Ik heb hem al klaar staan.Ben zeer benieuwd.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij doet bijna elke aflevering hetzelfde trucje ''Wat is dat toch/ het is toch wat hè, met die *insert onderwerp waar het over gaat*''En ik kan z'n 12-jarige-verveelde-Barlaeus-scholiere-accent niet uitstaan. Maar toch elke keer luisteren.
quote:
Stelletje cultuurbarbaren!quote:Op maandag 11 maart 2019 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik word er heel agressief van dat geneuzel
Had die dramlul het maar niet op moeten gaan zitten lopen dreunenquote:
Dat hoort toch bij de grap.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Had die dramlul het maar niet op moeten gaan zitten lopen dreunenniet om aan te horen
Parel radio,quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij was een taalkunstenaar maar geen begenadigd zanger.
Ken ik allemaal nietquote:Op maandag 11 maart 2019 22:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Parel radio,
Met Michiel,
De Willem Holleeder podcasts,
Hotel Schiller,
Mangaire.
Ik ben echt nog aan het verkennen,korte heb ik niks aan.
Nah, ik vond z'n stem wel bij de inhoud passen.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij was een taalkunstenaar maar geen begenadigd zanger.
quote:Op maandag 11 maart 2019 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik vond z'n stem wel bij de inhoud passen.
Daar heb ik laatst iets van geluisterd.Die is zeker goed.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze is ook leuk FF luister ik ook altijd
https://www.nporadio1.nl/onze-man-in-deventer
Ja die vind ik wel weer leuk Rotterdamquote:Op maandag 11 maart 2019 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Jules de Korte kon ik ook niet aanhoren maar die schreef ook mooie liedjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |