Nooit gezien, wel langs zien komen. Is dat wat?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:53 schreef Marsani het volgende:
Kijk the good doctor, wel knap hoe hij een autist kan spelen.
Had je het te druk met fokken?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Godver, zit ik net te kijken hoe laat ik morgen naar de fysio moet blijkt dat ik vandaag een afspraak had.
Neee. Nou ja, vergissen is menselijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Godver, zit ik net te kijken hoe laat ik morgen naar de fysio moet blijkt dat ik vandaag een afspraak had.
Gatver Borsato: vandaag is rooooooooooood de kleur van je lippen. Wat wil hij dan, blauw of zo?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
En de Nederlandse hiphop scene die al jaren leading is in de hitlijsten maar dat wordt weer eens niet benoemd, nee Borsato die het over Zoutelande heeft.
Vind het een hele goede serie.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nooit gezien, wel langs zien komen. Is dat wat?
Als ik iets een kutnummer vind. Dat is die toch met dat kinderstemmetje erbij?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja wat een onzin een geript Duits nummer wat kinderlijk vertaald is
Belgische zangeresquote:Op maandag 11 maart 2019 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik iets een kutnummer vind. Dat is die toch met dat kinderstemmetje erbij?
Nee, ik dacht dat de afspraak morgen was. Ik heb wel een alarm aanstaan maar toen stond ik net onder de douche.quote:
Eén vd weinige series die ik nog wel leuk vind om te kijken.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:59 schreef Marsani het volgende:
Maar House is beter, ziekenhuisserie technisch gezien dan
Nu wel,dankzij jou.quote:
Vind ik ook. Ik kijk ernaar als ik het niet vergeet.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:53 schreef Marsani het volgende:
Kijk the good doctor, wel knap hoe hij een autist kan spelen.
Ging opzoeken of hij niet echt een autist was. Zo goed doet hij het. Is er nu op.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik kijk ernaar als ik het niet vergeet.
Ik ben aan het kijken en ja, hij doet dat goed.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ging opzoeken of hij niet echt een autist was. Zo goed doet hij het. Is er nu op.
Vanavond weer 22:31 rtl 8.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik kijk ernaar als ik het niet vergeet.
Lang geleden dat ik een meisje werd genoemdquote:Op maandag 11 maart 2019 22:09 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja man, maar dan slapen fatsoenlijke meisjes zoals Disana en ik al.
Eens moet weer de eerste keer zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een meisje werd genoemd
Dat is heel wat anders dan House.quote:
Hij doet bijna elke aflevering hetzelfde trucje ''Wat is dat toch/ het is toch wat hè, met die *insert onderwerp waar het over gaat*''quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |