er iedere keer nieuwe uitquote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:35 schreef TillyB het volgende:
Niks ontbinden, she’s alive!
[ afbeelding ]
Voornaam Hans.quote:
Ja vind ik ook, en bij DWDD ook scherp zatquote:Op maandag 11 maart 2019 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook. Goede interviewster. Die kleine interviewtjes met de Ster op het Doek, doet/deed ze ook heel goed.
Heerlijk, met gekookte aardappelen en een speklap of twee.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:36 schreef Marsani het volgende:
[..]
Laat maar dan.Het lekkerste eten dat bestaat.
Dat meen je niet? Hanneke lijkt me een supertof mens,en nog slim ook.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nee, Hanneke is wat moois, eng mens vind ik het, ben er haast allergisch voor.
Leuk mens en fijne stem om naar te luisteren.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, en bij DWDD ook scherp zat
Ze is net zo oud als Sonja Barend. Die is geen schim meer van wat ze was qua scherpte.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Groenteman.quote:
Nou gelukkig heeft ze nog meer fan'squote:Op maandag 11 maart 2019 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk mens en fijne stem om naar te luisteren.
Inderdaad! Of Chili van maken of gewoon zo met boter en knoflook.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heerlijk, met gekookte aardappelen en een speklap of twee.
Daar was ik ook gek op altijdquote:Op maandag 11 maart 2019 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is net zo oud als Sonja Barend. Die is geen schim meer van wat ze was qua scherpte.
Nooit meer slapen doet ze ook nog regelmatig.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Morgen gezond weer op.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Daar was ik ook gek op altijdkeek ik ook altijd
Heb ik ook bij Hanneke, heeft niets met haar uiterlijk of kwaliteiten te maken. Soms heb je dat bij een 'BN'er".quote:Op maandag 11 maart 2019 21:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Hanneke lijkt me een supertof mens,en nog slim ook.
Jaquote:Op maandag 11 maart 2019 21:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nooit meer slapen doet ze ook nog regelmatig.
Ja, ik had het ook fout. Ik bid niet voor bruune boon'n bedoelde ik.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heerlijk, met gekookte aardappelen en een speklap of twee.
Ooh bij DWDD vind ik die Matthijs ook vreselijk maar dat komt altijd door dat: de wereld draait doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Jakkes.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk mens en fijne stem om naar te luisteren.
Dat weet jij dan weer.1 keer per jaar met leuke vrienden was het toch?quote:
En prei?quote:
Dat was altijd leuk om te kijken.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is net zo oud als Sonja Barend. Die is geen schim meer van wat ze was qua scherpte.
Ja zoiets ik weet het ook niet meer precies hoe of wat. Maar ik was iig positief verrast toen ze die ontboezeming deed.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat weet jij dan weer.1 keer per jaar met leuke vrienden was het toch?
Ik vind Matthijs ook niet prettig.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ooh bij DWDD vind ik die Matthijs ook vreselijk maar dat komt altijd door dat: de wereld draait doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Jakkes.
Ze woont echt in één van de schattigste huisjes van Amsterdam. Check maar uit op Streetview: Weteringstraat 4.quote:
Ik heb een paar zakjes bruine bonen in de vriezer, die mijn pa voor het laatst geoogst had. Heb ze gepoot en ze doen het nog steeds. Heb nu heel veel zakjes.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook fout. Ik bid niet voor bruune boon'n bedoelde ik.
Bij ons groeide ook alle soorten groente in de tuin. Verser kan je het niet hebben.
Ik vond het ook wel mooi.Nu wil ik weten wanneer ze dat zei.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja zoiets ik weet het ook niet meer precies hoe of wat. Maar ik was iig positief verrast toen ze die ontboezeming deed.
Hella cutequote:Op maandag 11 maart 2019 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft trouwens een prachtig huisje[..]
Ze woont echt in één van de schattigste huisjes van Amsterdam. Check maar uit op Streetview: Weteringstraat 4.
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hella cuteHan als je meeleest adopteer mij pls!!!
Inderdaad een leuk huisje, nou ja huisje, geschatte marktwaarde is tussen de 1.2 en 1.4 miljoenquote:Op maandag 11 maart 2019 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft trouwens een prachtig huisje[..]
Ze woont echt in één van de schattigste huisjes van Amsterdam. Check maar uit op Streetview: Weteringstraat 4.
Ja dat was mooi. Alleen wist ik al dat dat ging gebeuren.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Matthijs ook niet prettig.
Bruine bonen wel, maar dan vooral in chili en vroeger op school op een nat watje in een potje.
Prijs de Heer.quote:
7,50.quote:
https://www.mediacourant.(...)series-te-begrijpen/quote:Op maandag 11 maart 2019 21:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel mooi.Nu wil ik weten wanneer ze dat zei.
Valt me nog mee.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad een leuk huisje, nou ja huisje, geschatte marktwaarde is tussen de 1.2 en 1.4 miljoen
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik heb KKKlansman gezien trouwens viel erg tegen vond hem vrij saai wel
Jaquote:
Helemaal top.Thanks Tilly.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)series-te-begrijpen/
Maar 150 vierkante meter woonoppervlakte! Het is natuurlijk wel Amsterdam.quote:
Even opgezocht hoe het ook wel weer zat.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
7,50.
Deze is dan weer van Herman Finkers,
quote:Gedurende het lied zingt (schreeuwt) Jasperina de Jong "Prijs de Heer!" en "Halleluja!".
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jaik baalde ook snap niet dat hij zoveel Oscar nominaties gehad heeft ook
Pfffff,te danken aan de DJ`s /producers.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
BN’ers trots op Nederlandse muziekindustrie.
Zulke huisjes zijn vaak erg kruip door, sluip door, trappetjes, opstapjes, kleine kamertjes.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar 150 vierkante meter woonoppervlakte! Het is natuurlijk wel Amsterdam.
Met Groenteman in de kast?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:50 schreef TillyB het volgende:
Ik luister ook wel graag naar die Volkskrant podcast van haar zoon Gijs Groenteman, ook al heeft ie een paar onuitstaanbaar irritante trekjes.
Ik ben dan ook nieuwsgierig naar de binnenkant.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zulke huisjes zijn vaak erg kruip door, sluip door, trappetjes, opstapjes, kleine kamertjes.
En de Nederlandse hiphop scene die al jaren leading is in de hitlijsten maar dat wordt weer eens niet benoemd, nee Borsato die het over Zoutelande heeft.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Pfffff,te danken aan de DJ`s /producers.
Oei, dat is minder.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Godver, zit ik net te kijken hoe laat ik morgen naar de fysio moet blijkt dat ik vandaag een afspraak had.
Ja wat een onzin een geript Duits nummer wat kinderlijk vertaald isquote:Op maandag 11 maart 2019 21:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
En de Nederlandse hiphop scene die al jaren leading is in de hitlijsten maar dat wordt weer eens niet benoemd, nee Borsato die het over Zoutelande heeft.
Nooit gezien, wel langs zien komen. Is dat wat?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:53 schreef Marsani het volgende:
Kijk the good doctor, wel knap hoe hij een autist kan spelen.
Had je het te druk met fokken?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Godver, zit ik net te kijken hoe laat ik morgen naar de fysio moet blijkt dat ik vandaag een afspraak had.
Neee. Nou ja, vergissen is menselijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Gatver Borsato: vandaag is rooooooooooood de kleur van je lippen. Wat wil hij dan, blauw of zo?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
En de Nederlandse hiphop scene die al jaren leading is in de hitlijsten maar dat wordt weer eens niet benoemd, nee Borsato die het over Zoutelande heeft.
Vind het een hele goede serie.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nooit gezien, wel langs zien komen. Is dat wat?
Als ik iets een kutnummer vind. Dat is die toch met dat kinderstemmetje erbij?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja wat een onzin een geript Duits nummer wat kinderlijk vertaald is
Belgische zangeresquote:Op maandag 11 maart 2019 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik iets een kutnummer vind. Dat is die toch met dat kinderstemmetje erbij?
Nee, ik dacht dat de afspraak morgen was. Ik heb wel een alarm aanstaan maar toen stond ik net onder de douche.quote:
Eén vd weinige series die ik nog wel leuk vind om te kijken.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:59 schreef Marsani het volgende:
Maar House is beter, ziekenhuisserie technisch gezien dan
Nu wel,dankzij jou.quote:
Vind ik ook. Ik kijk ernaar als ik het niet vergeet.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:53 schreef Marsani het volgende:
Kijk the good doctor, wel knap hoe hij een autist kan spelen.
Ging opzoeken of hij niet echt een autist was. Zo goed doet hij het. Is er nu op.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik kijk ernaar als ik het niet vergeet.
Ik ben aan het kijken en ja, hij doet dat goed.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ging opzoeken of hij niet echt een autist was. Zo goed doet hij het. Is er nu op.
Vanavond weer 22:31 rtl 8.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik kijk ernaar als ik het niet vergeet.
Lang geleden dat ik een meisje werd genoemdquote:Op maandag 11 maart 2019 22:09 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja man, maar dan slapen fatsoenlijke meisjes zoals Disana en ik al.
Eens moet weer de eerste keer zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een meisje werd genoemd
Dat is heel wat anders dan House.quote:
Hij doet bijna elke aflevering hetzelfde trucje ''Wat is dat toch/ het is toch wat hè, met die *insert onderwerp waar het over gaat*''quote:
Wij hadden het over The Good Doctor.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan House.![]()
Meisje.
Muis alsin Soury? Die is hier toch zowat elke dag? Maar Prisha al een tijdje niet gespot nee..quote:
Wat luister je allemaal?quote:Op maandag 11 maart 2019 22:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ben de laatste tijd verslaafd aan Podcasts wanneer ik ga slapen.
Meisjespraat weer.quote:
Ja de muis. En die Prisha. Ooh bij muis kan ik even kijken in UTO want daar zit ze vaak te klieren. Prisha is dus echt officieel zoek.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Muis alsin Soury? Die is hier toch zowat elke dag? Maar Prisha al een tijdje niet gespot nee..
MEEN JE NIET! Geen code afgegeven? Recce toch.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:15 schreef Recce het volgende:
Prisha hebben we niet meer gezien sinds ze ging wandelen in de vreselijke storm van gisteren. Ik heb haar niet gewaarschuwd.
Soury is hier ook elke dag hoor. Opletton!!quote:Op maandag 11 maart 2019 22:15 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja de muis. En die Prisha. Ooh bij muis kan ik even kijken in UTO want daar zit ze vaak te klieren. Prisha is dus echt officieel zoek.
Hij was wel goed in gedichten, schijnt het, ergens.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ugh vreselijk om aan te horen die drammende draak
quote:Op maandag 11 maart 2019 22:15 schreef Recce het volgende:
Prisha hebben we niet meer gezien sinds ze ging wandelen in de vreselijke storm van gisteren. Ik heb haar niet gewaarschuwd.
quote:Op maandag 11 maart 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze is ook leuk FF luister ik ook altijd
https://www.nporadio1.nl/onze-man-in-deventer
Ja die nodigt mensen thuis uit voor 2 uurquote:
Ja probeer wel op te letten maar soms schoot dat er bij in. Maar dat van Recce, geen code en niks afgegeven aan Prisha en zij is nu misschien wel en berg aan het beklimmen in Utrecht. Vre-se-lijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Soury is hier ook elke dag hoor. Opletton!!Maar ok je bent natuurlijk druk met je huizendans.
quote:Op maandag 11 maart 2019 22:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ugh vreselijk om aan te horen die drammende draak
Dat is toch een prachtig staaltje logica?quote:Ik breng de mensen heen, ik breng weer anderen terug
Mijn pont is als het ware ongeveer een soort van brug
En als de pont zo lang was als de breedte van de stroom
Dan kon hij blijven liggen, zei me laatste één econoom
Geen ideequote:Op maandag 11 maart 2019 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die nodigt mensen thuis uit voor 2 uuris wel grappig die journaliste met die terrorist lover was er ook pas geleden
Ik kan dit gewoon niet lezen zonder die zeikstem erbij te horen AAHHHH KILL KILLquote:Op maandag 11 maart 2019 22:21 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch een prachtig staaltje logica?
Tja, hopen dat ze zelf de weg weer terugvindt. Ze zal wel meegewaaid zijn met de storm richting Duitsland.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:17 schreef Marsani het volgende:
[..]
MEEN JE NIET! Geen code afgegeven? Recce toch.
En nu dan?
quote:Op maandag 11 maart 2019 22:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik kan dit gewoon niet lezen zonder die zeikstem erbij te horen AAHHHH KILL KILL
quote:Nou ligt er weer een juffrouw in het trapportaal
Die op afschuwelijke manier is overleden
Mijn moeder zegt: Maak toch niet zo'n schandaal
Want iedereen heeft toch zijn eigenaardigheden
Maar vader neemt het niet
Hij zegt "Dat is de vijfde griet
Wat heb ik aan die gein
Dat kost maar zeep en terpentijn
't Is geen gezicht, zo' n juffrouw in het trapportaal
En vrijheid blijheid, daar niet van, maar zoiets is niet meer normaal"
Als iemand eens een dame wil ontvangen
Dan is er in principe geen bezwaar
Maar niemand kan het uiterste verlangen
We maken van ons huis geen abattoir
Dan mis je toch wel iets hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kan dat ook niet aanhoren dat Drs Pen ik ontwijk dat al heel mijn leven zodat ik ook geen idee heb wie of wat het is
Ik heb hem al klaar staan.Ben zeer benieuwd.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij doet bijna elke aflevering hetzelfde trucje ''Wat is dat toch/ het is toch wat hè, met die *insert onderwerp waar het over gaat*''En ik kan z'n 12-jarige-verveelde-Barlaeus-scholiere-accent niet uitstaan. Maar toch elke keer luisteren.
quote:
Stelletje cultuurbarbaren!quote:Op maandag 11 maart 2019 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik word er heel agressief van dat geneuzel
Had die dramlul het maar niet op moeten gaan zitten lopen dreunenquote:
Dat hoort toch bij de grap.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Had die dramlul het maar niet op moeten gaan zitten lopen dreunenniet om aan te horen
Parel radio,quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij was een taalkunstenaar maar geen begenadigd zanger.
Ken ik allemaal nietquote:Op maandag 11 maart 2019 22:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Parel radio,
Met Michiel,
De Willem Holleeder podcasts,
Hotel Schiller,
Mangaire.
Ik ben echt nog aan het verkennen,korte heb ik niks aan.
Nah, ik vond z'n stem wel bij de inhoud passen.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2019 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik vond z'n stem wel bij de inhoud passen.
Daar heb ik laatst iets van geluisterd.Die is zeker goed.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze is ook leuk FF luister ik ook altijd
https://www.nporadio1.nl/onze-man-in-deventer
Ja die vind ik wel weer leuk Rotterdamquote:Op maandag 11 maart 2019 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Jules de Korte kon ik ook niet aanhoren maar die schreef ook mooie liedjes.
Huh? dat weet jij dan weer.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Mangaire ken ik wel dat is dat culinaire gedoe
Ja ik luister altijd opiniemakers om Rechts toch iets aandacht te gevenquote:
Ja daarom noemde ik de gedichten.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaat dit de avond van de slechte smaak worden?quote:
ben je BOOSquote:Op maandag 11 maart 2019 22:40 schreef TillyB het volgende:
Het is wel een hele klus om Tim bloody Hofman te ontwijken in al die podcasts, die gast komt m'n strot uit inmiddels.
Hoezo wou je nog wat films met ons delen?quote:Op maandag 11 maart 2019 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat dit de avond van de slechte smaak worden?
U wens is mijn bevel.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat dit de avond van de slechte smaak worden?
Ik lig vaak wakker s'nachts dan is het wel fijn dat gelulquote:Op maandag 11 maart 2019 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik luister geen potkasts. Is niks voor mij. Vroeger had je die niet.
Je zou bijna expres een beetje coke op sommige plaatsen doen voor je vlucht.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En blaffen als ze iets verdachts ruiken.
Dat doen ze dus niet Scrut.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En blaffen als ze iets verdachts ruiken.
Zo raar. Politiek gezien dan. Of bedoelde je dat niet, mijn reactie was wel dat ik dat eruit begreep.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik luister altijd opiniemakers om Rechts toch iets aandacht te geven
En Mangaire komt daarna volgens mij wel een grappig programma ook
Nee veel partijen zitten meer in het midden tegen Rechts aan, alleen de SP is nog echt Links denk ikquote:Op maandag 11 maart 2019 22:45 schreef Marsani het volgende:
[..]
Zo raar. Politiek gezien dan. Of bedoelde je dat niet, mijn reactie was wel dat ik dat eruit begreep.
Ik vind dat in Nederland geen links en rechts meer is. Jullie wel? Ja ok, extreme opvattingen die uitgebeeld worden door one-liners, maar dat is om kiezers te trekken vrees ik.
Wat vindt je van het kookprogramma? Daar ging de vraag om.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:45 schreef Marsani het volgende:
[..]
Zo raar. Politiek gezien dan. Of bedoelde je dat niet, mijn reactie was wel dat ik dat eruit begreep.
Ik vind dat in Nederland geen links en rechts meer is. Jullie wel? Ja ok, extreme opvattingen die uitgebeeld worden door one-liners, maar dat is om kiezers te trekken vrees ik.
Jouw schuld.quote:
Ja maar toen kon je ze nog niet streamen vanaf je mobiel, sinds een aantal jaar is er een podcast revival. Je hoeft ze niet meer te downloaden of op te slaan/verplaatsen naar een ipod. Gewoon klik klik klaar.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:52 schreef chufi het volgende:
Podcasts was toch hip 15 jaar geleden of zo ?
Ik dacht dat ik in de verte onweer hoorde. Maar dat was dus Tilly.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
TillyBoos, wil je niet meemaken. Ook niet een beetje
Ooh niks, ik kook zelf wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat vindt je van het kookprogramma? Daar ging de vraag om.
https://podcastluisteren.nl/pod/Rewindquote:Op maandag 11 maart 2019 22:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar toen kon je ze nog niet streamen vanaf je mobiel, sinds een aantal jaar is er een podcast revival. Je hoeft ze niet meer te downloaden of op te slaan/verplaatsen naar een ipod. Gewoon klik klik klaar.
Ik heb een potkast altijd al raar gevonden.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:54 schreef chufi het volgende:
Nou fijn voor jullie.. ik vond er toen al niets aan en nu waarschijnlijk ook niet
quote:Op maandag 11 maart 2019 22:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
https://podcastluisteren.nl/pod/Rewind
Deze zijn ook mooi.
klikken en nada ...quote:Op maandag 11 maart 2019 22:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
https://podcastluisteren.nl/pod/Rewind
Deze zijn ook mooi.
Vroeger leerde je om die zelf te plakken.quote:
Snap ik ouwe.quote:
Vroeger schoten ze met pijl en boog.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger leerde je om die zelf te plakken.
Vroeger scheet je nog op een houten doos in een gat.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vroeger schoten ze met pijl en boog.
Madness vond ik nou echt muziek van leuk als je een feestje hebt.quote:
Jaaa! Grappig maar oppervlakkig en daarom leuk.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Madness vond ik nou echt muziek van leuk als je een feestje hebt.
Het was simpele muziek maar het had wat.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:05 schreef Marsani het volgende:
[..]
Jaaa! Grappig maar oppervlakkig en daarom leuk.
quote:Op maandag 11 maart 2019 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was simpele muziek maar het had wat.
Ik vond het als tiener leuker dan die Spandue Ballet. Want van hun Gold werd ik meer ijzer of zo. In ieder geval niet heel sprankelend. Depri muziek.quote:
Ja, zemel nummer.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:13 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik vond het als tiener leuker dan die Spandue Ballet. Want van hun Gold werd ik meer ijzer of zo. In ieder geval niet heel sprankelend. Depri muziek.
Daar heb ik ook nooit wat aan gevonden.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:13 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik vond het als tiener leuker dan die Spandue Ballet. Want van hun Gold werd ik meer ijzer of zo. In ieder geval niet heel sprankelend. Depri muziek.
Die doen Nordic Walken.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt het geen nederlandse langlauf?
alleen lange tenenquote:Op maandag 11 maart 2019 23:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
Niet op topnivoquote:Op maandag 11 maart 2019 23:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
Neeh.quote:
Ja deze!quote:Op maandag 11 maart 2019 23:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
Als je in bad wil: staat in de gang heur.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:20 schreef Marsani het volgende:
Douchen morgen weer een idioot lange dag. Tot zo, denk ik.
Dat vind ik zo'n mooi nummer.quote:
Whahaha, ja echt. Maar hier heb ik geen bad, gewoon een douche en wil ook geen bad. Ga je hooguit tien keer per jaar in.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je in bad wil: staat in de gang heur.
Ik ook!quote:Op maandag 11 maart 2019 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n mooi nummer.
Zaadnummer.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n mooi nummer.
quote:Op maandag 11 maart 2019 23:21 schreef Marsani het volgende:
[..]
Whahaha, ja echt. Maar hier heb ik geen bad, gewoon een douche en wil ook geen bad. Ga je hooguit tien keer per jaar in.
quote:Op maandag 11 maart 2019 23:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je in bad wil: staat in de gang heur.
Ik heb een bad en het is waar wat je zegt. Maar wel lekker dat het kan.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:21 schreef Marsani het volgende:
[..]
Whahaha, ja echt. Maar hier heb ik geen bad, gewoon een douche en wil ook geen bad. Ga je hooguit tien keer per jaar in.
quote:
Als je dan maar niet denkt dat je daarmee The top of the world bent.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:26 schreef sacha het volgende:
nou zal ik de Carpenters dan maar opzetten
Van die CD heb ik een klok gemaakt bij mijn ouders.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:26 schreef sacha het volgende:
nou zal ik de Carpenters dan maar opzetten
quote:
Wat the neuk is dat zeg.quote:
Ga je nu dit afzeiken?quote:
Heeft jaren op 1 gestaan in de Friese top 100.quote:
Echt iets voor die eend ookquote:Op maandag 11 maart 2019 23:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heeft jaren op 1 gestaan in de Friese top 100.
Gurbe? Zo zou ik mijn goudvis nog niet eens noemen.quote:
Deze mag ook.quote:
Steek die onderontwikkelde provincies toch eens af en geef ze aan Duitsland ofzo.quote:
Dat zijn wel de enige provincies die trots zijn op hun geaardheidquote:Op maandag 11 maart 2019 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Steek die onderontwikkelde provincies toch eens af en geef ze aan Duitsland ofzo.
quote:Op maandag 11 maart 2019 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Steek die onderontwikkelde provincies toch eens af en geef ze aan Duitsland ofzo.
Nou straks die blokkeer friezen voor je deurquote:Op maandag 11 maart 2019 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, Badeendje maakt vrienden hierquote:Op maandag 11 maart 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou straks die blokkeer friezen voor je deur
Ach ze zijn daar nog altijd net iets minder erg dan eilandbewoners.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Badeendje maakt vrienden hier
Ben je niet meer verliefd op sacha?quote:Op maandag 11 maart 2019 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach ze zijn daar nog altijd net iets minder erg dan eilandbewoners.
Geen kwaad woord over ons kabbelSas.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach ze zijn daar nog altijd net iets minder erg dan eilandbewoners.
Dat kan ik niet zeggen want dan wordt de rest jaloers.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je niet meer verliefd op sacha?
Dat valt best mee, denk ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen want dan wordt de rest jaloers.
Leuk nummer.quote:
haha 4 Meisjes kijken in Cinema do Lider geen vrouwenfilmquote:Op maandag 11 maart 2019 23:57 schreef chufi het volgende:
gaat lekker .... en dat omdat er een fysiosessie gemist is ....
Ja wel eens gezienquote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
haha 4 Meisjes kijken in Cinema do Lider geen vrouwenfilm
BAD BOYS 1995 kenn je?
Leuke film.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
haha 4 Meisjes kijken in Cinema do Lider geen vrouwenfilm
BAD BOYS 1995 kenn je?
Doet mij denken aan Blue Streak, ken jij die?quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Blue Streak, ken jij die?
Nu ga ik house plaatsen.quote:
Rovers stelen een diamant en verstoppen die in een gebouw. Als ze vrijkomen is het gebouw een politiebureau.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |